Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.01.2020 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. Salutare, nu am vazut un topic de genul si am zis sa deschis eu unul, sper sa nu deranjeze. atasez un video cu demontare volan : ca o completare la acest video....airbag-ul nu se scoate chiar asa usor cum apare in video, mai ales in cazul in care se scoate pentru prima data, airbag-ul are pe spate 4 capsule albe(atasat poza) care sunt infipte bine in volan(vez foto).Dupa ce va asigurati ca ati declipsat corect prima clema trageti de airbag cu putere, procedeati asemenea si la clema a doua. Pentru a desface volanul aveti nevoie de bit Spline M12.
    2 points
  3. Stiu, dar pt masina mea de ex functioneaza fara probleme combinatia ok, nu e o diagnoza serioasa, dar cat sa urmaresc regenerarile, cred ca e suficient, iar pt 2.0tdi cred ca vag dpf face o treaba ok. cu siguranta, daca e/va fi o problema, o diagnoza facuta de cineva priceput va fi solutia. multumesc!
    2 points
  4. Buna ziua Vin si eu cu o problema pe care o am la octavia 2018 1.0 tsi cutie manuala. Masina a fost cumparata de la PBN.La aprox 1 an de la achizitie si 15 mii de km rulati a aparut um scartait pronuntat la pedala de ambreiaj.Nu se manifesta dimineata la plecare ci doar dupa ce parcurg cativa km si mai ales cand e cald. Avand garantie am mers la reprezentanta in Pitesti(orasul in care acolo locuiesc),unde nu s-a rezolvat nimic-de 3 ori am dus masina,au spus ca au gresat pe la pedala, etc, problema persista Un mecanic a spus ca trebuie data cutia jos, dar cei de la garantie nu vor, ca nu se justifica. Intreb daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si cum s- a rezolvat.
    2 points
  5. Pot sa spun ca noul Leon mi-a creat o impresie relativ buna dar nu m-a dat pe spate. Mi se pare peste Golf 8 atat la interior cat si la exterior. Fata de MK3 am vazut ca vine cu scaune electrice cu memorie, volan incalzit, clima pe 3 zone, si blind spot assist integrat in benzile led de pe usi. Poate mi a mai scapat ceva. Parbriz ul oare acum este disponibil si incalzit?? Bancheta spate incalzita nu??? Ca puncte minus, am observat ca manerul de la sofer este dintr-o bucata ca la noul Golf 8 cu butucul la vedere ?... Gurile fake de evacuare de pe echiparea FR nu imi plac deloc ?... Mi as fi dorit sa fie buzunarele inclusiv torpedoul captusite, NU sunt... Aparent nu mai e buzunar in stanga la sofer si nu au introdus buzunar nici pt ochelari sus unde e panoul de lumini. Cam atat, acum astept sa il vad si in realitate cand va sosi in reprezentante.
    2 points
  6. Ma contrazici degeaba... E o jucărie. Ma îndoiesc ca exista vreun profesionist care o folosește în diagnoza pe care o face clientilor și pe baza căreia repara/diagnostichează o mașina... Un soft de 60 lei și un adaptor chinezesc de 100 lei. Ca te poți juca cu ea.... E alta poveste. Ca idee, din prisma serviciilor pe care le ofer, încerc sa ma țin la curent cu orice noutate apare. M-am jucat și cu acesta, acum mai bine de 1 an .. .... Dar nu îndrăznesc sa ii verific unui client, cu asa ceva... Merita sa primească ceva profesional, asa cum am scris mai sus. În rest, ca jucărie.... Interesant.. Și atât. Hobby... Pt cei care nu știu /nu au un vcds. Dar pt mine, ce îmi oferă în plus? În minus... Și bălării... Da. Imi pare normal ca atâta timp cât nu cunoaște parametrii unui motor, sa nu ii afișeze. Dacă afișează eronat, e mult mai grav.
    1 point
  7. Urmeaza demontare manson piele schimbator si dezmembrare nuca.Eu momentan sunt in acest pas, cum spuneam mai sus am reusit sa rup o clema...asa ca am cumparat tot ansamblu (rama+manson + nuca) dar de pe modelul facelift. Se pare ca noua nuca a venit cu o parte lipsa sau ceva de genul, nu pot prinde tija ce vine din cutie pe ea.In prima poza in stanga este nuca noua iar in dreapta nuca mea. As putea sa fac o improvizatie sa pun un stif de metal/plastic in acel loc ..dar nu imi plac improvizatiile. Intreg ansamblul a fost dat jos de pe o masina din 2016, nu am reusit sa deslusesc misterul de ce este incompleta partea respectiva.Am primit si cateva poze cu o nuca de pe o masina din martie 2015(deci tot facelift)..aici tot mecanismul care actioneaza siguranta este din plastic, la a mea a veche este de metal. bun pasul urmator dupa cum spuneam este sa desfac nuca si sa iau de pe nuca mea acel mecanism .Nu am mai demontat deci nu stiu cum se face si as avea nevoie de putin ajutor. Mansonul este prins cu un inel de plastic, inel care nu reusesc sa il desfac, am incercat sa il incalzesc putin si sa il scot cu o surubelnita dreapta, am incercat sa il rotesc...nu cedeaza. Mai departe cred ca ma descurc, din ce am vazut fiecare capac de pe nuca are cate 4 cleme, se declipseaza si se scoate capacul.Ideea este ca 2 cleme sunt ascunse/nu se vad si de aceea trebuie demontat mansonul + elementul cromat de pe nuca din partea de jos. Daca stiti cum se demonteaza m-ar ajuta . Multumesc
    1 point
  8. Am scos ieri anuntul. Voiam sa vad ce alegeri ai, ca sa te ajut cu un sfat daca merita trecerea daca vrei ne auzim pe watssup, am nr in profil ; cred ca suntem si vecini de cartier. Un Ed30 ar fi o alegere ideala din ce expui tu acolo. Nu as mai lua masini asa mici ; puntea spate face diferenta la mk5, la fel si tinuta de drum, cei 50cp in +, samd. Plus ca mk5 e confortabil si la drum lung, si e ok si in oras ca si daily. Au si preturi foarte ok pe piata SH ; singura problema ar fi norma euro ; dar un mk6 GTI nu as lua in niciun caz din cauza pretului ( ~ 11-12+k din 2010 ).
    1 point
  9. Demontare schimbator viteze(inclusiv rama). Pentru inceput eu va sfatuiesc sa va achizitonati o trusa speciala de extras elemente, dmeontat tapiterii...etc.Eu folosesc modelul de la Yato, foarte bun si pret modic. Video :https://www.youtube.com/watch?v=X3b9PjUreE0 Ca si completare la video: Pasul 1 se scoate ornamentul de crom de pe schimbator(atasat poza).Se introduce o scula de extras(se poate si cu unghia)in zona incercuita si se ridica cu incredere in sus. Pasul 2 se elibereaza siguranta, se trage de ea in spate cu o surubelnita. Pasul 3(demontare nuca) : pt. a demonta nuca de pe tija schimbatorului este nevoie sa desfaceti colierul de metal cu care este prins, daca doriti sa il salvati se poate desface usor cu grija cu o surubelnita dreapta sau se poate taia cu un cleste.Eu va sugerez sa nu va chinuiti sa il recuperati, se poate inlocui cu orice alt colier...chiar si de plastic.Dupa ce colierul este slabit/desfacut se ridica pur si simplu nuca in sus(inspre plafon). Pentru montaj se executa operatiile in sesn invers, atentie mare cand montati rama..prima data se pune partea din spate(dinspre cotiera) apoi se pune partea dinspre Climatronic...altfel riscati sa rupeti clemele din spate(eu am reusit aceasta performanta).
    1 point
  10. Din cate stiu eu 1.8 TSI au probleme cu pistoanele ( de aici posibil si erorile missfire ) si cu distributia, si nu este un motor prea fiabil ; dpmdv este la fel de problematic ca si 1.4 tsi de 160 cp ; probleme si discutii sunt multe, pe toate forumurile, daca scrii pe google probleme 1.8 tsi.
    1 point
  11. Trebuie schimbata pompa de ambreiaj si aerisita cod: 6284 000 137 grija ca sunt 2 coduri de pompe, pana la 2008 si dupa 2008, nu compara anul fabricatiei cu anul imatricularii... comanda piesele doar cf seriei de sasiu!
    1 point
  12. Costa nimic, mai exact 110 lei +/- marca bosch cod 5G1998002A... la reprezentanta eu pe cele originale le-am prins la 130 lei setul printr-o promotie de primavara, daca este sa compar calitatea cele originale tin aproape 1 an, marca bosch ~8 luni si cele china 1 minut (eu spal masina in fiecare saptamana la sfarsit si poate din aceasta cauza se usuca mai repede lamela datorita detergentului, si bineinteles daca nu sterg perfect direct la cos ajung)
    1 point
  13. Salut! Revin cu un update cu privire la farurile Osram LEDriving. Am observat in cateva randuri, folosind cu precadere faza lunga, ca functioneaza cateva minute (10-15) dupa care incepe sa clipoceasca, ca si cum faza lunga s-ar stinge si s-ar aprinde foarte repede. Nu stiu ce sa cred, daca poate fi o problema a farurilor sau ceva legat de tensiune(insuficienta). pe faza scurta totul ok.
    1 point
  14. Vanzatorul va astepta alt client care nu plateste raportul , nu va ceda 1k doar ptr ca a fost descoperit de un client
    1 point
  15. Suntem off topic un pic... Cumpăr o mașina sh... (adică nu poți da un sfat numai din tastatura - la cumpărare se ridica mașina pe elevator, se verifica, se fac teste, scanări, istoric, etc)... Nu un filtru de particule. Haideți sa păstrăm acest topic pt problemele tehnice..
    1 point
  16. Diselgate nu este sanatos pentru motor, asta este clar, dar nu poti avea acces la kulanz fara sa ai versiunea asta de soft. Pui dieselgate, il folosesti o perioada, poate ai noroc sa-ti cada injectorul si poate EGR-ul, le schimbi pe banii lor iar dupa aceea faci downgrade. Atentie, toate reviziile sa fie in reteaua de dealeri, sa nu ai pauze.
    1 point
  17. 1 point
  18. Este intr-adevar un model rar - mai ales OEM si fara modificari aftermarket. Cu intretinerea - nu este bibelou tinut in garaj si scos doar o data pe luna - e o masina care merge si face km, si este tinuta curata int si exterior. Si orice apare ca problema, se remediaza corect, nu se carpeste. Denumirea de "pocket rocket" imi vine de multe ori in minte cand o conduc, combinatia VR + 4mo iti pune zambetul pe buze intr-un mare fel. Da, e mai scump de intretinut decat un TDI (stiu ca am doua) insa iti si ofera altceva.
    1 point
  19. E tare asta ca ai mers in service pr ca nu ai primit solutii pe forum Ai mers in service ptr ca asa e normal , mai ales ca ai luat o masina neverificata La primele 3 puncte nu era nimeni ghicitor iar la punctul 4 s-a discutat pe forum si ti s-a si spus cauza
    1 point
  20. @RaveIn primul rand multumesc. In al doilea rand, abia acum am reusit sa spal masina. Pozele vor urma. Motivele pentru care am dat Megane-ul: desi masina era in garantie, cei de la reprezentante( Cobalcescu si Meridian) nu au reusit sa imi rezolve o problema: cand masina era data pe Sport (RS Mode) uneori imi dadea eroare de check engine si masina pierdea in jur de 80% din putere. Rezolvarea: oprirea si repornirea masinii. Outputul celor de la reprezentanta: masina se comporta normal, in parametrii. Plus alte cateva probleme electrice. L-am anuntat pe noul proprietar de toate acestea, a fost ok cu ele. Si am dat-o. Am fost foarte dezamagit de felul in care cei de la reprezentanta au pus problema si m-am decis sa dau masina.
    1 point
  21. Salut, #adipavel90: detin si eu tot 1.0 TSI (Oct 2018) cu GPF si pana in prezent am facut deja 2 revizii la Metrotehnica Bucuresti. Masina o am de 16 luni, timp in care am facut aprox. 40.000 km, regula mea fiind, inca de la Octavia anterioara, sa fac reviziile la maxim 15.000 km sau 1 an, in cazul meu fiind atins numarul de km. Ambele rezivii au fost facute complet, in sensul ca au fost schimbate toate filtrele + uleiul. Filtrele au fost marca VAG iar uleiul marca Mobil 1 5W 30 (la butoi). Prima revizie m-a costat 710 lei iar cea de-a doua 800 lei. S-au folosit aceleasi materiale la amele interventii. Iar ca informatie de ordin general despre propulsorul 1.0 TSI, ma declar extrem de multumim. Consuma mai mult decat decent (5,2% Bucuresti-Istanbul, 3,9% Thasoss-Bucuresti, 5,5% Bucuresti-Viena, etc.), ruleaza foarte, foarte bine, inclusv in depasiri cu masina incarcata (5 persoane + bagaje), motorul este extrem de silentios, oferindu-mi la drum lung un conform deosebit. Apropo, nu mi-a consumat niciun pic de ulei in cei 40.000 km. Mentionez ca am incercat sa fac un rodaj ca la carte si cred ca acest lucru se observa. In Bucuresti, pentru drumuri scurte, stat la semafor, etc, consumul sta intre 7 si 8%. Masina in cauza, are echipare Style+, culoare Rosu Corrida si jante Trius Antracit pe 17", din profil multe persoane considerand ca detin vreun RS :)))) Drumuri bune tuturor, George,
    1 point
  22. Daca luam in considerare ca pe o(rice) masina electrica numarul componentelor este redus cu cel putin 30% (unii merg sa spuna chiar 50%) fata de o masina cu motor termic, de unde concluzionam ca si manopera de fabricatie este mai redusa, iar tehnologiile/materialele folosite nu sunt semnificativ mai scumpe (exceptie facand poate doar Tesla, care se pare ca are un avantaj tehnologic substantial...), da, toti producatorii practica niste preturi mult peste limita profitului de bun simt. Este posibil insa ca bateriile, pentru care este (inca) un fel de monopol asiatic, sa fie un motiv...
    1 point
  23. Nimic nou, cate o spalare, cate un drum prin tara .. Ma bate gandul la bara / fusta spate cu evacuare de S7, as merge pe facelift ca sa fie din acelasi film cu stopurile de fl, dar nustiu ce implica, daca e plug and play sau ma lovesc de alte nebunii.. cam toate fustele nu sunt plug and play pe bara de S line, trebuie bara stock simpla .. Zapada se lasa asteptata
    1 point
  24. huedin - padis - pietroasa cumva? oricum, superbe drumuri!
    1 point
  25. Interesanta masinuta, care-i treaba cu ele de se vand greu?
    1 point
  26. Avand in vedere ca probabil are peste 15 ani, cred si eu ca i-a fost suficient...
    1 point
  27. MOtorasul este de la ventilator, termocupla face altceva. Schimba ventilatorul mare, este gripat.
    1 point
  28. Cineva a patit-o cu placutele de frana,mai mici cu 1-2mm, la hopuri jucau in etrier si a inceput sa schimbe jumatate de masina pana si-a dat seama...
    1 point
  29. Problema care am postat-o aici s-a rezolvat, am schimbat discurile si placutele de frana pe fata si astfel nu mai pocneste la schimbarea directiei.
    1 point
  30. as fi curios si pentru un disel in aceleasi conditii, daca poate sa ne ajute cinvea. Pentru o comparatie.
    1 point
  31. Merci mult! Mi-am inchipuit ca nu-i simplu dar ma gandeam totusi ca exista un surubel la baza motorului care ar face toata treaba. Banuiesc ca aia din service ar sti dar ti-ar lua si o groaza de bani. Poate mai are altcineva alte cunostinte in materie si ne-o spune si noua!
    1 point
  32. Poti sa o iei si Diesel vs Benzina. Insa din punctul meu de vedere e o comparatie intre 2 motorizari specifice pe un model specific. Si e vorba de ce e mai potrivit pt modelul asta .Sau care are costurile totale mai scazute in anumiti parametri de utilizare.
    -1 points
  33. frumoasa vopseaua! Mergi spre un GTI wannabe? badge-uri, accesorii, jante etc? Nu de alta, dar ar fi o aparitie interesanta.
    -1 points
  34. Cumpara-ti ford focus sau concurenta atunci. Daca ai nevoie de confort nu iti cumperi seat leon, sau iti cumperi DCC, dar concurenta nu prea ofera asa ceva la masinile de buget. Imi place ca nici unul din toti care fac hate aici la adresa masinii nu sunt cumparatori sau nu au profil de cumparatori de seat. Mai luam o piatra, mai aruncam in ceva, de dimineata, pentru ca nu am altceva mai bun de facut dimineata la prima ora decat sa ma gandesc de ce Seat are punte fixa la motorizarile entry/mici.
    -1 points
  35. Ca vorbeati de repozitionarea octaviei deasupra golfului...au aparut preturile la golf: 19153 e echipare life dotata (climatronic, faruri led, acc, jante pe 16) cu motor 1.0 manuala
    -1 points
  36. Pentru mine DPF-ul arata bine, poate doar presiunea diferentiala nu imi place pentru ca e putin maricica. Dar in rest, aprope sigur masina are kilometrii reali ... mai ales ca motorul este cel de 170 HP si daca s-a mers preponderent in oras, e normal ca oil ash-ul sa fie mai mare din cauza consumului de carburant mai mare in conditii de mers in oras.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!