Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.01.2020 în toate secţiunile

  1. gamma si vdo=ul - in weekend - pana atunci o poza faina pe care am gasit-o pe cardul dintr-un aparat foto pe care nu l-am mai folosit de ceva vreme. Primavara lui 2018.
    7 points
  2. MDA, inseamna ca si astia de la VW, care au facut masina , sunt niste prosti ca au scris treaba asta in manualul de service.
    3 points
  3. @RaveIn primul rand multumesc. In al doilea rand, abia acum am reusit sa spal masina. Pozele vor urma. Motivele pentru care am dat Megane-ul: desi masina era in garantie, cei de la reprezentante( Cobalcescu si Meridian) nu au reusit sa imi rezolve o problema: cand masina era data pe Sport (RS Mode) uneori imi dadea eroare de check engine si masina pierdea in jur de 80% din putere. Rezolvarea: oprirea si repornirea masinii. Outputul celor de la reprezentanta: masina se comporta normal, in parametrii. Plus alte cateva probleme electrice. L-am anuntat pe noul proprietar de toate acestea, a fost ok cu ele. Si am dat-o. Am fost foarte dezamagit de felul in care cei de la reprezentanta au pus problema si m-am decis sa dau masina.
    3 points
  4. Salut, De astazi am revenit pe forum, de data aceasta cu un Audi. Dupa vanzarea golfului 7 si o scurta incursiune in lumea Renault, unde am detinut cateva luni un Megane GT, am hotarat sa ma intorc la grupul VAG si am achizionat masina de mai jos: Masina este un A3 cu motor de 1.8 TFSI 180 cai din 2013 fabricat in Germania cu 137.000 km. Ca si dotari: Auto Hold Start-Stop Navigatie Oglinzi incalzite Bi Xenon adaptiv Scaune incalzite Scaune reglabile electric Scaune din piele ( partea din mijloc este alcantara ) Volan S Line Trapa panoramica Doua seturi de jante: 18" vara ; 16" iarna Audi Pre Sense Senzori de parcare fata spate Sistem audio Bang & Olufsen Optiuni care mi-ar fi placut: Keyless si Oglinzi rabatabile electric Vor urma si poze de la exterior. Multumesc.
    1 point
  5. Eu am fost in urma cu 2 ani in zona, dar am trecut granita si am stat in Egipt, in Taba. Ca avantaj, ne'a costat hotelul, de 5 stele, 50 de euro pe noapte. Ca dezavantaj, am stat doar in resort, pt ca in rest era totul super pustiu si cam periculos. Intr'una din seri cred ca am auzit rafale de arma Ahhh, inca un avantaj: Excursie la Pharaoh's Island unde am vazut cei mai frumosi pesti si corali din viata mea, chiar daca sunt umblat prin multe tari tropicale. M'ar fi tentat si anul acesta, dar nu a mai vrut sotia dupa atacurile cu rachete din Irak
    1 point
  6. @TheRipper 1. Multumesc frumos 2. Hatch. Mi se pare ca arata mai bine decat berlina, dar e o chestie de gust. 3. Ca si diferente, dupa cateva sute de km: A3-ul are mai putini greieri decat G7, servodirectia de la A3 este mult peste tot ce am condus pana acum. MMI-ul mi se pare la fel de usor de folosit ca si la G7. MMI-ul mi se pare ca se misca mai fluent decat la G7. Ca si calitate a materialelor... mi se par asemanatoare. Cel putin la interior. Ca si tinuta de drum... A3-ul este mai confortabil decat G7, nu imi mai simt rinichii in gat la fiecare sina de tramvai sau la fiecare denivelare. Revin cu poze cu proxima ocazie si cu alte diferente.
    1 point
  7. Multumesc! Este intr-adevar ceva deosebit felul cum trage si cum se aude - e arhisuficient pentru o masina asa mica. Si imparte multe cu R32-ul - configuratia haldexului, caseta de directie scurta, etc. Cat despre bus, nu stiu cum arata xenoane OEM - sau daca exista? Ca AM-uri ies din orice discutie. La fel si Projektzwo - pe langa ca nu sunt decat pentru longnose, nici nu prea arata ok...
    1 point
  8. E tare asta ca ai mers in service pr ca nu ai primit solutii pe forum Ai mers in service ptr ca asa e normal , mai ales ca ai luat o masina neverificata La primele 3 puncte nu era nimeni ghicitor iar la punctul 4 s-a discutat pe forum si ti s-a si spus cauza
    1 point
  9. Merge cu obd11... Mai ieftin... 100 puncte...
    1 point
  10. Felicitari! Imi place mult modelul asta de A3. Ai optat pentru Hatch sau Berlina? Diferente notabile intre G7 si A3? Si, desigur, vremmai multe poze!
    1 point
  11. 5W30 norma de vascozitate, VW 504.00 / 507.00 specificatii VAG.
    1 point
  12. poi sa pui un link cu cele de pe aliexpress? ma gandesc ca aliexpress sigur nu se considera reclama Totusi, LEDurile se incing atat de tare incat au ventilatoare montate in soclu, care se invart la 8000rpm! E o invitatie la defectiuni, un ventilator la asa turatie si imi imaginez ca se si aude... dar nu vad cum nu ar arde si lupele. O alta mare problema este ca sint ilegale, si risti talonul, iar ITP ul se poate trece probabil doar cu "bunavointa"...
    1 point
  13. Mie nu imi plac evacuarile false, e inestetic.
    1 point
  14. Nu afecteaza nimic si nu remediaza problema
    1 point
  15. Salut forumisti ! Ahap, multumesc, de felicitari pentru masina, nu pentru milionu', ?, deoarece nu am facut decât 15.500 km, din 17 mai 2019 până astăzi (cu aceasta mașină, bineinteles) De ce? Simplu, nu am când: serviciu zilnic...desi am avut o iesire la Thassos, una la Dubrovnik, vreo 5-6 prin țară (sibiu, brasov, etc), Beograd, iar prin oras- nevasta mea: in medie de 20-30 km/zi si asta doar in zilele lucrătoare Pai, eu consider că pe forum suntem ca sa ne ajutăm in toate privințele si mai ales cu împărtășirea experienței si cunostintelor acumulate si asta in mod sincer, de aceea in continuare o sa va ofer niste date si impresii, iar oricine doreste mai mult, cu bucurie il ajut, astept doar intrebarile. Deci, In primul rand, am fost intrebat de către mai multe persoane (inclusiv de dealerul VW), dacă nu regret alegerea facuta cu motorizarea BENZINĂ de 220hp. Am zâmbit, si nu mai era nevoie sa raspund, dar vouă va raspund: - oricât de obosit as fi, motorul acesta ma ajuta sa imi revin urgent , mă relaxează continuu (are personalitate, sunet excelent, de performanță nu mai amintesc) - cuplul de 350nm care incepe de jos, parca de la 1700rpm, mi se pare arhinsuficient, nu as avea nevoie de 500, deja trecem la ...trenuri. -turatia...aici imi place ingineria!! Fiind turbo folosește turatiile unui diesel, dar asta cu avantajul ca e benzină si nu se înfundă de la mersul subturat, adica: daca mergi pe drive stă doar intre 1500-1900 rpm astfel la70kmh esti deja in tr 7 de viteza. La ..... km/h (bineinteles era in Germania), avea 4500 rpm, iar la 3000rpm are ..... kmh - foarte rezonabil pentru benzinar. Știu, vreți cireasa amară ??(consumul) Da, pentru senzatiile si sunetul si modul cum merge acest motor raportat la faptul ca are aproape 1800kg si AWD adica 4Motion, si pentru ca sunt un fan benzină si inca vreo 2-3 motive - mie consumul nu mi se pare deloc mare sau exagerat: Nu știu dacă era inca in rodaj in August cand am fost in Grecia dar 8.8 a consumat media totala, la mers 140 pe tempomat si o parte fără tempomat, undeva peste 80% autostrada, cu climă permanentă si prin vămi 2 ore Cand am fost in Belgrad, mers liniștit (aia te bagă in puscarie dacă te joci cu viteza), deci mers max 110 ext. si respectat in general localitatile, si fără autostrazi) am scos cel mai mic consum al acestei masini: 7.3 ! Cazurile de mai sus au in mașină incarcatura de 200-250kg Prin oraș daca vrei cu adevărat o poti tine sub 10, dar 11-12 este cu oarecare zambet pe buze si 13-14 cu jucat cu TDI -urile pe la semafoare. Nu e mult nici aici, zic eu. Consumurile pe care le-am divulgat mai sus sunt 100% reale deci ma astept sa nu ma combată nimeni, iar cine o face este invitatul meu, dar cu pretul ce il stabilim impreuna dinainte ??? Benzină: la început am încercat tot ce este pe piața, (sincer nu am obs. diferente), apoi dupa niste documentatii mai consistente am ramas la doar la două marci (nu vreau sa fac reclama), si doar sortimentul cu CO 100 respectiv 99 de la acestea, poate acum v-ati prins care sunt. De ce? Pot argumenta celor interesati. La 20000 am schimb ulei, la 30000 revizia. Consumul de ulei: am avut 3/4 din joja la achizitia mașinii, acum, dupa 15500 am 1/3 din nivel. Cred ca a cosumat cam 500 ml - foarte rezonabil. Sper ca am fost de interes si ajutor. Astept întrebări, DRIVE SAFE !
    1 point
  16. Pleaca din Ecu T81 pin13 fir maro/rosu pina in alternator T2 pin 2 fir aceeasi culoare.
    1 point
  17. La postul lui Constantin.... Halogen. Mike... Și senzori de level, pe bascula stanga fata și punte spate, asa, în linii mari... Nu pe planetare.. Mai ai și un modul de autoleveling... 55 xenon, care preiau acesta informații și care dau comanda la motorașele din far
    1 point
  18. Ok Rave, Voi răspunde punctual la cele solicitate de tine mai sus, mai putin pozele pe care le voi face si încărca, dar nu imediat, cand o să am ocazia. Deci, Cum se simte? -Stă foarte bine pe sosea, destul de greoaie (~1800kg), dar se tine de 6 sec. până la 100 dacă o vrei, foarte silentioasa in interior. -Dar mai întâi despre mine, ce am codus înainte: Sunt un fan si un veteran VW, care iată ca nu am renunțat la această marcă, in ciuda discuțiilor pro masini japoneze tot mai frecvente in multe cercuri. (Sunt si motociclist, dar acolo merg sigur pe Honda ?, nu BMW) Am permis din 1994 si succesiunea a fost urmatoarea: -Golf 1 1.5 GTD, din 94-97, 80000 km parcursi -Transporter 2, 1.6D, din 94-97, 50000km parcursi -Golf 2, 1.6GTD, 97-2001, 130000km -Golf 3, 1.9TDI, a lui sora mea, eu l am ales si vazut diferenta față de Golf2. -Opel Rekord 2.0 benzină, 2001-2004, aprox 50000km -Nu mentionez si cele 2 Dacia 1300, 1310 ???? -Apoi urmează o mașină nouă pe limita pisibilitatilor: Renault Symbol 1.5dci-60kw, Dinamique, 2006-2014, 90000km parcurși Apoi urmează masinile de serviciu: 2008- 2012, logan van 1.6 mpi (primit nou), 213000km 2012-2014, VW Touran 1.9TDI-din 2006, primit la 250000km la bord, predat la 350000km , 100000parcursi. 2014-2016, Duster 1.5dci 110cp, primit nou, 83000 km parcuri 2017-2018, Passat B6 din 2006, primit la 240000km, predat la 343.000km, 100000km parcurși. 2018- actual: Duster II, full option 1.5 110 Final: ~1.000.000 la bord?? Acum, fata de ce am avut mai sus, Allspace, are urmatoarele plusuri: 1. SPATIU ENORM, mai ales in spate, eu nu am optat pt bancheta 7 locuri, deci va dati seama ca Passat sau Tuareg sunt clar mai inghesuite in spate (testat) 2. BENZINA...sunt fan motoare benzina de cand m am născut. Nu normele cu dieselul m au determinat sa iau benzina ci doar: linistea, caracterul motorului, si felul curat in care lucrează. Imi place tot la ea, cel mai mult motorizarea, pe care am ales-o special Ce nu imi place foarte mult este rigiditatea su faptul că pe drum prost nu imi permit sa merg cum merg cu Dusterul, deoarece "bate" rău, deci pe drum prost totuși pierd timp așa cum pierde unul cu Passat sau Arteon, fiindcă o menajez..totuși, dar are 4motion si gardă mai mare, deci destule. Cu alte info, va stau la dispoziție !
    1 point
  19. Deci tu vrei sa provoci de fapt o discutie diesel vs benzina. Nu duce la nimic bun, si nu se ajunge la nici o concluzie. Nu este numai costul intretinerii si al combustibilului in balanta. Este si mirosul sau zgomotul. Dupa mine dieselul este o prostie la masinile mici iar benzina este o prostie la masinile mari. Kodiaq este o masina mare. Eu as imperechea Kodiaq-ul cu diesel-ul, chiar daca imi intoarce stomacul pe dos mirosul de fum de motorina si stiu ca-i cancerigen.
    -1 points
  20. Nu trebuie făcută nicio calibrare. Sunt vrajeli de mecanici ! Nu trebuie făcută nicio calibrare, este pur și simplu o șmecherie de mecanic pentru a speria clientul !!!
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!