Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2020 în toate secţiunile
-
Sa inteleg ca sunt 5 '"uleiuri" de schimbat? Motor, Cutie ( indiferent ca e Manuala sau DSG ), Haldex, Dif Fata si Dif Spate? Acestea se pot aplica si la un Passat B8 cu 4motion? Felicitari, si ... imi pare rau ca nu avem si un @EEXCALADE in zona de Vest a tarii2 points
-
1 point
-
1 point
-
Din pacate nu am facut poza sau notat codul de pe el inainte de a-l monta dar aproape sigur (99,99%) ca acesta e codul: 7P6419091C XOU ( unde C este pentru heat+tiptronic iar XOU pt culoarea maro). Dupa montaj trebuie codat tiptronicul si asta e tot, nimic altceva...la mine a fost mai complicat pentru ca mi s-a dezactivat vibratia de la lane assist si a trebuit sa gasesc codarea potrivita. Daca nu aveam lane assist era in regula din prima1 point
-
Salut, #adipavel90: detin si eu tot 1.0 TSI (Oct 2018) cu GPF si pana in prezent am facut deja 2 revizii la Metrotehnica Bucuresti. Masina o am de 16 luni, timp in care am facut aprox. 40.000 km, regula mea fiind, inca de la Octavia anterioara, sa fac reviziile la maxim 15.000 km sau 1 an, in cazul meu fiind atins numarul de km. Ambele rezivii au fost facute complet, in sensul ca au fost schimbate toate filtrele + uleiul. Filtrele au fost marca VAG iar uleiul marca Mobil 1 5W 30 (la butoi). Prima revizie m-a costat 710 lei iar cea de-a doua 800 lei. S-au folosit aceleasi materiale la amele interventii. Iar ca informatie de ordin general despre propulsorul 1.0 TSI, ma declar extrem de multumim. Consuma mai mult decat decent (5,2% Bucuresti-Istanbul, 3,9% Thasoss-Bucuresti, 5,5% Bucuresti-Viena, etc.), ruleaza foarte, foarte bine, inclusv in depasiri cu masina incarcata (5 persoane + bagaje), motorul este extrem de silentios, oferindu-mi la drum lung un conform deosebit. Apropo, nu mi-a consumat niciun pic de ulei in cei 40.000 km. Mentionez ca am incercat sa fac un rodaj ca la carte si cred ca acest lucru se observa. In Bucuresti, pentru drumuri scurte, stat la semafor, etc, consumul sta intre 7 si 8%. Masina in cauza, are echipare Style+, culoare Rosu Corrida si jante Trius Antracit pe 17", din profil multe persoane considerand ca detin vreun RS :)))) Drumuri bune tuturor, George,1 point
-
Subscriu si eu la parerea de rau legata de EEXCALADE Ma bucur sa vad posesori de masini care le folosesc mai mult decat la mersul pana la supermarket, dar au si grija corespunzatoare.1 point
-
La passat b8 facelift se pot efectua activari fara sa se piarda garantia masinii? Daca s-ar putea care ar fi acestea?1 point
-
Felicitari! Parca am mai zis, asta este ce se cheama masina intretinuta. @Muale asa e cu multe diferentiale - multe zemuri. Anul asta am si eu planuita o revizie "mare" si inca adun informatii sa vad daca-s capabil sa o fac "de capul meu". Din ce vad la tine, am dubii :D1 point
-
Revin cu rezolvarea: schimbat pompa de recirculare si gata munceste! am caldura in masina chiar daca motorul este rece(e vb de supapa de blocare a caldurii spre motor),si se opreste dupa si nici nu scoate fum excesiv1 point
-
Bravo și pentru întreținere și pentru materialul detaliat! La următoarea revizie cred că am să curăț și eu degetarul ăsta și clapeta (din nou).1 point
-
Am curățat egr și galerie de admisie înainte de schimbarea valvei, tocmai ca și eu am luat problema tot invers, de la complicat spre simplu. Plus ca sub scut la racitorul de gaze, mai e o tija metalica ce inchide și deschide când trec gazele prin răcitor din ce am înțeles de la mecanic. Și aia era mai rigida în acționare. A curățat și acolo cu spray pana a făcut tija respectiva sa se miște normal, natural... Ma rog, înțelegi tu, dar nici după ce a curățat la tija respectiva nu s a rezolvat problema. Cu egr schimbat și galeria de admisie curata nu avea ce sa mai fie. Am zis ca ori e racitorul și trebuie schimbat sau valva respectiva. Și s a dovedit a fi valva. Nu sunt mecanic dar am stat lângă mașina pe parcursul a tot ce s a făcut la ea. Și eu nu cred ca are treaba cu temperatura gazelor. Pe la valva scăpau o parte din gazele nearse ce ar fi trebuit recirculate, de acolo și insuficient Flow, care știm ca înseamnă cantitate insuficienta, flux insuficient, Cum vrei tu sa-i spui. E cam logica treaba la insuficient Flow ai scăpări sau obturație din cauza depunerilor. În fine, sper sa rezolve problema și chiar îl rog sa revină cu feedback sa vedem dacă a rezolvat asa, chiar sunt curios.1 point
-
@Miky_1 Am incercat eu variantele pt AID . Am Alltrack model 2017 IDE02489-Display depiction - aici sunt 4 variante , eu aveam din fabrica varianta 1 ENG153766-Tube_version - aici am varianta 2 si sunt vero 10 variante, nu le-am incercat pe toate dar la cate am incercat , nu am vazut nicio schimbare varianta 1 Varianta 2 nu părea sa fie diferită , poate trebuia sa schimb afisarea pe altceva. Varianta 3 schimba culoarea la din albastru in oranje ( cred ca asa se numeste culoarea aia ?) Varianta 4 ( pe care am ales-o si eu) modifica inelul exterior, cel gri , il face mai subțire. In poza nu pera se vede, in bord arata destul de bine. v.1vs. v.41 point
-
1 point
-
100% nu e codata, iti trebuie VCDS sau alta interfata compatibila. Nu prea tine de motorizare in sine asa ca hai pe privat daca vrei sa discutam.1 point
-
1 point
-
Nu stiu cat de greu este passat-ul fata de octavia dar cand am facut test cu octavia 1.5 exact asta am simulat pe autostrada: 80kmh-> ... kmh si se misca foarte bine, acelasi lucru am mai facut si in situatii reale de cand am masina si nu am simtit ca lipseste ceva de sub capota. Pentru depasiri decente este ok, pentru liniute exista RS sau 2.0 TSI Citeste si respecta prevederile regulamentului forumului!1 point
-
Cu o sarma otelita foarte subtire, pentru a flexa in interiorul reflectorului. Am facut o bucla in varf si am atasat o hartie multistrat cu putin alcool tehnic dupa care am dat jos hartia si am atasat un petic microfibra. Nimic special. @AlexDC, ledurile din imagine sunt COB si nu sunt cele mai bune, mai bine ai merge pe CSP. Ca idee, xenonul bate mai tare si mult mai uniform fata de led aftermarket (matrix led din fabrica sunt alta poveste).1 point
-
Cum s a facut curatarea lupelor? Recomand led pe xenon se pot lua de pe. Aliexpress undeva la 350-400 de lei sau la Led it up 500 de lei, sunt fix aceleasi diferenta e de timp pana cand ajung. Inlocuiesc cu brio xenoanele si sunt putin peste osram nightbraker cele cu 200+ lumina. Nu ard lupele si sunt si mai albe. Avantaj la led it up sunt cei 3 ani de garantie. Urmeaza sa fac si eu trecerea la cele cu led. Scurta intrebare, pentru proiectoare are cineva idee care este codarea prin vcds pentru a nu mai da eroare de bec ars?1 point
-
Drumul pana la Prapastiile Zarnestiului Tentativa de urcare pana la Cabana Ciucas...Din pacate mai aveam vreo 900M pana la cabana dar in vara pe uscat imi iau eu revansa...nu ramane asa:)) Ultimii 900m i-am parcurs cu un L 200 si baiatul foarte experimentat a dat in ea ca in oala de fasole...Probabil daca eram mai "hotarat" urcam si eu...nu pana la cabana dar poate mai aprope1 point
-
1 point
-
Silicon NEacrilic (de lipit acvarii) sub tabla zincata si pe cercul difuzorului audio....si ai scapat de scurgeri!1 point
-
@cogdao , e exact ce trebuie ptr spate , pozitie inalta la volan , care protejeaza coloana In rest , cutia automata e un deliciu ptr condus relaxat , eu in 2 zile am "uitat" cum se conduce cea manuala , nu m-as mai intoarce la varianta asta Cu masinile anterioare faceam 7000 km pe an maxim , acum sub 14.000 km nu mai pot E o placere sa o conduci si nu am perne la ea , ma deranja la inceput cu rotile de 18 dar acum cu 17 este perfecta1 point
-
Salutare, retrofiturile la Skoda Octavia 3 vrs continua, de data aceasta am montat camera marsarier High OEM cu spălător cod 5NA827566D. Atenție ca aceasta camera se montează pe mai multe modele din grupul VAG, prin urmare veți avea nevoie de softul aferent Skoda Octavia 3 Facelift . Am sa atașez și câteva poze după montare și calibrare. Pentru orice informație suplimentară va stau la dispoziție in limita timpului disponibil. Ps. Doresc sa menționez faptul ca nu prestez servicii contra cost, tot ajutorul pe care l-am oferit membrilor acestui forum a fost GRATIS, din pasiune și din dorința de a ajuta și alte persoane.1 point
-
Cu sulf nu mai gasesti si chiar daca o sa gasesti pe undeva la masinile Euro5 /6 e crima sa o bagi, infunda tot FP, catalizator..etc. La Euro 3 este mai OK. Secretul care nu este secret iar eu il folosesc de aproape 15 ani, la toate masinile pe care le-am avut este 200ml ulei 2T cu emisii reduse de cenusi la un rezervor plin. Nici o problema pana acum, motoarele torc ca niste motanei langa soba iarna ! Atasat clasificarea uleiurilor 2T dupa emisiile de cenusi . Eu folosesc Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynth. Huile 2T specs..pdf1 point
-
Noutate fara noxe ! http://www.auto-bild.ro/headline/audi-a-produs-primul-lot-de-e-diesel-carburantul-viitorului-59283.html1 point
-
antigelul se inlocuieste odata la 5 ani, in aceasta perioada se completeaza doar cu apa distilata pentru pierderi datorate evaporarii - sursa, Reprezentanta VW..... daca te ajuta.-1 points
-
Presiunea normala in idle ar trebui sa fie sub 7hPa - daca este peste, cel mai probabil DPF-ul este partial infundat. Presiuni de 200+ hPa indica un DPF infundat.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00