Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.01.2020 în toate secţiunile

  1. Salut forumisti ! Ahap, multumesc, de felicitari pentru masina, nu pentru milionu', ?, deoarece nu am facut decât 15.500 km, din 17 mai 2019 până astăzi (cu aceasta mașină, bineinteles) De ce? Simplu, nu am când: serviciu zilnic...desi am avut o iesire la Thassos, una la Dubrovnik, vreo 5-6 prin țară (sibiu, brasov, etc), Beograd, iar prin oras- nevasta mea: in medie de 20-30 km/zi si asta doar in zilele lucrătoare Pai, eu consider că pe forum suntem ca sa ne ajutăm in toate privințele si mai ales cu împărtășirea experienței si cunostintelor acumulate si asta in mod sincer, de aceea in continuare o sa va ofer niste date si impresii, iar oricine doreste mai mult, cu bucurie il ajut, astept doar intrebarile. Deci, In primul rand, am fost intrebat de către mai multe persoane (inclusiv de dealerul VW), dacă nu regret alegerea facuta cu motorizarea BENZINĂ de 220hp. Am zâmbit, si nu mai era nevoie sa raspund, dar vouă va raspund: - oricât de obosit as fi, motorul acesta ma ajuta sa imi revin urgent , mă relaxează continuu (are personalitate, sunet excelent, de performanță nu mai amintesc) - cuplul de 350nm care incepe de jos, parca de la 1700rpm, mi se pare arhinsuficient, nu as avea nevoie de 500, deja trecem la ...trenuri. -turatia...aici imi place ingineria!! Fiind turbo folosește turatiile unui diesel, dar asta cu avantajul ca e benzină si nu se înfundă de la mersul subturat, adica: daca mergi pe drive stă doar intre 1500-1900 rpm astfel la70kmh esti deja in tr 7 de viteza. La ..... km/h (bineinteles era in Germania), avea 4500 rpm, iar la 3000rpm are ..... kmh - foarte rezonabil pentru benzinar. Știu, vreți cireasa amară ??(consumul) Da, pentru senzatiile si sunetul si modul cum merge acest motor raportat la faptul ca are aproape 1800kg si AWD adica 4Motion, si pentru ca sunt un fan benzină si inca vreo 2-3 motive - mie consumul nu mi se pare deloc mare sau exagerat: Nu știu dacă era inca in rodaj in August cand am fost in Grecia dar 8.8 a consumat media totala, la mers 140 pe tempomat si o parte fără tempomat, undeva peste 80% autostrada, cu climă permanentă si prin vămi 2 ore Cand am fost in Belgrad, mers liniștit (aia te bagă in puscarie dacă te joci cu viteza), deci mers max 110 ext. si respectat in general localitatile, si fără autostrazi) am scos cel mai mic consum al acestei masini: 7.3 ! Cazurile de mai sus au in mașină incarcatura de 200-250kg Prin oraș daca vrei cu adevărat o poti tine sub 10, dar 11-12 este cu oarecare zambet pe buze si 13-14 cu jucat cu TDI -urile pe la semafoare. Nu e mult nici aici, zic eu. Consumurile pe care le-am divulgat mai sus sunt 100% reale deci ma astept sa nu ma combată nimeni, iar cine o face este invitatul meu, dar cu pretul ce il stabilim impreuna dinainte ??? Benzină: la început am încercat tot ce este pe piața, (sincer nu am obs. diferente), apoi dupa niste documentatii mai consistente am ramas la doar la două marci (nu vreau sa fac reclama), si doar sortimentul cu CO 100 respectiv 99 de la acestea, poate acum v-ati prins care sunt. De ce? Pot argumenta celor interesati. La 20000 am schimb ulei, la 30000 revizia. Consumul de ulei: am avut 3/4 din joja la achizitia mașinii, acum, dupa 15500 am 1/3 din nivel. Cred ca a cosumat cam 500 ml - foarte rezonabil. Sper ca am fost de interes si ajutor. Astept întrebări, DRIVE SAFE !
    3 points
  2. Uitându-ma mai atent pe ce ai marcat pe harți, locatia din pozele mele din subteran este alta...cea aflata la 140 m sub râul Latorița si care are aproape puterea reactorului nuclear de la Cernavodă ? Cum al treilea grup era in mententanta am vizitat chiar incinta "miezului nuclear" unde apa este injectata in turbina Pelton. Dupa investitia de peste 90 mil eur locatia e un veritabil oras industrial subteran cu tenta futuristică. Prin "conducta" din poza trec 220000 de volti ...si era activă ? 20200124_162040_1_1.mp4
    2 points
  3. Cred ca o sa scriu mare undeva la inceputul paginii: puneti esp 1K0 907 379 BJ si cu DE pe hidraulica. Astea nu se mai defecteaza. Altele mai vechi o sa aiba aceeasi soarta.
    2 points
  4. @dadu "F" nu a fost nicidoata pe R. A fost "E" care incepand cu 01.07.2019 a fost inlocuit cu "L". Aceasta fiind si actuala versiune pe R si S3. "F" a fost pe S3 abia incepand cu 30.05.2016. Orice fabricat inainte avea tot "E". Clubsport S si Audi TTS aveau F "by default" Versiunea actuala pentru TTS si RS3 este 81A407183. S3 si R au ramas cu 5Q0407183L. Ambele sunt ok ca "upgrade" si rezolva problema zgomotelor.
    2 points
  5. Verifica pe eticheta de pe lateral. Dacă la MAC ai numai cifre 0.....E fără bluetooth
    1 point
  6. Salut. Problema am rezolvat-o la Automatico Brasov in Tarlungeni. Au am dus masina luni dupamasa si vineri dupamasa am mers dupa ea ca era gata. Au pus ambreiaj nou original, kit reparatie mecatronic original, doua valve, ulei Ravenol si filtru la cutie.Toata distractia a costat 12.000 lei. Acesta a fost doar inceputul sfarsitului. Cand am ajuns acolo la ei dupa un drum de peste 200 km zicea in bord ca "D not avalable".
    1 point
  7. Salut. Nu. Cesurile+ecu motor+cipuri chei. Dar la modelul asta se adaptează.... Nu ai nevoie de kit
    1 point
  8. Cu echiparea Life, motor benzina, cutie manuala, culoarea "gratis" Uranus Grey si jantele de aliaj tot "gratis" Norfolk + cateva dotari de bun simt, astfel incat sa fie un fel de Golf Comfortline (cum era pe vremuri), adica sa ai macar incalzire in scaune, climatronic, navigatie, volan piele multifunctional, masina nu sare de 22.000 de euro. Acceptabil.
    1 point
  9. Pretul de baza e un pret corect, cine nu vrea sa ajunga la 30 mii de euro mai renunta la optiuni. Sau isi cumpara G7.
    1 point
  10. I've been waiting for you Obi-Wan Seat Leon. We meet again, at last. The compact MQB circle is now complete:
    1 point
  11. la cele cu xenon oem nu ai buton pt reglare faruri are auto leveling se regleaza singure au niste balante stanga dreapta pe planetare si se regleaza singure in functie de cat e incarcata masina asa am eu doar ca am pus becuri ds2 de 6000 kelvin si le am ridicat din reglaj manual mai sus vad excelent cu ele chiar si pe ploaie!
    1 point
  12. Pai logic si normal, ar fi sa vinzi acea masina, pe care nu o folosesti si in care stii prea bine ca ai avea de bagat bani. Bani pe care nu ii mai vezi niciodata. Vinzi masina cu cat poti si te scapi de o grija. Faptul ca schimbi niste piese intr-o masina, tine de datoria ta ca proprietar, sa o intretii corespunzator. Daca vrei asta. Dar cheltuielile cu o masina nu le recuperezi niciodata. Si nici nu o sa iti creasca pretul la masina, astfel incat sa iei mai multi bani pe ea. Orice model de masina isi are un pret ca SH, pret care de regula este dat de piata. Daca un SX4 sa zicem ca exemplu, il gasesti intre 4-5000 de euro, repet - ca exemplu, ca nu ma uit dupa Suzuki-uri sa am idee cam pe unde stau la bani, si tu vrei 6-7000 de euro, numai pentru ca i-ai schimbat tu una alta....e treaba ta. Banii aia ce ii ceri tu, nu o sa ii vezi niciodata. Iar pe Golf, nu iei 9-9500 de euro. Degeaba ai km aia putini. Iar prin prisma faptului ca ai spus ca esti foarte multumit de masina, de ce sa o dai ? E o masina practica, nu e mare, nu e mica. Dotarile iti sunt suficiente din ce ai descris. Si cat timp circuli mai mult cu metroul, regenerarile alea de DPF nu cred ca ar trebui sa te deranjeze prea tare. Mai ales la km aia ce sunt in bord. PS: Vrei sa fii eco, nu mai circuli cu masina. Nu esti mai eco daca circuli cu o benzinara fata de un diesel. Daca in prezent s-a ajuns la nivel global la o dileala maxima cu diesel-urile, nu inseamna ca benzinarele scot pe tzeava petale de panselute si fluturasi.
    1 point
  13. Vezi ca de la fabrica nu ti-a venit codata bateria pe masina. Aceleasi simptome le aveam si eu la 1.8 TSI si dupa codarea ei ( introducerea capacitatii, producatorului, codului BEM ) e alta masina.
    1 point
  14. S-a deschis ușa spate la impact, ceea ce este eroare majora. Dar asa este când te numești VW, se închid ochii.
    1 point
  15. Salut, In sfarsit am mai ajuns si eu pe la calculator. Masinuca a facut 150.427km si am terminat si cu revizia pe 2020. Cum am zis si in ultimul post, am schimbat ulei, filtre, bujii, o bobina care sa ars+verificare intinzator distributie. In total am iesit la 1468 lei, piesele + manopera la Compexit. Si o poza cu interiorul ca nu am pus pana acuma, nimic special doar un interior de GTI ? scuzati jegul nu prea am sters praful recent, urmeaza si curatenia, sa mai treaca din iarna.
    1 point
  16. Tu ai distrus toate miturile legate de imposibilitatea detinerii unui vehicul electric cu o autonomie mica si stat la bloc. Inca o data, ai demonstrat ca daca vrei ceva intradevar, se poate. Restul sunt doar scuze Bravos si din partea mea!
    1 point
  17. Dear customer, a recall campaign has been found for the entered VIN WVWZZZAUZEW423341. Please contact your preferred service partner as soon as possible, who will provide you with all necessary information and service to ensure your safety and car functions. If further assistance is needed, please contact the „ŠKODA Customer Hotline“. Se pare ca masina e inclusa intr-o campanie de rechemare in service. Culmea e ca a fost in service si nu m-a anuntat nimeni despre asa ceva.
    1 point
  18. Am vazut video de mai sus. Am periat youtube si forumurile despre dsg dq200. Ok, chestia e ca daca nu se pot face adaptarile trebuie inlocuit mechatronicul, asta nu imi pot spune pana cand nu schimba ambreajele. Factura ar fi de 11.173,51, ambreaje si mechatronic. Mie unul mi se pare o suma extraordinar de mare, pe care e clar ca nu mi-o pot permite. Am gasit o firma in Arad care repara cutiile de viteza automate. Cei de acolo mi-au spus ca trebuie reconditionat mechatronicul pentru ca ar intra span in blocul de valve. Eu as spera totusi mechatronicul sa fie ok. Ei vand mechatronic reconditionat cu 480e cu garantie 12 luni. Cred ca pana la urma o sa duc masina la ei, e posibil sa ajung pana in 7000 lei cu garantie ambreaje si mechatronic 12 luni.
    1 point
  19. Si la mine se aude la denivelarile de la trecerile de pietoni si cand se balanseaza masina cu ambele roti mai mult, mai ales in modul confort. Zgomotul nu se aude intodeauna. Dupa 3 serviceuri (inclusiv reprezentanta) care au spus ca masina nu are nimic am decis sa comand si sa schimb eu bucsele. Am comandat: 5Q0407183F (desi la modelul meu recomandau cu E in coada, cu F in coada sunt pentru R sau sportclub dar din ce am vazut in videouri se potrivesc) pe original 140 lei bucata 5Q0407182 - Lemforder 44 lei/buc G052150A2 - lythium grease 38 de lei parca Dureaza pana imi ajung iar dupa ce am sa le schimb o sa revin cu impresii.
    1 point
  20. Dețin un golf 1.5 tsi 150cp manuala și am avut aceeași problema la plecarea de pe loc smucea foarte tare. Acum o săptămână am fost la porsche vest 1 si mi au facut update. Gata cu smuciturile in sfârșit după 20 de luni am și eu o mașină normala. Atenție pana nu va conectează mașina la tester nu știu dacă au update pentru mașină asa am și patit eu.
    -1 points
  21. 100% nu e codata, iti trebuie VCDS sau alta interfata compatibila. Nu prea tine de motorizare in sine asa ca hai pe privat daca vrei sa discutam.
    -1 points
  22. evident ca asta am facut. nu apare. ma duc la toate modelele si acolo sunt o multime, dar golf doar golf 7. nu pricep. edit: hai ca l-am gasit. e in alta parte. trebuie mers pe oferte si produse intai. daca dai modele dai degeaba. total aiurea, dar asta e. preturi bune. matrix led la 900 euro. HUD la 600. plus ca ai multe standard. ce imi place mie e cam 31,5k. nu e rau. raman la parerea mea ca e cam mare diferenta de putere de la non-gti la gti, dar asta e.
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!