Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.01.2020 în toate secţiunile
-
Si ca sa termin frumos traseul...in Rm Valcea era traficul blocat și l-am ocolit pe un drum cu piatra ciudată si cu niste viaducte lungi....despre care am aflat apoi ca este o cale ferată dezafectată ? Fiți înțelegători, va rog! Despre unele poze si locatii nu pot da detalii mai multe din simplul motiv ca nu sunt vizitabile si doar o conjuctura favorabila a facut ca sa le pot accesa in detaliu.7 points
-
2 points
-
Pilburg ...nu e firma de piese . Pierburg da. CAYx NU a avut egr pierburg echipare OE2 points
-
Oricui e interesat de un retrofit al pachetului crom, mai jos sunt codurile de care aveti nevoie: Ghidaj geamuri (sinele pe care culiseaza geamurile): 7P0837431H5AP - usa fata, stanga 7P0837432H5AP - usa fata, dreapta 7P0839431L - usa spate, stanga 7P0839432L - usa spate, dreapta Trimuri geamuri: 7P08539857Z7 - usa fata, sus stanga 7P08539867Z7 - usa fata, sus dreapta 7P0837475H7Z7 - usa fata, jos stanga 7P0837476H7Z7 - usa fata, jos dreapta 7P08539087Z7 - usa spate, sus dreapta 7P08539077Z7 - usa spate, sus stanga 7P0839476G7Z7 - usa spate, jos dreapta 7P0839475G7Z7 - usa spate, jos stanga 7P68539957Z7- geam mic stanga 7P68539967Z7 - geam mic dreapta Geamurile fixe din spate trebuie cumparate cu totul deoarece chederul din cauciuc pe care se fixeaza trimurile cromate e lipit si nu poate fi demontat. Eu am cumparat ghidajele de la geamuri cu tot cu trimuri, geamul fix dreapta si imi mai trebuie acum cel de pe stanga si trimul cromat de pe portiera spate stanga (cel de jos). Urmeaza sa le montez in perioada urmatoare cand completez cu ce mai trebuie. Pe viitor voi comanda ornamentele R line de pe portiere si poate ma calmez. Dar nu cred2 points
-
2 points
-
Multumesc de sfat SVY, si eu cred totusi ca EGR-ul este OK pt ca acum cateva luni l-am desfacut impreuna cu clapeta de acceleratie si le-am curatat foarte bine, am desfacut si carcasa EGR si rotitele alea erau intregi, functionau usor din cate am observat, cred ca stiu care este supapa, are un plastic gri care se misca, scrie made in USA pe capacel. O sa verific si acolo! Vorba ta, chiar este un motor reusit acesta de 110 cp. Ms inca o data de sfaturi!2 points
-
Aoleu .... aia nici macar nu e cale fera dezafectata Era vorba de mult de tot sa se faca acolo o cale ferata , nu a fost terminata niciodata ptr ca se surpa zilnic : https://adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/capodopera-uitata-cfr-tronsonul-valcea-valcele-bijuteriile-ingineresti-viaductele-mai-ramas-7_5ded0cda5163ec4271cf7a73/2_5ded21455163ec4271cffcce.html Nu am stiut ca cineva poate merge pe acolo Dar cand ai ajuns la Rm-Valcea de era trafic blocat ? De obicei duminica seara blocheaza tirurile giratoriul de la intrarea in oras dinspre Sibiu Dar eu aseara am venit de la Sibiu , am intrat in oras la 19:30 si a fost drumul liber iar orasul gol1 point
-
Salut @Miky_1 La masinile cu AID sunt codate in modulul de bord cateva variante de culoare si tema din fabrica. Ele pot fi schimbate cu OBDeleven sau VCDS. Dash Board Control Unit (17) -> Tube_version si Dash Board Control Unit (17) -> Display depiction.1 point
-
Pai logic si normal, ar fi sa vinzi acea masina, pe care nu o folosesti si in care stii prea bine ca ai avea de bagat bani. Bani pe care nu ii mai vezi niciodata. Vinzi masina cu cat poti si te scapi de o grija. Faptul ca schimbi niste piese intr-o masina, tine de datoria ta ca proprietar, sa o intretii corespunzator. Daca vrei asta. Dar cheltuielile cu o masina nu le recuperezi niciodata. Si nici nu o sa iti creasca pretul la masina, astfel incat sa iei mai multi bani pe ea. Orice model de masina isi are un pret ca SH, pret care de regula este dat de piata. Daca un SX4 sa zicem ca exemplu, il gasesti intre 4-5000 de euro, repet - ca exemplu, ca nu ma uit dupa Suzuki-uri sa am idee cam pe unde stau la bani, si tu vrei 6-7000 de euro, numai pentru ca i-ai schimbat tu una alta....e treaba ta. Banii aia ce ii ceri tu, nu o sa ii vezi niciodata. Iar pe Golf, nu iei 9-9500 de euro. Degeaba ai km aia putini. Iar prin prisma faptului ca ai spus ca esti foarte multumit de masina, de ce sa o dai ? E o masina practica, nu e mare, nu e mica. Dotarile iti sunt suficiente din ce ai descris. Si cat timp circuli mai mult cu metroul, regenerarile alea de DPF nu cred ca ar trebui sa te deranjeze prea tare. Mai ales la km aia ce sunt in bord. PS: Vrei sa fii eco, nu mai circuli cu masina. Nu esti mai eco daca circuli cu o benzinara fata de un diesel. Daca in prezent s-a ajuns la nivel global la o dileala maxima cu diesel-urile, nu inseamna ca benzinarele scot pe tzeava petale de panselute si fluturasi.1 point
-
Mai schimba o data lichidul de frana dar la un service care are butelie pentru schimbat lichidul de frana, de asemenea sa nu uiti aerisirea pistonului receptor de la ambreiaj. Daca nu se rezolva, ambreiaj nou.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am inteles, Despre erorile enumerate mai sus ma poate ajuta cineva?Erorile vor fi aceleasi indiferent de versiune de VCDS as folosi. Pana la urma asta e scopul unui forum...sa oferim si sa primim solutii la probleme sau mergem la reprezentanta.1 point
-
conduc un Golf 1.5 TSI 150PS DSG OPF Start Stop cu recuperare de energie ... Update facut la inceputul lui Octombrie. Masina merge putin mai bine, doar ca are in continuare pierderi de putere, acceleratia nu e uniforma. VW nu mai are nici o explicatie. (locuiesc in Germania). Pt a mai minimiza din simptome am folosit 95% combustibil de la Aral (102 cifra octanica). In urma cu o saptamana a fost masina in service pt reglare faruri (erau prea jos). Timp de 1,5 ore cat a durat toata operatiunea, bateria a fost pusa la incarcat. La sfarsit mi s-a spus ca au gasit o eroare cum ca tensiunea pe baterie a fost sau este prea mica. Dupa aceea in drum spre casa am constatat ca masina merge asa cum mergea inainte, adica perfect (accelerare fara intreruperi, mult mai multa putere trage cum ar trebui sa traga iar cutia schimba perfect. Dupa cateva zile insa simptomele au reaparut Azi dimineata am masurat tensiunea pe Baterie: 12.08 V. Ultimul drum a fost in urma cu 24 de ore si a avut in jur de 40 de km. Masina este miscata zilnic, 30-40 km. Am lasat bateria la incarcat, tensiunea dupa incarcare 13 V. Facut proba de drum dupa aceea..alta masina.. Tensiunea de incarcare cu motorul pornit 14.94 V. Concluzia este ca tensiunea de 12.08 V este prea mica si cu siguranta ca simptomele au legatura cu asta. Pt cei care aveti aceasta problema si aveti posibilitatea sa masurati tensiunea pe baterie si eventual sa incarcati bateria, faceti-o. Eu voi mai monitoriza cateva zile aceasta chestie dupa care le voi da de stire celor de la VW. Cu siguranta ori bateria e defecta ori alternatorul ori ceva in soft legat de managementul tensiunii de incarcare.1 point
-
Frigul de afară nu prea mă îndeamnă la spălat mașinile (aștept cu nerăbdare încălzirea din zilele următoare poate le fac un exterior), dar nici la alte lucrări la mașină. Dar, profitând de faptul că mi-au venit și ultimele chestii comandate la frații noștri chinezi, am trecut la treabă. Am văzut că semnalizarea de la oglindă nu funcționează, așa că am comandat altele dar pe care le voi monta la primăvară totuși. Apoi am comandat leduri pentru faza lungă, tot 4300k și cu speranța că vor fi canbus. le-am montat în locul celor 5500k și sunt mulțumit cum luminează, dar tot dau eroare. În schimb, dacă după ce pornesc motorul semnalizez dreapta puțin, pornesc scurta și dau și lungă 4-5 secunde, se stinge martorul de bec ars din bord... nu știu care e faza. Totodată am inlocuit și lămpile de la număr cu unele pe led. Și la cele vechi pusesem leduri, dar nu erau foarte luminoase și din cauza vechimii. Acum sunt ca la Tiguan de luminoase1 point
-
aoleu, esti sigur sigur c-ai citit asta undeva? si cand virez la stanga pe o strada cu o singura banda ce ma fac? ce-a se scrie fara cratima asa sunt si oameni care considera ca din punctul lor de vedere intra pe verde intermitent si au prioritate de dreapta de primit de la aia cu verde plin. totusi, e atat de spectaculos ce-ai zis incat ar merita explicat si desenat.1 point
-
1 point
-
Încearcă aici ? @Miky_1 https://www.wheel-size.com https://www.wheel-size.com/size/volkswagen/passat/1 point
-
1 point
-
Poate sunt putin off-topic dar in opinia mea conceptul de "marca premium" este inteles putin gresit din ce vad. O masina premium nu consider ca trebuie obligatoriu in echiparea de baza sa-ti ofere mai multe dotari (sau un "minim" - valoare subiectiva evident! - de dotari) decat una "de volum" pentru a fi considerata "premium" sau pentru "a-si merita banii". Ceea ce inteleg eu prin "premium" este in primul rand varietatea de optiuni care iti este pusa la dispozitie. Si aici nu ma refer la numarul de gadgeturi sau sisteme de asistenta sau dotari, ci la posibilitatea de a alege dintr-o paleta cat mai variata pentru aceeasi dotare optionala. De exemplu, optiuni cat mai variate de culoare, inclusiv culori non-standard, optiuni cat mai variate de modele, culori si materiale pentru tapiterie, paleta cat mai variata de motorizari si sisteme de tractiune pentru acelasi model, etc. Cu alte cuvinte, o marca "premium" din punctul meu de vedere trebuie sa-ti permita sa-ti individualizezi masina cat mai mult. Evident ca atunci cand, in loc sa cumperi de la un furnizor un scaun in doua variante de tapiterie, il cumperi in cinci variante de tapiterie pe trei forme diferite de scaun, pretul va fi mai mare prin prisma volumului mai mic din fiecare tip de scaun si al complicatiilor de natura logistica. Iar aceste costuri se transmit direct cumparatorului pentru ca scopul producatorilor auto este sa faca profit, nu? Ca sa nu mai zic de faptul ca un producator "premium" vinde sensibil mai putine masini decat unul "de volum" dar anumite tipuri de costuri vor fi similare pentru cei doi producatori, doar ca ponderea lor in pretul final al masinii va fi mai mare la cel care produce mai putine masini. In fond si daca iti faci mobila din casa la comanda vei plati mai mult pentru ca e manufacturata "doar pentru tine" decat daca te duci sa o iei de pe raft de la IKEA, nu? Din acest motiv uneori nu inteleg de ce sunt comparate strict prin prisma pretului modele care se adreseaza unor categorii complet diferite de cumparatori. Exceptand Romania unde exista cumparatori doar ai marcii (cei care chiar cumpara acel "kel-line" pe care il tot vad in comparatia cu echiparile de top ale modelelor din acest versus), in orice tara "cu apa calda" - unde de altfel sunt si pietele care prezinta cu adevarat interes pentru acesti producatori - marcile premium sunt cumparate doar de la nivelele medii de echipare in sus, nicidecum in echipari de baza, tocmai pentru a le putea individualiza cat mai mult. Iar acolo pretul final este sensibil mai mare decat pretul pentru modelul de baza, moment in care acesta comparatie nu isi mai are rostul. Din acest motiv nu poti compara un Ateca complet dotat cu un Q3 in echiparea de baza. Pentru ca un cumparator pentru Q3 nu-l va lua in echiparea de baza, ci il va individualiza dupa placul lui si in limita bugetului pe care il are. Si sunt sanse foarte mari nici sa nu considere Ateca o alternativa, chiar daca nu va avea acelasi numar de dotari. In fond, pentru marea majoritate achizitia unei masini (atunci cand nu vorbim de achizitii de flota unde factorul pret primeaza) este o decizie extrem de subiectiva si din acest motiv nu exista "raspunsul corect universal valabil". My 2c...1 point
-
Salut, am avut aceeași eroare ca și tine, am aceeași motorizare ca a ta. Înainte sa te apuci de schimbat egr, vezi ca e o supapa egr care trebuie verificata, aia e posibil sa fie crăpata și sa nu mai tina vacuum. Nu te apuca sa schimbi egr de nebun ca mine, ca e posibil sa fie bun și sa îl schimbi degeaba. Ți am atașat și foto piesei, o verifici f ușor, scoți furtunasele din ea, dacă ești fumător, tragi un fum din țigară și sufli prin orificiile piesei respective, dacă iese fumul pe la capacul de plastic rotund, cel cu marca piesei gen, înseamnă că e crăpata și trebuie înlocuită. Piesa asta nu e scumpa, incearca prima data asa. Eroarea P 0401 de la piesa asta mica e, dacă era p0403 era electrica și aveai valva egr crăpata. Vezi ca mai am niște postări în același topic, acum 1 an 2 de când am rezolvat eu problema. Modulul asta egr micuț e poziționat lângă valva egr și clapeta de accelerație, undeva lângă galeria de admisie. Îl identifici f ușor. Maine încerc sa fac și o fotografie și îți trimit în privat, o sa ți indic care e. E de recomandat sa desfaci totuși și valva egr și galeria de admisie pt o curățare. Când le am curățat pe ale mele aveam în egr un fel de smoala, destul de multa și în galeria de admisie multă fumingine. Bafta și nu te speria, e o motorizare reușită spre deosebire de celelalte 1.6 și 2.0 140 cp. E mai simpluta.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
S-a deschis ușa spate la impact, ceea ce este eroare majora. Dar asa este când te numești VW, se închid ochii.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00