Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2020 în toate secţiunile
-
Intr-un final cu ziua libera de ieri am apucat sa rezolv Climatronicul. Pe langa cele doua servomotorase stricate pe care le-am inlocuit, problema era de la cele doua clapete cu buretele ciuruit. Asa se explica si bucatile de burete pe care le arunca pe gurile de ventilatie. Clapetele sunt facute din metal si au lipit din fabrica pe ambele parti un burete, care dupa 20 de ani era facut bucati, chiar gaurit. Am dat jos clapetele, le-am curatat de resturile de burete si lipici si am nituit pe fiecare cate o placa de tabla de inox. Nici un fault code pe HVAC. Acum am caldura in masina si nu se mai abureste pe interior. Perfect. Am pus si niste poze din cursul operatiunii. La final am montat si volanul reconditionat si un radio Gamma original.4 points
-
Multumesc. Doar cei de batranete care erau si inainte. Important e ca nu ramas nici un surub. Urmeaza sa refac si fetele de usi si mici reparatii la scaune in primavara.2 points
-
Se dovedeste inca o data ca discurile OE sunt pur si simplu alta calitate. Acum costul cu manopera, noile discuri si timpul pierdut depasesc costul care ar fi fost pentru discurile OE.2 points
-
un filmult interesant cu inlocuirea rulmentului de la actionarea clapetei egr...daca e cazul voi incerca cum a facut rusul din video urmeaza sa dau jos si senzorul presiune de pe pompa sa inspectez de pilitura,dar la cum se prezinta deviatiile pe injectoare span nu cred sa aibe.preventiv totusi la vara cand mai adun banuti fac si conversia la cp3 preventiv. ca m-a uscat masina de ultimiibani,6mii euro nu-s de colo. avand aprox 330k reali si 240k in bord si nimic umblat desfacut inlocuit la ea dovedeste ca 2.0 este fiabil. galeria de admisie nu are clapete de plastic si nici motoras de actionare deci am scapat de o bataie de cap. la turbo cred ca acea eroare depresiune aiurea este doar ceva strans legat de defectarea in acel moment a egr-ului,pana acum indiferent cat de finut sau tare am calcat pedala nu a aparut eroarea. daca era membrana sparta aparea imediat1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am facut upgrade de soft in octombrie, la un Passat 1.5TSI cu cutie manuala fabricat in martie 2019. Dupa upgrade sunt foarte multumit. Nu mai smuceste iar trecerea de la viteza 1 la 2 este foarte lina. Parca raspunde mai prompt la accelerare.1 point
-
@GeorgeValeriu, daca iti cumperi tu EGR si garniturile aferente pentru montaj ai o singura solutie si cea mai buna in Bacau, @EEXCALADE (ti-am explicat direct ca se pare ca nu intelegi ce-ti sugereaza ceilalti). Daca doresti sa ai o garantie de 2 ani pentru piesa si 6 luni pentru montaj trebuie sa mergi la un service care sa-ti puna piesa originala (de preferat dealer).1 point
-
Test de compresie la rece, daca ai diferente de 1-2 bari+ pe pistoane ai segmenții uzați și le acolo manca uleiul. E o problema comuna la acel motor. Cat despre ulei, orice 504/507.00 schimbat cat de des îți permiți (timp/bani). Nu te complică cu uleiuri groase , duc la consum mai mare și nu oferă protecție în plus.1 point
-
1 point
-
Se pare ca in martie o sa apara, dupa 4 ani lipsa, si RNS 510 v17 East Europe 2020 conform informatiilor de aici : http://www.gpsforum.biz/index.php?/topic/4933-volkswagen-audi/&page=18#comments https://www.gpspower.net/volkswagen-seat-skoda/359186-rns-510-rns-810-skoda-columbus-cy-europa-west-v17-europa-east-v17-maps-2020-a.html Si un link cu viitorul DVD v17 East Europe: https://www.mahag-zubehoer-shop.de/access/mahag/etka2details/1T0051859AR-DVD-ROM für Navigationssystem1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu m-a da pe spate. Botul (grila zici ca e de Kia Ceed, spatele de la Ford Focus, inclinarea spatelui aduce cu Audi A5,) Display-ul digital imi place si pozitionarea mai sus a ecranului de infotainment). Faza cu motorizarea combinata cu un hibrid iar imi da cu virgula. Sunt curios s-o vad in realitate ca poate voi avea alta parere1 point
-
e vb doar de alimentarea motoraselor - respectiv +. Masa ai deja cumpara scaunele dupa care o sa iti postam si diagrama1 point
-
Cat timp masina e la mine trebuie sa fie in stare impecacabila cel putin din punct de vedere tehnic. La siguranta si calitate nu exista rabat .1 point
-
Lipsa uzurii este atunci cand sanfrenul are continuitate1 point
-
Mersi frumos Florin :) Acum am cateva neclaritati....in primul rand daca ma apuc sa il reglez in ce campuri trebuie sa ma uit mai exact...pe ce grupuri...? Cum reglez avansul asta...? Am tot cautat pe net si am dat peste tot felul de discutii si contradictii...am gasit ceva pe net postat daca nu ma insel chiar de tine....dar este pentru motoarele PD....al meu este CR....este aceiasi procedura ? Din pacate nu am gasit in post nici o poza dupa care sa ma orientez :( Daca ma poti ajuta ti-ar ramane vesnic recunoscator :) "Reglarea avansului distributiei la motoarele PD Aceasta operatiune se executa, in general, dupa schimbarea distributiei. Cu Vag Com-ul, se intra in measuring blocks, la grupul 004 si se verifica valoare din casuta "syncro angle" . Valorile pot fii intre -3 si +3. Valoarea ideala este de 0.0 Dupa ce s-a citit valoarea, cu Vag-ul, se trece la partea mecanica. 1. Se scoate capacul motorului. 2. Se scoate capacul superior al distributiei � are doua cleme pe lateral. 3. Se face un semn cu marker-ul, pe surubul mare (cel incercuit cu verde, in poza), saiba si fulia distributiei. 4. Se slabesc cele 3 suruburi (incercuite cu albastru, in poza), cu ajutorul unei chei de 13. 5. In functie de valoarea pe care o aveai, la syncro angle, cu ajutorul unei chei de 18, se defazeaza axa cu came, prin rotirea surubului mare (incercuit cu verde) � trebuie miscat foarte putin, pt a face corectarea � de ordinul milimetrilor. - daca valoarea era pe plus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre dreapta (pentru -, in poza) � respective semnul de pe surub sa avanseze in fata celui de pe fulie. - daca valoarea era pe minus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre stanga (pentru +, in poza) � respective semnul de pe surub sa se deplaseze in spatele celui de pe fulie. Dupa efectuarea corectarii, se strag suruburile de 13, se porneste motorul si se verifica cu Vag-ul, valoarea. In functie de aceasta, se repeta operatiunea sau se monteaza totul la loc.1 point
-
Probabil se pune problema de catre administratorii forumurilor ca sa se interzica reclama facuta de catre forumisti in sensul de a-i determina(in sens general, ca principiu, nu ca ar fi ceva premeditat, intentionat) pe acei furnizori de servicii sa-si plateasca ei cate-o reclama pe respectivul forum, si avand in vedere ca sunt cheltuieli si eforturi semnificative pentru a tine in viata un forum, e de inteles si aceasta atitudine. Dupa parerea mea, e de evitat a se cumpara o masina cu reparatii la caroserie. E de preferat una cu vopseaua originala chiar daca mai are si ceva zgarieturi. In general micile reparatii de tinichigerie si vopsitorie nu se fac la reprezentante, unde e mai scump, iar acolo unde se fac de multe ori nu se respecta normele respective de efectuare a lucrarii si ca urmare vopsitoria ori nu arata bine din prima, ori nu rezista in timp. E bine ca exista astfel de situri de verificare. Spune colegul ca a cheltuit 500 de lei pe bilete. Eu am cheltuit mult mai mult, acum 10-15-25 de ani, cand nu prea existau aceste situri si eram nevoit sa merg vazand masini care in poze aratau bine, iar la fata locului, cu un ochi cat de cat format, revopsitoria se observa destul de usor. Iar de spus adevarul, hai sa fim seriosi, la capitolul masini second se minte ca la balamuc. Poate la reprezentante sa poti avea parte de ceva infouri corecte, dar acolo si masinile sunt mai scumpe.-1 points
-
Pana la urma s-a dus ce ma interesa asa ca ma gandesc sa fac comanda sa iau un passat cu motorul asta. Ma gandesc si putin in perspectiva daca il iau cu dsg si vine cu dq200 nu o sa pot face ciptunning la el? Din ce am citit cutia este limitata la 250nm iar stock motorul fix atat are. Nu ma intereseaza pentru liniute si alte aiureli, doar pentru depasiri din cand in cand (uneori cel depasit acceleseaza).-1 points
-
Parere bazata pe... ? De mentionat ca originalul a fost si la 1300 ron la AK, nu cred ca pretul spune toata povestea.-1 points
-
Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00