Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.01.2020 în toate secţiunile
-
Obdeleven e doar pt el ... nu merge cu altceva.. vezi ca il strici. Pt vagdpf ia o mufa konnwei.2 points
-
https://www.autokarma.ro/producatori-piese-auto-volkswagen/motor-auto-sistem-agr/supapa-egr-03l131512dq-volkswagen Asta pentru ,, cunoștința" ta, pentru tine vezi profilul celui care a scris mai sus.2 points
-
2 points
-
Deci la un service de reprezentanță ți-au montat piese NEORIGINALE, dar le-au facturat ca fiind originale???? Eu n-am auzit niciodată de așa ceva până acum, dar nu te contrazic. O astfel de faptă se numește înșelăciune și este infracțiune. De asemenea, n-am mai întâlnit ca la un service de reprezentanță să se folosească piese AM pentru reparații. Cum de numește service-ul respectiv?1 point
-
Test de compresie la rece, daca ai diferente de 1-2 bari+ pe pistoane ai segmenții uzați și le acolo manca uleiul. E o problema comuna la acel motor. Cat despre ulei, orice 504/507.00 schimbat cat de des îți permiți (timp/bani). Nu te complică cu uleiuri groase , duc la consum mai mare și nu oferă protecție în plus.1 point
-
Mulțumesc @EEXCALADE. Tocmai asta vroiam o confirmare de la o a doua persoana, era prea frumos sa fie cum mi-a zis cunostinta mea. Ai idee daca pe site-ul epiesa.ro EGR-ul pe care îl dau ei ca original ii ok? @nicusan mulțumesc pentru link.1 point
-
Nice. Si eu am luat 2 pentru ambele chei. Una cromata si una albastra in ton cu masina. Materiarul este chiar ok si stau bine pe chei.1 point
-
Bună dimineața. Sunt fericitul posesor al unui VW B8 Highline cu pachet tehnic R line, dacă cineva imi poate spune ce înseamnă) eu observând doar ca e mai joasă decât ce este orin oraș (Targoviste), Bussines Premium pachet, full led inclusiv cornering, alcantara negru, display optic media, discovery pro, webasto (am dormit 2 ore in ungaria cu el dat drumul -23 grade), cutie automată cu REVIZII conplete, la zi, service autorizat (masina a fost in leasing operațional a unui director HP zonă sud germania). Masina are 135.500 km, acum, adusă de mine personal azi noapte din Germania, 22 ore drumul si 2000km. O încântare. Trebuie sa ii schimb plăcuțele spate, in rest totul super ok. Discuri noi fata spate, plăcute fata noi, motor curat ca lacrima (era plin de praf dar l-am rezolvat). An 2016 ianuarie. Consum pe aceasta distanță, cu viteza medie drum intreg 98km/h - 5.8l. Masina are 150cp,2000cm3. Sper, cel putin pentru 6 ani, sa nu mă supere.1 point
-
Codul uleiului cu VW este branded VW, dar codul respectiv a fost eliminat din 01.11.2018, si inlocuit cu GV52195M2. In concluzie, daca alegi GVW052195M2 uleiul are cel putin 1 an vechime, si nu-ti recomand. Cauta: - GV52195M2 - 60Lei/L - https://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=GV52195M2 sau - G052195M2 - 37/39Lei/L Diferenta intre ele cu siguranta nu este doar de branding, dar cu ce este mai bun efectiv codul cu V nu stim, grupul VAG n-a comunicat. Unii au asociat noul cod cu faptul ca Fuchs a revenit ca producator de prima umplere si asa se face diferenta in cadrul grupului fata de vechiul producator (Shell sau Castrol). Personal am luat uleiul cu codul V, cel nou.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buna dimineata. Perfecta dreptate. Concluzia, extrem de multumit!!! Manevrabilitate extraordinara. Pentru cine reușește să achiziționeze cu aceste de dotări....pfff...este wow. Direcția virare stanga complet sau dreapta, doar 360 grade fix. In București mă ajuta enorm. Apoi, tinuta de drum pe autostrada, parca te lipsești de sol. Am deja 3300 km, consum mediu 5.8, viteza medie 70km/h. Autostrada, naționale, Bucuresti, Targoviste prin oraș. Fiecare își laudă "jucaria" însă constat (tinand cont ca am carnet service fizic si electronic si toate reviziile la timp si exact făcute ) ca am avut un pic de noroc. I-am favut și un pic de aspect exterior. Va trimit imediat ce miscorez foto. Foto noi. Am adăugat inox portbagaj spate, crome evacuare, pedalierul vi-l trimit imediat și....sa nu radeti,fumator fiind, paravant elegant spate față dar nu i-am făcut poze. Am uitat. Salut. Imediat trimit. Am 12 roți. 8 aliaj si 4 tablă. Istorie interesantă....tabla pe mașină cu iarna dot 2016 si 6 mm carne, iarna pe aliaj 8mm si 6mm si vara pe aliaj 5mm si 7mm. Am de vanzare deci 4 roti de iarnă. Ce zici sa păstrez? Perfectă dreptate. Cand am cautat pe licitație masina, m-a interesat highline deoarece urmaream apoi minim discovery pro si crom pachet exterior, alcantara interior si 3 zone de climatizare. Ca am gasit și cu bord display virtual cockpit si usor expus "r-line packet" in descriere cu litere de o șchioapă, lafel si bussines premium pachet ( am priza consola spate 220v 50w, bare portbagaj volkswagen ), am considerat ca fiind bonus. Mulțumesc din suflet pentru urări!!! Asemenea!!! O sa fac astazi la interior si revin!!! Dupa cum vezi, i-am făcut ce am simțit eu necesar in spate, anume protecție încărcare portbagaj si ornamente evacuare, am mai pus la praguri metal usi protecție, pedalier crom si paravant. Fumez. o sa revin cu full photo1 point
-
1 point
-
daca mi permiteti.o opinie; eu zic ca, orgoliul nu e tocmai binevenit cand cumperi o masina. lovitura aia nu pare deloc una care sa afecteze in vreun fel siguranta masinii, chiar daca nu e reparata n reprezentanta/dealer VW. eu am avut asa masina luata din DE, si n am avut probleme deloc, de nici un fel, in 6 ani cat a stat la mine ... si a fost reparata aripa spate dr. eu zic ca, daca asta este singura problema, masina poate fi cumparata.1 point
-
In iulie, la revizie am intrebat de ceva update-uri la Brady si au zis ca nu sunt. Nu ma stresez deocamdata. Face cand si cand iarna, si cand vad asa o dau in S si gata. Oricum, iarna cand e rece o tin in S ca sa se incalzeasca mai repde. Merci de sfat, nu vazusem discutiile anterioare legate de TPI.1 point
-
Acel moment cand oftezi dupa range-ul unui motor termic :-)) Personal am o slabiciune pentru masinile electrice, dar nu o sa fac alegerea asta atat timp cat trebuie sa vanez statii de incarcare, in conditiile unui range nesimtit de mic.1 point
-
1 point
-
Din acest motiv am deschis acest topic. Nu stiu ce raportează CB-ul masinii, dar am luat modelul vechiculelor cu motor termic, care raportează tot consumul, inclusiv auxiliare, iar pentru acestea din urma, diferentele de consum (raportat/real) sunt de sub 10%, poate chiar 5%. In cazul masinii mele electrice, diferentele raportate sunt de peste 30%. Acum, ce e drept, capacitatea ramasa a bateriei raportata de indicatorul analogic din bord se apropie de 1/2, ceea ce se apropie mult de realitatea indicata de statie. Facand referire la posibilitatea de a avea chiriași nedoriți la statia de incarcare (si de aici diferenta de consum), exclud aceasta posibilitate din doua motive: 1. Consumul raportat si postat de mine corespunde unei singure sesiuni de încărcare, de la 50% la 100%. 2. Statia necesita autentificare pentru a incepe procesul de încărcare, realizat pe baza de rfid. Offtopic: Pentru ca am facut referire la musafiri nedoriți, si nu vreau sa se inteleaga gresit, pentru cei ce stau in Popesti-Leordeni si au masini electrice, fac cinste un plin de electroni de la statia mea.1 point
-
Salut,poate cineva să îmi spună la un Passat intermediar,motor 1z,unde se afla relele și siguranța de la cele 3buji,ms1 point
-
Pe fata sunt doua tipuri de bucse: cele mari (care pot fi pline - pe S3 - sau nu - ca pe A3) si cele mici care sunt pline. Eu am pus tot bucse normale pentru ca sunt mai ieftine. Cum cei de la PBV2 au zis ca sunt in regula si nu de la ele troncane masina, am zis sa o iau pas cu pas pana descopar de unde suna. Primul lucru pe care l-am schimbat au fost bucsele mari si am zis sa nu dau prea multi bani pe un experiment. S-a dovedit a fi suficient. De la alea troncanea.1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00