Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.01.2020 în toate secţiunile

  1. Vopsitorie integrala finalizata Si au inceput sa apara si piesele : 1. Faruri Polo GTI 2. Interior Polo GTI 3. FK AK STREET COILOVER SUSPENSION KIT & DROP LINKS
    4 points
  2. aoleu, esti sigur sigur c-ai citit asta undeva? si cand virez la stanga pe o strada cu o singura banda ce ma fac? ce-a se scrie fara cratima asa sunt si oameni care considera ca din punctul lor de vedere intra pe verde intermitent si au prioritate de dreapta de primit de la aia cu verde plin. totusi, e atat de spectaculos ce-ai zis incat ar merita explicat si desenat.
    3 points
  3. daca mi permiteti.o opinie; eu zic ca, orgoliul nu e tocmai binevenit cand cumperi o masina. lovitura aia nu pare deloc una care sa afecteze in vreun fel siguranta masinii, chiar daca nu e reparata n reprezentanta/dealer VW. eu am avut asa masina luata din DE, si n am avut probleme deloc, de nici un fel, in 6 ani cat a stat la mine ... si a fost reparata aripa spate dr. eu zic ca, daca asta este singura problema, masina poate fi cumparata.
    2 points
  4. Salut! Tatal meu vine cu o nemultumire la al lui Leon FR 2.0 TDI 2014. Se plange de consumul de ulei... 1l la 5000 km. Observa consumul in special dupa ce face un drum de Germania-Romania, mers undeva la 3000 de ture, max. 3100, 3200 ture. La fosta masina ( 2.0 tdi CBBB ) nu era diferenta pe joja dupa un astfel de drum , din aceasta cauza intervine si ingrijorarea. Ce ne mai nemultumeste la masina: - insonorizarea proasta ( vibreaza toate usile ) - uneori, cutia ( DSG ) nu mai comunica cu selectorul de viteze; dupa ce iau contactul, isi revine - prima smucitura in 180k km la cutie( cand a redus din treapta a 3-a in a 2-a, smucea incontinuu si dadea senzatia ca nu voia sa cupleze ). S-a folosit ulei Motul DCTF, dar urmeaza sa inlocuiasca cu ulei OEM
    2 points
  5. Corect Claxoane primesti pentru ca ai iesit afara din casa , nici nu trebuie sa te sui la volan , de multe ori este conditia necesara si suficienta la noi in tara
    2 points
  6. @mariusmrs Ai amestec prea bogat, ma mir ca nu apare si eroarea specifica. Cauze probabile: - Injector cu scurgeri de combustibil - Presiunea excesivă a combustibilului - Filtru de aer extrem de murdar sau restricții la admisie - Restricții de evacuare (catalizator înfundat, toba de eșapament înfundată, teava de esapament deformata pana la obturare) - Senzor O2 Lambda defect (scurtcircuitat - citește amestec bogat tot timpul)
    1 point
  7. Nu ai switch la voltajul primei sonde, de acolo ai "amestec bogat" si LTFT cu minus dar probabil sonda vede amestecul bogat din cauza circulatiei insuficiente a gazelor datorita catalizatorului infundat .Poti sa induci artificial o stare de amestec sarac printr-un vacuum scos sau ceva sa vezi ca scade voltajul pe sonda excluzand astfel un senzor defect care ar prezenta o simptomatica identica, dar eu cred ca ai catalizatorul infundat .Cauta unul in dezmembrari si nu mai circula asa cu masina .
    1 point
  8. @Ionescu de ce nu întrebi pe un admin dacă ai voie să postezi site-ul găsit de tine pentru a verifica mașina? Sunt colegi care ar putea să ajungă să folosească informații utile despre alte mașini de vânzare.
    1 point
  9. Trecand peste aspectul legal , masina 1 trebuie intotdeauna sa fie prudenta cand intalneste masina 2 E posibil ca masina 2 sa nu aiba claxon si sa intre direct in intersectie La noi aici , in UK , in Rm-Valcea , se merge frecvent pe contrasens cu volan pe dreapta / stanga / centru Orice capac de canal , groapa , pisica sau hartie aruncata pe jos este ocolita pe contrasens , cu flash-uri si claxoane , ca sa nu le stai in fata In intersectii , cel care vireaza are prioritate daca are masina mai scumpa decat cel care merge inainte Probabil dupa Brexit , Rm-Valcea va ramane in UK si se va conduce la fel in continuare Daca vreti sa emigrati , acum e momentul , smecherasii de aici au mai construit un cartier ca sa spele ceva bani si nu are cine sa stea in el , e aer curat cu fum , plus ca AVEM MALL !!
    1 point
  10. Asta e intrebarea: Am dreptate ca eu (masina nr. 1) cu verde la se mafor am prioritate fata de masina nr. 2 cu verde intermitent la semafor? Raspunsul este: Da. Nu-mi apartine, nu trebuie sa iei de bun ce spun eu, pentru ca nu eu spun, ci legea facuta de Parlament. Dar raspunsul tau nu adreseaza intrebarea, ci, ca de obicei la romani, adreseaza capra vecinului. Asta e problema. Nu ca ti-ai expus un punct de vedere. Cu placere...
    1 point
  11. sunt convins ca merge perfect masina si ca nu afecteaza reparatia asta chiar daca nu e facuta la VW insa nu mai vreau, pentru ca au incercat sa ne pacaleasca bine spus..pacat de ea, era deosebita si km putini
    1 point
  12. Sau eviti sa faci acest lucru
    1 point
  13. Ma uit la volanul ala si nu imi vine sa cred in ce hal a ajuns. Am avut un Polo cu 2 ani mai vechi si mai multi kilometri si volanul arata ca in prima zi. Din pacate rugina si-a facut de cap pe la aripi, praguri, dar la ce drumuri a vazut masina a tinut incredibil de bine, iar in afara reviziilor am cheltuit cca 1000 lei in 14 ani pe 2 acumulatori, bielete, amortizoare portbagaj si un rulment.
    1 point
  14. In iulie, la revizie am intrebat de ceva update-uri la Brady si au zis ca nu sunt. Nu ma stresez deocamdata. Face cand si cand iarna, si cand vad asa o dau in S si gata. Oricum, iarna cand e rece o tin in S ca sa se incalzeasca mai repde. Merci de sfat, nu vazusem discutiile anterioare legate de TPI.
    1 point
  15. da, ai dreptate, dilema mea este de ce ai dubii...asta ma ingrijoreaza prin prisma faptului ca pentru chestiuni atat de simple niciun sofer nu ar trebui sa aiba incertitudini. verdele intermitent iti permite intrarea cu prudenta, pe directia indicata de sageata, acordand prioritate celor cu verde plin. nu este treaba nimanui pe ce traiectorie circuli atat timp cat ai verde si atat timp cat nu ai intoarcerea interzisa. chia si asa, daca ai verde, celalalt va fi in continuare vinovat (probabil o culpa comuna) intrucat nu e treaba acestuia daca tu ai sau nu intoarcerea interzisa. obligatia care i se adreseaza lui este sa nu intre fara a acorda prioritate celor cu verde plin. ba dimpotriva, e un caz celebru pe fb/trafictube/etc. de cetatean care a primit culpa comuna dupa ce, din cedeaza, a intrat intr-unul care circula complet pe contrasens.
    1 point
  16. Eu am 03 FL 1.5 Tsi Dsg. Nu stiam ca am filtru de particule. Am spre 39000km in 1 an si 8 luni, si nu am avut nimic care sa ma faca sa ma gandesc la el. Ce mai face, e ca smuceste cand e frig si plec la drum, in general dimineața. Nu stiu daca e motorul, cutia, sau benzina... Dar isi revine repede si nu pare sa aiba vreo problema. In rest e super 1.5 tsi cu dsg.
    1 point
  17. Salut! Legat de acesti greieri din zona bordului. Eu am luat masina in martie 2019, pana in noiembrie-decembrie, nu au fost zgomote. Cu frigul zgomotele si vibratiile au aparut. Totusi, eu am observat ca vin din zona airbag-ului pentru genunchi si nu din zona ceasurilor. Poate confirma cineva informatia asta? A fost gasita o rezolvare?
    1 point
  18. Valvoline este peste LM , este o parere strict personala , nu vreau sa supar pe nimeni
    1 point
  19. Oamenii optimisti sunt mai fericiti E mare lucru sa intalnesti oameni care glumesc cand li se intampla lucuri rele , te fac sa vezi partea plina a paharului Esti de admirat domnule @Doomy
    1 point
  20. SI eu tot old school sunt...Pana in luna iunie am fost posesor de Polo din 2016...Desi era o masina destul de noua si buna, am vrut totusi sa trec la un Golf. Am facut toate eforturile sa trec la ultimul model de golf cu bord clasic, la data respetiva nestiind cum va arata Golf 8, dar stiam ca bordul va fi doar in varianta digitala...Si ma felicit pentru alegerea facuta...Probabil pentru noile generatii asta e tendinta, dar noi astia mai din secolul trecut ce facem? Cred ca deja suntem mult prea expusi la ecrane digitale - telefon, calculator, televizor, mai nou si in masina...Oare cate ore pe zi suntem expusi la ecran digital in prezent? Si asta o spun la 48 de ani, in conditiile in care de un an port ochelari...Nu intru aici in detalii, dar expunerea prelungita la ecrane de toate felurile este cauza pentru care port ochelari, asta a contat mai mult decat varsta...urmatoarea masina, probabil ca va fi un Golf 8, da cu siguranta am nevoie de niste ani buni ca sa pot accepta tabletizarea asta... Asta cu soft pe roti e geniala, total de acord??
    1 point
  21. Problema rezolvata temporar. Demontarea motorasului de directionare aer se face doar dupa ce se demonteaza bordul. DAr am demontat plasticul de la picioare, tubulatura de aer si am ciocanit in el in timp ce ma jucam la tastele de directionare aer, dupa 3-4 ciocaneli si-a dat drumul si lucreaza bine acum. I-am facut calibrarea. Daca I se mai blocheaza, solutia este inlocuirea cu demontarea bordului, nu este o alta solutie de inlocuire.
    1 point
  22. 1 point
  23. OK, succes in continuare. Filtrul de polen ti l-au dat ieftin, cam jumatate fata de reprezentanta. La alte repere reducerile sunt mai mici, per ansamblu pare ca ai scos-o mai ieftin cam cu 20% fata de reprezentnata (dupa aprecierea mea grosiera).
    1 point
  24. Nu asa.... Trebuie sa accesezi meniul de setări și debifat de acolo.
    1 point
  25. 1.5TSI 150CP manual, mers preponderent extraurban, zona deal/munte, porniri dese, dar si multe zile cu porniri la temperaturi negative, asteptat 5-6 minute pentru dezghetarea parbrizului incalzit si parcursa aceeasi distanta de 1km, in cel mai neeconomic mod posibil. Foarte multumit.
    1 point
  26. Să încheiem anul într-o notă optimistă, există satisfacție și după o reparație corectă la mai bine de 34K km de la reparație și aproape 200 K km de utilizare. Tocmai am revenit după un drum de capitală, funcționare impecabilă, consum de ulei 0 ml. Nivel neschimbat pe jojă de aproape 10 K km pentru al treilea schimb de la reparație cu Castrol FST 5W 30.
    1 point
  27. Mmm..... O sa fie superba... Cu padele roșii.... ?
    1 point
  28. Daca ai incerc sa intelegi ce citesti, ai renunta (tu si multi altii, hai sa zicem un tu generic) la speculatii de doi lei, fara niciun sens. Intrebara e extrem de simpla si adreseaza exclusiv obligatia celui care intalneste indicatorul de verde intermitent. Si-atat Acel conducator auto circula sub imperiul unei norme imperative onerative: adica o norma care-i impune, exclusiv lui sa faca ceva. Adica sa dea prioritate, fara a include in norma o conditie suspensiva, aidca: tu esti obligat sa faci asta DOAR DACA CELALALT face si el asta, Si in loc ca fiecare conducator auto sa priceapa asta incepe si viseaza cai verzi pe pereti despre cum celalalt nu s-a inscris pe B2 sau B1, hai sa ne imaginam, mie mi se pare. Ce ti se pare tie, nu conteaza, chestiune cu care unii intra in contact destul de dur la politie, sau in instanta, dupa caz. Asa cum legea spune clar sa nu omori, fara daca, si nu ai loc de speculatie, unde e cazul, legea iti explica: poti sa omori daca (vezi legitima aparare si alte cazuri). Orium ar fi, in nicio jurisprudenta de pe pamant cu care-am venit eu in contact nu si-a imaginat nimeni ca o masina care intoarce merge pe contrasens (exceptand atunci cand o face pe sens unic). Deci e posibil sa fii deosebit. De-aia am zis sa explici si sa ilustrezi.
    0 points
  29. Interzisa intr-o intersectie semaforizata doar daca in intersectie nu e permisa virarea la stanga, sau daca nu se poate realiza dintr-o singura manevra. Sau daca are semn explicit cu intoarcera interzisa. In rest, e permis. A si daca sunt treceri de pietoni nu ai voie sa faci manevra peste ele.
    0 points
  30. Din punctul meu de vedere masina 1 circula pe contrasens atunci cand face intoarcerea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!