Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.01.2020 în toate secţiunile
-
3 points
-
da, ai dreptate, dilema mea este de ce ai dubii...asta ma ingrijoreaza prin prisma faptului ca pentru chestiuni atat de simple niciun sofer nu ar trebui sa aiba incertitudini. verdele intermitent iti permite intrarea cu prudenta, pe directia indicata de sageata, acordand prioritate celor cu verde plin. nu este treaba nimanui pe ce traiectorie circuli atat timp cat ai verde si atat timp cat nu ai intoarcerea interzisa. chia si asa, daca ai verde, celalalt va fi in continuare vinovat (probabil o culpa comuna) intrucat nu e treaba acestuia daca tu ai sau nu intoarcerea interzisa. obligatia care i se adreseaza lui este sa nu intre fara a acorda prioritate celor cu verde plin. ba dimpotriva, e un caz celebru pe fb/trafictube/etc. de cetatean care a primit culpa comuna dupa ce, din cedeaza, a intrat intr-unul care circula complet pe contrasens.2 points
-
Eu am 03 FL 1.5 Tsi Dsg. Nu stiam ca am filtru de particule. Am spre 39000km in 1 an si 8 luni, si nu am avut nimic care sa ma faca sa ma gandesc la el. Ce mai face, e ca smuceste cand e frig si plec la drum, in general dimineața. Nu stiu daca e motorul, cutia, sau benzina... Dar isi revine repede si nu pare sa aiba vreo problema. In rest e super 1.5 tsi cu dsg.2 points
-
Cu niste marketing agresiv se va vinde foarte bine. Cei care isi iau pentru prima data masina nu o sa se indrepte spre un model vechi, vor cumpara noutatea, viitorul2 points
-
SI eu tot old school sunt...Pana in luna iunie am fost posesor de Polo din 2016...Desi era o masina destul de noua si buna, am vrut totusi sa trec la un Golf. Am facut toate eforturile sa trec la ultimul model de golf cu bord clasic, la data respetiva nestiind cum va arata Golf 8, dar stiam ca bordul va fi doar in varianta digitala...Si ma felicit pentru alegerea facuta...Probabil pentru noile generatii asta e tendinta, dar noi astia mai din secolul trecut ce facem? Cred ca deja suntem mult prea expusi la ecrane digitale - telefon, calculator, televizor, mai nou si in masina...Oare cate ore pe zi suntem expusi la ecran digital in prezent? Si asta o spun la 48 de ani, in conditiile in care de un an port ochelari...Nu intru aici in detalii, dar expunerea prelungita la ecrane de toate felurile este cauza pentru care port ochelari, asta a contat mai mult decat varsta...urmatoarea masina, probabil ca va fi un Golf 8, da cu siguranta am nevoie de niste ani buni ca sa pot accepta tabletizarea asta... Asta cu soft pe roti e geniala, total de acord??2 points
-
Si mie imi place culoarea. Nuantele inchise fac janta sa para mai mica decat este. Oricum , la ce ierni vom avea de acum inainte ... suntem in siguranta si cu cauciucuri de vara si roti pe 182 points
-
Problema rezolvata temporar. Demontarea motorasului de directionare aer se face doar dupa ce se demonteaza bordul. DAr am demontat plasticul de la picioare, tubulatura de aer si am ciocanit in el in timp ce ma jucam la tastele de directionare aer, dupa 3-4 ciocaneli si-a dat drumul si lucreaza bine acum. I-am facut calibrarea. Daca I se mai blocheaza, solutia este inlocuirea cu demontarea bordului, nu este o alta solutie de inlocuire.2 points
-
Corect Claxoane primesti pentru ca ai iesit afara din casa , nici nu trebuie sa te sui la volan , de multe ori este conditia necesara si suficienta la noi in tara1 point
-
1 point
-
Am un Cross Polo cu 1,6 TDI 90 CP motorul CAYB. Masina cumparata SH, deci kilometri nu pot fi garantati, dar in bord arata 160.000. Eu am cumparat-o cand avea 134.000. O am de un an. Am schimbat actuatorul de turbo si am reconditionat turbo, am schimbat un injector. Masina am cumparat-o pentru sotie, la o naveta de 70 de kilometri, deci 140 pe zi. Diesel neaparat pentru consum. Numai ca mie nu mi se pare foarte economic acest motoras. Consuma cu cca 1 L in plus fata de un Astra J cu motor de 1,6 DTL. Pun acest plus pe seama inaltimii caroseriei, aerodinamica are de suferit un pic din cauza ca un Cross e mai inalt. Naveta este pe autostrada Lugoj-Timisoara, deci un mers relativ linistit. Pilot automat 130/h. Cu siguranta ca o a 6-a viteza ar fi facut lucrurile mai ok. Dar are numai 5 viteze, deci merge un pic mai turata. Faptul ca distributia e pe curea imi place. La Opel e pe lant si nu e pe viata cum spun cei de la vanzari... Diferenta de pret, intre cele doua distributii este absolut colosala. 1500 la Polo versus 6000 la Astra... Injectoarele sunt foarte enervante ca nu se pot repara, sunt relativ scumpe si destul de stricacioase... Mi s-a pus in vedere ca in timp le voi schimba pe toate 4, unu am schimbat, deci au mai ramas 3.1 point
-
1 point
-
Valvoline este peste LM , este o parere strict personala , nu vreau sa supar pe nimeni1 point
-
1 point
-
Oamenii optimisti sunt mai fericiti E mare lucru sa intalnesti oameni care glumesc cand li se intampla lucuri rele , te fac sa vezi partea plina a paharului Esti de admirat domnule @Doomy1 point
-
Tehnologie era daca lasa butoanele unde le este locul. Nu este tehnologie in cazul Golf 8, este doar soft pe roti.1 point
-
Părerea mea este ca o sa plângem după butoanele fizice, dedicate. Atâta tehnologie cred ca mai mult va distrage atenția de la condus! Da, poate pe unii îi atrage tehnologia asta cu touch control peste tot, dar eu încă sunt old school. Oarecum orice vrei sa faci în mașină trece prin infotaintment.. Stai sa treci printr-un meniu sa faci una alta. Not for me! Nu mai zic de preț!1 point
-
1 point
-
Tu ai distrus toate miturile legate de imposibilitatea detinerii unui vehicul electric cu o autonomie mica si stat la bloc. Inca o data, ai demonstrat ca daca vrei ceva intradevar, se poate. Restul sunt doar scuze Bravos si din partea mea!1 point
-
1 point
-
Ar trebui curatate la aproximativ fiecare 60.000 km. Multumesc!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deja de saptamani bune am tot vazut imagini si teste si pareri legate de modelul asta. Incet incet, vor aparea si video-uri facute de primii proprietari de G8. Design-ul este cum este, la inceput multi au zis ca e aiurea, pe urma multi s-au obisnuit cum arata masina si asta e pana la urma, alta nici nu va fi in anii ce urmeaza, pana la un facelift. E treaba subiectiva pana la urma. Calitatea, din nou, difera dupa mine de la perceptia fiecaruia si ce asteptari are fiecare cu privire la materiale si dotari. Pana cand nu vom avea multi dintre noi ocazia sa pipaim masina, sa ne urcam in ea, sa trantim o usa, sa dam o tura cu un G8, nu putem sa ne formam o opinie concreta. Din punctul meu de vedere insa, VW a facut un mare pas in spate cu acest model. Si nu cred ca va mai fi etalonul clasei compacte. Va fi si este pana la urma o masina echilibrata din ce am vazut deja in testele unor jurnalisti, insa nu cred ca va mai fi referinta dupa care toata industria se va ghida. Si pasul asta in spate pana la urma nu cred ca l-a facut VW in mod deliberat, cumva sa ii astepte si sa le dea o sansa si celorlalti. Poate nici macar nu a facut VW un pas in spate, dar inainte, clar nu a facut. Si asta se datoreaza faptului ca ceilalti concurenti au evoluat mult si masinile pe care le ofera au crescut calitativ enorm. Si asta pana la urma se datoreaza tot lui VW, spre care ani de zile, ceilalti tot se ghidau ca referinta si tot incercau sa ajunga. Preturile sunt cum sunt, nu are sens sa discutam. Pietele difera si implicit preturile vor fi diferite. Insa conform articolului de mai jos, cica VW va incerca sa se axeze pe alte taieri de costuri si manevre si draci-laci, si ca orice companie, va urmari profitul. Insa, sa declari ca volumele nu mai sunt o prioritate, mi se pare penibil. Stim prea bine trendul descendent al calitatii produselor VW. Stim prea bine si observam toate taierile de costuri aplicate si lui G8, ca despre masina asta vorbim aici, si pe urma eu ma intreb, cum naiba vor face ei profit, daca volumele vor scadea. Iar volumele vor scadea cu siguranta, pentru ca poate in anii ce urmeaza, tot mai multi clienti vor renunta la VW. Cand ai alternative calitative si la preturi mai decente, de ce sa mai cumperi un VW ? Sau orice produs al acestui grup ? Ani de zile, mai ales Golf, a reprezentat coloana vertebrala a lui VW. Si lumea a cumparat Golf tocmai pentru ce reprezenta masina asta. Tu scoti pe urma, noua generatie de G8, cu clare si vizibile taieri de costuri. In schimb, aburesti lumea cu tehnologii moderne cica si mama cate ecrane si ca poti schimba culorile din meniuri in nshpe mii de culori si avioane si cai verzi pe pereti. Problema este ca hipsterii nu prea mai sunt ei doritori de masini, iar studiile arata clar faptul ca generatiile mai tinere de acuma si cele care urmeaza vor privi altfel ideea de a avea o masina, de a nu prea mai detine o masina si de a se axa pe optiuni alternative. https://www.automarket.ro/stiri/herbert-diess-volkswagen-are-nevoie-de-o-transformare-radicala-ca-sa-95737.html1 point
-
pai ce legatura are consumul cu dotarile? ca wltp la noxe si consum stiu eu ca se refera. ideea insa nu e ca sunt optiuni putine anuntate. ci ca au anuntat multe optiuni, dar nu le gasesti la achizitie, nici incluse, nici separat. deci e clar ca momentan configuratorul ala nu e complet. cam asa au ei obiceiul.1 point
-
Salut, am aproape 600 de km.cu masina si nu am facut prea multe depasiri fiind recomandat ca in primii 1500km sa nu treci de 4000 rpm. Cu siguranta motorul trebuie turat mai mult decat 1.9 TDI pentru a avea aceleasi reprize, insa totul merge silentios si rafinat si cu siguranta nu se simte lent. Incomparabil nivelul de zgomot si de vibratii cu cel al unui diesel. Am facut drive-test cu un T-roc 1.5 TSI DSG si cutia mi s-a parut foarte rapida, insa consumul era maricel. Prima spalare/ceruire1 point
-
1 point
-
Chiar nu exista o posibilitate de a face un update la farurile Led High de la cele Led Basic ?? De cand am luat masina am facut o greseala si tot caut variante dar nu gasesc pt a face retrofitul la farurile led high . Daca ma poate ajuta cineva , as fi recunoscator . Multumesc !1 point
-
aici??nu-i bai... multi vede putini cunoaste... oricum, nu scriu acolo fix ce-am scris aici... si-s pe fuga aici...-1 points
-
Ce-s preturile astea? Este o gluma? Pai Range Rover-ul nou este mai ieftin. Sunt sigur ca in curand vei putea sa-ti cumperi Golf 8 nou cu 16000 euro si chiar mai putin.-1 points
-
Lasa cantarirea ca nu la greutate se refera WLTP. Din cauza greutatii si schimbarii aerodinamicii (ca ai pus pachet drumuri grele, ca ai pus trapa, ca ai cauciucuri late, etc.) se schimba si consumul si emisia de noxe. Deci nu poti pune dotari de 150 Kg ramanand noxele si consumul la fel ca masina omologata fara aceste dotari. Nu omologhezi un motor cu anumite noxe si consum, omologhezi masina intr-o anumita configuratie.-1 points
-
Detin golf 7 1.6 TDI cu motorul de 90cp. Pot spune ca sunt mai mult decat multumit de ea. Masina condusa 1000km in oras, iarna, a avut un consum de 7.5l cu toate nebuniile pornite, pentru mine care frecventez orele de varf ale Bucurestiului cand merg si plec de la facultate e mai mult decat perfect. Seara cand prind liber am si consum de 6,6.5 la un mers semi-sportiv. Daca te dai la ea grav, ajungi la un consum de 8. Submotorizata? Nu mi se pare, am facut cu ea drumuri afara si nu m-a dezamagit niciodata, pana la 130-140 sunt mai mult decat multumit, dupa aceea se simte ca e 1.6 de 90cp. Dar e mai mult decat suficient pentru oras si nici in depasiri nu te rogi, e o masina buna. Tinuta de drum este una exemplara, la 180 masina statea exemplar pe drum. Din punctul meu de vedere e o masina buna de care sunt foarte multumit.-1 points
-
in cazul meu, ca nu supar pe cineva eu de 2 ani jumatate de cind am masina nu am folosit nici macar 20% din toate chestiile expuse de voi si le am si eu la g7. deci nu ma pot plinge ca nu exista aia sau cealalta. Masina din orice punct de vedere este o masina corecta si ... calitate totusi. Eu nu cred ca la golf voi vedea bordul desfacut fata de consola( masina noua ) cum am vazut la alti concurenti . daca gresesc ... mea culpa Eu unul pot face o mica comparatie intre generatii( daca imi permiteti), am avut golf 1 (ai mei) , golf 4 si acum golf 7 + marci asiatice, si pot spune ca este fain golf 8.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00