Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.01.2020 în toate secţiunile

  1. On topic: cand constati cat de mult a evoluat concurenta si in acelasi timp vezi ca brandul la care sa zicem te raportezi, iti place, il cumperi sau ai anumite asteptari stagneaza sau se multumeste cu tot mai putin, cerand in acelasi timp bani tot mai multi pt noul produs, e cam trist. Daca de la o marca frantuzeasca sa luam ca exemplu, te astepti si iti doresti ca fiecare noua generatie sa fie total diferita de precedenta, pentru ca poate tu esti client de produs auto frantuzesc, pai accepti treaba asta. Pe cand de la un brand nemtesc, de genul VW, nu doresti revolutie totala la fiecare noua generatie, pentru ca nu esti acel client. Si nici involutie nu prea iti doresti, ca nu esti invatat cu asa ceva sau mai bine spus nu te astepti la asa ceva. Adica tu VW, cu al tau G8, vrei sa rupi gura targului si sa pui in clasa compacta ecrane in standard, cu 30 de feluri de culori selectabile, si faruri si stopuri led standard si butoane cu touch si alte mizerii de hipsteri ?! F bine ! Pune-le. Ca suntem in 2020 si cica asta e tendinta. Din pacate. Dar lasa naibii pe masina aia si chestiile alea practice cu care ti-ai obisnuit clientii aia "batuti in cap si iubitori de banalitate nemteasca" (cum considera unii). Nu renunta la micile carlige pt haine de pe stalpii B. Nu renunta la torpedoul ala mic din stanga, pt ca de 17 ani si 3 generatii de Golf, milioane din clientii tai si-au creat un automatism in a-si pune ceva acolo imediat ce se urca in masina. Nu renunta la multele lipsuri identificate deja pe generatia asta de Golf 8. Tapiteaza naibii torpedoul ala din bord, ca sa nu zornaie chestiile pastrate acolo. In timp ce tu VW, ca sa reduci costurile cica, ai eliminat atatea, concurenta le-a pus sau le-a pastrat. Si la bani mai putini decat tine !!! Cumva aia nu ar fi trebuit sa reduca costurile ? Le-au redus cu siguranta. Da nu intr-un mod asa nesimtit.
    5 points
  2. 3 points
  3. Tu ai distrus toate miturile legate de imposibilitatea detinerii unui vehicul electric cu o autonomie mica si stat la bloc. Inca o data, ai demonstrat ca daca vrei ceva intradevar, se poate. Restul sunt doar scuze Bravos si din partea mea!
    3 points
  4. Acel moment cand oftezi dupa range-ul unui motor termic :-)) Personal am o slabiciune pentru masinile electrice, dar nu o sa fac alegerea asta atat timp cat trebuie sa vanez statii de incarcare, in conditiile unui range nesimtit de mic.
    3 points
  5. Problema rezolvata temporar. Demontarea motorasului de directionare aer se face doar dupa ce se demonteaza bordul. DAr am demontat plasticul de la picioare, tubulatura de aer si am ciocanit in el in timp ce ma jucam la tastele de directionare aer, dupa 3-4 ciocaneli si-a dat drumul si lucreaza bine acum. I-am facut calibrarea. Daca I se mai blocheaza, solutia este inlocuirea cu demontarea bordului, nu este o alta solutie de inlocuire.
    2 points
  6. 2 points
  7. Ar trebui curatate la aproximativ fiecare 60.000 km. Multumesc!
    2 points
  8. Daca cineva e interesat cum se da jos EGR-ul, am gasit o animatie f misto:
    1 point
  9. Am rezolvat cu trepidatiile, intr-adevar saibele si O-ringurile!
    1 point
  10. Si mie imi place culoarea. Nuantele inchise fac janta sa para mai mica decat este. Oricum , la ce ierni vom avea de acum inainte ... suntem in siguranta si cu cauciucuri de vara si roti pe 18
    1 point
  11. Categoric, dar acuma depinde și ce fel de probleme ai...ca dacă sunt de ordin mecanic faci degeaba
    1 point
  12. Eu, in DE, ii pun scaunul(are 4 ani) si nu am/avut probleme.
    1 point
  13. Multumesc @Doomy Mister elucidat partial Ceva se plimba prin haion in zona stopului de sus - cand deschid maxim se aude cum cade cu zgomot datorita gravitatiei , provocand caraitul Ramane sa imi fac timp sa desfac plasticul de pe haion si sa caut surubelul sau ce o fi pe acolo ( soricel , chitcan , etc )
    1 point
  14. Nu. Deoarece numai conexiunile rsap au nevoie de antena. A2DP nu are nevoie. Modulele sunt ok
    1 point
  15. 1 point
  16. Sambata am reusit sa termin de instalat ansamblul de manete cu Cruise Control + Calculator de coloana Highline + tras fir intre Calculator coloana si ECU. Rezultatul este cu atat mai satisfacator cu cat am indurat frigul de afara (2-3 grade + vant). Din neatentie , aproape de finalul montajului cand trebuia sa introduc cablul in conectorul ECU, cand am incercat sa scot pinul fals din pozitia 45, am tras de el, uitand sa scot inainte regleta de blocare si i-am rupt capatul inauntru. Mi-am dat seama de acest lucru atunci cand mi s-a parut ca pinul metalic nu intra cum ar trebui, dar cu toate acestea, l-am lasat asa si m-am trezit cu eroare pe ECU care raporta Semnal Implauzibil de la Switch-ul CCS. A fost chinul lumii sa scot ramasitele de plastic din acea gaurica...s-a lasat cu montarea completa a conectorului ECU, seara pe la 6, pe intuneric cu o lanterna de ortac pe cap si cu una intre dinti, dotat cu un ac sterpelit din trusa de croitorie a sotiei si cu multa rabdare. Printre altele, am paralizat de frig :))) Pentru ca cei care vor face si ei acest retrofit, sa nu faca aceleasi greseli ca si mine, am incropit un tutorial aici (pagina 6): PS: Tutorialul pentru RLS este facut si el pe jumatate - sper ca pana saptaman viitoare sa apuc sa il termin. PPS: Am iesit cu masina la testat si vreau sa spun ca e fantastic CCS-ul - nu stiu de ce naiba am asteptat atat sa-l instalez.
    1 point
  17. Salut, Ca prima impresie, eu cand vad asa ceva la descriere, fug. Nici nu m-as deranja sa il sun... -AUTO PENTRU PRETENTIOSI,FOARTE INGRIJITA (CA SI NOUA)!! Model - 2014. *MODEL DEOSEBIT INTERIOR HIGH LINE EDITION Cu Lumini Ambientale!! 4 MOTTION. Apoi referitor la pret.. este foarte ieftina comparativ cu preturile pietei. Uite, iti las doua linkuri cu masini asemanatoare cu cea postata de catre tine https://www.autosuche.de/suche?t_manuf=BQ&t_model=BQCE&t_ez_fr=2014&t_pe_to=22500&sort=PRICE_SALE&sortdirection=ASC https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=36&maxFirstRegistrationDate=2015&minFirstRegistrationDate=2014&minMileage=150000&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING La cele de pe mobile, poti vedea ca cea mai ieftina, cea de 15k euro are 300k km. Iar mai jos sunt masini cu peste 250k km la 18-19k euro. Acum gandeste-te tu ce poti primi la cei 13.700 euro negociabili la cel din RO Eu merg pe un principiu.. nimeni nu vinde o masina ingrijita si in stare buna la pret mic. Multa bafta!
    1 point
  18. Imi poate spune și mie cineva care este siguranța de la lunetă? Seat Ibiza /Cordoba 6L 2004 Mulțumesc
    1 point
  19. Adica toate acele uleiuri trebuie sa le schimb si eu la Kodiță? ?
    -1 points
  20. Si a mea are zgomotul ala fix la prima plecare de pe loc (cand sta mai mult timp nepornita). In trafic nu se aude. I-am dat pace, am vazut ca il face din prima zi de cand am iesit cu ea de la dealer. Ambreiajul e brici.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!