Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.01.2020 în toate secţiunile

  1. 6 points
  2. 7000km de la schimbul de ulei, joja a ramas la fel nu am completat deloc, a vazut si dn1 si autostrada in proportii asemanatoare. Pare un ulei bun pana acum, nu sesizez diferenta fata de 10w40 mos2 dar sigur la rece ii face mai bine la pornire acest 5w30. Sa punem si o poza pe 2020 ?
    2 points
  3. Bună dimineața. Sunt fericitul posesor al unui VW B8 Highline cu pachet tehnic R line, dacă cineva imi poate spune ce înseamnă) eu observând doar ca e mai joasă decât ce este orin oraș (Targoviste), Bussines Premium pachet, full led inclusiv cornering, alcantara negru, display optic media, discovery pro, webasto (am dormit 2 ore in ungaria cu el dat drumul -23 grade), cutie automată cu REVIZII conplete, la zi, service autorizat (masina a fost in leasing operațional a unui director HP zonă sud germania). Masina are 135.500 km, acum, adusă de mine personal azi noapte din Germania, 22 ore drumul si 2000km. O încântare. Trebuie sa ii schimb plăcuțele spate, in rest totul super ok. Discuri noi fata spate, plăcute fata noi, motor curat ca lacrima (era plin de praf dar l-am rezolvat). An 2016 ianuarie. Consum pe aceasta distanță, cu viteza medie drum intreg 98km/h - 5.8l. Masina are 150cp,2000cm3. Sper, cel putin pentru 6 ani, sa nu mă supere.
    1 point
  4. On topic: cand constati cat de mult a evoluat concurenta si in acelasi timp vezi ca brandul la care sa zicem te raportezi, iti place, il cumperi sau ai anumite asteptari stagneaza sau se multumeste cu tot mai putin, cerand in acelasi timp bani tot mai multi pt noul produs, e cam trist. Daca de la o marca frantuzeasca sa luam ca exemplu, te astepti si iti doresti ca fiecare noua generatie sa fie total diferita de precedenta, pentru ca poate tu esti client de produs auto frantuzesc, pai accepti treaba asta. Pe cand de la un brand nemtesc, de genul VW, nu doresti revolutie totala la fiecare noua generatie, pentru ca nu esti acel client. Si nici involutie nu prea iti doresti, ca nu esti invatat cu asa ceva sau mai bine spus nu te astepti la asa ceva. Adica tu VW, cu al tau G8, vrei sa rupi gura targului si sa pui in clasa compacta ecrane in standard, cu 30 de feluri de culori selectabile, si faruri si stopuri led standard si butoane cu touch si alte mizerii de hipsteri ?! F bine ! Pune-le. Ca suntem in 2020 si cica asta e tendinta. Din pacate. Dar lasa naibii pe masina aia si chestiile alea practice cu care ti-ai obisnuit clientii aia "batuti in cap si iubitori de banalitate nemteasca" (cum considera unii). Nu renunta la micile carlige pt haine de pe stalpii B. Nu renunta la torpedoul ala mic din stanga, pt ca de 17 ani si 3 generatii de Golf, milioane din clientii tai si-au creat un automatism in a-si pune ceva acolo imediat ce se urca in masina. Nu renunta la multele lipsuri identificate deja pe generatia asta de Golf 8. Tapiteaza naibii torpedoul ala din bord, ca sa nu zornaie chestiile pastrate acolo. In timp ce tu VW, ca sa reduci costurile cica, ai eliminat atatea, concurenta le-a pus sau le-a pastrat. Si la bani mai putini decat tine !!! Cumva aia nu ar fi trebuit sa reduca costurile ? Le-au redus cu siguranta. Da nu intr-un mod asa nesimtit.
    1 point
  5. Ciudat ca la antigel nu mai scrie ce model trebuie pus, in cazul Golf 7, parca scria G13
    1 point
  6. De regula se decupează pe spate și se lipesc. Exact, nu au mastic, lipite cu ultrasunete
    1 point
  7. Nu ai treaba cu ea, nu toate modulele știu sa afișeze km sau data corecta.
    1 point
  8. Foarte bun acel review al tipului de la 0-100.ro. Foarte detaliat si explicat in mod calm. Prin clip-ul acesta am mai descoperit extra minusuri pe care pana acuma nu le-am zarit Lipsa polita/torpedou mic in stanga volanului la genunchiul soferului; Solutia aeratoarelor de inchis/deschis e geniala cei de la Hyundai ar trebui sa fie mandri ca s-a inspirat cineva si de la ei; Adio limini in usi de genul (G5, G6, G7 - mai greu montabile dar nu imposibil). Probabil buzunarele alea luminate o sa iti asigure suficienta lumina cand deschizi usa, sa nu calci noaptea in ceva ?. M-am amuzat in schimb la faza cu "calitatea fabricatiei si a executiei" pe la usi, cu luft-urile, si cum exista cheder intre usa fata si spate, si in partea de jos a usilor. Golf 5 avea 3 randuri de chedere la usi. Fosta-i lele.
    1 point
  9. Si a mea are zgomotul ala fix la prima plecare de pe loc (cand sta mai mult timp nepornita). In trafic nu se aude. I-am dat pace, am vazut ca il face din prima zi de cand am iesit cu ea de la dealer. Ambreiajul e brici.
    1 point
  10. Sigur ca nu. Trebuie alt modul camera. Alte oglinzi... Camere... Cablaje.
    1 point
  11. Jantele sunt si ele aproape gata
    1 point
  12. Daca vrei sa-ti schimbi masina tot cu o electrica, gandeste-te mai intai cum faci cu incarcarea. Prima de la stat este mare, tot mai multi cumpara electrice, statiile de incarcare vor fi tot mai aglomerate, gratuitatile tot mai ocupate. Daca stai la bloc nu-ti mai lua in nici un caz electrica decat daca te muti la casa sau ai macar un garaj cu priza de incarcare. Nu poti sa-ti petreci timpul liber vanand statii de incarcare disponibile.
    1 point
  13. @vladandrei51, a trecut un an si ceva de cand sunt sus, sincer nu mai tin minte, dar cauta pe google lumini ambientale cu bluetooth si sigur gasesti linkuri care sa te trimita la ele. Procedeul de instalare... ele se alimenteaza normal cu 12v la locasul de bricheta a masinii. Am fost la un prieten care se pricepe pe partea de electrica/electronica care a taiat incarcatorul si le-a legat pe pozitii direct. Astfel, ele se aprind doar cand pozitiile sunt ON. @bubu182, mersi ! Sunt in plan si alea, clar. Voi lua cele OEM. Dar pana atunci, sa termin cu partea de retapitat. Ieri am mai facut ceva progres.. pe langa plafon, toti stalpii sunt sus, ornamentele centrale sunt vopsite Piano Black, cele de pe plafon negru mat, exact aceeasi nuanta cu plafonul. Mai am cateva mici detalii de pus la punct si sa imbracam cateva elemente extra pe care mi s-au pus pata. Sper sa si imi iasa nebunia Ce ma bucura mult, este faptul ca am scapat de greierasi. Am inlocuit toate ornamentele ce aveau cleme rupte, am pus clemele rupte/lipsa ce lipseau. Masina e mult mai inchegata acum. Revin cu pozele curand
    1 point
  14. Trebuie sa mănânce si gura lor ceva, vânzările de piese si manoperă sunt mult mai avantajoase decât o mașină nouă vândută! Clienti pt 2000 de lei gasesti mai degrabă decat pt 20k eur, mai ales cand tie ca producător iti e usor sa o treci ca obligatorie in carnetul de service. Eu schimb la km, restul sa faca ce vor, chiar nu imi pasa si nici macar nu incerc sa ii conving, doar sunt pe banii lor.
    1 point
  15. Data de expirare se refera la faptul ca dupa data aia nu se mai recomanda montarea ei ! Daca ar fi sa fie asa, ar trebui sa mentioneze producatorul si in cartea service un interval de timp, ceea ce nu exista ! Eu am de peste 7 ani kitul de distributie pe masina si arata impecabil inca. Nu am ajuns la termenul dat de producator ( 120.000 km in cazul meu - A4 B7 2.0 TDI ), nu am schimbat-o si nu o schimb inca. Daca era sa ne luam dupa legendele urbane ale unora si altora trebuia sa fie de mult rupta nu ?? Uite ca nu e !!! Faceti ce vreti, schimbati-o lunar eventual ! Cel mai bine schimbati saptamanal masina cu una noua, preventiv ! Oricum imi racesc gura degeaba !!!
    1 point
  16. Foarte putin cauciuc contine, in rest kevlar si insertie de fibra de sticla ! Se schimba la KM , nu conteaza timpul.
    1 point
  17. Cât cauciuc crezi că mai au curelele? Probabil foarte puțin.
    1 point
  18. Verificarea DA, dar nu inlocuirea. Cat naiba sa stai cu motorul la relanti in gol ? Crezi ca producatorul nu a luat in calcul si uzura curelei si a rolelor la functionarea in gol a motorului ? Nu sunt prosti inginerii germani care au dat termen strict in functie de KM si nu de timp ! Sa o schimbi inainte de termen inseamna ca nu ai ce face cu banii si mergi pe principiul drobului de sare ! Am vazut sute de situatii in care a sarit de la punct distributia sau s-a gripat o rola sau a sarit surubul rolei intinzatoare FIX la cateva mii de km dupa inlocuirea kitului de distributie. De ce ? Pentru ca a fost facuta cu piese proaste, cu mana de lucru proasta de mecanic plapumar de cartier care recomanda inlocuirea la 60.000 km sau 4 ani indiferent de marca \ model. Asta daca tot mergem pe principiul drobului de sare si vrem sa schimbam mega preventiv piese. Poate ca ar trebui sa schimbam si masina o data la 3-4 ani ... tot preventiv !
    1 point
  19. Poate ma luminezi si pe mine cum naiba intra praful ala in carcasa distributiei. Poate imi arati si mie UNDE a specificat producatorul ca in nu stiu ce tari cu praf, intervalul de schimb al distributiei scade la aproape jumatate ! Mai sunt unii destepti care recomanda STRICT la noi in Romania , la orice marca \ model \ motorizare sa se schimbe la 4 ani sau 60.000 km pentru ca avem gropi si ulei \ carburanti de proasta calitate si pentru ca ... e Romania. Terminati cu legendele astea urbane si cu prostiile ! INTERVALUL LA MASINA COLEGULUI ESTE 210.000 KM SI LA ECUATOR SI LA POLUL NORD ! Fara limita de timp , desigur ! Km uzeaza distributia, nu timpul, praful din atmosfera, uleiul, carburantul, bataia vantului, gropile din asfalt, ploaia, zapada sau nu stiu ce alte inventii inventate de gura lumii !
    1 point
  20. Legea e clara si sanctiunea pare legal acordata. Totusi adaug ca legea e prost gandita. Adica daca sa zicem ai patit ceva la masina (habar nu am ce) dar ceva care te obliga sa mergi cu o viteza minima de deplasare la care ai incurca circulatia pe banda1 a autostrazii. Ai patit chestia asta,da ? Singura posibilitate legal este sa tragi pe banda de urgenta dar sa OPRESTI acolo. Adica domne blocheaza dumneata banda de urgenta vreo 2 ore pana iti vine platforma in loc sa te deplasezi cu 20-30km/h 5 minute pana la prima iesire/primul spatiu de urgenta/prima parcare. In cazul omului pt ca stiu zona era vorba de 1 minut de mers pana la iesirea spre carrefour. Tot in cazul omului e foarte interesant si ca era pe pod, adica ai voie sa opresti pe banda de urgenta dar pe banda de urgenta aflata pe un pod oare ai voie? Inca o precizare, daca masina nu se mai poate deplasa cu o viteza superioara celei de 50km/h nu ai voie strict legal nici sa circuli pe banda1 a autostrazii. Codul Rutier (OUG 195/2002) Art.74. (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h si sincer ar fi fost oricum FOARTE periculos sa circuli pe banda1 a autostrazii cu 20-30-40kmh. Altfel consider ca ati fost prea duri cu colegul. Forumul asta pe vremuri nu genera discutii bai vezi ca ai o vechitura de ce iesi cu ea pe strada? Masinile se strica, hello. si din 1900 toamna si din 2016. exemple de colegi care au ramas cu masinile in drum sunt nenumarate. Ca fapt divers daca voi erati in situatia omului sa fii nevoit sa mergi cu viteza mica ce faceati? Eu recunosc ca as fi mers pe banda de urgenta pana iesirea care repet, era imediata
    1 point
  21. Cureaua aftermarket Contitech este IDENTICA din toate punctele de vedere cu cureaua originala Contitech ! Deci da, logic ... respectam intervalul din cartea service ! Chiar si o curea Gates sau Dayco daca punem, tot intervalul din manualul service il respectam. Sunt garantate sa tina acel nr de km !
    1 point
  22. Nu schimbi nimic. Schimbi la 120.000 km ! NU AI TERMEN DE TIMP ! Doar de km ! Acela este termenul de schimbare a distributiei la masina ta. Sunt in aceeasi situatie cu tine : distributie schimbata in mai 2012 si am facut pana acum doar 50 de mii de km. Totul arata impecabil. Termenul de schimbare a distributiei este si la mine tot la 120.000km ! Ignora legendele urbane si respecta planul de servisare dat de producator ! Bafta !
    1 point
  23. Cauciucul din cureaua de distribuție la acest timp poate să nu fie luat în calcul. Au trecut vremurile când era majoritar. Acum sunt rețete mult mai bine puse la punct.
    1 point
  24. SKA, frunzareste cartea service a masinii. Acolo vei gasi informatia corecta. Multe dintre informatiile de pe forumuri sunt eronate. Exista indivizi care recomanda inlocuirea distributiei la 60.000 km sau 4 ani ca la Logan. Banuiesc ca nici la tine nu exista limita de timp , doar de km, insa nu stiu sa iti spun limita exacta de km. Banuiesc tot 210.000 km dar cel mai bine consulta cum ti-am spus manualul service al masinii sau daca nu ai intreaba la reprezentanta
    1 point
  25. Salut, ma ajuta si pe mine cineva am probleme tot cu ambreiajul (golf 5 1,9 105cp , din 2006, in 6 trepte de viteza ) si anume am schimbat tot kitul cu LUK acuma 3 luni (am cumparat chitul inainte sa dau jos ce am pe masina, deci a fost tarziu cand am vazut ca aveam sachs) am tinut kitul pe masina 3 zile pentru ca facea aproape la fel de urat ca si cel care lam dat jos (zmucea si imi batea tare in pedala), am mers la magazin de unde l-am luat si am dat diferenta de bani pe un kit SACHS, mecanicul la montat...bineinteles sa simtit diferenta fata de LUK (tin sa precizez ca am observat diferente si la cum tragea masina cu luk nu mai mergea asa probabil era mai usoara nu stiu) toata bune si frumoase pana cand am facut un drum de munte am mers pe transfagarasan pe la jumatatea muntelui am avzut ca imi face cineva semn sa ma opresc (tin sa precizez ca mergea muzica) ca imi suna ceva la masina credeam ca am pana, ma opresc si aud un sunte ciudat un vajait tabla pe tabla, calc ambreiaju sunte se ampifica dupa care cand era clcat de tot tace. Bun las masina jumate de ora oprita pornesc toate bune pana se incalzeste iar si tot asa pana m-am intors acasa, ajuns acasa merg la emcanic deabea am putut face masina sa sune iar deoarece trebuia sa merg sa incalzesc volant putin sa sune altfel nu suna si totul era ok, mecanicul zice clar volant defecta merg la magazi vb cu baieti de acolo ei imi spun ca nu au patit asa cva cu nimeni (mai am un amic cu un passat b6 2006 1,9 105 cp volant de la ei 15000 de km face ca amea cea veche zmuceste la pornire si la plecare numai din ambreiaj bate...in fine ei spun ca eu sunt sigurul nemultumit) am lasat tipul sa treca nu am ami avut timp si plus de asta aveam nevoie de masina...azi am mers iar la baieti cu actele de la service constatare tot hotarat sa-mi iau bani inapoi dar au spus ca nu se poate ca se schimba ca e in garatie si mau sfatuit sa imi pun MASA SIMPLA VALEO eu fiind hotarat s aiau bani si sa cumpar din reprezentanta noua (2000 lei kit complet cu piesa veche la schimba exact ca la magazinul de unde am luat eu, nu am dat nimic la schimb). Acum vreau sa cer un sfat nu stiu ce sa fac sa pun masa simpla? o sa mai traga masina asa am inteles ca e mai usoara si se pierde din putere si ca urca mai rpd in ture, mie imi palce cum merge masina cu masa dubla cum trage, alti imi zic ca o sa mearga mai bine si ca are aceeasi greutate insa o sa fie pornirile de pe loc mai rigide..am condus o bora cu masa simpla a fost ok bine inteles diferente exista...eu sincer vreau sa nu mai am probleme cu ambreiajul am deja o obsesie ascult orice maisna VW pe drum sa vad daca i bate volant si am constatat ca la foarte putine nu le bate. mentionez ca am vreo 3500 de km cu volant sachs care inca e pe masina si ca dimineata cnad pornesc masina bate goarte tare calc ambreiaju si tace (la inceput credeam ca bate motoru). Un sfat va rog! sper ca nu vam plictisit cu romanul meu :)
    1 point
  26. 1.6 TDI 105cp M5 Moldova-Capitala blana.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!