Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.01.2020 în toate secţiunile

  1. La p 0087 intra si ce vine din rezervor. Eu de acolo as incepe .. din rezervor.
    1 point
  2. OK, hai sa o luam cu usurelul ca sa nu dam in off topic : prima eroare : 10116 ; P0087 00 [237] - Too Low - data de senzorul de presiune de pe rampa de injectie ; G247 a doua eroare : 7478 ; P228C 00 [101] - Pressure too Low - data de valva de metering de pe pompa de injectie ; N290 a treia eroare : 7476 ; P229A 00 [096] - Pressure too Low - data de PRV - pressure regulating valve/pressure regulator valve , aflata tot pe rampa de injectie ; N276 . Daca N290 nu functioneaza bine sau citeste corect valorile dar acestea nu sunt bune nici celelalte doua nu vor raporta valori corecte si vor fi erori. Daca G247 nu functioneaza corect nici N276 nu va functiona corect dar nu va influenta N290 . Nu ti se pare dubios ca in toate erorile este mentionat PCV ( LV_PCV_CTL ) la anumiti parametri cand de fapt nu este vorba de vreun PCV in cazul lor ? Am ingrosat mai sus acronimul corect in cazul de fata, folosit in anumite documentatii VW. La VW acronimul PCV este doar pt ce am mentionat in postul anterior.
    1 point
  3. Le-ai omorât pe informații.... 310...315...b8 2008.... Hai sa le corectam un pic. Passat B6 2006 cu Rns 315. Normal ca nu ii merg comenzile... Și nu ii vor merge. Decât cu ceasuri albe (facelift) și volan mai nou (cel de CC) Can, etc... Nu are ce update sa faca, nu va ajuta la nimic. Altfel, pus pe o mașina 2010...compatibila...face conexiunea cu telefonul lui pe acea mașina, după care muta la loc pe mașina lui. Și va putea utiliza bluetooth. Comenzile....nu.
    1 point
  4. Si o completare: toate valorile de presiune indicate de fabricant sunt masurate ''la rece'', adica cu masina pe loc, nerulata. Presiunea masurata ''la cald'' este cu cca. 0,3 bar mai mare decat cea masurata ''la rece'', datorita dilatarii aerului. Deci o masuratoare ''la cald'' de 2,6 bar corespunde unei presiuni ''la rece'' de 2,3 bar etc.
    1 point
  5. Dupa ce copiezi repede... Vezi ca trebuie sa refaci anumite setări de baza și codari, la senzori, ca să îți meargă ESP și servodirectie. Toate acestea... Precum și cu ce...cum...etc...sunt descrise de multe ori... Pe forum. Trebuie doar sa aloci un pic de timp și sa cauti/citești. În funcție de codul ceasurilor cumpărate, acestea trebuie desfăcute, dar jos eeprom de pe placa, citit, modificat și băgat în service mode, lipit eep pe placa... Ca sa îl poți adapta.. Deci, in afara de interfața, mai ai nevoie și de o suflanta cu aer cald, etc. Dacă le ai + programator pt 24c32,atunci se pot face. Ți-am atașat câteva poze orientative, de la generație compatibila cu mașina ta, ca sa vezi ce e de făcut, inclusiv cu eepromul care trebuie dat jos de pe placa.
    1 point
  6. @FierceArrow Eu pe AllTrack, cea mai mica măsura ( M+S care e cea mai mica măsura pe toate mașinile ) este 215/55 R17 Oricum cam pe toate tipurile de Passat mărimile pt iarna sunt 215/60 R16 sau 215/55 R17 Schimband mărimea indicată in cartea mașinii poți avea “contestații” din partea Asigurărilor sau a poliției. Și folosind un calculator pt mărimea cauciucurilor vei vedea ca ai diferența și la rulaj, viteza reala nu este aceiași cu viteza indicată in bord. ( chiar dacă nu e mare diferența ) Aici https://www.wheel-size.com/size/volkswagen/passat/2017/ sunt toate mărimile pt Passat. Cat privește presiunea, pe stikerul de pe usa , presiunea recomandata de producător este 2,5 normal / 3,1 ( doar pe spate ) încărcat și 2,3 presiunea confort.
    1 point
  7. Persoanele cu adevarat interesate de achiztie (100%) au mers la dealer inca de la lansare, ca sa vorbeasca. Nu pe forum se cumpara masini, no offence.
    1 point
  8. Jantele sunt si ele aproape gata
    1 point
  9. Am revenit cu piesele și prețurile lor: EGR 03L13512DQ - 1535 lei; Garnitură conductă ulei turbo 03L145757H - 1buc.; Garnitură EGR 04L131547S - 1 buc.; Garnitură EGR 03L131547N - 3 buc.; O-ring N0138133 - 2 buc. Garnitură Dpf-turbo 1K0253115T - 1 buc. Toate acestea le-am schimbat și au costat 160 lei.
    1 point
  10. Preturile astea, indiferent de tara, si taxe, mi se pare niste glume foarte proaste, chiar si luand in considerare faptul ca e un model nou, si "dotat". Pot sa inteleg ca dezvoltarea de noi tehnologii costa niste bani ( desi multe nu cred ca s-au inventat pentru Golf 8 ), dar sa ceri 40-45k eur pentru Golf, e ceva de domeniul SF-ului. O masina de genul, cu o motorizare corecta si dotata decent/corect nu ar trebui sa sara de 25k eur, parerea mea. Poate una "full" sa ajunga spre 30k. Deja, la o clasa compacta, ce e peste aceasta suma, e... "furt" Ok, nu e prost cine cere, zicea o vorba... dar totusi...
    1 point
  11. PCV nu are treaba cu injectia de motorina, PCV = Positive Crankcase Ventilation. Verifica pompa de inalta presiune daca functioneaza cum trebuie, pune pe forum niste date despre presiunea data /ceruta pe rampa. Verifica regulatorul de presiune de pe pompa.
    1 point
  12. Se pare ca in martie o sa apara, dupa 4 ani lipsa, si RNS 510 v17 East Europe 2020 conform informatiilor de aici : http://www.gpsforum.biz/index.php?/topic/4933-volkswagen-audi/&page=18#comments https://www.gpspower.net/volkswagen-seat-skoda/359186-rns-510-rns-810-skoda-columbus-cy-europa-west-v17-europa-east-v17-maps-2020-a.html Si un link cu viitorul DVD v17 East Europe: https://www.mahag-zubehoer-shop.de/access/mahag/etka2details/1T0051859AR-DVD-ROM für Navigationssystem
    1 point
  13. @HKHK Am crezut ca prinderile din plafon sunt standard, eu avand aceste prinderi si pe locurile din spate. Am gasit separatorul in portbagaj, cumparand masina SH din Germania, deci nu-ti pot spune cat a costat. Am incercat sa montez acest separator, insa, daca ai tavita de protectie, ar trebui decupata in dreptul prinderilor din portbagaj, sau indoita (arata urat), asa ca cea mai buna solutie ar fi cea descrisa de vdragos cu dog guard sau bare + cutie acoperis daca ai nevoie de spatiu suplimentar pentru bagaje. Seara faina!
    1 point
  14. Uite video cum se codeaza o baterie originala VAG, cu ajutorului codului BEM În cazul tău codezi asa cum ți-a zis Pronet... Dar eu nu recomand sa o montezi pe mașina ta... Indiferent de cât de ieftine le cumpărăm, nu trebuie sa cumpărăm o baterie mult mai mica.... Cum ai făcut tu. Și asa 68Ah este la limita... 60Ah este mica. În final, decizia îți aparține.
    1 point
  15. Ai topic dedicat pentru uleiuri. Orice ulei e bun dacă e schimbat devreme. Eu folosesc filtre Knecht (~Mahle) sau Hengst, MANN doar de polen (cu polifenol), ulei Fuchs 5W30 la interval de 6500 km (cam 2 schimburi pe an). Să o stăpâniți sănătoși!
    1 point
  16. Fiabil este cel de 1,6 MPI, dar consuma cam mult si este cam slab. TDI probabil are multi Km si mai nou dieselurile incep sa fie persecutate.(pe buna dreptate). 1,4 TSI este din prima generatie si are probleme cu pistoanele, supapele cu depozite de carbon si cu distributia cu lant. TSI-uri bune sunt doar dupa 2013 aprox., cu distributia cu curea. As vota pentru 1,6 MPI, simplu si robust daca nu are multi Km desigur.
    1 point
  17. Cablajul intreg nu se gaseste separat la reprezentanta, poate doar la Kufatec, dar se face destul de usor pe masina. De modulul de putere de sub scaunul soferului nu spune nimeni nimic? Montajul este ca la G5, sunt aceleasi mufe , module si piese implicate. Difera pinii si cateva legaturi. Se monteaza cam in 7 ore.
    1 point
  18. Am scos si 5.7 pe Bucuresti-Pitesti, trebuie sa mai ies o data ca nu mai stiu cate turatii avea , aveam chiar si climatronicul pornit(cu AC pornit). Si in oras imi iese consumul tot pana in 6 la suta daca sint atent, dar in treapta 4. Asa ca totul depinde cum mergeti voi cu masinile.Doar sa nu lasati motorul subturat. Azi (ieri deja) am fost pe la unchii mei si i-am dat in goarna( moderata ca sint in rodaj ). Mi-a scos 12-13. Daca vreti sa protejati morotul folositi cifra octanica de la 98 in sus . Eu bag doar OMV carera. Practic o sa devin clentul lor fidel :( . Mai dificil este cand e aglomeratie asa ca ar fi binevenite si niste rezultate de genul "consum dupa o ora de mers bara la bara". La mine cel putin e o raritate sa merg cu a patra in oras. Off: Tin sa mentionez ca eu merg tot timpul cu clima pornita. Nici la vara nu stau cu geamurile deschie pntru ca e prea mare poluarea(asta cand stam prea mult in trafic aglomerat) si mai bine dau din buzunar de-un litru in plus la consum decat sa dau la doctor mai tarziu.
    1 point
  19. Dupa aceste zile friguroase care speram ca au trecut, pot sa va spun urmatoarele: -bujiile exista si functioneaza - nu ies din functiune daca se depasc 2500rpm -dupa 15 sec de la pornirea motorului se activeaza una singura -dupa alte 15sec se activeaza celelalte 2 si se stinge prima -dupa alte 15 sec se aprinde din nou prima astfel incat acum functioneaza toate 3 -daca se aprind farurile(scurta, lunga), daca se cupleaza aeroterma pe treapta mare, daca se cupleaza dezaburitorul de luneta inainte de activarea tuturor celor 3 bujii, ramine activa una sau max 2 bujii -daca sunt toate cuplate si se mai cupleaza alti consumatori cum au fost cei de mai sus si motorul este la ralanti una sau 2 ies din functiune -dupa ce temp apei a ajuns la 55 grade se opresc automat toate bujiile Toate acestea au fost observate pe masina din semnatura.
    1 point
  20. Am dat un mail la producator, http://www.hueco.com/ si am intrebat daca pot sa cumpar EGR-ul direct de la ei si care ar fi conditiile de aplicare a garantiei. Hello, I have an EGR failure on my car and would like to purchase a new EGR Valve from you, however there are some questions that I need to be answered. The product that I am looking for is an Hitachi 138466, EAN: HITACHI 4044079384667 for a 1.6L TDI Skoda Rapid 2013 Questions: 1. Can this be ordered directly from you and shipped to my address in Europe ? 2. Can you please detail the terms of the 5 years warranty ? Does the part needs to be fitted in an accepted service, or any other service would work ? Thank you for your time. Am sa fac un follow up cand voi avea un raspuns de la ei. Am vazut ca au si un nr de telefon pt contact, dar fiind Sambata nu a raspuns nimeni. @EEXCALADE pentru ca vad ca ai experienta as vrea sa iti cer urmatorul sfat: merita sa: - pun EGR-ul Hitachi - fac downgrade la softul pre-dieselgate si sa ma astept sa tina cam 60-70k de km ? La mine nu merge cel pe care l-ai pus tu in link, pentru ca pe masina mea se monteaza egr care arata diferit fata de ce ai pus tu, si nu exista revizie cu DQ in coada. Multumesc ! P.S: pe masina pe care am avut o inaintea Skodei, un Peugeot 206+, mi-a picat turbina. Acum, toata lumea imi spunea, pune turbo OEM, pune turbo nou, nu reconditiona etc etc. Pana la urma am luat un cartus CHRA nou de pe ebay UK si l-am schimbat doar pe ala. Masina merge si acum perfect. Un prieten a pus pe un Fiat Stilo 1.9 JTD cred, tot cartusul de la Turbo. Ghici ce, merge perfect dupa 1 an. Luat din China de pe Aliexpress. Pana la urma tine si de noroc cred.
    0 points
  21. Deja de saptamani bune am tot vazut imagini si teste si pareri legate de modelul asta. Incet incet, vor aparea si video-uri facute de primii proprietari de G8. Design-ul este cum este, la inceput multi au zis ca e aiurea, pe urma multi s-au obisnuit cum arata masina si asta e pana la urma, alta nici nu va fi in anii ce urmeaza, pana la un facelift. E treaba subiectiva pana la urma. Calitatea, din nou, difera dupa mine de la perceptia fiecaruia si ce asteptari are fiecare cu privire la materiale si dotari. Pana cand nu vom avea multi dintre noi ocazia sa pipaim masina, sa ne urcam in ea, sa trantim o usa, sa dam o tura cu un G8, nu putem sa ne formam o opinie concreta. Din punctul meu de vedere insa, VW a facut un mare pas in spate cu acest model. Si nu cred ca va mai fi etalonul clasei compacte. Va fi si este pana la urma o masina echilibrata din ce am vazut deja in testele unor jurnalisti, insa nu cred ca va mai fi referinta dupa care toata industria se va ghida. Si pasul asta in spate pana la urma nu cred ca l-a facut VW in mod deliberat, cumva sa ii astepte si sa le dea o sansa si celorlalti. Poate nici macar nu a facut VW un pas in spate, dar inainte, clar nu a facut. Si asta se datoreaza faptului ca ceilalti concurenti au evoluat mult si masinile pe care le ofera au crescut calitativ enorm. Si asta pana la urma se datoreaza tot lui VW, spre care ani de zile, ceilalti tot se ghidau ca referinta si tot incercau sa ajunga. Preturile sunt cum sunt, nu are sens sa discutam. Pietele difera si implicit preturile vor fi diferite. Insa conform articolului de mai jos, cica VW va incerca sa se axeze pe alte taieri de costuri si manevre si draci-laci, si ca orice companie, va urmari profitul. Insa, sa declari ca volumele nu mai sunt o prioritate, mi se pare penibil. Stim prea bine trendul descendent al calitatii produselor VW. Stim prea bine si observam toate taierile de costuri aplicate si lui G8, ca despre masina asta vorbim aici, si pe urma eu ma intreb, cum naiba vor face ei profit, daca volumele vor scadea. Iar volumele vor scadea cu siguranta, pentru ca poate in anii ce urmeaza, tot mai multi clienti vor renunta la VW. Cand ai alternative calitative si la preturi mai decente, de ce sa mai cumperi un VW ? Sau orice produs al acestui grup ? Ani de zile, mai ales Golf, a reprezentat coloana vertebrala a lui VW. Si lumea a cumparat Golf tocmai pentru ce reprezenta masina asta. Tu scoti pe urma, noua generatie de G8, cu clare si vizibile taieri de costuri. In schimb, aburesti lumea cu tehnologii moderne cica si mama cate ecrane si ca poti schimba culorile din meniuri in nshpe mii de culori si avioane si cai verzi pe pereti. Problema este ca hipsterii nu prea mai sunt ei doritori de masini, iar studiile arata clar faptul ca generatiile mai tinere de acuma si cele care urmeaza vor privi altfel ideea de a avea o masina, de a nu prea mai detine o masina si de a se axa pe optiuni alternative. https://www.automarket.ro/stiri/herbert-diess-volkswagen-are-nevoie-de-o-transformare-radicala-ca-sa-95737.html
    -1 points
  22. Avand in vedere de cate ori am vazut postari cu "am ajuns cu foarte putini km la incarcator" pe topicul acesta, eu zic ca e o idee buna sa treci la ceva cu baterie mai mare. Daca nu te deranjeaza masinuta ca dotari, tinuta, spatiu, eu as merge tot pe e-Up. E o cantitate cunoscuta pentru tine, te-ai obisnuit deja cu ea. In afara de briz-briz-uri si un look mai fain, nu vad nimic interesant la ID 3, avand in vedere ca o sa o folosesti in oras. Iar daca o vinzi pe asta cu 10k euro si mai pui cateva mii ca sa o iei pe cea noua, eu zic ca iesi foarte bine. In acelasi timp, nu m-as complica cu hibride. Pana la urma, dat fiind faptul ca powertrain-ul electric din hibride e modest comparativ cu orice masina full electrica, o sa o folosesti tot ca o benzinara cu momente de mers pe electric, ceea ce, pentru sumele la care se vand hibridele, nu merita absolut deloc. Nu mai vorbesc de complexitatea mult mai mare a unui powertrain hibrid, sursa potentiala de probleme. Mari.
    -1 points
  23. Arata mai bine verde neon pe suruburi si etrieri. Numerele cu ce le-ai vopsit? Nu-i bagi si pe stopuri o folie inchisa?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!