Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.01.2020 în toate secţiunile

  1. Jantele sunt si ele aproape gata
    5 points
  2. Deja de saptamani bune am tot vazut imagini si teste si pareri legate de modelul asta. Incet incet, vor aparea si video-uri facute de primii proprietari de G8. Design-ul este cum este, la inceput multi au zis ca e aiurea, pe urma multi s-au obisnuit cum arata masina si asta e pana la urma, alta nici nu va fi in anii ce urmeaza, pana la un facelift. E treaba subiectiva pana la urma. Calitatea, din nou, difera dupa mine de la perceptia fiecaruia si ce asteptari are fiecare cu privire la materiale si dotari. Pana cand nu vom avea multi dintre noi ocazia sa pipaim masina, sa ne urcam in ea, sa trantim o usa, sa dam o tura cu un G8, nu putem sa ne formam o opinie concreta. Din punctul meu de vedere insa, VW a facut un mare pas in spate cu acest model. Si nu cred ca va mai fi etalonul clasei compacte. Va fi si este pana la urma o masina echilibrata din ce am vazut deja in testele unor jurnalisti, insa nu cred ca va mai fi referinta dupa care toata industria se va ghida. Si pasul asta in spate pana la urma nu cred ca l-a facut VW in mod deliberat, cumva sa ii astepte si sa le dea o sansa si celorlalti. Poate nici macar nu a facut VW un pas in spate, dar inainte, clar nu a facut. Si asta se datoreaza faptului ca ceilalti concurenti au evoluat mult si masinile pe care le ofera au crescut calitativ enorm. Si asta pana la urma se datoreaza tot lui VW, spre care ani de zile, ceilalti tot se ghidau ca referinta si tot incercau sa ajunga. Preturile sunt cum sunt, nu are sens sa discutam. Pietele difera si implicit preturile vor fi diferite. Insa conform articolului de mai jos, cica VW va incerca sa se axeze pe alte taieri de costuri si manevre si draci-laci, si ca orice companie, va urmari profitul. Insa, sa declari ca volumele nu mai sunt o prioritate, mi se pare penibil. Stim prea bine trendul descendent al calitatii produselor VW. Stim prea bine si observam toate taierile de costuri aplicate si lui G8, ca despre masina asta vorbim aici, si pe urma eu ma intreb, cum naiba vor face ei profit, daca volumele vor scadea. Iar volumele vor scadea cu siguranta, pentru ca poate in anii ce urmeaza, tot mai multi clienti vor renunta la VW. Cand ai alternative calitative si la preturi mai decente, de ce sa mai cumperi un VW ? Sau orice produs al acestui grup ? Ani de zile, mai ales Golf, a reprezentat coloana vertebrala a lui VW. Si lumea a cumparat Golf tocmai pentru ce reprezenta masina asta. Tu scoti pe urma, noua generatie de G8, cu clare si vizibile taieri de costuri. In schimb, aburesti lumea cu tehnologii moderne cica si mama cate ecrane si ca poti schimba culorile din meniuri in nshpe mii de culori si avioane si cai verzi pe pereti. Problema este ca hipsterii nu prea mai sunt ei doritori de masini, iar studiile arata clar faptul ca generatiile mai tinere de acuma si cele care urmeaza vor privi altfel ideea de a avea o masina, de a nu prea mai detine o masina si de a se axa pe optiuni alternative. https://www.automarket.ro/stiri/herbert-diess-volkswagen-are-nevoie-de-o-transformare-radicala-ca-sa-95737.html
    2 points
  3. Am revenit cu pozele promise ! Unele poze sunt facute din timpul lucrarii, deci posibil sa se vada unele detalii neterminate. Fiind totul black, e greu ca telefonu sa redea calitatea lucrarii, si nu m-a ajutat nici faptul ca au trebuit redimensionate (deci pierderea calitatii pozei) , ca sa le pot incarca pe forum Ornamentele de pe plafon (oglinda, parasolare, maner, plafoniera), par mai negre de la blitul camerei, in realitate e nuanta identica cu plafonul si nu se vad diferente. Insonorizarea spate isi face treaba. Am scapat de zdranganelile provocate de polita aia din spate dintre tetiere si luneta. Sunetul este foarte curat acum!
    2 points
  4. Update ODO: 85000 km Masina merge atat de bine si m-am obisnuit atat de tare cu ea incat nu se mai pune in discutie vanzarea. Nici nu prea ma tenteaza sa dau dublu decat as lua pe ea pentru un A4 B9 sh de 3-4 ani, cca 100mii km si nici macar quattro. Totusi daca aveti recomandari de motive pentru care ar trebui totusi sa imi iau A4 B9 (190cp, 150cp iese din discutie), va rog sa imi scrieti in PM.
    2 points
  5. Review-urile sunt puse din "burta" . Cine ar da 444 de review-uri la o trusa medicala ? Astia sunt niste romani si rusi de la autodok berlin (+49 30 208 478 250),am mai scris despre ei la pagina 80 Recomand cumpararea piesei de la service-ul care o monteaza ,asa garantia la piesa si manopera e in acelasi loc .
    1 point
  6. Fa un test compresie si vezi diferenta intre 2 si ceilalti cilindrii.
    1 point
  7. Nu cred ca motorizarea in sine face diferenta ci existenta la rs a celei de-a doua turbine ce lucreaza la turatii mici si estompeaza partial lag-ul. Asa si cu style-ul am scos suta sub 7 secunde ?
    1 point
  8. Ce sa vorbesti ? Sa iti puna ei deoparte o masina doar pentru tine asa pe ochi frumosi ? Ca sa faci rezervare iti cer 20-25% adica 4-5.000 de euro, iar de Rabla Plus nu poti fi sigur decat in Martie-Aprilie. Si chiar daca Orban a anuntat ca va continua programul, tot nu se stie sigur daca va fi 45.000 RON. Poate pentru dvs nu conteaza 5.000 de euro, dar pentru majoritatea romanilor e diferenta mare intre a da 10.000 sau 15-20.000. Vorbim totusi de o compacta de clasa mini si dupa parerea mea nu merita sa dai 15.000 sau mai mult pt ca este totusi foarte mica si nu iti amortizezi investitia mai devreme de 5 ani. Presupun ca numarul mic de unitati este determinat si de faptul ca fabrica lor (care produce si e-Up 2020) nu poate produce la nivelul cererii (toti producatorii de EV se confrunta in principal cu lipsa bateriilor)
    1 point
  9. Avand in vedere de cate ori am vazut postari cu "am ajuns cu foarte putini km la incarcator" pe topicul acesta, eu zic ca e o idee buna sa treci la ceva cu baterie mai mare. Daca nu te deranjeaza masinuta ca dotari, tinuta, spatiu, eu as merge tot pe e-Up. E o cantitate cunoscuta pentru tine, te-ai obisnuit deja cu ea. In afara de briz-briz-uri si un look mai fain, nu vad nimic interesant la ID 3, avand in vedere ca o sa o folosesti in oras. Iar daca o vinzi pe asta cu 10k euro si mai pui cateva mii ca sa o iei pe cea noua, eu zic ca iesi foarte bine. In acelasi timp, nu m-as complica cu hibride. Pana la urma, dat fiind faptul ca powertrain-ul electric din hibride e modest comparativ cu orice masina full electrica, o sa o folosesti tot ca o benzinara cu momente de mers pe electric, ceea ce, pentru sumele la care se vand hibridele, nu merita absolut deloc. Nu mai vorbesc de complexitatea mult mai mare a unui powertrain hibrid, sursa potentiala de probleme. Mari.
    1 point
  10. Daca te interesaza pentru tunelul median se potriveste cauciuc oem de la Skoda Superb 3
    1 point
  11. Merci @mirceateodor! Faza e ca masina nu sa mutat din judet, doar eu m-am mutat :)). Un mic update, daca tot am inceput anul cu acele covorase, continuam cu o revizie ca imediat face 10K km de la ultimul schimb. Ulei Motul 5w30 Specific VW. Pe Castrol imi manca cam 1L intre schimburi, iar pe Motul doar 400-500 ml. Filtre Mahle, din ce am vazut pe unele scrie made in China, pe unele made in Austria... Bujii, ma gandeam intre NGK sau VW, pana la urma am mers pe VW ca nu stiam exact ce sa iau de la NGK, poate next time :). Total - 861 lei, sa vedem cat ajunge si manopera, doar ca mai este un pic pana miercuri. Drumuri bune!
    1 point
  12. @Muale, nu. l-am lasat asa cum e. Oricum ornamentu respectiv l-am luat nou in urma cu cateva luni si nu are nici o uzura pe el. L-am luat in acelasi timp cu butoanele cu insertii de aluminiu pe margine (ca la CC) Ornamentele la pedale le-am comandat deja Luni cel tarziu ajung. Le-am gasit pe ceva site si sunt cele mai aproape de original ca si aspect. OEM nu am gasit. Difera putin design-ul la pedala de frana si ambreiaj. Vedem cand ajung. Am mai comandat si telescoape portbagaj cu ocazia asta din acelasi loc, si cateva solutii de intretinere interior/exterior.
    1 point
  13. S o stapanesti sanatos si s o volanesti cu placere!
    1 point
  14. @EEXCALADE ma incanta si faptul ca la Hitachi imi dau 5 ani garantie, desi nici nu stiu daca mai tin masina atat. Oricum, daca nu era iarna, sau daca aveam un garaj unde sa pot sa stau cat e nevoie, mi-l desfaceam singur si incercam sa il repar pe ala, doar asa ca si chestie ... dar in curte, la temperaturile de afara nu prea mi vine sincer ... Plus ca la pretul pe care il dai pe el, 800 ron + ce mai dai manopera, iesi super bine cu Hitachi. Oricum, o sa sun maine la Hitachi Automotive sa vad ce imi zic si care sunt conditiile de acordare a garantiei.
    1 point
  15. Am gasit un incarcator wireless care pare ceva mai incapator. https://www.inbay.systems/en/product/charging-compartment-for-vw-passat-b8/
    1 point
  16. Aaa..pai normal, daca are SSD...pff...e tare nene. Merita 45k. Astia s-or fi gandit ca e ca si cu noul iPhone, ceri o caruta de bani, sa se poata omul lauda ca are Golf 8 si altii sa moara de ciuda ca ei nu (sau au si ei un BMW, Merc ceva...palmasi, deh..).
    1 point
  17. la banii astia ... mai bine tin de a mea
    1 point
  18. 1,5 manuala 45k euro. asta pana acum e bancul anului. probabil speculeaza ca astepti mult pana o primesti si e deci bisnita.
    1 point
  19. Preturile astea, indiferent de tara, si taxe, mi se pare niste glume foarte proaste, chiar si luand in considerare faptul ca e un model nou, si "dotat". Pot sa inteleg ca dezvoltarea de noi tehnologii costa niste bani ( desi multe nu cred ca s-au inventat pentru Golf 8 ), dar sa ceri 40-45k eur pentru Golf, e ceva de domeniul SF-ului. O masina de genul, cu o motorizare corecta si dotata decent/corect nu ar trebui sa sara de 25k eur, parerea mea. Poate una "full" sa ajunga spre 30k. Deja, la o clasa compacta, ce e peste aceasta suma, e... "furt" Ok, nu e prost cine cere, zicea o vorba... dar totusi...
    1 point
  20. Ce-s preturile astea? Este o gluma? Pai Range Rover-ul nou este mai ieftin. Sunt sigur ca in curand vei putea sa-ti cumperi Golf 8 nou cu 16000 euro si chiar mai putin.
    1 point
  21. Nu am dat jos nimic m-am inspirat din clipul de mai jos ,in schimb la pedala de acceleratie m-am chinuit vreo15-20 min cu pauze ca ma dureau degetele de la frig si pozitia (jumate bagat sub volan 120 kg si 191 cm ? am intrat la fix ? ) pana a intrat la loc .
    1 point
  22. @deenmanCa si proprietar de 1.4 TSI din 2009 si 2011,ma indoiesc ca la colegul nu s-a auzit nici un zgomot ,consum excesiv ulei sau nu se putea depista o problema de lipsa compresie , piston decedat... Depinde de fiecare motor cum a fost exploatat! Noi romanii suntem obisnuiti cu sa folosim masina dupa expresia: " Sa ii dau doar apa,paie si bataie " .Motorul "urla in draci" si proprietarul spune : "Nu are nimic, e doar frig /cald afara si se incalzeste " In general pe forum intra proprietarii ce au probleme si cauta solutii sau informatii, dar sunt sigur ca sunt mult mai multi posesori multumiti cu aceste tipuri de motoare. Este doar parerea mea ....
    1 point
  23. Pentru cei interesati las si eu o codare aici pentru oglinzile pliabile. E utila si interesanta functia de pliere doar ca pe mine ma cam enerva ca se inchid si se deschid de fiecare data,la ce-mi trebuie oglinzi pliate la mine in curte, imi trebuie in parcare la Mall . Daca mai adaugam si faptul ca motorasul ala dupa ceva timp oboseste iar iarna daca da un inghet si forteaza, adio oglinda pliabila. Deci: ECU 09 Central Electrics , Adaptation canalul 5, mai precis ENG141635-ENG116665 Spieghelverstellung-Funk Speghelanklappung Modus Aveti doua optiuni : by convenience operation via remote control key - oglinzile se pliaza daca tinteti apasat pe telecomanda butonul de inchidere cateva secunde in plus, functia confort care inchide si geamurile, altfel se inchide doar masina fara a se plia si oglinzile. by look command via remote control key - oglinzile se pliaza de fiecare data cand inchideti masina. Logic, ca sa se plieze oglinzile trebuie sa fie activata functia din menu car al masinii. Sper sa fie util
    1 point
  24. mai mult ca sigur ca multi de pe aici isi intretin destul de corect masinile. daca ar functiona ( daca! da? ) care e problema ledului si faptul ca te avertizeaza cand incepe regenerarea? cu ce deranjeaza? cu ce incurca? poate nu toti isi cunosc asa bine masinile, sau poate ca nu toti pot fi atenti tot timpul la regenerari. dau un exemplu ( absurd poate pentru unii ): esti pe centura orasului si te duci catre casa. de la iesirea de pe centura pana acasa, mai ai aprox 5min de mers. regenerarea incepe fix cand iesi de pe centura ( sau apropare la iesire ). la avertizarea inceperii regenerarii, pentru o regenerare cat mai buna, mai dai o tura de centura, pentru a putea face o regenerarea ok presupun, nu? ( adica la turatie, viteza pentru racire motor/dpf, etc ) in loc sa mergi pana acasa, cand parchezi sa vezi totusi ca turatia la relanti e ridicata, consumul instantaneu a crescut cu 0,2-0,3% si sa S/S e dezactivat... ( repet, in mers nu toti pot urmari tot timpul, sa nu pot fi atenti la toate detaliile tot timpul... ) si, ca sa nu opresti motorul, ori ii faci regenerarea pe loc ( nu e indicat ) ori te mai misti cu masina pana se finalizarea regenerarea ( dar o regenerare urbana nu e tocmai una corect facuta, da? ). deci, teoretic, nu era mai bine sa stii din timp cand a inceput, incat se te poti "organiza"/orienta catre un traseu adecvat efecturarii regenerarii in conditii cat mai bune? aceasta... "carpeala" sau "romaneasca" cu ledul, parerea mea e ca ar fi trebuit implementata din fabrica, cu avertizarea inceperii si finalizarii regenerarii, gen martor galben pt regenereare si martor rosu cand chiar e o pb cu dpf-ul. dar nu cred ca s-au prea gandit nemtii ca TDI-urile lor vor imapanzi circulatia urbana de prin sud estul europei
    1 point
  25. E prima data cred cand citesc din topicul asta si vazand tot felul de mituri (aia e foarte proasta, aia e minunata, cu aia nu trage masina, cu cealalta prinde suta in 3 secunde..), am zis sa scriu si eu 2 randuri, poate vor folosi cuiva pt a intelege treaba cu locul de unde alimentati in mod obiectiv, nu subiectiv. Eu la 1.4tsi nu am pus pana acum decat Petrom 95, Petrom Extra 99 (nu se mai numeste 98 de foarte multi ani), OMV 95 si OMV 100. La 1.9tdi am pus MOL ieftina, MOL scumpa, Petrom ieftina, Petrom scumpa, OMV ieftina, OMV scumpa. Concluziile mele personale si subiective au fost cam asa: la benzina, nu am simtit nicio diferenta indiferent cu ce am alimentat dintre cele 4 - motorul merge la fel cu toate; la diesel mi s-a parut ca merge foarte putin mai frumos motorul cu OMV scumpa, iar cu toate celelalte e fix acelasi lucru. Si nu, niciuna dintre masini nu imi trage mai bine sau mai prost, indiferent de unde am alimentat. Inca ceva, doar asa fyi - OMV 100 e aceeasi benzina cu Petrom 99 (da, amandoua au CO 100+, iar denumirile sunt pur pentru marketing - in special pentru cei care nu se informeaza si doar citesc "cifrele" de pe tabelele de la intrarea in peco-uri). Stiu, multi au impresia ca OMV 100 zboara, Petrom 99 e clar sub - poate dupa ce afla treaba asta nu vor mai simti diferenta - evident, ea nu a existat niciodata, dar la noi toti efectul placebo e foarte accentuat, cu atat mai mult cu cat punem suflet in masinile pe care le conducem. Acum probabil multi o sa incepeti sa spuneti ca nu stiu ce vorbesc, dar daca nu ma credeti, luati intr-o sticla benzina Petrom 99, in alta benzina OMV 100, mergeti la un laborator si veti vedea ca e aceeasi. Ideea e simpla: OMV are denumirea de 100 iar Petrom de 99 doar din motive de marketing, pentru ca OMV 'trebuie' sa vanda mai scump, iar daca o numeau la fel ca pe cea de la Petrom isi furau clientii de la una la alta, iar interesul austriecilor este sa intre cat mai multi bani direct in firma mama, nu sa mai lase din bani si pe la statul roman, deci cumva trebuiau sa faca sa para superioara cea a lor (a lor, impropriu spus, ca tot a noastra e). La diesel in schimb motorina Extra Petrom este identica cu cea ieftina OMV - iar aici merita sa cumparati din cea ieftina de la OMV pentru ca e mai ieftina decat Extra Petrom. Pe final, vreau sa va spun doar atat: singura diferenta notabila o poate face doar peco-ul de unde alimentati, indiferent care este brand-ul sub care vinde combustibilii. Stiti vorba aia: omul sfinteste locul. E foarte adevarata si se aplica 100% si aici. La fel cum la baie intr-un peco Rompetrol de pe strada X este extrem de curat, iar in altul din strada Y este oribil, exact asa este si cu pompele, cu aditivii ce se pun cand se alimenteaza pompele, etc. Exista peco-uri si bune si proaste, din fiecare brand. P.S. Stiu ce vorbesc, iar cine lucreaza in domeniu sau in vreun peco (indiferent de brand) poate confirma.
    1 point
  26. Ulei pus in reprezentanta, rulat 29.000km in momentul analizei, masina e un g7 2.0 tdi cu 55.000km. Uzura la fier normala la motorul asta de 1mg/kg la 1000km rulati. Trebuia sa aiba 30 mg/kg fier si el are 139 mg/kg. Contaminare cu combustibil peste 9%. 4.5 litri de ulei de motor contaminati cu 9% diesel motorina- 0.4 litri sunt motorina si 4.1 litri sunt ulei. Asta dovedeste ca uleiul nu rezista schimb la 30.000km, iar aceasta masina a fost rulata in De, nu in Ro, nu in Bucuresti.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!