Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.01.2020 în toate secţiunile

  1. Am revenit cu pozele promise ! Unele poze sunt facute din timpul lucrarii, deci posibil sa se vada unele detalii neterminate. Fiind totul black, e greu ca telefonu sa redea calitatea lucrarii, si nu m-a ajutat nici faptul ca au trebuit redimensionate (deci pierderea calitatii pozei) , ca sa le pot incarca pe forum Ornamentele de pe plafon (oglinda, parasolare, maner, plafoniera), par mai negre de la blitul camerei, in realitate e nuanta identica cu plafonul si nu se vad diferente. Insonorizarea spate isi face treaba. Am scapat de zdranganelile provocate de polita aia din spate dintre tetiere si luneta. Sunetul este foarte curat acum!
    9 points
  2. 1,5 manuala 45k euro. asta pana acum e bancul anului. probabil speculeaza ca astepti mult pana o primesti si e deci bisnita.
    3 points
  3. Baterie slaba sau incarcare insuficienta. Eu nu inteleg de ce nu lasati masina in pace.
    2 points
  4. Mare atentie pe unde depasiti si ce depasiti,se poate lua puscarie....2ani si 3 luni
    1 point
  5. imi place sa ma "chinui" mesterind la masini/a, mai ales cand am satisfactia reusitei ?.... multumesc.
    1 point
  6. Alba - Neagra. Pentru 80 lei cred ca arata acceptabil. Nu sunt inca hotarat ca imi place. Si 70 lei mai tarziu avem si pedalier " R line". Calitatea e foarte ok si la banutii astia chiar se merita.
    1 point
  7. 1 point
  8. Așa face și la mine, dimineață când pornesc urca până pe la 1100, după aprox. 5 secunde scade până la 980 și sta frumos acolo până când apa ajunge la 80-90 grade, după care scade la 780. Astea cu ac pornit. Dacă îl decuplez, parca scade mai repede turația până la 780, dar când cuplez ac urca la 980. Așa e făcută mașina, nu vad de ce ar deranja. Baterie noua, deci exclus. Așa făcea și cu cea veche.
    1 point
  9. Daca reapare si va fi nevoie sa il schimb, o sa ma orientez spre un Hitachi. Banuiesc ca nu dau garantie 5 ani de prosti ... Ca si producator, nu vad de ce ai da garantie 5 ani la un produs prost calitativ ...
    1 point
  10. @Alexcl SIngurii care au facut o treaba excelenta pentru norma 507 sunt cei de la Mobil cu noua formula ESP. Deci Mobil 1 ESP 5w30.
    1 point
  11. Referitor la norma 508 aveti grija ca este un ulei absolut nou ( albastru ). Acesta nu se poate inlocui cu nimic si nu poate fi utilizat pentru a inlocui altceva. Este un ulei dezvoltat pentru noile motoare ale grupului VAG si deocamdata sunt 0W20.
    1 point
  12. rezolvare: inlocuit ceasuri bord,recodare cost total 1000 ron ceasurile vechi aveau eroarea 00470 single wire comunication,si degeaba incercam sa schimb transf de iluminare
    1 point
  13. Preturile astea, indiferent de tara, si taxe, mi se pare niste glume foarte proaste, chiar si luand in considerare faptul ca e un model nou, si "dotat". Pot sa inteleg ca dezvoltarea de noi tehnologii costa niste bani ( desi multe nu cred ca s-au inventat pentru Golf 8 ), dar sa ceri 40-45k eur pentru Golf, e ceva de domeniul SF-ului. O masina de genul, cu o motorizare corecta si dotata decent/corect nu ar trebui sa sara de 25k eur, parerea mea. Poate una "full" sa ajunga spre 30k. Deja, la o clasa compacta, ce e peste aceasta suma, e... "furt" Ok, nu e prost cine cere, zicea o vorba... dar totusi...
    1 point
  14. Ce-s preturile astea? Este o gluma? Pai Range Rover-ul nou este mai ieftin. Sunt sigur ca in curand vei putea sa-ti cumperi Golf 8 nou cu 16000 euro si chiar mai putin.
    1 point
  15. PTC-ul se opreste cand antigelul atinge 80 grade. Ca sa porneasca la o treapta mica seteaza clima pe auto la 22
    1 point
  16. @rudiRUD ia vezi, mai e anuntul? e prea faina masina... inclusiv ca daily. ontopic - datorita unui coleg foarte binevoitor, sunt aproape de a urca gamma + mp3 vdo oem - dar pe saptamana viitoare abia.
    1 point
  17. Buna seara!Revin cu detalii despre problema avuta(fum excesiv si pierderea de antigel). Cauza era racitorul de gaze.L-am schimbat de o săptămâna si pana acum nu a mai scos fum si nivelul de antigel nu coboară. Multumesc tuturor pentru timpul acordat si pentru sfaturi.
    1 point
  18. Nu am dat jos nimic m-am inspirat din clipul de mai jos ,in schimb la pedala de acceleratie m-am chinuit vreo15-20 min cu pauze ca ma dureau degetele de la frig si pozitia (jumate bagat sub volan 120 kg si 191 cm ? am intrat la fix ? ) pana a intrat la loc .
    1 point
  19. Am eu incarcare wireless insa nici unul din telefoane nu intra in acel locas (iPhone 11 Pro Max si Samsung Note 10+)
    1 point
  20. 1 point
  21. Am facut si eu prima revizie la Octavia fara dpf vineri 10.01 si am cerut expres 504.00 desi in program ii arata consilierului de service ca prima varianta 508.00! In aproximativ 100km facuti dupa: alt zgomot al motorului la peste 3000rpm, alt zgomot dimineata la pornire la rece si consum crescut (pe acelasi traseu care il faceam zilnic de acasa la servici in 9km imi arata 5,6l/100km iar cu 504.00 pe acelasi traseu, cu aceeasi temperatura exterioara, km/h si durata de deplasare mi-a aratat 6,6/100km) Dupa ce am citit tot weekendul site-urile din franta si anglia, marti la prima ora eram iar in reprezentanta pentru schimb ulei si filtru! Am revenit la 508.00 si masina si-a recapatat comportamentul. Cine face de capul lui ca mine pateste si este mai usor cu aprox 500 lei!
    1 point
  22. Ce tare acuma am vazut ca apare "forest " in loc de footrest ?
    1 point
  23. nu inteleg nici in ziua de azi de ce au pus in toata masina led iar in portbagaj bec normal (foarte slab ca intensitate). arata foarte bine "forest OEM ebay".
    1 point
  24. Intradevar, asta era problema. Va multumesc frumos! Am reusit!
    1 point
  25. Acelasi loc, aceasi data dar la 1 an distanta, acelasi numar dar alta masina
    1 point
  26. Hai ca nu am mai postat de ceva vreme ... Au sosit s padele mai mare (padele, nu extensii!!) Intre timp m-am decis sa pun si jante mai "aerisite" Am mers pe Ultraleggera 19" 8J ET38.. momentan anvelope 215 35 19 dar am sa pun 225.. asa ca Nankangurile ca noi le voi pune de vanzare. Urmeaza si 2 elemente de exterior.. care vin peste 1-2 luni
    1 point
  27. Faine primele 20 sec. Ai putea face si restul în aceeași manieră. Insa probabil necesita timp pentru editare.
    1 point
  28. O panorama de la 2500 metri și doua poze cu mașina spălată de sarea de pe drum, arată bine la aproape 6 ani ? trebuie sa ii fac un detaling de ziua ei.
    1 point
  29. la banii astia ... mai bine tin de a mea
    0 points
  30. Motor CAYC 1,6 TDI 105 CP Aceeasi problema si la mine cu turatia la 1000, de fapt la 980 verificat pe VCDS, in urmtoarele conditii: - Motorul pana in 90 grade. Dupa incalzirea motorului - ralanti normal. Toti senzorii de temperatura sunt ok. - Atat cu Load Management activ cat si inactiv - Temperatura exterioara sub 6-8 grade (...aici mai testez cand se incalzeste, inca nu e o certitudine) - Bateria relativ buna, cel mai putin 12,2V la minus 7 grade - Aceeasi problema si daca incarc bateria cu redresorul si apoi pornesc motorul. - Incarcarea este de obicei 14,1 – 14,3V atat la ralantiul normal cat si cel marit. Initial am crezut ca-si face regenerare, apoi am dat vina pe alternator apoi pe baterie. Urma asadar sa fac proba cu o baterie noua numai ca la recomandarea unui coleg de pe alt forum am inteles ca dupa o scurta accelerare pana in 2500 rot ralantiul va reveni la normal. Mai incercasem aceasta dar fara rezultat insa de aceasta data am trecut la diverse combinari: intai cu toti consumatorii opriti apoi pe rand, cu faruri aprinse, incalzire oglinzi, cu stergatoare in functiune, clima pornita, radio pornit si bineinteles accelerare dupa fiecare combinatie... Singura situatie in care ralantiul revine la normal este atunci cand clima este oprita (pe off, nu ventilator la minim asa cum mai incercasem), indiferent ce consumatori avem porniti. Asadar la mine, atunci cand temperatura motorului este sub 90 grade, ralantiul se mentine normal numai cu clima oprita, indiferent ce consumatori am porniti. Momentan nu am cum sa verific daca ralantiul se ridica la pornirea climei la orice temperatura setata. Mi-a scapat acest amanunt dar, din ce imi amintesc temperatura era setata la 25 grade cand am facut testarile. Toate acestea le-a explicat si Kornelino in postarea din 21 nov. 2018 insa la mine ralantiul nu a coborat cu clima setata la 25 grade. Si ca o concluzie, dam temperatura cat mai mica sau inchidem clima apoi o scurta accelerare si revine ralantiul (daca ne enerveaza ☺️). Totusi, nu ma opresc aici cu testarile fiindca nu mi se pare ok ca la 70 - 80 grade ralantiul sa fie inca mare. Urmeaza testare clima cu VCDS, posibil si un senzor mincinos sau un motoras/clapeta ciudat ca uneori am impresia ca am aer rece la genunchi. Mai fac verificari si sper sa gasesc adevarata cauza apoi revin cu detalii.
    -1 points
  31. Daca vrei sa-ti schimbi masina tot cu o electrica, gandeste-te mai intai cum faci cu incarcarea. Prima de la stat este mare, tot mai multi cumpara electrice, statiile de incarcare vor fi tot mai aglomerate, gratuitatile tot mai ocupate. Daca stai la bloc nu-ti mai lua in nici un caz electrica decat daca te muti la casa sau ai macar un garaj cu priza de incarcare. Nu poti sa-ti petreci timpul liber vanand statii de incarcare disponibile.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!