Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.01.2020 în toate secţiunile
-
Am facut si eu prima revizie la Octavia fara dpf vineri 10.01 si am cerut expres 504.00 desi in program ii arata consilierului de service ca prima varianta 508.00! In aproximativ 100km facuti dupa: alt zgomot al motorului la peste 3000rpm, alt zgomot dimineata la pornire la rece si consum crescut (pe acelasi traseu care il faceam zilnic de acasa la servici in 9km imi arata 5,6l/100km iar cu 504.00 pe acelasi traseu, cu aceeasi temperatura exterioara, km/h si durata de deplasare mi-a aratat 6,6/100km) Dupa ce am citit tot weekendul site-urile din franta si anglia, marti la prima ora eram iar in reprezentanta pentru schimb ulei si filtru! Am revenit la 508.00 si masina si-a recapatat comportamentul. Cine face de capul lui ca mine pateste si este mai usor cu aprox 500 lei!2 points
-
Update ODO: 85000 km Masina merge atat de bine si m-am obisnuit atat de tare cu ea incat nu se mai pune in discutie vanzarea. Nici nu prea ma tenteaza sa dau dublu decat as lua pe ea pentru un A4 B9 sh de 3-4 ani, cca 100mii km si nici macar quattro. Totusi daca aveti recomandari de motive pentru care ar trebui totusi sa imi iau A4 B9 (190cp, 150cp iese din discutie), va rog sa imi scrieti in PM.2 points
-
@rudiRUD ia vezi, mai e anuntul? e prea faina masina... inclusiv ca daily. ontopic - datorita unui coleg foarte binevoitor, sunt aproape de a urca gamma + mp3 vdo oem - dar pe saptamana viitoare abia.1 point
-
Zuheizer in loc la Standheizung nu are cum sa functioneze. Au electronica diferita. Dar poate ma insel.1 point
-
Cere oferta si la Brady Militari, este ft mult. Eu dadeam la un 1.2 TSI in jur de 500-600 lei revizia, cu tot cu filtre, la PBN. Ma tocmeam putin cu ei de fiecare data, si imi mai faceau un discount.1 point
-
Garantia il tine prizonier sa faca toate reviziile complete conform planului service (ulei si filtre) intr-o reprezentanta. Daca ii apar probleme in garantie, dealerul se poate lega de faptul ca nu a schimbat la timp chestiile.1 point
-
https://www.promotor.ro/stiri-auto/ce-pret-de-baza-va-avea-noul-volkswagen-golf-8-in-romania-18628896 sincer, imi vine greu sa cred ca poate fi cu 8k mai ieftin si cu aceleasi dotari de baza. la vechile modele erau mai ieftine, dar si mult mai putin dotate. adica cam tot pe acolo in final. asteptam. 40k+ pt un hibrid insa e imens. imi iau bmw x1 sau x2 hibrid cu 45k si alea vin cu integrala standard si cu sistem de racire/incalzire stationar.1 point
-
1 point
-
Ce poate justifica achizitia unui Golf VIII de aproape sau peste 40.000eur? ( vorbim de un golf normal benzina/diesel, nu de un GTI, sau R, sau ceva high end totusi... )1 point
-
@vladandrei51, a trecut un an si ceva de cand sunt sus, sincer nu mai tin minte, dar cauta pe google lumini ambientale cu bluetooth si sigur gasesti linkuri care sa te trimita la ele. Procedeul de instalare... ele se alimenteaza normal cu 12v la locasul de bricheta a masinii. Am fost la un prieten care se pricepe pe partea de electrica/electronica care a taiat incarcatorul si le-a legat pe pozitii direct. Astfel, ele se aprind doar cand pozitiile sunt ON. @bubu182, mersi ! Sunt in plan si alea, clar. Voi lua cele OEM. Dar pana atunci, sa termin cu partea de retapitat. Ieri am mai facut ceva progres.. pe langa plafon, toti stalpii sunt sus, ornamentele centrale sunt vopsite Piano Black, cele de pe plafon negru mat, exact aceeasi nuanta cu plafonul. Mai am cateva mici detalii de pus la punct si sa imbracam cateva elemente extra pe care mi s-au pus pata. Sper sa si imi iasa nebunia Ce ma bucura mult, este faptul ca am scapat de greierasi. Am inlocuit toate ornamentele ce aveau cleme rupte, am pus clemele rupte/lipsa ce lipseau. Masina e mult mai inchegata acum. Revin cu pozele curand1 point
-
Nicusan, daca eroarea e tot P0407 inseamna ca semnalul returnat catre ECU e mai mic decat intervalul admis, deci e posibil ca placa electronica sa fie corodata (sau capacitor in scurt) si sa nu se vada cu ochiul liber asta. Imi pare rau ca tu nu ai reusit. Placa este extrem de simpla, un circuit integrat si niste capacitori. Detinator, voi incerca sa pun in weekend poze si valori masurate de la reparatii din ce gasesc pe telefon. EGR-ul care are acum 60.000 km dupa reparatie e pe masina mea, si il am ca rezerva pe cel nou cumparat tot pe premiza ca nu se repara.1 point
-
1 point
-
@NicuT11 iti poti face o idee legat de consum si de pe https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?fueltype=2&power_s=140&power_e=160&powerunit=2 Sunt undeva la 310 masini inscrise cu motorul de 150 cp, benzina, atat cu cutie manuala cat si dsg si media este de aprox. 8.5 l/100 km, cu o minima de 6 l/100 km si o maxima de 12 l/100 km.1 point
-
Si atunci cum explici ca @laduncaag pe al sau golf 7 1.4 tsi nu poate pune legal jante mai mari de 16 inch pe suspensie stock? A incercat deja sa rezolve la RAR/reprezentanta, insa nu exista rezolvare. Legal nu poti pune jante pe 17/18 pe suspensie stock la masinile noi, cu motoare mici, singura exceptie ca sa poti pune jante mai mari este sa vina masina din fabrica cu suspensie sport. Daca intri aici poti sa vezi ce dimensiune legala ai in functie de motorizare: https://www.wheel-size.com/size/skoda/octavia/2015/ Pe 1.6 tdi ai doar 15/16 inch. Razvan tu ai 2.0 tdi si conform acelui tabel cu motorizarile ai dreptul la roti mai mari de 16 inch.1 point
-
E clar ca toate costurile sunt "aruncate" pe cumparator. Adaptarea la o norma de poluare noua implica bani cheltuiti. Masina in sine nu e mai performanta , dimpotriva. Eu cel putin ma gandeam sa cumpar acum o masina noua (chiar o Skoda Fabia automata, deci m-a nimerit topicul la fix ) dar urmarind cum se duc preturile am fost "nevoit" sa iau altceva. Pe langa indexari de preturi si trecerea la WLTP . preturile au mai sarit si de cat s-au bagat (pe gat) ca standard niste dotari considerate optionale in trecut : start&stop , Frana de stationare electronica, front assist, airbag genunchi etc. Unora poate nu le erau asa de folos sau se puteau lipsi de ele, dar daca asta este trendul..ce sa faci .1 point
-
Motul am spus de câteva ori, a prins foarte bine în România pentru că are un nume așa, mai exotic (Motul) un trecut glorios în motor sport și se vinde scump. În realitate sunt uleiuri absolut normale, nimic special la ele, punctează elementele cheie (consum de ulei și silențiozitate). Mașina ta va merge mult și bine cu Motul și vei avea senzația aia că ai băgat ceva wow! Pentru senzația aceea tu plătești banii în plus, în realitate tu ai folosit un ulei absolut normal (ca să nu zic banal). Cât privește lumea care îl laudă, reprezintă material de studiu pentru sociologi. Știu, pentru afirmațiile făcute îmi asum dislike-urile dar adevărul nu poate fi negat.1 point
-
iupiiiiiiiiiiiiiiiii eu am rezolvat-o cu pornirea la rece dupa multe verificari bani aruncati pe geam schimbat mai multe componente care erau bune ,draci,nervi si multe testere bagate pe masina care sau dovedit sa fie niste panarame testerele astea cu leptopul si cu cablul ala obd ,vag, si asa mai departe (pentru ca pe ele nu-mi dadeau nici o eroare) am rezolvat bagand masina pe un tester bochs si acolo ce sa fie ce sa fie releul bujii l-am schimbat si acuma sfert tata...... :)))))))) deci multi imi spuneau ba oringuri injectoare ba injectoare ba pompa tandem ba bujii e uite ca un banal releu de bujii care pe bordul masinii nu dadea eroare si rezistenta aia de la bujii se aprindea si se stingea normal acuma gata.....................codul eroare pe care mi l-a dat este asta........ P0670......... si atasez si un link ........... http://engine-codes.com/p0670_gmc.html1 point
-
0 points
-
Preturile umflate de pe configurator nu au nici o legatura cu preturile pe care le primesti cand te duci la dealer. La dealer sunt preturile mai mici. Mai primesti actiune smart -1500 euro, actiune Remat - 1400 euro, reducere dealer -600 euro, oferta rabla -800 euro. Daca chiar vrei sa cumperi, te deplasezi la dealer.-1 points
-
Cand Start-stop-ul nu se activeaza, pe langa acel mesaj generic, mai zice si unul specific (uneori). De ex ca sunt rotile prea virate sau ca e încălzirea in volan pornita. Dar probabil ca sunt si multe situatii care nu au un mesaj dedicat. Nu stiu daca acea smucitura o simteam din cauza ca era motorul rece... voi mai studia in zilele urmatoare. Ce mai pot adauga este ca ieri am plecat la munte. Dupa vreo 10, 15 km facuti in exterior masina si-a revenit la mersul ei normal: - consum. In mers constant am inceput sa vad acel consum instant de 4 si ceva care cred ca apare atunci cand motorul intra in ciclul budack. - a inceput sa functioneze si start stop atunci cand am intrat intr-o localitate. Ciudat...-1 points
-
Nu ar fi prea multe de spus ; iti recomand sa platesti un raport pe autodna sau carvertical inainte sa o achizitionezi. Dpmdv ( si nu spun ca eu am gti sau ca ma raportez la masini puternice ) este submotorizata, si un 1.4 mpi este mai ok, dar facand abstractie de motor, pretul este okeiuts ( ~ 4500 e mi se pare win win ) si pt o ibiza, este foarte bine dotata. Cred ca ii lipsesc trapa si xenonul ca sa fie " full ". Avantajul e ca este intr`adevar euro 5.-1 points
-
In 2008 pentru un 2.0 TFSI te costa 1100 RON ulei+filtru ulei+filtru aer+filtru combustibil+filtru habitaclu. Cum este exagerat de mult acum, in 2020, 1000 RON ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00