Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.01.2020 în toate secţiunile

  1. @vladandrei51, a trecut un an si ceva de cand sunt sus, sincer nu mai tin minte, dar cauta pe google lumini ambientale cu bluetooth si sigur gasesti linkuri care sa te trimita la ele. Procedeul de instalare... ele se alimenteaza normal cu 12v la locasul de bricheta a masinii. Am fost la un prieten care se pricepe pe partea de electrica/electronica care a taiat incarcatorul si le-a legat pe pozitii direct. Astfel, ele se aprind doar cand pozitiile sunt ON. @bubu182, mersi ! Sunt in plan si alea, clar. Voi lua cele OEM. Dar pana atunci, sa termin cu partea de retapitat. Ieri am mai facut ceva progres.. pe langa plafon, toti stalpii sunt sus, ornamentele centrale sunt vopsite Piano Black, cele de pe plafon negru mat, exact aceeasi nuanta cu plafonul. Mai am cateva mici detalii de pus la punct si sa imbracam cateva elemente extra pe care mi s-au pus pata. Sper sa si imi iasa nebunia Ce ma bucura mult, este faptul ca am scapat de greierasi. Am inlocuit toate ornamentele ce aveau cleme rupte, am pus clemele rupte/lipsa ce lipseau. Masina e mult mai inchegata acum. Revin cu pozele curand
    2 points
  2. Nicusan, daca eroarea e tot P0407 inseamna ca semnalul returnat catre ECU e mai mic decat intervalul admis, deci e posibil ca placa electronica sa fie corodata (sau capacitor in scurt) si sa nu se vada cu ochiul liber asta. Imi pare rau ca tu nu ai reusit. Placa este extrem de simpla, un circuit integrat si niste capacitori. Detinator, voi incerca sa pun in weekend poze si valori masurate de la reparatii din ce gasesc pe telefon. EGR-ul care are acum 60.000 km dupa reparatie e pe masina mea, si il am ca rezerva pe cel nou cumparat tot pe premiza ca nu se repara.
    2 points
  3. Ce poate justifica achizitia unui Golf VIII de aproape sau peste 40.000eur? ( vorbim de un golf normal benzina/diesel, nu de un GTI, sau R, sau ceva high end totusi... )
    1 point
  4. Asa sunt preturile pentru masinile noi :). Eu am pornit de la varianta de 130 de cai putere, Style, si am mai adaugat de bun simt: aproape 36 de mii de euro. https://configurator.volkswagen.nl/samenvatting?code=XSUUU4
    1 point
  5. Un video mai raw, traducerea primului comentariu: "In the past, people were upset about Japanese cars because of plastic bombers and today they buy a Golf for € 40,000 that is almost only made of cheap plastic. Since there is no reference to reality ... " Masina, e manuala, pret 39.000euro.
    1 point
  6. Si cine este nenea ala, si de ce ar trebui sa-l credem pe cuvant?
    1 point
  7. Nu cred ca e cazul sa intrati in panica ca nu prindeti minunea. Sa nu ne alarmam totusi..Da, se vor vinde, dar totusi...nu e nimic gratis. Pentru o masina de oras mica exista diferite alte variante decente la un pret asemenator. Costa totusi 10k, bani cu care (asa putini cum va par voua - va asigur totusi ca in Romania NU sunt putini ! ) iti iei o masina mica "exclusiv" pentru oras. Multa lume nu e foarte ok cu aceasta varianta - prefera sa ia un benzinara mic poate. Si n-au intrat zilele (anii) in sac. Si eu de exemplu as putea sa ma duc sa fac comanda: stau la curte, dau 10k, masina e foarte ok - done ! Totusi, daca ma gandesc bine, sunt si alte variante de masinute la 8-9-10k, benzinare mici, cu care pot face "aproape" acelasi lucru, castigand la autonomie si cu niste costuri de exploatare marginal mai maricele. Ce vreau sa zic: nu cred totusi ca vor fi 1000 doritori care sa se bata pe 200 bucati.
    1 point
  8. La multi ani colegii! Nu am mai postat de ceva timp asa ca revin cu un update. Motivul pentru care nu am postat este faptul ca in ultima perioada nu i-am mai facut nimic, doar m-am bucurat de masina. Se face, in curand, un an jumate si 320 000 km de la update-ul de 300+ si masina merge foarte bine De la ultima postare, am mai participat la un event unde am luat premium de Best Trunk Setup. O sa las cateva poze de la event mai jos. Anul asta, incepem cu dreptul. Deci: - Am dus BBS-urile la vopsit electrostatic. Le voi face Gun Metal Grey. Adica un gri mai inchis. Jantele aveau vopseaua originala dar aia avea cateva defecte si imi doresc sa fie impecabile. Voi lua si prezoane noi. Am luat si distantiere de 1cm pentru spate. - Am comandat un filtru de aer K&N nou. Cateva furtune siliconice, ca sa modific putin traseul de vacuum. Cu ocazia asta voi termina si cu compartimentul motor. - Pentru iarna, am luat un set de jante de Audi A6 C5. Sunt foarte usoare si probabil ca la vara le voi incalta cu un set de semislick-uri daca o sa ma dau la etapa nationala de Drag Race. - M-am apucat de interior. Ieri am dat plafonul jos, stalpi, plafoniere si ornamente. Plafonul si stalpii vor fi imbracati in alcantara neagra, iar ornamentele revopsite negru (cele de pe plafon: plafoniere, manere). Iar cele de mahon, vor fi facute Piano Black. Am insonorizat si zona din spate dupa cum se vede in poze. Polita aia avea tendinta sa "zdrangane" de la bas, si imi statea pe creier. Practic, dupa ce termin cu acest pas. Vor mai ramane scaunele doar de umblat la ele. Ori le retapitez, ori iau un interior de Edition 100 /L&K (cel cu piele alba). Dar acolo nu ma grabesc deoarece scaunele actuale se prezinta in stare destul de buna pentru varsta masinii. Si cateva poze din timpul lucrarii. Ieri ne-am apucat
    1 point
  9. Florin, nu exista nici o diferenta intre regenerarea fortata si cea nefortata. Asta daca inteleg eu bine la ce te referi cand spui fortata. Exista regenerare pasiva, proces permanent si complet transparent pentru sofer. In timpul ei, normal, nu este nici o problema sa se opreasca motorul. Si mai exista doar regenerarea activa. Aceasta poate fi initiata automat de catre ECU, sau poate fi initiata de catre "service" printr-o procedura pe care o stii foarte bine. Presupun ca la asta te-ai referit cand ai spus fortata. Indiferent de modul de intiere a regenerarii active (automat sau prin VCDS/VAS), oprirea motorului in timpul acesteia nu este recomandabila. Din cauza opririi motorului, motorina injectata cu scopul arderii in catalizator nu mai ajunge acolo, ci condenseaza pe peretii cilindrilor. La urmatoarea pornire va ajunge sa contamineze uleiul, diluandu-l. Cristi, in timpul regenerarii active temperatura lichidului de racire poate creste foarte mult, determinand oprirea temporara a compresorului instalatiei de AC. Sistemul Start-Stop cred ca este evident acum din ce motive se dezactiveaza in timpul regenerarii active. Durata regenerarii ai si consumul marit le-ai fi aflat daca ai fi citit manualul masinii sau chiar acest topic.
    1 point
  10. Totusi, unde vedeti voi pretul ala de 10.000 euro? Este 19.000!!! Va bazati pe rabla plus. Inteleg amagirea. Stiti ca sunt foarte multe variabile? Va mai fi? Cand va fi? Cat va fi? Sa zicem ca luati de bune declaratiile politice (unii sunt chiar naivi) si va fi rabla plus 10.000 euro, se va lansa in martie fix, stiti ca suma nu este nelimitata? Stiti ca va fi un buget limitat? Nu oricine vrea electrica va primi suma.
    -1 points
  11. Frumos arata pe zapada, si o masina excelenta la preturile la care s-a ajuns. Avand in vedere ca ai lupe, eu m-as uita la cei de la leditup.ro de niste leduri dedicate.
    -1 points
  12. Nu mi se pare firesc ca PCV(regulator presiune ) sa fie deschis cat timp presiunea din rampa este mai mica decat presiunea comandata de ECM.Cred ca prin PCV,se pierde presiune...,ceva nu-i in regula cu acest regulator de pe rampa.E doar o parere...!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!