Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.01.2020 în toate secţiunile
-
Pentru cei care doresc sa repare singuri electronica unui EGR la care partea mecanica lucreaza bine... Placa electronica se defecteaza in majoritatea cazurilor din cauza corodarii treseelor electronice, inca nu am gasit cip care sa fie decalibrat pe o placa impecabila. Daca placa este necorodata si arata impecabil aveti toate sansele sa reparati EGR. Eu am gasit doar 2 tipuri de defecte: 1. contacte imperfecte intre placa electronica si pinii care intra in placa (din fabrica contactele se realizeaza prin introducerea placii presat pe pini, fara cositorire). 2. la fel prin presare sunt realizate si contactele intre motor si pinii de alimentare ai acestuia. In timp acestea se pot coroda usor si nu mai asigura curentul necesar (relativ mare) motorului chiar daca PWM trimite tensiunea necesara. Acesta este cel mai intalnit defect. La masuratori cu un ohm-metru nu iti poti da seama de defect, doar la curentul real cerut de motor apare eroarea. Pentru cei care au rabdare si experienta punctele de contact se pot cositori sau reface mecanic. Cel mai vechi EGR reparat de mine avea defectul de la punctul 2 iar acum are aproximativ 60.000 km fara nici o eroare in acest interval. Bineinteles, EGR-urile trebuie curatate mecanic in mod riguros. Nu sustin ca toate EGR se pot repara prin metoda de mai sus dar eu am reparat pentru prieteni toate cele 3 bucati care mi-au intrat pe mana prin cositorire. Nu sunt mecanic auto, nu ma ocup cu reparatii, informatia este pentru cei dornici sa incerce.3 points
-
Daca si Exide a picat asa repede , nu mai ai incredere in nimic Nici in OE noua , sigur e departe de cea pusa de fabrica Trecem pe Duracell ptr iepurasi2 points
-
@rudiRUD Mi-e foarte greu cu patru masini. Duba nu se da, asta este 150% clar, Bora, din unele modificari ale statusului familial ramane masina "ei", bineinteles ingrijita tot de mine, nu va ajunge ever neglijata, iar pentru mine, intre Golf si Rexton alegerea este de doua feluri - cu mintea si cu sufletul Sufletul spune Golf. De fapt urla. Mintea insa trage spre versatilitatea dinozaurului. Posibil sa raman cu amandoua si asta e Stiu ca voi regreta enorm daca o dau, si ca voi plange dupa un asa exemplar exceptional, cum probabil ca nu voi mai gasi vreodata. Si asa ca fapt divers - ultimul plin - 100% urban, nu foarte aglomerat, e drept, fiind sarbatorile, insa mers destul de "infipt" - 13.5 l/100 km. Nu e rau deloc pentru atata motor.2 points
-
2 points
-
Bine v-am regasit si in 2020! Mari noutati inca nu prea am, deoarece am fost destul de ocupat cu umblatul in stanga si dreapta. Am ajuns la 237.000km and counting... Am fost cu masina la Istanbul, 4 persoane + bagaje. Per total s-a descurcat bine, insa se simte lipsa spatiului, a puterii motorului si a cutiei automate. Dar punand in balanta cat a costat masina, n-are sens sa ma plang. N-am apucat sa ma ocup de tips si de debadge inca, insa promit ca ma ocup curand. Va tin la curent. Cateva poze:2 points
-
Chiar daca e cam liniste pe aria asta, poate gasim ceva lucruri utile de facut. Tocmai am dezactivat Start Stop prin metoda limita voltaj, activat Video in Motion, activare/ dezactivare DRL din meniu Car si Right Mirror Dip (dar aici cred ca mai lipseste ceva pentru ca coboara/ urca prea mult)1 point
-
Exide sunt baterii de top ,ar trebui sa tina minin 4-5 ani. Clar urmatoarea o sa fie OE ,noua .(exclus sh). Cele OE au garantie tot 24 de luni.1 point
-
Confirm ca masinile 4x4 sunt mai slow si mai putin fasnete, chiar si cu 20-30 cp in plus fata de alta FWD. In alta ordine de idei, de ce nu incerci 190cp benzina sau 280cp benzina (tot motor 2.0) Motorul de pe cea de 280cp dezvolta defapt aprox 300cp, e acelasi motor+cutie de pe Golf 7R (un deliciu).1 point
-
La 60.000 Km doar la benzina. Tu cum ai diesel, deci ai bujii cu incandescenta nu cu scanteie, nu exista nr. de km pentru ca nu functioneaza deloc cand motorul este cald. Ele se schimba cand se ard.1 point
-
Nu. Nu prea mai exista lant. edit: cand am citit prima oara ma gandeam la distributie, si nu intelegeam, ca Bora nu e pe lant1 point
-
Au început samsarii să afle că se poate estima kilometrajul și în funcție de oil ash, doar că încă nu sunt puși la punct cu formula de calcul ?.1 point
-
@BalkanHL daca masina este cu filtru de particule ( pentru masini pe benzina ) atunci cred ca trebuie pus 0W20, din cate am citit aici pe forum. Daca nu are filtru de particule, merge si 5W30 cu normal 504/507. Nu stiu daca exista ulei 5W30 cu norma 508.1 point
-
si daca as zice ca am rulaj de Austria, Germania cu 80% rulaj de autostrada? In carte zice 50800 sau 50400 doar ca este o mica crestere de noxe si probabil si consum1 point
-
Mi-e mila sa o desfac - asa interiorul de piele merge la Bora, volanul, si cam atat... Xenoanele se pot vinde separat, muzica, etc - si se obtine un Golf mai chelut dar vr6... Dar chiar daca trec peste mila - Bora a devenit cumva "off limits" nu mai e propriuzis a mea... daca ma intelegi, a trebuit sa aleg intre ea si Golf... . Ideea cu tarile calde nu e tocmai rea. @bgd_b92 cat despre schimb de impresii - hai intr-un weekend, ca si eu sunt curios1 point
-
Stiu, tu m-ai da in judecata si daca as iesi din casa Am inteles ideea, nu le-am cerut nici o oferta..asa ca se puteau limita la procentul de 50% fara a mentiona o suma.1 point
-
Noi nu avem asa ceva in tara noastra...avem doar cumparatori ce vor masini moka..eu as pune`o pe Mobile si pentru tarile calde, daca masina este tzipla. Spor la vanzare. Te astept la un schimb de experiente, inainte sa o vinzi1 point
-
Va trebui sa le schimbi mai des. O anvelopă de 9-10 ani vechime merită sa ajungă doar la gunoi. Da, vizual 17 inch este prea puțin.1 point
-
Dupa cativa ani cu masina din semnatura luata de noua si plimbata multi km prin UE (nu mai locuiesc de ceva ani in RO) am hotarat ca ar fi cazul sa fac un upgrade de putere, tehnologie, dar si spatiu si sa trec la Superb 3 190CP DSG 4x4 Combi. Azi am facut un drive test cu modelul 2019 (pre-face lift) si am ramas suuuper dezamagit: masina fara putere, lag urias de cel putin 1-2 secunde in orice treapta de viteza si orice setare (Drive/Sport). Am plecat de la premisa ca performantele imbunatatite de pe hartie corespund cu realitatea (putere si cuplu mai mari, cel putin 0.5s mai rapida 0-100kmh). Am exprimat aceasta observatie dealerului care mi-a raspuns prompt ca toate astea se datoreaza normelor de poluare care au fortat setari "defensive" ale motorului si cutiei de viteze, valabil pentru toate marcile din grupul VW. Cand am urcat inapoi in masina mea am regasit raspuns prompt la pedala de acceleratie, retrogradare cand e cazul si tot ce te-ai astepta de la un diesel de 170CP de care am fost multumit, dar simt nevoia de mai mult prin prisma nr. de km pe care ii fac anual (deci benzina iese din discutie). Intrebare pentru voi (si in special pentru cei care au avut ambele modele - stiu ca sunteti cativa) este daca ati sesizat acelasi lucru ori am plecat eu cu asteptari prea mari?1 point
-
Salutare. Am pus mai sus cateva poze. O sa mai pun cateva cand o sa am timp deoarece i-am montat si Eibachurile. Urmeaza din nou (din pacate) demontarea din nou a bordului ca sa schimb doua servomotorase de pe clima automata care nu merg si tot se abureste pe interior.1 point
-
Nu ti se pare corect , hai lasa ... Dar ti se pare corect sa pui masina pe numele mamei ca sa fie asigurarea mai mica .... Iar tatal tau e tanar la 58 de ani , ii doresc multi inainte , la varsta asta oricine conduce perfect , poate nu ii place dansului sa conduca si asta e altceva 52 de ani = batranete ... Si mai vorbesti de inteligenta ... On topic - cred ca fiecare trebuie sa isi faca asigurarea RCA in functie de zona unde se afla si masina pe care o are : - sa vada cu ce firme de asigurari lucreaza service-urile bune din zona lor sau reprezentantele daca merg acolo - sa studieze daca e avantajos cu decontare directa in functie de ce am scris mai sus - daca de ex ai un service de reprezentanta care lucreaza cu toate firmele de asigurari , poti sa nu faci cu decontare directa ( cazul meu = Nurvil ) - daca service-ul tau la care mergi mereu are contract cu asiguratorul X , atunci faci decontare directa si contract cu acel asigurator - cine face asigurarea cea mai ieftina fara sa se intereseseze de nimic isi face rau si lui si le face si celorlalti , in caz de ceva1 point
-
1 point
-
Oricare, de la B6, începând cu 2009. Cele cu carcasa de plastic.1 point
-
??? m-am amuzat copios pe seama antitezei celor doua comentarii ... in alta ordine de idei sunt de parere ca fiecare se imbraca asa cum se simte bine cu exceptia anumitor situatii unde nu poti face nota discrepanta , dar in duminica in care am facut eu acele poze am consultat manualul masinii si nu impunea nici un "dress code" si am zis ca merge si cu blugii de zugrav ?1 point
-
Revin cu update ul promis. Cam tarziu dar ... asta e. Dupa ce am montat totul la loc ... si nu am ramas cu piese in plus sau suruburi situatia pare sa fie ok. Pe mufa acum masurat am 14V ... electrovalva se aude cum cupleaza la conectarea mufei si eroarea sa sters si nu mai apare pe vcds. Sper sa fi scutit macar vreo 200 de lei.1 point
-
Vin cu update. Am verificat in 47 pe mufa ECU si firul verde cu negru pare ok. 1.1 ohmi masurat cu aparatul. Dar nu gasesc firul rosu cu negru. In ce mufa ar trebui sa il caut ? Am masurat si pe electrovalva N75 care are maro galben si rosu negru si da 1.7 ohmi cu 3, 5 si 6 de pe mufa ecu. Sper ca se vede si in poza. Din ce vad pe schema rosu negru de la N75 ar trebui sa fie comun cu firul 1 de la N345 ... dar masurat intre ele nu am nimic.1 point
-
In completare - mi-am facut un obicei in a poza masinile, asa random, fara pregatire, spalare speciala sau mai stiu eu ce - doar ca sa am o imagie a evolutiei (sau involutiei). Si duminica asta am prins lumina faina, si m-a inspirat Puristii detailingului sa ignore acest post... este o masina care in ultimile doua saptamani a fost alergata prin bucresti si prin tara1 point
-
1 point
-
@dbk iti multumesc tare mult de raspunsul detaliat! Mi-am facut un overview. @vdragos mi se pare ca exagerezi, vorbim de un motor cu 2 puteri diferite iar parerile de mai sus sunt constructive fiindca duc la consilierea mea privind achizitia unui model Superb 3.1 point
-
1 point
-
Nu am mai postat de ceva vreme cu privire la mașina. Timp scurt, bebe, probleme de sănătate. Mașina a primit schimbul de ulei Liqui Moly, schimbat garnituri injectoare și capacele care vin la injectoare, discuri și plăcute noi pe spate. Asta pe partea tehnică. Ca modificari aduse: Volan 3 spițe cu padele retapitat, selector viteze de pe A7, eleron copie ABT portbagaj, debadged siglă spate(avea cromul sărit), anvelope 255/35/19 noi, modul bluetooth audio streaming, buton joystick și volum in negru lucios, siguranțe etrieri fata ATE cu tăbliță mai mare și colantat cu text. Urmează vopsire trimuri și consola in piano black. Mi-ar placea centuri de culoarea roșie. Și pentru liniștea mea, un retrofit la pompa CP3.1 point
-
La masina din semnatura folosesc Valvoline Synpower MST C3 5w40 (sintetic) Schimb uleiul la 15.000 km, timp in care nu scade nici un mm pe joja si pe temperaturi de sub 0 grade motorul cat e rece e mult mai silentios decat cu Castrol.1 point
-
@Ionut Grossu Nu vreau sa fac presupuneri .. dar sunt foarte foarte mici sanse ca tu sa fii cumparat un Passat din 2006 cu doar 170 000km. Oricare dintre uleiuri iti sunt ok daca respecta norma . Recomandarea mea e sa mergi pe 5w40 mai eftin pe care sa il schimbi la interval de maxim 10 000km.. ideal 7-8000km. Eu in masinile mele pe benzina folosesc Total Quartz Energy 5w40 care e 15 lei/L.. scimbat la 7000km si in zona culbutorilor la o inspectie prin capac am ZERO depuneri si uleiul dat jos e curat. As putea paria ca e mai ok pentru motor decat un 5w30 long Life de 40Lei/L tinut in motor 20 000km.1 point
-
Am inceput sa strang componentele necesare pentru PLA.... pun o lista cu codurile, in caz ca are cineva nevoie. Modul PLA 1.0: 1T0919475/A/B/C Modul PLA 1.5: 1T0919475H Senzori PLA: 1T0919297AGRU (2 bucati necesare) Suport senzor stanga: 3c0919493GRU Suport senzor dreapta: 3c0919494GRU Banda adeziva suport stanga: 3C0919939F Banda adeziva suport dreapta: 3C0919939G Garnitura senzor: 1T0919133B (2 bucati necesare) Mufa senzor: 1T0973203 (2 bucati necesare) Contacte mufa senzor: 000979034E (3 pentru fiecare mufa) Contact bara protectie mama: N10335807 Contact bara protectie tata: N10336105 Etansare contacte bara protectie: 3C0972741 Buton PLA: 3C0927111REH(stanga jos) sau 3C0927120REH(dreapta mijloc) Majoritatea sunt mai ieftine la magazin online, decat SH. O parte le-am comandat pe aliexpress sau ebay. Inainte de a face upgrade, verificati compatibilitatea ABS, IC, caseta. Pentru ABS, trebuie sa aiba revizia minim 20, de obicei modelele 2008+ functioneaza. Instrument cluster, de culoare rosie, ar trebui sa aiba codul 3C0920871D... iar cele albe ar trebui sa functioneze toate. Cu privire la caseta, se intra cu VCDS pe modulul 44(Steering assist), se introduce codul de securitate 89753, dupa care la adaptari se codeaza Park steer assist cu 0, in loc de 2.1 point
-
Da. De aceea cred ca normele de poluare din ce in ce mai severe au dus la un amestec mai bogat (consum usor marit) -> temperatura gazelor mai mica -> NoX mai mic.1 point
-
La aceeasi umiditate si temperatura exterioara , la aceeasi viteza si orientare a vantului, cu aceeasi presiune la roti si incarcare a masinii? Sau cu primul ulei ai mers vara si cu asta iarna. Prin temperatura motorului intelegi temperatura uleiului?-1 points
-
-1 points
-
Drive profile is about throttle, suspension, steering, and other things but not gearbox. D or S, are exclusively about the gearbox mode (how long to hold each gear and how quick to shift). motoarele mai noi sunt mai elastice, iar impresia la condus este ca masina nu trage, defapt este facuta sa traga liniar fara explozii de putere la kick down si apoi plafonare dupa 2 secunde. Daca o sa mai conduci asemenea masini, sa te uiti la vitezometru, te trezesci ca ai 100km/h si tu impresia ca de abia se taraie masina.-1 points
-
Într-adevăr, cele de 18 de iarna sunt un argintiu deschis, pe cand cele de vară de 19 sunt un gunmetal desi sunt tot sebring. Acum cand stau si ma uit la masina, ma bucur ca am mers pe 18 si nu am ales jantele pe 17. Vreo 9-10 ani nu cred ca ma apropii sa cumpăr alte cauciucuri.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00