Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.01.2020 în toate secţiunile

  1. Un pic de joacă pe întuneric cu night mode ?
    3 points
  2. Salut! Dupa un an si ceva de condus batranul Opel Astra G al tatalui meu am adus in familie o frumusete de masina, un VW Golf 6 din anul 2009 avand un interior crem cu multe mofturi ? Masina am cumparat-o de aproximativ 4 luni la 194000 km intr-o stare impecabila pe care o pastrez in continuare chiar si dupa ~7000km parcursi intr-un timp foarte scurt fiind o placere sa mergi la drumuri lungi cu ea! Motorul care da viata masinii este un 2.0 TDI de 140 de cai care isi fac treaba minunat, iar senzatia resimtita de la 100 cai ai vechiului Opel la acest Golf e wow ? Masina consuma undeva la 6.2l/100km la un drum lung mixt dar stie si ~10% doar in oras. Ca si dotari masina le are cam pe toate spre fericirea mea: navigatie mare, volan cu comenzi imbracat in piele, scaune incalzite, dublu climatronic, cotiera fata-spate, faruri automate, coming home-leaving home, senzori de ploaie, sistem DYNAUDIO, proiectoare ceata, park assist, trapa etc. Singurii bani investiti in masina au fost revizia(schimb filtre,ulei,distributie etc) si inscrierea masinii ea fiind adusa din Germania. Pe viitor ma gandesc sa ii fac ceva modificari in principal de look, niste sugestii cu ce ar fi ok sa incep ar fi apreciate, intre timp o sa ma mai distrez cu ea stock in sezonul de iarna ? Am pus mai jos niste poze mai vechi cu ea, acum are jante de tabla pe parcursul iernii si nu arata foarte spectaculos ?
    1 point
  3. @rudiRUD Mi-e foarte greu cu patru masini. Duba nu se da, asta este 150% clar, Bora, din unele modificari ale statusului familial ramane masina "ei", bineinteles ingrijita tot de mine, nu va ajunge ever neglijata, iar pentru mine, intre Golf si Rexton alegerea este de doua feluri - cu mintea si cu sufletul Sufletul spune Golf. De fapt urla. Mintea insa trage spre versatilitatea dinozaurului. Posibil sa raman cu amandoua si asta e Stiu ca voi regreta enorm daca o dau, si ca voi plange dupa un asa exemplar exceptional, cum probabil ca nu voi mai gasi vreodata. Si asa ca fapt divers - ultimul plin - 100% urban, nu foarte aglomerat, e drept, fiind sarbatorile, insa mers destul de "infipt" - 13.5 l/100 km. Nu e rau deloc pentru atata motor.
    1 point
  4. După mai bine de un an, am avut probleme cu turbo, injectie, cu costuri de cca 5000 de lei. Masina are 150000 acum si merge. Vedem ce urmează...
    1 point
  5. Bine v-am regasit si in 2020! Mari noutati inca nu prea am, deoarece am fost destul de ocupat cu umblatul in stanga si dreapta. Am ajuns la 237.000km and counting... Am fost cu masina la Istanbul, 4 persoane + bagaje. Per total s-a descurcat bine, insa se simte lipsa spatiului, a puterii motorului si a cutiei automate. Dar punand in balanta cat a costat masina, n-are sens sa ma plang. N-am apucat sa ma ocup de tips si de debadge inca, insa promit ca ma ocup curand. Va tin la curent. Cateva poze:
    1 point
  6. Si de ce nu le aplici cu banda dublu adeziva, fara sa mai gauresti nimic.
    1 point
  7. Acelasi loc, aceasi data dar la 1 an distanta, acelasi numar dar alta masina
    1 point
  8. Felicitari pentru modul de intretinere a masinii. Mai rar asa oameni.
    1 point
  9. Verifica incarcarea acumulatorului. Incarca prea mult..
    1 point
  10. Sa profitam de vremea frumoasa si de prognoza ce nu anunta mare mizerie in viitorul apropiat, am zis. Si am spalat interior-exterior masina, curatenie si pe la motor, si i-am pus si bateria care a dat mai bine la test (am pus pe topicul dedicat detalii) si am si incarcat-o calumea. In rest - am schimbat manerul usa sofer - era ca naiba, singurul trim care nu arata bine, si intr-un final i-am astupat gaura de la fosta instalatie de gaz. Va mai urma o plafoniera noua, tot cu ambientale, cand va veni de la fratii chinezi insa... Cam atata.
    1 point
  11. Ma pregatesc sa renunt si in spate la suportul de numar. Capacul alb va deveni negru pentru ultimul H. Cel albastru va fi pe UE.
    1 point
  12. Daca ambele sunt exact acelasi cod, sunt acelasi produs, vandut de dealeri diferiti prin intermediul Autokarma. Il cumperi pe care doresti tu, de ex. exista si-un al treilea dealer, https://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=G052171A2
    1 point
  13. Cutie MHA: - G052171A2 - ulei transmisie 1L, capacitate 2,3L
    1 point
  14. You need to change module with one of this- 5k0035730,7P6035730 whit any letter at the end.No need any modification on harness.
    1 point
  15. Astăzi m-am încăpățânat și am decis să încerc o curățare a egr-ului fără demontarea acestuia în totalitate. Am recitit ce a scris powershot pe pagina anterioară și am încercat să ajung la el pe acolo. Nu am putut, dar m-a încurajat ce a spus el și alții despre aceasta. Am desfăcut pe sub mașină motorul și capacul de plastic. Am observat că rămânea blocat când ajungea la capăt. Am curățat cât am putut și am montat la loc totul. Am pornit la drum și am inițial am crezut că am reușit. Nu, în momentul când se închidea egr-ul intra în limp mode și spirala aprinsă. Am vrut să curăț măi bine, dar am decis să fac o adaptare a acestuia. Am intrat în basic settings și am început adaptarea și testarea a tot ce înseamnă egr. Tot degeaba. În final, am decis să fac un test sondei lambda. Aici motorul parcă era bântuit. Se tura la 3k, se aprindea spirala, scădea, iar urca.... până când a spus că este ok. Neavând niciun martor aprins, am plecat în teste. Am mers peste 15km extrem. Turație la roșu, frână de motor, plecat în trombă, ners în 4k și tot așa. Merge normal, ca și cum nu are nimic. Până când? Dacă merge până la primăvară voi da jos complet egr-ul și îl voi curăța temeinic. Vă recomand să atașați la apray-ul de curățat un furtun pentru a pulveriza direct. de asemenea, să mișcați cu grijă egr-ul din roata dințată, este mai accesibil și faceți cursa toată. Eroarea pe care o aveam era p0407. Vă atașez câteva fotografii și vă rog să îmi spuneți dacă ce am evidențiat pe poza motorului este anul de fabricație. Nu trebuie să aveți (am) speranțe dar să nu disperăm. Mie îmi place să mă ocup de mașină și cât de cât mă pricep și nu în ultimul rând sunt încăpățânat. Succes!
    1 point
  16. Azi am marcat 4000 km cu o noua vizita la Porsche Bucuresti Nord, pentru cateva problemute: - zgomot (huruit) la prima plecare de pe loc dupa pornirea motorului de la ambreiaj, clasificat ca normal - un zgomot la ventilatorul de la clima cand il pornesc ("asa fac toate") - un troncanit la fetele usa spate pentru care am programare saptamana viitoare la tinichigerie, dar tot pentru constatare deci nu imi fac mari sperante, probabil le desfac eu si le rezolv cand se incalzeste. Concluzii: Garantia e hartie de sters la dos, probabil daca pica motorul spectaculos se sinchisesc sa faca ceva, altfel nici o tragere de inima sa te ajute cu ceva. Cel mai probabil voi face toate reviziile in alta parte ( Skoda/ce gasesc mai avantajos) Discutia cu dl. de la service a fost o insulta la adresa inteligentei mele, m-am amuzat si cu fata de la vanzari de la care am luat masina: ca exemplificare, pun pozele de mai jos cu o prindere gresita a unui element sub capota din fabrica pe care am rezolvat-o eu in 3 minute in parcare si cu prinderea buna din partea opusa. I-o arat tipului. Raspuns: "eu nu am cum sa ma pronunt, poate fabrica a intentionat sa faca prinderea asa." In momentul ala iti dai seama ca nici sa faci scandal nu mai are rost. Daca vrajeala cu asa fac toate o mai inghit, la momentul asta am incheiat conversatia si colaborarea. Probabil si constatarile viitoare le voi face la alt service. In rest toate bune, lucrurile de mai sus sunt marunte si rezolvabile in regie proprie (da, nasol la o masina noua, dar e standardul de piata in ziua de azi: si pe forumurile Renault si Ford sunt plangeri, majoritatea mai grave, nu-mi mai fac nervi aiurea). Motorul merge super in schimb, imi place mult si cum se misca masina si cum suna, am inceput sa ma dau la ea. Consumul mediu de cand o am e putin sub 7, in contextul in care la utilizare similara, 1.6 tdci avea un consum mediu de cam 7,3 din ce tin minte. Ma impac bine cu ea si e super fasneata in trafic, ajuta mult si garda la sol de la pdg la borduri. Daca as avea acum banii in mana, tot as lua-o, nu vad ceva sa-mi placa mai mult pe piata.
    1 point
  17. Am si triplesquare si tot ce trebuie. Daca trebuie, refac si motorul undeva.. Sper sa nu fie nevoie. Inainte de a intra in iarna, am facut revizia (Ravenol + Mann & Mahle) si deoarece nu pornea bine iarna la frig (uneori nici la cald) am reconditionat electromotorul. Acum ...e alta viata! Cum pornea inainte: Aprox: 2 grade https://photos.app.goo.gl/mFbYX5fadGeZea2A8 Cum porneste dupa, aproximativ aceeasi temperatura. https://photos.app.goo.gl/e69hhhDRhStsE32i6 Si...ca tot am avut ceva timp liber in vacanta de iarna, am zis sa ma apuc si de carcasa ceasurilor de bord. Pentru ca nu am gasit ce vreau...evident. Ceasuri de Passat, Maxidot, Immo3, cu folii de Passat pe carcasa de Golf. Din cauza foliilor a trebuit sa modific carcasa pentru a pune inelele si la litrometru si indicatorul de temperatura. Inca nu sunt gata dar lasam pozele sa vorbeasca. Peste o saptamana intra Golful la facut. Spatele refacut si fata refacuta... Sa speram ca totul va iesi bine Edit: Drumuri bune tuturor!
    1 point
  18. Din cate stiu 1.5 pe octavia 3 vine doar cu DQ200, slabe sanse sa fie altceva. Nu iti face probleme, este ok, este noua, ai garantie... Sunt mai multi colegi pe forum care au cutia asta si nu au avut probleme.
    1 point
  19. Iar eu din 2012 şi până în prezent am folosit 6350 litri de benzină (dintre care 5018 de 98+) pe 4 maşini diferite (deşi doar GTI-ul necesita peste 98). Nu am fost atent la consum, însă am simţit diferenţe în mersul motorului şi a fost suficient să realizez că benzina premium e ce trebuie.
    1 point
  20. Nu sunt foarte multe de spus dar cum roc-ița a facut 1 an si trebuiau puse rotile de iarna, a primit si o revizie la doar 10.400 km. Ulei Castrol la bidon, filtru ulei, aer si polen antialergenic.Total distractie sub 800 lei. Revizia a fost la cerere intrucat la 1 an era doar inspectia. Filtrele ar fi rezistat 15000 km, nefiind imbaxite. In rest nimic de reprosat, corespunde perfect scopului ca masina de oras.
    1 point
  21. Hai să încerc să fac o listă scurtă de uleiuri 504.00-507.00 care pot fi folosite fără nici un fel de risc. Am utilizat experiența de utilizare a mea și a cunoscuților. Că vor fi diferențe de tonalitate, că va suna motorul un pic mai altfel cu un ulei decât cu altul este normal și firesc. Dar nu îți va crăpa motorul de la nici unul din lista aceasta. Încerc să fac diferența după buget și exclud uleiurile care nu se găsesc la vânzare în România. Nu am luat în calcul nici uleiurile cu referințe bune pe forumurile străine dar despre care nu am nici un fel de feedback din România (am spus într-o postare că Texaco Havoline Pro DS a scos rezultate foarte bune. Ok, dar nu cunosc pe nimeni care să îl folosească, să zică câteva cuvinte despre el). Lista nu este definitivă și se poate modifica prin adăugarea altora. Am omis uleiurile care au născut controverse. Am lăsat deoparte simpatiile personale. Nu am pus în listă uleiurile OEM care se înțelege de la sine că sunt recomandate dar mare atenție de unde sunt procurate. Spre deosebire de anvelope unde produsele premium (și scumpe bineînțeles) obțin de obicei cele mai bune rezultate, la ulei nu este așa. Prețul ridicat nu îți garantează cel mai bun produs, la fel cum prețul scăzut nu îți spune că este un produs slab calitativ. Pur și simplu rezultă din felul în care producătorul se situează pe piață sau înțelege să își vândă produsele. Nimic mai mult. - Buget până în 150 lei bidonul de 5 litri. Rowe Multi Synt Dpf 5w30 Total Quartz Ineo LL 5W30 - Buget între 150 - 200 lei 5 litri Aral Super Tronic LL3 5w30 Eneos Premium Ultra 5w30 Fuchs GT1 Pro C-3 5W-30 Mobil 1 Esp 5w30 Mobil 1 Esp Formula 5w30 Petronas Syntium 5000 AV 5w30 Ravenol VMP 5w30 (varianta veche) Ravenol WIV III 5w30 Repsol Elite Long Life 504.00-507.00 5w30 Shell Helix Ultra ECT C2C3 0w30 /AV-L /Vapsoil 0w30 Valvoline SynPower XL III 5w30 - Buget peste 200 lei 5 litri. Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 Motul Specific 504 507 5w30 Ravenol VMP USVO 5w30 Dacă voi avea feedback-uri și de la alte uleiuri se pot adăuga în listă. Și încă o dată, foarte mare atenție de unde le procurați.
    1 point
  22. Si la mine prima masina cu incalzire auxiliara este Tiguanul de acum. Cum foarte bine a puctat mai inainte @Sop, categoric merita. Eu cu bebe mic in fiecare zi o pornesc cu 5-10 minute inainte sa coboram din casa si cand ajungem la masina se poate sta si pentru cel mic fara geaca. Si am setat la 20.5 C incalzirea. Si motorul se incalzeste mai repede cand am webasto pornit inainte. La masina noua ai garantie 4 ani, nu-ti fa griji pentru asta. Oricum la diesel o sa ai reducere mai mare deci nu este o cheltuiala foarte mare per total.
    -1 points
  23. Am plecat la drum și după aproape 20km limp mode. Într-adevăr nu am curățat bine, dar o voi face după ce îl dau jos și îl voi pune pe cel nou. Până la urmă, este cineva care a reușit cu această eroare (P0407) și fără să înlocuiască ceva, să meargă mai mult?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!