Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.01.2020 în toate secţiunile

  1. Și un pic de video...
    3 points
  2. Salut, am aproape 600 de km.cu masina si nu am facut prea multe depasiri fiind recomandat ca in primii 1500km sa nu treci de 4000 rpm. Cu siguranta motorul trebuie turat mai mult decat 1.9 TDI pentru a avea aceleasi reprize, insa totul merge silentios si rafinat si cu siguranta nu se simte lent. Incomparabil nivelul de zgomot si de vibratii cu cel al unui diesel. Am facut drive-test cu un T-roc 1.5 TSI DSG si cutia mi s-a parut foarte rapida, insa consumul era maricel. Prima spalare/ceruire
    2 points
  3. 2 points
  4. Salut. Deschid acest topic pentru a veni in intampinarea celor ce vor avea aceasta problema - defectare cablu capota motor. Dupa cum am mentionat si in alt topic, saptamana trecuta am ramas cu capota blocata pe inchis si am urmat urmatorii pasi pentru a verifica/ desface capota: 1) verificat cablu maner interior - OK 2) verificare amanuntita sistem inchidere capoata la o alta masina cu sistemul functional. Solutie: Dupa ce am masurat exact distanta pana la balama (capota) am improvizat o sarba de otel pe care am reusit sa o introduc printre capota si grila fata (pe deasupra chederului) si am ajuns sa apas pe sistemul de deschidere al capotei (dupa vreo 20-30 de incercari). am un filmulet cu toate detaliile (link mai jos). https://www.dropbox.com/s/nue5n00dty8auno/IMG_7579.MOV?dl=0 Problema: Cablul este format din doua bucati: Prima: de la manerul interior pana la tabla de vine langa farul stanga fata (mai exact se prinde de acea tabla) A doua: de la far pana la sistemul de deschidere al capotei. Aceste doua bucati se unesc printr-un plastic casant. In cazul meu acest plastic a cedat (cred cu tarie ca aceasta problema o sa fie destul de des intalnita). Cost cablu~60 ron (doar pe original). Solutie de rezerva: In cazul in care nu se poate deschide prin fata (dupa cum am zis mai sus, am reusit din ~20-30 de incercari) se poate demonta contra-aripa stanga si se poate ajunge la acea imbinare dintre cabluri. zona marcata cu rosu in poza.
    1 point
  5. Mosul a venit prea incarcat anul acesta: Passat 1.5 TSI Advance Airbag - uri laterale pentru locurile din spate Jaluzea luneta actionata electric si manuala pentru geamuri laterale spate Jante aliaj "Istanbul" 7J x 17 Pachet oglinzi Pachet confort scaune Privacy Glass Suspensie drumuri grele. Sarbatori fericite!!
    1 point
  6. Hai ca ne gasim si aici Octi de pe soft-pedia. Drumuri bune sa ai! Nu am uitat de intalnirea aia, am fost prins, dar ne facem timp
    1 point
  7. Am trecut prin erorile p0403 si p0407 . Din 3-4 egr-uri nu am reusit sa fac unul functional dupa curatare,inlocuire rument .... Dupa doua zile de munca problema sa rezolvat cu piesa noua OE.
    1 point
  8. Astăzi m-am încăpățânat și am decis să încerc o curățare a egr-ului fără demontarea acestuia în totalitate. Am recitit ce a scris powershot pe pagina anterioară și am încercat să ajung la el pe acolo. Nu am putut, dar m-a încurajat ce a spus el și alții despre aceasta. Am desfăcut pe sub mașină motorul și capacul de plastic. Am observat că rămânea blocat când ajungea la capăt. Am curățat cât am putut și am montat la loc totul. Am pornit la drum și am inițial am crezut că am reușit. Nu, în momentul când se închidea egr-ul intra în limp mode și spirala aprinsă. Am vrut să curăț măi bine, dar am decis să fac o adaptare a acestuia. Am intrat în basic settings și am început adaptarea și testarea a tot ce înseamnă egr. Tot degeaba. În final, am decis să fac un test sondei lambda. Aici motorul parcă era bântuit. Se tura la 3k, se aprindea spirala, scădea, iar urca.... până când a spus că este ok. Neavând niciun martor aprins, am plecat în teste. Am mers peste 15km extrem. Turație la roșu, frână de motor, plecat în trombă, ners în 4k și tot așa. Merge normal, ca și cum nu are nimic. Până când? Dacă merge până la primăvară voi da jos complet egr-ul și îl voi curăța temeinic. Vă recomand să atașați la apray-ul de curățat un furtun pentru a pulveriza direct. de asemenea, să mișcați cu grijă egr-ul din roata dințată, este mai accesibil și faceți cursa toată. Eroarea pe care o aveam era p0407. Vă atașez câteva fotografii și vă rog să îmi spuneți dacă ce am evidențiat pe poza motorului este anul de fabricație. Nu trebuie să aveți (am) speranțe dar să nu disperăm. Mie îmi place să mă ocup de mașină și cât de cât mă pricep și nu în ultimul rând sunt încăpățânat. Succes!
    1 point
  9. Mi-a venit aparatul de la fratii chinezi asa ca: Exide in a 7-a iarna, folosit 5 ani pe Bora diesel si 1 an jumate pe Golf benzina - este cel de 720 cu 31% health. Si totusi Golful VR6 porneste dupa o saptamana cu aceasta. Exide in a 5-a iarna - 4 ani pe golf si un an "pe bara" - cel cu 73% health Rombat - 4 ani, daily driver, si cu porniri scurte, fara reincarcari organizate 60% health (meganul 1.5 a lu' socra-miu) Surpiza a fost Varta de pe duba - doar 4 ani vechime, si are doar 43% health... si era sa uit - rombatul de pe dinozaur, de aprox un an jumatate vechime, 100% health, iar cel de pe Bora, dupa 2 ani si un pic - folosire normala - 76%
    1 point
  10. Drive profile is about throttle, suspension, steering, and other things but not gearbox. D or S, are exclusively about the gearbox mode (how long to hold each gear and how quick to shift). motoarele mai noi sunt mai elastice, iar impresia la condus este ca masina nu trage, defapt este facuta sa traga liniar fara explozii de putere la kick down si apoi plafonare dupa 2 secunde. Daca o sa mai conduci asemenea masini, sa te uiti la vitezometru, te trezesci ca ai 100km/h si tu impresia ca de abia se taraie masina.
    1 point
  11. Sunt offtopic acum (stiu), dar ce masina automata de oras cu clima iti iei la 10.000 E ? Costuri minime la o masina de 1000 cmc, ar fi la un consum mediu de 5-6% si 10.000 km anual:2800 - 3300 Ron benzina + 500-600 lei o revizie pe an (vs 200Ron la una electrica). Restul costurilor sa zicem ca sunt aceleasi. Care este costul consumului / 100 km la o masina electrica incarcata acasa ? Din sprintmonitor 14 kWh * 0.5 Ron = 7 Ron / 100 km -> vara , iarna (teoretic) : 10 Ron / 100 km . Eu as zice 8,5 Ron / 100 km deci 850 Ron per 10000 km (anual). Diferenta la consum e de aproximativ 500 E / an doar din costul combustibilului. Apoi vin ceilalti factori legati de emisii etc.
    1 point
  12. am luat eu de la autokarma pentru 1.2 TSI(CJZA). 303 RON toate filtrele(aer, ulei si polen cu carbon activ si bacterii) si 5L ulei LL castrol. filtrele toate mann(tot mann am pe ea). in weekend mi le schimb singur. pe masina precedenta tot mann am folosit. nu am avut probleme. dar schimburile le fac la 10k km, maxim 11k km. nu mai mult.
    1 point
  13. Salutare si La multi ani !!! Sa incep cu inceputul : "istoria" mea legata de aceasta marca Audi era nula pana aceasta achizitie iar "emotiile" mele legate de aceste masini erau oarecum neutre , le percepeam ca pe niste masini facute bine si cam atat , iar daca e sa fiu sincer cu mine parca nici acum nu-mi trezeste vreo mare pasiune, doar ca in tot timpul asta petrecut in aceasta masina am inceput sa o inteleg si s-o apreciez. Voi incerca sa va impartasesc parerea mea obiectiva despre masina mea actuala: un Audi A8L D4 Facelift , fabricatie Oct 2014 cu o motorizare 3.0TFSI de 310cp pe care-l am in posesie de aproape 1an si cu care am parcurs aproximativ 20.000 km, un "specimen" destul de rar intalnit in configuratia si cu optiunile cu care a fost echipata . In ultimii ani am avut si eu cateva masini mai bune gen Vw Phaeton , Jaguar,Bmw X5, Porsche Panamera4 , iar in familie E Cass, S Class si prin prieteni si cunoscuti seria 7 ,seria 5 etc , in general masini din ultima decada la care am avut destul acces incat sa-mi fac o parere destul de bine conturata despre ele ... in concluzie am avut ocazia de a avea cu ce compara aceasta masina si concluzia a fost ca e o masina care vine si cu bune si cu rele si aici o sa ma refer strict la experienta mea cu masina prezentata, cu optiunile si motorizarea ei si am sa clasific in felul urmator : + puncte forte # puncte neutre - puncte slabe + raportul calitate-pret este absolut imbatabil , la aprox 30.000euro +/- clar nu vei gasii nici un S-class sau Seria 7 an fabricatie 2014/2015 cu pana in 100.000km cu dotarile acestei masini + pentru cei ce le cumpara la mana a 2-a un mare dezavantaj e deprecierea rapida , beneficiezi de tehnologie relativ noua la un pret semnificativ mai mic ...spre exemplu masina asta a costat noua 138.000 euro , dupa 5 ani nu mai valoreaza nici 25% din valoarea initiala + gama foarte variata de optiuni + motor silentios cu performate bune + dinamica masinii legata de directie, franare, tractiune si siteme de siguranta active este la superlativ + interior cu o ergonomie foarte buna , desii sunt destul de multe butoane comenzile sunt plasate intuitiv ajungand sa te familiarizezi foarte repede cu masina # la interior calitatea materialelor relativ buna desii in unele locuri a capatat umpic de uzura as zice "prematura" # confort la rulare satisfacator cu putina orientare spre latura sportiva chiar si pe modul "comfort" # ca si ceilalti producatori nici Audi nu mai da exemple de fiabilitate , masinia ajungand in service pe la garantie destul de des cu diverse probleme mai mici sau mai mari # cutia de viteze cu 8 rapoarte cel putin in tandem cu aceasta motorizare 3.0 TFSI parca nu optine cele mai "line" schimbari de trepte in toate situatiile - cam mult zgomot la rulare datorat unei insonorizari ineficiente in zona rotilor astfel transmitandu-se acustic toate imperfectiunile intalnite pe suprafata de rulare - consum relativ mare de combustibil la aceasta motorizare - mentenanta destul de piperata - sistemul Bang&Olufsen raportat la ce pret a avut aceasta extraoptiune (aprox 7000 euro din informatiile mele) este efectiv o gluma proasta Inchei aceasta scurta prezentare cu precizarea ca nu sunt si nici nu ma consider vreun "reviewer" sau vreun mare narator , in fapt cred ca e prima mea descriere mai "elaborata" daca se poate numii asa facuta pe vreun forum pe unde am mai postat ... in concluzie daca am gresit pe undeva accept cu cea mai mare placere orice critica sau opinie contradictorie legata de parerile mele. Va multumesc!
    1 point
  14. Eu am reparat Sch rulment si curatat temeinic. Merge inca.
    1 point
  15. La B6 AFS ul merge și pe faza scurtă, și gândind-o logic nu are ce sa încurce pe contrasens... Din contra... E mai evident pe lunga, dar funcționează și pe scurtă... Intradevar pe B8 comportamentul e altul... Inclusiv cornering ul... Mare șmecherie nu e pe B8... La B6 se mai aprinde un halogen ce luminează după colț...superutil printre blocuri, printre mașini... Sunt oarecum dezamăgit din punctul ăsta de vedere... Singurul plus sunt ledurile vs xenon, astea luminează șmecher... Dar afsul și mai ales cornering ul parcă nu ar fi... Vorbesc de preponderent oraș și mai puțin extern... Vorbesc în cunoștință de cauză, posesor de B6 și utilizat B8 vreo 2 săptămâni... Amândouă cu dotări echivalente...
    1 point
  16. Salut. Atat jantele cat si cauciucurile sunt noi, oem. Pretul a fost unul mai special... 5800 lei. Am pus o poza la rezoluție mai mare in care se vede ca inclusiv capacele sunt bagate in tipla de catre producator. LE si o poza cu masina ce a fost livrata azi
    1 point
  17. La multi ani colegii! Nu am mai postat de ceva timp asa ca revin cu un update. Motivul pentru care nu am postat este faptul ca in ultima perioada nu i-am mai facut nimic, doar m-am bucurat de masina. Se face, in curand, un an jumate si 320 000 km de la update-ul de 300+ si masina merge foarte bine De la ultima postare, am mai participat la un event unde am luat premium de Best Trunk Setup. O sa las cateva poze de la event mai jos. Anul asta, incepem cu dreptul. Deci: - Am dus BBS-urile la vopsit electrostatic. Le voi face Gun Metal Grey. Adica un gri mai inchis. Jantele aveau vopseaua originala dar aia avea cateva defecte si imi doresc sa fie impecabile. Voi lua si prezoane noi. Am luat si distantiere de 1cm pentru spate. - Am comandat un filtru de aer K&N nou. Cateva furtune siliconice, ca sa modific putin traseul de vacuum. Cu ocazia asta voi termina si cu compartimentul motor. - Pentru iarna, am luat un set de jante de Audi A6 C5. Sunt foarte usoare si probabil ca la vara le voi incalta cu un set de semislick-uri daca o sa ma dau la etapa nationala de Drag Race. - M-am apucat de interior. Ieri am dat plafonul jos, stalpi, plafoniere si ornamente. Plafonul si stalpii vor fi imbracati in alcantara neagra, iar ornamentele revopsite negru (cele de pe plafon: plafoniere, manere). Iar cele de mahon, vor fi facute Piano Black. Am insonorizat si zona din spate dupa cum se vede in poze. Polita aia avea tendinta sa "zdrangane" de la bas, si imi statea pe creier. Practic, dupa ce termin cu acest pas. Vor mai ramane scaunele doar de umblat la ele. Ori le retapitez, ori iau un interior de Edition 100 /L&K (cel cu piele alba). Dar acolo nu ma grabesc deoarece scaunele actuale se prezinta in stare destul de buna pentru varsta masinii. Si cateva poze din timpul lucrarii. Ieri ne-am apucat
    1 point
  18. @juice.kk se poate curata preventiv.. intretinere a egr dand jos bateria .. suportul.. filtru aer.. tubulatura dintre turbo si intercooler. ... apoi ai acces mai greu dar nu imposibil pe deasupra cutiei la capacul de plastic care protejeaza sistemul de actionare al supapei egr. Se poate demonta asa si motorasul cu componenta electronica. Daca sistemul de actionare nu culiseaza corect ci strange .. motorasul depune mai mult efort si cedeaza prematur. Tot asta e cauza pt care se rup si dinti la pinioane. Cu rabdare si un tub de spray wd 40.. se poate prelungi viata egr . Bineinteles in serviceuri nu o sa va faca nimeni treaba asta. Toti o sa va spuna ca e pierdere de vreme.
    1 point
  19. Cred ca am găsit răspunsul la activarea rain closing. In primul rând : “Rain Close can drain your Battery since the Car won't go into Sleep mode, that's why it is not used anymore.” nu se mai folosește deoarece mașina nu mai intra in sleep mode și Descarcă bateria. in al doilea rând: “Rain closing working only in module 5Q0955547 for 2015 MY, but it not working an another RLS module-example 5Q0955547A...” funcționează doar cu senzori fără index ( A sau B). Mașinile după MY 2015 au senzor cu index. P. S. Scuze dacă in postul anterior am dat informații incomplete sau gresite. Erau informații de pe forumul Ross Tech ( care credeam ca e 100% de încredere ), forum in care e o harababura totala, acum înțeleg de ce tin admini și moderatorii la respectarea regulilor pe acest forum. ? Am pus burta pe carte, am cercetat și am găsit. ?
    1 point
  20. Salut. Am rezolvat problema cu infiltratia apei in masina! Cauza - toate suruburile in care sunt prinse barele longitudinale de pe plafon erau slabite! Pe acolo picura apa in masina! Din pacate VW nu a pus nici macar o garnitura intre caroserie si surub! Pentru a ajunge la suruburi a trebuit sa demontez toate plasticele din portbagaj dupa care plafonul masinii! Durata ~5 ore! Vis a vis de afirmatia unui coleg cum ca masina a avut ceva daune - nu a avut nici o dauna si nu a fost niciodata desfacut nimic la interior. Referitor la calitatea plasticelor.. in continuare lasa mult de dorit! Pun cateva poze pentru colegii care vor avea aceiasi problema pe viitor! Pentru cine are nevoi am mai multe poze cu toti pasii!
    1 point
  21. Revin cu imaginile la o rezolutie mai mare.
    1 point
  22. @dadu Codul pentru disc se schimba in 5Q0615301F @370lei/bc x2 Codul pentru placute f fata se schimba in 5Q0698151F @460lei/set ... in concluzie le poti achizitiona de la orice magazin de piese auto din Romania de incredere la acelasi pret.... grija la tepe si munca de mantuiala la schimbat piese la sistemul de franare. ( sa curete bine butucii sa verifice starea culisanelor, recomand gresare cu vaselina sintetica pt frane si inlocuire lichid de frana daca este mai vechi de 3 ani) Scuze de intarziere, daca le-ai comandat asta e.
    1 point
  23. Downpipe, Stage 2 si soft la Cutie ON :D. Alta masina :)... Am înlocuit si uleiul si filtrul de cutie cu un drum. Vine pe maine o inserție pentru suportul motor antibalans.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!