Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.01.2020 în toate secţiunile
-
Azi am marcat 4000 km cu o noua vizita la Porsche Bucuresti Nord, pentru cateva problemute: - zgomot (huruit) la prima plecare de pe loc dupa pornirea motorului de la ambreiaj, clasificat ca normal - un zgomot la ventilatorul de la clima cand il pornesc ("asa fac toate") - un troncanit la fetele usa spate pentru care am programare saptamana viitoare la tinichigerie, dar tot pentru constatare deci nu imi fac mari sperante, probabil le desfac eu si le rezolv cand se incalzeste. Concluzii: Garantia e hartie de sters la dos, probabil daca pica motorul spectaculos se sinchisesc sa faca ceva, altfel nici o tragere de inima sa te ajute cu ceva. Cel mai probabil voi face toate reviziile in alta parte ( Skoda/ce gasesc mai avantajos) Discutia cu dl. de la service a fost o insulta la adresa inteligentei mele, m-am amuzat si cu fata de la vanzari de la care am luat masina: ca exemplificare, pun pozele de mai jos cu o prindere gresita a unui element sub capota din fabrica pe care am rezolvat-o eu in 3 minute in parcare si cu prinderea buna din partea opusa. I-o arat tipului. Raspuns: "eu nu am cum sa ma pronunt, poate fabrica a intentionat sa faca prinderea asa." In momentul ala iti dai seama ca nici sa faci scandal nu mai are rost. Daca vrajeala cu asa fac toate o mai inghit, la momentul asta am incheiat conversatia si colaborarea. Probabil si constatarile viitoare le voi face la alt service. In rest toate bune, lucrurile de mai sus sunt marunte si rezolvabile in regie proprie (da, nasol la o masina noua, dar e standardul de piata in ziua de azi: si pe forumurile Renault si Ford sunt plangeri, majoritatea mai grave, nu-mi mai fac nervi aiurea). Motorul merge super in schimb, imi place mult si cum se misca masina si cum suna, am inceput sa ma dau la ea. Consumul mediu de cand o am e putin sub 7, in contextul in care la utilizare similara, 1.6 tdci avea un consum mediu de cam 7,3 din ce tin minte. Ma impac bine cu ea si e super fasneata in trafic, ajuta mult si garda la sol de la pdg la borduri. Daca as avea acum banii in mana, tot as lua-o, nu vad ceva sa-mi placa mai mult pe piata.5 points
-
??? m-am amuzat copios pe seama antitezei celor doua comentarii ... in alta ordine de idei sunt de parere ca fiecare se imbraca asa cum se simte bine cu exceptia anumitor situatii unde nu poti face nota discrepanta , dar in duminica in care am facut eu acele poze am consultat manualul masinii si nu impunea nici un "dress code" si am zis ca merge si cu blugii de zugrav ?3 points
-
Salut. Se discuta in aceste zile destul de intens despre poluarea atmosferica. Din pacate, cei care petrecem foarte mult timp in trafic, in special in trafic "bara la bara" suntem foarte afectati de particulele din atmosfera, cu atat mai mult cu cat prin lipsa unor reglementari legislative s-au incurajat intr-un mod exagerat, pana la letal, importul de masini foarte poluante si dezactivarea functiilor antipoluare (filtru de particule, instalarea de emulatoare AdBlue). Aceste lucruri, coroborate cu lipsa unei coerente in dezvoltarea unui transport in comun corect proiectat si adaptat cererii si a locurilor de parcare care sa decongestioneze benzile blocate (Drumul Taberei, recent asfaltat cu 3 benzi pe sens, are 2 benzi blocate cu masini parcate), ne obliga pe foarte multi dintre noi sa ne folosim masinile pentru a ajunge la scoli, servicii, acasa, etc. Destul de multe masini din grupul VAG, poate chiar toate care sunt dotate cu Climatronic in ultimii ani de productie au si functia AirCare. As vrea sa ne documentam mai mult in privinta acestei functii. Eu o am pe Passat B8 de 1 an. Functia este activa, tin clima pe Auto. Am trecut si prin vara si prin iarna. Frecvent mi se intampla sa merg in norul de noxe al cuiva si sunt nevoit sa setez manual recircularea. Cum functioneaza de fapt AirCare? Ce senzori are? Producatorul spune ca analizeaza calitatea aerului cu niste senzori de poluare. Ce face el cand "simte" poluarea si la ce nivel de poluare face ceva? Ce masoara senzorii ca sa "vada" ca este un grad de poluare? Ce filtru foloseste? Unde este montat, cat de des se schimba? Ce alte lucruri ar fi interesant sa cunoastem despre acest sistem? Ar fi interesant de vazut aceste aspecte, pentru ca am senzatia (si nu sunt singurul) ca acest sistem este un ser fiziologic cu care tratam o boala grava. Multumesc.2 points
-
2 points
-
Masina e faina, o prezenta interesanta in marea masa de a8-uri TDI blugii si picioarele puse pe tapiserie nu sunt din acceasi poveste insa.2 points
-
Salutari tuturor si la multi ani! Aproximativ acum 2 ani am devenit si eu un membru a acestui forum minunat dupa ce am cumparat un Golf Mk6 GTI cu speranta de a invata mai multe despre aceasta masina, eu fiind incepator sa zic asa in domeniul acesta. Pot sa zic ca am invatat destul de multe si nu doar despre Golf ci si despre alte masini in general. In sfarsit mi-am facut curaj si am zis hai sa prezint si eu masinuta. Am sa o iau de la inceput pana in prezent cu posturile, ce i-am facut de cand am luat-o. ( Nu sunt chiar asa multe ) O scurta descriere. Dupa un an de cautari m-am hotarat sa iau un Golf Mk6 GTI, an 2011 iar in Mai 2018 am gasit masina ( defapt un prieten o vazuse ) la un super domn din Dej, masina avand aprox 131.000 KM. Am fost la om acasa, am testat, am verificat si am cumparat :)). Golf Mk6 GTI 2.0, 155 KW, 211 caluti, DSG, trapa, climatronic, RCD 510, DCC, Privacy-Glass, Faruri Bi-xenon, auto-leveling si cornering, Stopuri LED, scaune incalzite, sistem Dynaudio, cam astea sunt in mare. Am mai primit de la domn si un set de jante OZ pe 16 inch. Pot sa zic ca masina am luat-o intr-o stare tehnica destul de buna dar vizual nu prea, ceea ce am remediat. Cam asa arata cand am fost de am vazut masina. Nu se vede prea bine din poze dar era ciuruita de lovituri de pietre si pete de rugina. Imediat dupa cumparare am fost la service si i-am facut schimbul de ulei + filtre + schimb ulei la cutia dsg + filtru. Pret 1.500 lei Dupa care am luat anvelope noi de vara ( 1632 lei ) si i-am schimbat bucsele pe fata ( 400 lei ). Cam atat pe 2018. Iar aici prima baita dupa inmatriculare.1 point
-
Salutari, De curand am dat avansul pentru un Golf Comfortline 1.0 TSI la PBN. Am pus, pe langa ce are standard Comfortline-ul (acc, jante aliaj si diverse altele) : Pachet drumuri grele (merg destul de des la țară si imi place sa stiu ca e putin mai inalta) Radio cd composition media + app connect Clima Camera marsarier Scaune Ergoactiv (masajul l-am probat si nu e cine stie ce, dar sotia vroia scaune incalzite si mi-a placut mai mult materialul de la ele si cum se simt pentru cei 200 de euro diferenta fata de pachetul de iarna) Roata de rezerva normala Culoarea argintiu Am avut ocazia sa probez masina la Auto Mitric Suceava (un test drive ca la carte, jos palaria, am semnat documentele, mi-au dat masina si cheile si m-au lasat sa imi dau seama singur si urban si extra-urban daca masina este pe gustul meu). Se simte putin ca are punte spate daca tragi de ea pe un drum virajat si are si niste vibratii la relanti usoare (3 cilindri, iar masina de test era destul de uzata, fiind folosita ca înlocuitoare la service), dar per total mi s-a parut comoda, compacta, bine insonorizata, potrivita si pentru sotie sa o mai conduca din cand in cand si, indraznesc sa zic, destul de distractiva la condus. Am avut si masini cu putere mult mai mare anterior, dar nu am simtit-o submotorizata deloc, am observat ca aici pe forum e de rau daca mentionezi viteze din 3 cifre, dar urca bine, zgomotul de 3 cilindri e chiar dragalas ( parca e jumatate de Porsche) si ai si ceva cuplu, per total e mai agila ca 1.6 tdi zic eu. Cam atat deocamdata, incepe luni rabla si am de adunat hartii, voi reveni cand am vesti despre ea. Pana una alta, ma interesez dupa un set de aparatori de noroi, am vazut ca in configurator nu mai apar, nici ca accesorii, am gasit pe net si originale ( presupun ca de la golf 7 anterior de facelift) si after-market.. A mai montat cineva? As vrea sa nu fie totusi de bricolat la ele.1 point
-
1 point
-
@Muale poate nu ai observat ,dar Esti sigurul care promoveaza dieselgate cu regenerari la 800 km. Eu am facut downgrade si le-am dus de la 220 km la peste 500 km in perioada asta, rece. @nicusan daca o sa faci downgrade nu inseamna ca o sa faci 1000 km intre regenerari, depinde de mai multi factori regenerarea , starea motorului , kilometrajul , anul fab. etc. Ce am observat la fel cum zicea si colegul EExcalade primele generatii de CR fac mai tarziu regenerare , mai multi km intre ele, depinde si de softul cu care a venit masina.1 point
-
Azi am inlocuit pe garantie exide agm . Dupa 22 luni capacitatea maxima era de 50%. Am pus tot exide agm Moll,exide sunt baterii bune ,doar ca nu prea sunt cerute din cauza pretului ,si asa pot sta si un an in depozit.1 point
-
Nu cred ca e cazul sa intrati in panica ca nu prindeti minunea. Sa nu ne alarmam totusi..Da, se vor vinde, dar totusi...nu e nimic gratis. Pentru o masina de oras mica exista diferite alte variante decente la un pret asemenator. Costa totusi 10k, bani cu care (asa putini cum va par voua - va asigur totusi ca in Romania NU sunt putini ! ) iti iei o masina mica "exclusiv" pentru oras. Multa lume nu e foarte ok cu aceasta varianta - prefera sa ia un benzinara mic poate. Si n-au intrat zilele (anii) in sac. Si eu de exemplu as putea sa ma duc sa fac comanda: stau la curte, dau 10k, masina e foarte ok - done ! Totusi, daca ma gandesc bine, sunt si alte variante de masinute la 8-9-10k, benzinare mici, cu care pot face "aproape" acelasi lucru, castigand la autonomie si cu niste costuri de exploatare marginal mai maricele. Ce vreau sa zic: nu cred totusi ca vor fi 1000 doritori care sa se bata pe 200 bucati.1 point
-
Fara suparare, eu nu am auzit in viata mea de asa ceva. Adica te referi ca in momentul cand pistonul coboara, apa ar fi supta in cilindru? Sa zicem ca este arsa garnitura intre cilindru si circuitul de racire. Apa intra acolo in cilindru si este in final evacuata pe esapament sub forma de aburi. Dar cand pistonul urca si are loc explozia care este cu multe ordine de marime mai mare decat "vacuum-ul", gazele ar trebui sa intre in circuitul de racire, presiunea sa creasca, furtunele sa fie tari ca piatra, lichidul sa refuleze din borcan, vaporii de ulei sa se vada depusi pe interiorul vasului de expansiune. Deci nici vorba de depresiune, este vorba de presiune. Nu inteleg ce zici. La toate masinile daca desfaci vasul de expansiune nivelul creste. Este ceva normal. Circuitul de racire lucreaza sub presiune, trebuie sa fie peste 1 atm. Daca nu ar fi asa ar fierbe apa la 90 grade daca am fi pe un munte inalt. Deci la o masina fara nici un defect instalatia este sub presiune, furtunele dilatate, radiatoarele la fel. Cand desfaci capacul de la vas presiunea dispare, furtunele se strang si nivelul apei creste.1 point
-
Salut tuturor "Raul "a fost facut . Azi am platit avansul . Vor fi cateva luni de asteptare. Masina este cea prezentata cu o pagina in urma cu toate dotarile si cu aprox 900 euro mai putin fata de oferta initiala ?. Eu consider ca este pentru nevoile mele . Unele sfaturi le-am ascultat si am modificat la altele nu. Voi vedea ce am facut bine si ce nu. Multumesc pentru sfaturi , timpul acordat si rabdarea la tot felul de intreabari mai mult sau mai putin ciudate. Voi ajuta si eu daca pot si stiu . O zi faina !1 point
-
mai era un fenomen, cauzat de suctiunea facuta de vaccum , tot de la garnitura de chiulasa...in asa fel incat in mers ramanea vasul gol, iara la oprire, desfacand busonul de la vas atigelul reveana in vas. In cazul asta nu scoate fum alb pe evacuare-1 points
-
Am sa incerc sa le curat initial dupa care ma voi uita dupa un far SH si in ultima instanta as incerca sa schimb proiectoarele cu unele Morimoto EvoX-R 2.0. Daca aveti cunostinta, farurile bixenon cu AFS (fara DLA) ce cod au, 034 sau 752 in coada? Intreb caci nu gasesc nici un sticker pe far.-1 points
-
mad_kat, acel scaun are suport pentru picioare, masina e varianta LONG. Blugii Dsquared chiar sunt faini, noua tinerilor ne plac, putini isi permit insa-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00