Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2020 în toate secţiunile

  1. Am si triplesquare si tot ce trebuie. Daca trebuie, refac si motorul undeva.. Sper sa nu fie nevoie. Inainte de a intra in iarna, am facut revizia (Ravenol + Mann & Mahle) si deoarece nu pornea bine iarna la frig (uneori nici la cald) am reconditionat electromotorul. Acum ...e alta viata! Cum pornea inainte: Aprox: 2 grade https://photos.app.goo.gl/mFbYX5fadGeZea2A8 Cum porneste dupa, aproximativ aceeasi temperatura. https://photos.app.goo.gl/e69hhhDRhStsE32i6 Si...ca tot am avut ceva timp liber in vacanta de iarna, am zis sa ma apuc si de carcasa ceasurilor de bord. Pentru ca nu am gasit ce vreau...evident. Ceasuri de Passat, Maxidot, Immo3, cu folii de Passat pe carcasa de Golf. Din cauza foliilor a trebuit sa modific carcasa pentru a pune inelele si la litrometru si indicatorul de temperatura. Inca nu sunt gata dar lasam pozele sa vorbeasca. Peste o saptamana intra Golful la facut. Spatele refacut si fata refacuta... Sa speram ca totul va iesi bine Edit: Drumuri bune tuturor!
    6 points
  2. Pune-l in motor si ne auzim dupa 50-100 mii km.
    4 points
  3. 4 points
  4. @Muale, multumesc ! Si ca sa iti raspund la intrebari: 1.De la gheata probabil. Folia e ok, nu este dezlipita. 2. La picioare am pus niste lumini ambientale fata/spate la care poti schimba culoarea sau intensitatea. Nu sunt fan lumini ambientale aftermarket la o masina, dar un albastru/alb foarte foarte discret la picioare consider ca da bine 3. De ce sa nu fie practic? Consider ca este mult mai practic decat un portbagaj cu o lada normala de subwoofer. Am o grila ce se pune peste difuzor si il pot folosi ca un portbagaj normal. Singurul minus ar fi spatiul mai mic din cauza standului de airride.. dar asta e acum 4. Las mai jos un link cu tot procesul prin care a trecut portbagajul si gasesti aici poze si fara placa.
    3 points
  5. @Emy D, pai nu mai are roata de rezerva loc fizic acolo, deci da, am renuntat Nu am vrut pe laterale, nu-mi place deloc cum arata si nici nu scoti o lada care sa redea basul la potentialul subwooferului datorita spatiului. Asa, locul de la roata de rezerva fiind mai mare, ne-a permis sa gandim lada exact pentru difuzorul meu (Excursion SHX-12S4). Si da, merg fara roata de rezerva la drum lung. Am un kit de pana, am aer de la airride si pistol de umflat roti daca e nevoie, deci ma consider cat de cat pregatit daca se intampla ceva.
    2 points
  6. Salutare Va prezint auto Passat R Executive B8 2018, 7500 km, 2.0 150 cp, DSG 7, Adblue Faruri led Hight cu AFL ACC+ front asist ,Discovery Media , Navi Parbriz incalzit - care apropo noaptea este deranjant datorita firicelelor Intrebare. De unde pot achizitiona protectii praguri Cum se conduce corect acest dsg 7 Cum se foloseste aplicatia de pe mobil car net -momentan doar am bagat doar codul de activare Multumesc
    1 point
  7. Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut
    1 point
  8. Salut. Se discuta in aceste zile destul de intens despre poluarea atmosferica. Din pacate, cei care petrecem foarte mult timp in trafic, in special in trafic "bara la bara" suntem foarte afectati de particulele din atmosfera, cu atat mai mult cu cat prin lipsa unor reglementari legislative s-au incurajat intr-un mod exagerat, pana la letal, importul de masini foarte poluante si dezactivarea functiilor antipoluare (filtru de particule, instalarea de emulatoare AdBlue). Aceste lucruri, coroborate cu lipsa unei coerente in dezvoltarea unui transport in comun corect proiectat si adaptat cererii si a locurilor de parcare care sa decongestioneze benzile blocate (Drumul Taberei, recent asfaltat cu 3 benzi pe sens, are 2 benzi blocate cu masini parcate), ne obliga pe foarte multi dintre noi sa ne folosim masinile pentru a ajunge la scoli, servicii, acasa, etc. Destul de multe masini din grupul VAG, poate chiar toate care sunt dotate cu Climatronic in ultimii ani de productie au si functia AirCare. As vrea sa ne documentam mai mult in privinta acestei functii. Eu o am pe Passat B8 de 1 an. Functia este activa, tin clima pe Auto. Am trecut si prin vara si prin iarna. Frecvent mi se intampla sa merg in norul de noxe al cuiva si sunt nevoit sa setez manual recircularea. Cum functioneaza de fapt AirCare? Ce senzori are? Producatorul spune ca analizeaza calitatea aerului cu niste senzori de poluare. Ce face el cand "simte" poluarea si la ce nivel de poluare face ceva? Ce masoara senzorii ca sa "vada" ca este un grad de poluare? Ce filtru foloseste? Unde este montat, cat de des se schimba? Ce alte lucruri ar fi interesant sa cunoastem despre acest sistem? Ar fi interesant de vazut aceste aspecte, pentru ca am senzatia (si nu sunt singurul) ca acest sistem este un ser fiziologic cu care tratam o boala grava. Multumesc.
    1 point
  9. Azi am inlocuit pe garantie exide agm . Dupa 22 luni capacitatea maxima era de 50%. Am pus tot exide agm Moll,exide sunt baterii bune ,doar ca nu prea sunt cerute din cauza pretului ,si asa pot sta si un an in depozit.
    1 point
  10. Cel mai bine este downgrade, apoi daca vrei stage 1. Vezi ca in sectiunea de prestari servicii gasesti o oferta f serioasa, cu reprezentare in mai multe judete/ orase, inclusiv in Timisoara. Bafta multa.
    1 point
  11. Dupa aproape 22 de luni bateria exide a murit. In urma unei verificari a rezultat o capacitate de 48%. Dupa ce a stat la incarcat (la garantie) o zi capacitatea a crescut la 50%. Am primit baterie noua.
    1 point
  12. 1 point
  13. Niste detalii micute dar cu impact mare .Au ajuns azi si urmeaza sa le pun cand ajung la garaj. Materialul este destul de moale si se simte frumos cand calci pe el.
    1 point
  14. @ct_act Am păstrat distantierele și pentru setup-ul de iarna, deși distanță rămasă între etriere și spitele jantelor este vizibil mai mare. Ochiometric, totuși, nu ar fi intrat nici astea fără flanse de un 5mm, zic .
    1 point
  15. Am găsit faruri cu lupe deteriorate... Care din pacate, nu aveai ce sa cureți la ele.
    1 point
  16. Retrofit pedale r line vw OEM Coduri: acceleratie 5Q1 721647 A made in DE Frana 5Q0 723 131 A made in DE Foot rest : 5Q1 864 551 A made in Italy Pret Ebay 425 lei
    1 point
  17. Sau asa, la 1.5TSI, dar sa nu facem offtopic despre filtre desi se refera strict la 1.5 TSI.
    1 point
  18. Si 1.4 are farmecul lui… iar cine va conduce aceasta masina se va bucura foarte mult de ea. Off topic : STI-ul 95 (aka Pluto) este un proiect de suflet care sper sa fie gata prin martie - aprilie.
    1 point
  19. Caroseria e cam noua si fara probleme pentru asa un demers... poate l-as fi inteles la un 1.9 de 110, sau GTI... Si cand citesc randul doi al semnaturii, in special ala din 95, ma blochez complet...
    1 point
  20. La cate laude are la un simplu search , din punctul meu de vedere este un produs gen cele de la teleshopping.Pai cum sa mai oxideze uleiul ala ori sa curete motorul cand el este deja negru(pacura).Nu exista uleiul perfect , asa cum nu este nici omul.Nu vreau sa arunc niste pastile offtopic ca nu are rost , dar romanul mereu crede ca a descoperit cate ceva miraculos.
    1 point
  21. “nu se oxideaza si nu se descompune ca uleiurile conventionale .... poate fi utilizat fara schimbari de ulei, pentru pana la : 15 ani , 150000 mile “ In primul rand uleiul nu se inlocuieste doar ca isi pierde din propietati. Indiferent de baza uleiului el se contamineaza cu gaze de carter,combustibil,praf ....
    1 point
  22. Salut. Atat jantele cat si cauciucurile sunt noi, oem. Pretul a fost unul mai special... 5800 lei. Am pus o poza la rezoluție mai mare in care se vede ca inclusiv capacele sunt bagate in tipla de catre producator. LE si o poza cu masina ce a fost livrata azi
    1 point
  23. In nici un caz nu vreau sa le fac reclama . Eu am original VCDS si chiar ma deranjeaza existenta clonelor care chiar polueaza topicul cu problemele ce le fac userilor si dupa aceea cer sprijin aici. Vcds ul ,meu are doar 3 vin. Modificari ,codari diverse implica inregistrarea unui alt VIN . Dar sunt dispus oricind sa ajut cu o " autoscan " pt evidentierea problemelor pe orice coleg care imi cere ajutorul. Ajut = gratis
    1 point
  24. Ciudat. In manualul pentru 1.0 tsi se precizeaza urmatoarele: "Particulate filter. The particulate filter eliminates most of the soot from the exhaust gas system. Under normal driving conditions, the filter cleans itself. The particulate filter is cleaned automatically without need for indication by the warning lamp. This may be noticed because the engine idle speed increases and an odour may be detected. If automatic filter purification cannot be carried out (because only short trips are taken, for example), soot will accumulate on the filter and the particulate filter warning lamp will  switch on. Facilitate the automatic filter cleaning process by driving in the following manner: ● Drive for approximately 15 minutes at a minimum speed of 60 km/h (37 mph) in 4th or 5th gear. Deci se poate umple. Regenerare isi face automat, cand se umple cere un anumit stil de condus! Unde sa studiem in afara de manual ?
    1 point
  25. Au venit jantele si cauciucurile de iarna... acum astept masina... Si inca vreo 2 poze
    1 point
  26. mad_kat, acel scaun are suport pentru picioare, masina e varianta LONG. Blugii Dsquared chiar sunt faini, noua tinerilor ne plac, putini isi permit insa
    1 point
  27. Ai aici. Volkswagen Golf 1,4 2011 Golf WVWZZZ1KZBP044096 - partslink24.pdf Volkswagen Golf 1,4 2011 Golf WVWZZZ1KZBP044096 -partslink24.pdf
    1 point
  28. Nu puteam să o țin prea mult curată. Brasov - lacul Sf. ANA
    1 point
  29. Să încheiem anul într-o notă optimistă, există satisfacție și după o reparație corectă la mai bine de 34K km de la reparație și aproape 200 K km de utilizare. Tocmai am revenit după un drum de capitală, funcționare impecabilă, consum de ulei 0 ml. Nivel neschimbat pe jojă de aproape 10 K km pentru al treilea schimb de la reparație cu Castrol FST 5W 30.
    1 point
  30. Oare am o problema eu sau e un feature ca spalatoarele de faruri sa nu functioneze cand e frig afara?<4°
    1 point
  31. Dupa 6 zile de: - zgarmat in sticla (ziua 1) - vopsit parbriz, lipit si pozitionat suport (ziua 2) - tras cabluri - plafon si stalp A + cuplat un fir in mufa de plafoniera (ziua 3) - tras UNA BUCATA fir (Oglinda) in panoul de sigurante (ziua 4) - tras restul de fire dupa cum urmeaza: CECM (2 bucati), pe punctul de masa de la baza stalpului A (2 bucati), si una bucata in switch-ul de lumini, deoarece mi-a fost lene sa-l mai leg direct in panoul de sigurante si deoarece, fostul proprietar a avut GPStracking aftermarket pe masina , device pentru care dezizolase deja plusul permanent din switch-ul de lumini. (ziua 5) - codare cu VCDS (ziua 6) In ziua a 7-a, adica azi, fac tutorialul de montaj pe care il voi posta in acest topic: Per total am lucrat vreo 6-7-8 ore distribuite pe 6 zile, deoarece pe langa proiectele acestea, mai am un job, o sotie, un copil, un caine + zile cu din ce in ce mai putina lumina naturala. Nu mai pun la socoteala amicii care imi dau tarcoale cand ma apuc de cate ceva la masina, si cu care pierd mult timp trancanind despre diverse. PS: Pentru cei carora le place sa-si faca de lucru, pentru cei incapatanati si un pic sado-masochisti, le recomand cu caldura sa faca acest retrofit fara a inlocui parbrizul. Pentru restul, inlocuirea parbrizului reprezinta varianta facila. Acestea fiind spuse, ma apuc sa scriu tutorialul.
    1 point
  32. Nimic inca. Ma bate gandul sa iau una din dezmembrari si sa o reconditionez pe aia. Ca nu am timp sa stau cu masina pe dreapta pana rezolv eu cu pompa de frana. Si cand o pun pe cea reconditionata, sa pun si tulumba de frana noua. Sau pt 300 lei, sa cumpar o pompa noua de frana. Dar vedem. Deja am bagat o "caciula de bani" in frane si o sa mai bag ca nu-mi pare rau! Rezultatul e pe masura. Sambata am schimbat lichidul de frana, complet. Am fost un pic cam darnic, si am consumat 1.3-1.4 litri de lichid. Aerisit si ambreiajul. Deci, tot lichidul e nou. Merge foarte ok aparatul respectiv de schimbat lichidul de frana. Acum...sa vedem cand termin cu franele fata. Asta pentru ca trebuie sa schimb si rotile de iarna sa trec la 16" si deja se aduna cheltuielile. In plus, ramane de facut ASAP: - Reparat evacuarea. Sper sa reusesc sa o fac pana in Concediu. - Reparat pragurile. Tinichigerie... trebuie sa refac partea de jos, desi nu sunt in stare foarte grava, dar unul e spart si nu vreau alte complicatii. - Geometria rotilor. - pana in concediu. Ah, da. Aparent am scapat de eroarea de airbag. Aparent doar, deoarece si data trecuta dupa 1 luna fara eroare se gandea ca m-am obisnuit asa si ...."piuuuuuu" cand ti-era lumea mai draga! Pana data viitoare, las cateva poze de ieri, de la Raul Sadului. Drumuri bune!
    1 point
  33. Salutare din nou. Momentan, am 5000 km cu Ravenol si sunt multumit. Sunt curios cum o sa se prezinte in continuare uleiul, avand in vedere ca in 5000 km ar trebui schimbat. Intre timp, am mai facut catev chestii esentiale. Pentru ca placutele spate se apropiau de uzura dezastruoasa si nu-mi placeau deloc cum prindea frana de mana si frana spate implicit, am cumparat un set de etriere de 41mm, le-am slefuit bine, curatat bine peste tot, degresat si vopsit, scos tot mecanismul din ele, inlocuit garnituri, pistonase,, culise, suruburi, etc. Absolut totul e nou pe spate in afara de portetriere si corpul etrierelor. Inainte discurile si placutele: Procesul de restaurare a etrierelor fata (pt 312mm) si spate (au ramas alea de 232mm, dar cu pistonase de 41mm. Consider ca etrierele cu pistonase de 41mm sunt mai bune, deoarece au o forta de franare mai mare. Evident, vopsite in Jazz Blue (LW5Z). Dupa o saptamana ...cam asa trebuie sa arate niste discuri spate: Pe fata, mai am de cumparat butuci noi si rulmenti noi. Sa le montez in fuzetele de 288/312 si apoi pot sa ma apuc de montat. Sunt foarte incantat de cum functioneaza frana spate. Cu frana de mana trasa nu poti pleca de pe loc. Daca tragi frana de mana in mers, se blocheaza rotile spate. Which is good. Extremely good. Ar trebui sa fiu si mai incantat de frane dupa ce fac un schimb complet de lichid de frana cu aparatul asta: (300 lei, la 3 masini din curte, isi scoate banii). Apoi, ca tot nu a avut ce face cainele ala care s-o sinucis stricandu-mi bara fata, am gasit la cineva bara OEM cu buza V6. Luata chiar de pe un V6 4 motion. Vopsita si asta in Lw5Z, masina deja arata altfel (de fapt, asta era ideea, sa arate mai bine:) La un meet cu cativa pasionati de MK4, printre care si fratele meu In parcare la birou, langa #Antonia lui @Alexey27 ...pazindu-se una pe alta Si un alt cadru, surprins cand ieseam de la posta din localitatea unde locuiesc Si gata cu postul asta lung ... ca mai am si treaba! Drumuri bune va doresc!
    1 point
  34. Manuale vw passat b7 în limba română, berlină și variant, le găsiți mai jos: manual_utilizare_vw-passat-b7-2.rar manual_utilizare_vw-passat-b7-1.rar manual_utilizare_vw-passat-b7-3.rar manual_utilizare_vw-passat-b7-4.rar
    1 point
  35. Eu l-am gasit aici http://tutoriale-auto.ro/manuale-volkswagen/manuale-vw-passat/manuale-passat-b7/
    1 point
  36. nu am verificat cu pompa, dar in Romania da - cam asa sta treaba.... alt carburant afara, alt consum - daca mergi 130-140, clima, etc... in jurul la 8.5. daca mergi repede... in jur de 10. ma repet - Touareg nu este o masina economica, nu este gandita in acest sens - are alte atuuri.
    1 point
  37. 7.5 ? fara clima, fara sa sari de 120 pe autostrada, si in stare de letargie .... poate si asta pe bord ca la pompa e alta poveste
    1 point
  38. An 2012, la rar cum spuneam undeva la 7 mil , stiu ca era ala foarte mirat dc nu este euro 6 . Consumul daca mergi chill ai 7.5 lejer dar mai ales in Germania i-am dat grav .... Se poate aduce si pe platforma ceva mai ieftin ... in 2012 costurile erau 500e+ Multam mult , ce masina ai ? cea din descriere ? Bafta la shopping
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!