Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.01.2020 în toate secţiunile
-
9 points
-
La multi ani colegii! Nu am mai postat de ceva timp asa ca revin cu un update. Motivul pentru care nu am postat este faptul ca in ultima perioada nu i-am mai facut nimic, doar m-am bucurat de masina. Se face, in curand, un an jumate si 320 000 km de la update-ul de 300+ si masina merge foarte bine De la ultima postare, am mai participat la un event unde am luat premium de Best Trunk Setup. O sa las cateva poze de la event mai jos. Anul asta, incepem cu dreptul. Deci: - Am dus BBS-urile la vopsit electrostatic. Le voi face Gun Metal Grey. Adica un gri mai inchis. Jantele aveau vopseaua originala dar aia avea cateva defecte si imi doresc sa fie impecabile. Voi lua si prezoane noi. Am luat si distantiere de 1cm pentru spate. - Am comandat un filtru de aer K&N nou. Cateva furtune siliconice, ca sa modific putin traseul de vacuum. Cu ocazia asta voi termina si cu compartimentul motor. - Pentru iarna, am luat un set de jante de Audi A6 C5. Sunt foarte usoare si probabil ca la vara le voi incalta cu un set de semislick-uri daca o sa ma dau la etapa nationala de Drag Race. - M-am apucat de interior. Ieri am dat plafonul jos, stalpi, plafoniere si ornamente. Plafonul si stalpii vor fi imbracati in alcantara neagra, iar ornamentele revopsite negru (cele de pe plafon: plafoniere, manere). Iar cele de mahon, vor fi facute Piano Black. Am insonorizat si zona din spate dupa cum se vede in poze. Polita aia avea tendinta sa "zdrangane" de la bas, si imi statea pe creier. Practic, dupa ce termin cu acest pas. Vor mai ramane scaunele doar de umblat la ele. Ori le retapitez, ori iau un interior de Edition 100 /L&K (cel cu piele alba). Dar acolo nu ma grabesc deoarece scaunele actuale se prezinta in stare destul de buna pentru varsta masinii. Si cateva poze din timpul lucrarii. Ieri ne-am apucat4 points
-
Surprinzator masina chiar este intr-o stara foarte buna. Am inceput demontarea jucariei. Caroseria va pleca la vopsitorie integrala iar interiorul va fi retapitat / plusat / vopsit. Rotile de iarna sunt deja pregatite / Rotile de vara sunt pe drum. Suspensia ar trebui sa ajunga maine. Am preferat sa merg pe : FK AK STREET COILOVER SUSPENSION KIT & DROP LINKS. Sper sa fie ceea ce trebuie ?3 points
-
??? m-am amuzat copios pe seama antitezei celor doua comentarii ... in alta ordine de idei sunt de parere ca fiecare se imbraca asa cum se simte bine cu exceptia anumitor situatii unde nu poti face nota discrepanta , dar in duminica in care am facut eu acele poze am consultat manualul masinii si nu impunea nici un "dress code" si am zis ca merge si cu blugii de zugrav ?3 points
-
Salutare si La multi ani !!! Sa incep cu inceputul : "istoria" mea legata de aceasta marca Audi era nula pana aceasta achizitie iar "emotiile" mele legate de aceste masini erau oarecum neutre , le percepeam ca pe niste masini facute bine si cam atat , iar daca e sa fiu sincer cu mine parca nici acum nu-mi trezeste vreo mare pasiune, doar ca in tot timpul asta petrecut in aceasta masina am inceput sa o inteleg si s-o apreciez. Voi incerca sa va impartasesc parerea mea obiectiva despre masina mea actuala: un Audi A8L D4 Facelift , fabricatie Oct 2014 cu o motorizare 3.0TFSI de 310cp pe care-l am in posesie de aproape 1an si cu care am parcurs aproximativ 20.000 km, un "specimen" destul de rar intalnit in configuratia si cu optiunile cu care a fost echipata . In ultimii ani am avut si eu cateva masini mai bune gen Vw Phaeton , Jaguar,Bmw X5, Porsche Panamera4 , iar in familie E Cass, S Class si prin prieteni si cunoscuti seria 7 ,seria 5 etc , in general masini din ultima decada la care am avut destul acces incat sa-mi fac o parere destul de bine conturata despre ele ... in concluzie am avut ocazia de a avea cu ce compara aceasta masina si concluzia a fost ca e o masina care vine si cu bune si cu rele si aici o sa ma refer strict la experienta mea cu masina prezentata, cu optiunile si motorizarea ei si am sa clasific in felul urmator : + puncte forte # puncte neutre - puncte slabe + raportul calitate-pret este absolut imbatabil , la aprox 30.000euro +/- clar nu vei gasii nici un S-class sau Seria 7 an fabricatie 2014/2015 cu pana in 100.000km cu dotarile acestei masini + pentru cei ce le cumpara la mana a 2-a un mare dezavantaj e deprecierea rapida , beneficiezi de tehnologie relativ noua la un pret semnificativ mai mic ...spre exemplu masina asta a costat noua 138.000 euro , dupa 5 ani nu mai valoreaza nici 25% din valoarea initiala + gama foarte variata de optiuni + motor silentios cu performate bune + dinamica masinii legata de directie, franare, tractiune si siteme de siguranta active este la superlativ + interior cu o ergonomie foarte buna , desii sunt destul de multe butoane comenzile sunt plasate intuitiv ajungand sa te familiarizezi foarte repede cu masina # la interior calitatea materialelor relativ buna desii in unele locuri a capatat umpic de uzura as zice "prematura" # confort la rulare satisfacator cu putina orientare spre latura sportiva chiar si pe modul "comfort" # ca si ceilalti producatori nici Audi nu mai da exemple de fiabilitate , masinia ajungand in service pe la garantie destul de des cu diverse probleme mai mici sau mai mari # cutia de viteze cu 8 rapoarte cel putin in tandem cu aceasta motorizare 3.0 TFSI parca nu optine cele mai "line" schimbari de trepte in toate situatiile - cam mult zgomot la rulare datorat unei insonorizari ineficiente in zona rotilor astfel transmitandu-se acustic toate imperfectiunile intalnite pe suprafata de rulare - consum relativ mare de combustibil la aceasta motorizare - mentenanta destul de piperata - sistemul Bang&Olufsen raportat la ce pret a avut aceasta extraoptiune (aprox 7000 euro din informatiile mele) este efectiv o gluma proasta Inchei aceasta scurta prezentare cu precizarea ca nu sunt si nici nu ma consider vreun "reviewer" sau vreun mare narator , in fapt cred ca e prima mea descriere mai "elaborata" daca se poate numii asa facuta pe vreun forum pe unde am mai postat ... in concluzie daca am gresit pe undeva accept cu cea mai mare placere orice critica sau opinie contradictorie legata de parerile mele. Va multumesc!2 points
-
4-10 bar ? Buna gluma ! Arunca chinezaria. Fa un log in mers cu vcds-ul ca sa vezi presiunea actuala si specificata2 points
-
Drumul pana la Prapastiile Zarnestiului Tentativa de urcare pana la Cabana Ciucas...Din pacate mai aveam vreo 900M pana la cabana dar in vara pe uscat imi iau eu revansa...nu ramane asa:)) Ultimii 900m i-am parcurs cu un L 200 si baiatul foarte experimentat a dat in ea ca in oala de fasole...Probabil daca eram mai "hotarat" urcam si eu...nu pana la cabana dar poate mai aprope2 points
-
@Muale, multumesc ! Si ca sa iti raspund la intrebari: 1.De la gheata probabil. Folia e ok, nu este dezlipita. 2. La picioare am pus niste lumini ambientale fata/spate la care poti schimba culoarea sau intensitatea. Nu sunt fan lumini ambientale aftermarket la o masina, dar un albastru/alb foarte foarte discret la picioare consider ca da bine 3. De ce sa nu fie practic? Consider ca este mult mai practic decat un portbagaj cu o lada normala de subwoofer. Am o grila ce se pune peste difuzor si il pot folosi ca un portbagaj normal. Singurul minus ar fi spatiul mai mic din cauza standului de airride.. dar asta e acum 4. Las mai jos un link cu tot procesul prin care a trecut portbagajul si gasesti aici poze si fara placa.2 points
-
Iunie 2019. In parcare la bloc a dat cu spatele ( o domnisoara ) si poc..., a fost inlocuitata la reprezentanta cu usa noua. A dura aprox 5 zile. Before After...mi-au dat-o spalata de la reprezentanta August 2019. Am schimbat jantele stock GTI cu jante OZ Superturismo LM 18x8J Et 48 ( 5.800 lei ) + Continental, PremiumContact 6, 225/40 R18 92Y XL ( 1.661 lei ), prezoane noi 14x1.5 - 36mm cele stock fiind de 27mm. Septembrie 2019. Discuri spate ATE + Placute ATE Ceramice ( 651 lei ). Protectie Stropire Frana Spate ( 184 lei ) - Erau tare ruginite. Flansa Amortizor Fata + Rulmet Sarcina Amortizor ( 526 lei ). Si ultima buba tot in Septembrie, pentru ca pierdeam antigel: Set pentru repararea bloc de racord cu inel etansant + Antigel G13 - 1.540 lei Si cu asta am incheiat pe 2019, urmeaza revizia pe 2020, schimb ulei + filtre si o verificare la distributie. Las si cateva poze cu OZ-urile de vara. Iarna OZ vara OZ2 points
-
Masina e faina, o prezenta interesanta in marea masa de a8-uri TDI blugii si picioarele puse pe tapiserie nu sunt din acceasi poveste insa.2 points
-
@catalinmiti Mii de scuze pentru răspunsul întârziat... Da, personal, sunt foarte încântat, mai ales având in vedere raportul beneficiu-preț. Am montat și capacul de închidere spre motor, acela fiind, practic, singurul cost. Pe alte meleaguri, folosesc varianta asta inclusiv pentru Stage2 (ba chiar și S3 mai nou) cu rezultate bunicele. Realist, părțile cele mai restrictive, actualmente, sunt furtunul (intake pipe), elementul filtrant și cotul (turbo elbow). Atasez un test comparativ mai jos, cu mențiunea ca in testul respectiv, pe lângă modificarea admisiei (albastru deschis), s-a înlocuit intake pipe-ul. In toate măsurătorile, turbo elbow este deja înlocuit: Testul integral poate fi găsit aici: https://mygolfmk7.com/best-mk7-gti-air-intake/ Între timp, am trecut și la rotile de iarna: Acum, după ce am verificat si spălat rotile de vara Suzuka 20”, ma tot încearcă gândul sa le pun la vanzare . Piticii nu au stare...2 points
-
@Minel82 Comportament absolut normal pentru acest tip de motor1 point
-
1 point
-
Ciudat. In manualul pentru 1.0 tsi se precizeaza urmatoarele: "Particulate filter. The particulate filter eliminates most of the soot from the exhaust gas system. Under normal driving conditions, the filter cleans itself. The particulate filter is cleaned automatically without need for indication by the warning lamp. This may be noticed because the engine idle speed increases and an odour may be detected. If automatic filter purification cannot be carried out (because only short trips are taken, for example), soot will accumulate on the filter and the particulate filter warning lamp will switch on. Facilitate the automatic filter cleaning process by driving in the following manner: ● Drive for approximately 15 minutes at a minimum speed of 60 km/h (37 mph) in 4th or 5th gear. Deci se poate umple. Regenerare isi face automat, cand se umple cere un anumit stil de condus! Unde sa studiem in afara de manual ?1 point
-
Salutare si La multi ani pe noul an ! Masinuta a primit numere rosii provizorii, luna viitoare avem si vizita la RAR si ulterior trecem la numerele negre. A venit si zapada pe aceste meleaguri, iar anvelopele s-au descurcat exemplar. Nu am facut foarte multi km, insa micile curse urbane s-au dovedit a fi in siguranta. Ceva poze si alaturi de o incursiune istorica : Golf MK6-MK5-MK41 point
-
Intr-adevar este si o chesiune de exploatare, nu e tot una sa ii dai in gusa la -10C cum ai iesit pe poarta sau sa schimbi uleiul la 7500 km daca mergi preponderent in oras (ulei de grupa 4, nu semi-sintetic), sa tii cont de mentenanta, temperatura uleiului in exploatare etc. Dar daca deja vorbim de probleme de proiectare si design (segmenti la pistoanele Mahle la CAVD-uri si distributie), poti sa-i dai ulei sfintit si sa-l schimbi in fiecare zi, ca degeaba... De aia repet cu fiecare ocazie, CAVD nici nu merita luat in calcul daca nu aveti in plan sa schimbati pistoane si distributia a 2-a zi dupa cumparare (valabil cam la orice TSI din anii aia daca luam in calcul doar distributia... ). Da, e un motor misto, plaja de putere larga, consum okaysh, dar nu mi se pare normal sa fii nevoit(!) sa schimbi: distributie, fucking pistoane, injectoare (cele cu codul vechi unii speculeaza ca duc la accelerarea problemelor cu pistoanele din cauza spray pattern-ului) + alte briz-briz-uri in functie de ce ai deja pe masina (bujii / bobine / DV, cele din MY2009-2010 erau, de asemenea, prost gandite) numai ca sa ai o masina care nu e o bomba cu ceas direct din fabrica pentru ca piesele si tolerantele acestora nu au fost ok gandite. Unde mai pui si alte "consumabile" care se duc, ca la orice masina, cu varsta, in cazul meu: turbina + lant pompa de ulei. Fiecare trage ce concluzie vrea Legat de norma de poluare, nu stiu daca mai e de actualitate sau daca s-a mentionat dar masiniile cu codul motor tip Cxxx sunt E5, Bxx E4, Axx E3 etc. Banuiesc ca e de ajuns doar sa te uiti in talon ce cod motor ai ? .1 point
-
1 point
-
Hitachi isi face reclama ca al lor e mai bine facut ca originalul. Ba se mai lauda si ca ar veni cu garnituri si ca dau garantie 5 ani! L-am gasit la vanzare pe unele site-uri pe la 840 ron dar scrie ca necesita obligatoriu inca o piesa de 76ron https://www.autopieseonline24.ro/hitachi/13965110 pare a fi o simpla protectie termica: https://www.autopieseonline24.ro/hitachi/13690752 Au si un document pe undeva pe un site: http://www.hueco.com/mm/EGR_data_sheet.pdf si canal youtube cu videoul de unde am luat pozele: https://www.youtube.com/channel/UCM2hQzCm6aHfCfxf6JTkgHg/search?query=egr Vad ca si Delphi face EGR-uri... Inca ceva interesant, cel mai ieftin, la doar 600ron, de la vestita firma Abacus, are 120 de reviewuri...1 point
-
Filmarea... Mai propun urmatorul traseu pentru amatorii de peisaje frumoase,cel putin acum iarna... Traseul este in zona Pestera/Magura si peisajele sunt foarte frumoase... Drumul este ok dar pentru siguranta voastra propun masini cu tractiune integrala cel putin...Spun asta deoarece am intalnit o zona unde erau 3 masini care au ramas in panta deoarece nu puteau urca. Obiectivul meu erau Prapastiile Zarnestiului dar din pacate iar m-am lovit de o bariera...Am lasat masina in "parcare" si am continuat la pas PS. Se mananca foarte bine la Casa Boiereasca1 point
-
materialul ala acolo unde pui picioarele nu e piele, este o imitatie de piele care in mod evident ca e fix nuanta interiorului dar care e ca un material care imbina senzatia de catifelat cu cea de suprafata rugoasa , cert e ca este un material de trafic greu , este facuta ca sa stai incaltat si totodata se si curata foarte usor. Vezi ... si lumea se plange ca in Roamania nu se castiga bine in constructii ? intr-adevar "avantaj" am vrut sa zic in contextul ala ... mai gresesc si eu Multumesc !1 point
-
Salutare! Trebuie schimbate garnituri de etansare intre cele doua grupuri de pistoane in V. Este o problema generala de fabricatie la toate aproximativ . Efectuati reparatia altfel ajungeti sa distrugeti semeringurile de la pistoane ,implicit pierdere compresie pe piston , deformarea chiuloasei ,mai nasol explozia pistonului chiar distrugerea motorului din cauza antigelului diluat cu apa. Antigelul cu apa ( agent de racire)are si rol de racire a componentelor nu doar protejaza la inghet .Punctul de fierbere al apei la presiunea de o atmosferă fizică (101325 Pa) este foarte aproape de 100 °C. Presiunea atmosferică scade cu altitudinea și astfel și temperatura la care fierbe apa scade. De exemplu, pe vârful Everest (8848 m) apa fierbe la 69 °C. Pana rezolvati problema completati cu 1/1 antigel si apa demineralizata si nu va deplasati cu viteze mari1 point
-
1 point
-
1 point
-
Anul 2019 luna Martie. Tot in trecut Dupa aproximativ 8K km m-am dus la service pentru schimb de ulei + filtre si antigel. Am ales O&V Professionals din Floresti dupa ce am vazut pe net ceva review-uri bune la ei. Mare prostie am facut. Dupa ce am plecat de acolo imediat am simtit ca ceva nu e in regula, masina trepida, am dat repede sa vad temperatura la ulei si surpriza 115 grade....doar ce am plecat de la ei. Opresc pe dreapta, ma uit in portbagaj si surpriza! Ulei Motul specific Mercedes-Benz cu norma de MB, nu de VW si asta pe langa faptul ca au incercat sa ma lase fara un etrier pe spate. ( cand inca eram acolo m-au chemat inauntru ca cica imi curge ulei la un etrier pe spate) oamenii au dat cu ulei de motor pe janta si pe etrier doar ca sa ma faca sa il schimb. Ulterior am verificat la alt service si nu exista nici o scurgere, si un ziua de azi functioneaza perfect :)). Mi-au pus pana la urma ulei-ul stabilit de mine si nu am mai calcat la ei in veci. Deci in concluzie grija mare cu O&V Professionals din Floresti. Aprilie 2019. Am dus masina la vopsitorie pentru toate petele de rugina si lovituri de pietricele. A fost la domnul Alin care a fost laudat aici pe forum de mai multe ori. Mie personal imi place cum a iesit. Un before si after mai jos. Tot in Aprilie am schimbat discuri OE fata + placute ATE ceramice fata + lichid frana Motul DOT5.1 = 1.416 lei In Mai am mai schimbat arcuri spate ( aveam unul rupt chiar jos de tot prima bucla ) + bielete antiruliu fata = 833 lei O mica poza cu jantele de iarna OZ, asta inainte de vopsitorie:)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hai ca nu am mai postat de ceva vreme ... Au sosit s padele mai mare (padele, nu extensii!!) Intre timp m-am decis sa pun si jante mai "aerisite" Am mers pe Ultraleggera 19" 8J ET38.. momentan anvelope 215 35 19 dar am sa pun 225.. asa ca Nankangurile ca noi le voi pune de vanzare. Urmeaza si 2 elemente de exterior.. care vin peste 1-2 luni1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Vise01, iti zic si aici, inca regret pentru ca ai renuntat la fitmentul ala.. daaar in acelasi timp, te inteleg. Imi sustin ideea in continuare ca ideea de static cu fitment si nebunii nu e pentru o masina daily. Cred ca toti care trecem prin asta, la inceput suntem Gică Contra si vrem sa demonstram ca se poate.. dar dupa un timp ajungem la aceeasi concluzie. Singura solutie daca vrei sa fii low la o masina daily, este airride-ul si atat. Sper ca intr-o zi sa vad si Golfu pe perne, sa te tii de planu ala al tau iar cat despre partea cu caii... eu zic sa nu faci greseala mea adica gandeste-te bine bine ce power vrei, si ia-o pe rand. Nu cum am facut eu... odata 165, dupa 221, dupa 232 dupa 295 dupa 301, ca bagi bani in piese pe care nu ii scoti inapoi. My personal advice, 2260vk si AL-uri. Evacuare ai, faci un downpipe mai mare, mai un fmic cu traseu, ambreiaj, senzor map, evident turbo si inj. Si faci un 240 250 reali. Si acolo te opresti. P.S. Te astept pe la Timisoara, dar de data asta, fara glume gen, "baiatu, a ta e Skoda gri? hai afara ca ti-am lovit masina" ca nu pica bine la inima1 point
-
Frumos DIY. DAr eu as mai aduce urmatoarele observatii: - este bine sa se schimbe garniturile de etansare sa nu avem surpriza ca la montarea caloriferului sa avem scurgeri in habitaclu. - ca sa nu golim instalatia se pot folosi 2 cleme de strangere (clamp hose) pe furtunele ce intra in habitaclu, in compartimentul motor. - la desfacerea caloriferului oricum o sa curga antigel in habitaclu si este bine sa se aseze o folie sau un sac pe podea si sa avem la indemana niste carpe sau servetele de bucatarie la rola, pentru a absorbi antigelul ce curge la desfacerea furtunelor.1 point
-
mad_kat, acel scaun are suport pentru picioare, masina e varianta LONG. Blugii Dsquared chiar sunt faini, noua tinerilor ne plac, putini isi permit insa-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00