Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.01.2020 în toate secţiunile
-
??? m-am amuzat copios pe seama antitezei celor doua comentarii ... in alta ordine de idei sunt de parere ca fiecare se imbraca asa cum se simte bine cu exceptia anumitor situatii unde nu poti face nota discrepanta , dar in duminica in care am facut eu acele poze am consultat manualul masinii si nu impunea nici un "dress code" si am zis ca merge si cu blugii de zugrav ?12 points
-
Masina e faina, o prezenta interesanta in marea masa de a8-uri TDI blugii si picioarele puse pe tapiserie nu sunt din acceasi poveste insa.9 points
-
Salutare si La multi ani !!! Sa incep cu inceputul : "istoria" mea legata de aceasta marca Audi era nula pana aceasta achizitie iar "emotiile" mele legate de aceste masini erau oarecum neutre , le percepeam ca pe niste masini facute bine si cam atat , iar daca e sa fiu sincer cu mine parca nici acum nu-mi trezeste vreo mare pasiune, doar ca in tot timpul asta petrecut in aceasta masina am inceput sa o inteleg si s-o apreciez. Voi incerca sa va impartasesc parerea mea obiectiva despre masina mea actuala: un Audi A8L D4 Facelift , fabricatie Oct 2014 cu o motorizare 3.0TFSI de 310cp pe care-l am in posesie de aproape 1an si cu care am parcurs aproximativ 20.000 km, un "specimen" destul de rar intalnit in configuratia si cu optiunile cu care a fost echipata . In ultimii ani am avut si eu cateva masini mai bune gen Vw Phaeton , Jaguar,Bmw X5, Porsche Panamera4 , iar in familie E Cass, S Class si prin prieteni si cunoscuti seria 7 ,seria 5 etc , in general masini din ultima decada la care am avut destul acces incat sa-mi fac o parere destul de bine conturata despre ele ... in concluzie am avut ocazia de a avea cu ce compara aceasta masina si concluzia a fost ca e o masina care vine si cu bune si cu rele si aici o sa ma refer strict la experienta mea cu masina prezentata, cu optiunile si motorizarea ei si am sa clasific in felul urmator : + puncte forte # puncte neutre - puncte slabe + raportul calitate-pret este absolut imbatabil , la aprox 30.000euro +/- clar nu vei gasii nici un S-class sau Seria 7 an fabricatie 2014/2015 cu pana in 100.000km cu dotarile acestei masini + pentru cei ce le cumpara la mana a 2-a un mare dezavantaj e deprecierea rapida , beneficiezi de tehnologie relativ noua la un pret semnificativ mai mic ...spre exemplu masina asta a costat noua 138.000 euro , dupa 5 ani nu mai valoreaza nici 25% din valoarea initiala + gama foarte variata de optiuni + motor silentios cu performate bune + dinamica masinii legata de directie, franare, tractiune si siteme de siguranta active este la superlativ + interior cu o ergonomie foarte buna , desii sunt destul de multe butoane comenzile sunt plasate intuitiv ajungand sa te familiarizezi foarte repede cu masina # la interior calitatea materialelor relativ buna desii in unele locuri a capatat umpic de uzura as zice "prematura" # confort la rulare satisfacator cu putina orientare spre latura sportiva chiar si pe modul "comfort" # ca si ceilalti producatori nici Audi nu mai da exemple de fiabilitate , masinia ajungand in service pe la garantie destul de des cu diverse probleme mai mici sau mai mari # cutia de viteze cu 8 rapoarte cel putin in tandem cu aceasta motorizare 3.0 TFSI parca nu optine cele mai "line" schimbari de trepte in toate situatiile - cam mult zgomot la rulare datorat unei insonorizari ineficiente in zona rotilor astfel transmitandu-se acustic toate imperfectiunile intalnite pe suprafata de rulare - consum relativ mare de combustibil la aceasta motorizare - mentenanta destul de piperata - sistemul Bang&Olufsen raportat la ce pret a avut aceasta extraoptiune (aprox 7000 euro din informatiile mele) este efectiv o gluma proasta Inchei aceasta scurta prezentare cu precizarea ca nu sunt si nici nu ma consider vreun "reviewer" sau vreun mare narator , in fapt cred ca e prima mea descriere mai "elaborata" daca se poate numii asa facuta pe vreun forum pe unde am mai postat ... in concluzie daca am gresit pe undeva accept cu cea mai mare placere orice critica sau opinie contradictorie legata de parerile mele. Va multumesc!7 points
-
Salutare! Trebuie schimbate garnituri de etansare intre cele doua grupuri de pistoane in V. Este o problema generala de fabricatie la toate aproximativ . Efectuati reparatia altfel ajungeti sa distrugeti semeringurile de la pistoane ,implicit pierdere compresie pe piston , deformarea chiuloasei ,mai nasol explozia pistonului chiar distrugerea motorului din cauza antigelului diluat cu apa. Antigelul cu apa ( agent de racire)are si rol de racire a componentelor nu doar protejaza la inghet .Punctul de fierbere al apei la presiunea de o atmosferă fizică (101325 Pa) este foarte aproape de 100 °C. Presiunea atmosferică scade cu altitudinea și astfel și temperatura la care fierbe apa scade. De exemplu, pe vârful Everest (8848 m) apa fierbe la 69 °C. Pana rezolvati problema completati cu 1/1 antigel si apa demineralizata si nu va deplasati cu viteze mari2 points
-
Anul 2019 luna Martie. Tot in trecut Dupa aproximativ 8K km m-am dus la service pentru schimb de ulei + filtre si antigel. Am ales O&V Professionals din Floresti dupa ce am vazut pe net ceva review-uri bune la ei. Mare prostie am facut. Dupa ce am plecat de acolo imediat am simtit ca ceva nu e in regula, masina trepida, am dat repede sa vad temperatura la ulei si surpriza 115 grade....doar ce am plecat de la ei. Opresc pe dreapta, ma uit in portbagaj si surpriza! Ulei Motul specific Mercedes-Benz cu norma de MB, nu de VW si asta pe langa faptul ca au incercat sa ma lase fara un etrier pe spate. ( cand inca eram acolo m-au chemat inauntru ca cica imi curge ulei la un etrier pe spate) oamenii au dat cu ulei de motor pe janta si pe etrier doar ca sa ma faca sa il schimb. Ulterior am verificat la alt service si nu exista nici o scurgere, si un ziua de azi functioneaza perfect :)). Mi-au pus pana la urma ulei-ul stabilit de mine si nu am mai calcat la ei in veci. Deci in concluzie grija mare cu O&V Professionals din Floresti. Aprilie 2019. Am dus masina la vopsitorie pentru toate petele de rugina si lovituri de pietricele. A fost la domnul Alin care a fost laudat aici pe forum de mai multe ori. Mie personal imi place cum a iesit. Un before si after mai jos. Tot in Aprilie am schimbat discuri OE fata + placute ATE ceramice fata + lichid frana Motul DOT5.1 = 1.416 lei In Mai am mai schimbat arcuri spate ( aveam unul rupt chiar jos de tot prima bucla ) + bielete antiruliu fata = 833 lei O mica poza cu jantele de iarna OZ, asta inainte de vopsitorie:)2 points
-
Salutari tuturor si la multi ani! Aproximativ acum 2 ani am devenit si eu un membru a acestui forum minunat dupa ce am cumparat un Golf Mk6 GTI cu speranta de a invata mai multe despre aceasta masina, eu fiind incepator sa zic asa in domeniul acesta. Pot sa zic ca am invatat destul de multe si nu doar despre Golf ci si despre alte masini in general. In sfarsit mi-am facut curaj si am zis hai sa prezint si eu masinuta. Am sa o iau de la inceput pana in prezent cu posturile, ce i-am facut de cand am luat-o. ( Nu sunt chiar asa multe ) O scurta descriere. Dupa un an de cautari m-am hotarat sa iau un Golf Mk6 GTI, an 2011 iar in Mai 2018 am gasit masina ( defapt un prieten o vazuse ) la un super domn din Dej, masina avand aprox 131.000 KM. Am fost la om acasa, am testat, am verificat si am cumparat :)). Golf Mk6 GTI 2.0, 155 KW, 211 caluti, DSG, trapa, climatronic, RCD 510, DCC, Privacy-Glass, Faruri Bi-xenon, auto-leveling si cornering, Stopuri LED, scaune incalzite, sistem Dynaudio, cam astea sunt in mare. Am mai primit de la domn si un set de jante OZ pe 16 inch. Pot sa zic ca masina am luat-o intr-o stare tehnica destul de buna dar vizual nu prea, ceea ce am remediat. Cam asa arata cand am fost de am vazut masina. Nu se vede prea bine din poze dar era ciuruita de lovituri de pietre si pete de rugina. Imediat dupa cumparare am fost la service si i-am facut schimbul de ulei + filtre + schimb ulei la cutia dsg + filtru. Pret 1.500 lei Dupa care am luat anvelope noi de vara ( 1632 lei ) si i-am schimbat bucsele pe fata ( 400 lei ). Cam atat pe 2018. Iar aici prima baita dupa inmatriculare.1 point
-
Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut1 point
-
@vali zak: As face si eu trecerea la G7 dar costurile mi se par cam mari. Alte planuri pt moment...1 point
-
materialul ala acolo unde pui picioarele nu e piele, este o imitatie de piele care in mod evident ca e fix nuanta interiorului dar care e ca un material care imbina senzatia de catifelat cu cea de suprafata rugoasa , cert e ca este un material de trafic greu , este facuta ca sa stai incaltat si totodata se si curata foarte usor. Vezi ... si lumea se plange ca in Roamania nu se castiga bine in constructii ? intr-adevar "avantaj" am vrut sa zic in contextul ala ... mai gresesc si eu Multumesc !1 point
-
1 point
-
Sa vezi cum este sa ai 1700rpm la 140 Lasand gluma la o parte, sa stapanesti sanatos masina si sa te poarte comfortabil mii de km. Foarte foarte dotat modelul.. imi place prezentarea pe care ai ales sa o faci, comparatii cu mai multe modele. Nu esti singurul care zice asta despre B&O, deci te cred. Eu am Bose pe a mea si am auzit si un B&O. Avantajul celor de la B&O este mai mult catre fidelitate, dar per total nu merita diferenta de bani, subiectiv vorbind. Felicitari inca o data pentru masina.1 point
-
Faina masina B&O are ca si prima calitate pretul piperat , 50% este emblema dar au muncit mult sa obtina asta ( sa isi promoveze brand-ul ca fiind unul care face doar produse exceptionale ... mda ... nu e CHIAR asa ... ) Evident ca 7000 de euro aceasta optiune a fost doar ptr ca este pe o masina de 140.000 In rest , pare avion in spate , sau yacht , depinde la ce te uiti la tv sau ce muzica asculti Nu as lasa copii mai mici de 25 de ani sa se urce in ea si doar cu unghiile taiate Sa te bucuri de ea Pi eS : Asta cu blugii e dovada clara ca din decoratiuni interioare poti sa iti iei nava spatiala Avantaj cred ca ai vrut sa spui1 point
-
1 point
-
un video interesant despre cum il poti testa daca vrei inca o confirmare:1 point
-
1 point
-
Hai ca nu am mai postat de ceva vreme ... Au sosit s padele mai mare (padele, nu extensii!!) Intre timp m-am decis sa pun si jante mai "aerisite" Am mers pe Ultraleggera 19" 8J ET38.. momentan anvelope 215 35 19 dar am sa pun 225.. asa ca Nankangurile ca noi le voi pune de vanzare. Urmeaza si 2 elemente de exterior.. care vin peste 1-2 luni1 point
-
Eu voi face zilele aceasta tot la Generali cum am avut si anul trecut De ce ? Pai e diferenta mare de pret la celelalte plus ca la Generali am si toate asigurarile de locuinte ( Euroins - 1800 lei , Uniqa - 1600 lei si nu sunt mai cu mot decat Generali ... ) Iar cireasa de pe tort este faptul ca anul acesta cu B4 am cu 1 leu mai putin ( 894 lei ) decat anul trecut cu B3 ( 895 lei ) Cu 1 leu hranesc un pui de pisica maidanez intr-o zi ?1 point
-
1.4 tsi/ 2012/178.000 km fara distributie facuta.Nu zornaie,nu scoate zgomote suspecte,ulei de calitate+filtre la termen.1 point
-
Update. Inainte de sarbatori am schimbat distributia : pompa OEM si kit Contitech + curea accesorii. Ma surprins placut pretul. Mai ieftin decat la un Audi A4 B7 - 2004 . De sarbatori am schimbat si niste "impresii " cu un cozonac de casa. :))) Tot de sarbatori am avut parte de o experienta interesanta. La Sibiu a nins toata noapte si dimineata. La cateva sute de km, la Timisoara , totul era uscat si soare. As prefera zapada dar la Timisoara nu prea este. In schimb nu duce lipsa de ceata.1 point
-
1 point
-
Si ca sa nu stam degeaba, am mai comandat niste accesorii ieri: - protectii incuietori si balamale - curele prindere diverse accesorii - protectii suruburi/nituri - husa cheie. Ce mai vreau sa schimb sunt cele 2 filtre, de polen si de aer (in regie proprie), iar uleiul si filtrul de ulei la 15 000 km (undeva prin ianuarie, februarie - deci aproape de an). Mi se pare mult pt un ulei sa il tin si 20 000 km, dar 30 000 km.1 point
-
Eroarea actuala e p0087 ? Eu iti vorbesc din practica ,nu din ce am citit pe undeva,daca nu iei in calcul ce iti spun ...ne pierdem timpul inutil . P.S.Reparatiile se incep cu ce e mai simplu si mai ieftin.1 point
-
Diretechs.com, selectezi in dreapta Europe, dai SAVE, selectezi Year, Make, Model, selectezi Dball2, dai GO,...., la aplicatii te uiti la scheme PDF, pe dball 2. La kessy se scoate bateria. Nu trebuie sa ai cont pentru a vedea documentatie, doar pentru XKLoader 2, 3 si descarcare firmware. Un exemplu mai jos: dball-dball2-vw04eu_en_ig_ac20150219.pdf1 point
-
Ai inteles prost. BKP-ul de pe Passat are probleme cu injectoarele. Ia Golf 2.0 TDI 16V 103kw (BKD) din 2006 sau mai nou. Chiulasele incepand cu revizia C nu mai au probleme. Iar injectoarele pe BKD sunt foarte bune. Eu in 172.000km am schimbat turbina (90.000km), ambreiaj/volant (160.000km) si un rulment la roata spate (170.000km). Nu m-am atins de pivoti si alte cele. Un soft bun de 170cp si nu mai ai nevoie de nimic. DAR m-as mira sa gasesti asa ceva la 5500 euro si sa fie si masina buna.1 point
-
Am mapa de bord completa pentru Touran in limba romana, scanata, cei interesati trimiteti PM cu id de mess si o pot trimite. Mapa de bord cuprinde Planul de service, Siguranta, Manual de utilizare, Sfaturi si intretinere si Date tehnice.1 point
-
Misto rau masina..atat motorul cat si dotarile. 2200 rpm la 140km/h..consumi sigur mai putin decat un 1.6 mpi la viteza aia mi se pare totusi ciudat ca esti nemultumit de insonorizare. Sonorizarea inteleg ca nu e wow in raport calitate pret, dar B&O mi se pare foarte ok. Sa o stapanesti sanatos.0 points
-
mad_kat, acel scaun are suport pentru picioare, masina e varianta LONG. Blugii Dsquared chiar sunt faini, noua tinerilor ne plac, putini isi permit insa0 points
-
Datorita parerilor diverse de pe forumuri(de obicei citesc inainte sa intreb) , am zis sa intreb de oameni competenti :), pentru ca diversitatea e mare si ma poate incurca. Am inteles ca motorul cu codul respectiv are o serie de probleme la injectoare, si in general 2.0 tdi nu prea e fericit. Sunt sigur ca 1.9 tdi nu ma va multumi. Nu fac multi kilometri pe an, max 10.000 cum spuneam, dar o iau eu mai sportiv uneori si nu prea am de unde sa cer de la 1.6. M-am gandit si la un golf/leon 1.8T 180cp, dar consumul cam maricel nu prea ma impinge in acea directie. Stiu ca la numarul de km pe care il fac nu am nevoie de diesel, e pur si simplu pentru placerea de a conduce si nu stiu ce sa aleg.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00