Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.01.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare si La multi ani !!! Sa incep cu inceputul : "istoria" mea legata de aceasta marca Audi era nula pana aceasta achizitie iar "emotiile" mele legate de aceste masini erau oarecum neutre , le percepeam ca pe niste masini facute bine si cam atat , iar daca e sa fiu sincer cu mine parca nici acum nu-mi trezeste vreo mare pasiune, doar ca in tot timpul asta petrecut in aceasta masina am inceput sa o inteleg si s-o apreciez. Voi incerca sa va impartasesc parerea mea obiectiva despre masina mea actuala: un Audi A8L D4 Facelift , fabricatie Oct 2014 cu o motorizare 3.0TFSI de 310cp pe care-l am in posesie de aproape 1an si cu care am parcurs aproximativ 20.000 km, un "specimen" destul de rar intalnit in configuratia si cu optiunile cu care a fost echipata . In ultimii ani am avut si eu cateva masini mai bune gen Vw Phaeton , Jaguar,Bmw X5, Porsche Panamera4 , iar in familie E Cass, S Class si prin prieteni si cunoscuti seria 7 ,seria 5 etc , in general masini din ultima decada la care am avut destul acces incat sa-mi fac o parere destul de bine conturata despre ele ... in concluzie am avut ocazia de a avea cu ce compara aceasta masina si concluzia a fost ca e o masina care vine si cu bune si cu rele si aici o sa ma refer strict la experienta mea cu masina prezentata, cu optiunile si motorizarea ei si am sa clasific in felul urmator : + puncte forte # puncte neutre - puncte slabe + raportul calitate-pret este absolut imbatabil , la aprox 30.000euro +/- clar nu vei gasii nici un S-class sau Seria 7 an fabricatie 2014/2015 cu pana in 100.000km cu dotarile acestei masini + pentru cei ce le cumpara la mana a 2-a un mare dezavantaj e deprecierea rapida , beneficiezi de tehnologie relativ noua la un pret semnificativ mai mic ...spre exemplu masina asta a costat noua 138.000 euro , dupa 5 ani nu mai valoreaza nici 25% din valoarea initiala + gama foarte variata de optiuni + motor silentios cu performate bune + dinamica masinii legata de directie, franare, tractiune si siteme de siguranta active este la superlativ + interior cu o ergonomie foarte buna , desii sunt destul de multe butoane comenzile sunt plasate intuitiv ajungand sa te familiarizezi foarte repede cu masina # la interior calitatea materialelor relativ buna desii in unele locuri a capatat umpic de uzura as zice "prematura" # confort la rulare satisfacator cu putina orientare spre latura sportiva chiar si pe modul "comfort" # ca si ceilalti producatori nici Audi nu mai da exemple de fiabilitate , masinia ajungand in service pe la garantie destul de des cu diverse probleme mai mici sau mai mari # cutia de viteze cu 8 rapoarte cel putin in tandem cu aceasta motorizare 3.0 TFSI parca nu optine cele mai "line" schimbari de trepte in toate situatiile - cam mult zgomot la rulare datorat unei insonorizari ineficiente in zona rotilor astfel transmitandu-se acustic toate imperfectiunile intalnite pe suprafata de rulare - consum relativ mare de combustibil la aceasta motorizare - mentenanta destul de piperata - sistemul Bang&Olufsen raportat la ce pret a avut aceasta extraoptiune (aprox 7000 euro din informatiile mele) este efectiv o gluma proasta Inchei aceasta scurta prezentare cu precizarea ca nu sunt si nici nu ma consider vreun "reviewer" sau vreun mare narator , in fapt cred ca e prima mea descriere mai "elaborata" daca se poate numii asa facuta pe vreun forum pe unde am mai postat ... in concluzie daca am gresit pe undeva accept cu cea mai mare placere orice critica sau opinie contradictorie legata de parerile mele. Va multumesc!
    11 points
  2. Salutari tuturor si la multi ani! Aproximativ acum 2 ani am devenit si eu un membru a acestui forum minunat dupa ce am cumparat un Golf Mk6 GTI cu speranta de a invata mai multe despre aceasta masina, eu fiind incepator sa zic asa in domeniul acesta. Pot sa zic ca am invatat destul de multe si nu doar despre Golf ci si despre alte masini in general. In sfarsit mi-am facut curaj si am zis hai sa prezint si eu masinuta. Am sa o iau de la inceput pana in prezent cu posturile, ce i-am facut de cand am luat-o. ( Nu sunt chiar asa multe ) O scurta descriere. Dupa un an de cautari m-am hotarat sa iau un Golf Mk6 GTI, an 2011 iar in Mai 2018 am gasit masina ( defapt un prieten o vazuse ) la un super domn din Dej, masina avand aprox 131.000 KM. Am fost la om acasa, am testat, am verificat si am cumparat :)). Golf Mk6 GTI 2.0, 155 KW, 211 caluti, DSG, trapa, climatronic, RCD 510, DCC, Privacy-Glass, Faruri Bi-xenon, auto-leveling si cornering, Stopuri LED, scaune incalzite, sistem Dynaudio, cam astea sunt in mare. Am mai primit de la domn si un set de jante OZ pe 16 inch. Pot sa zic ca masina am luat-o intr-o stare tehnica destul de buna dar vizual nu prea, ceea ce am remediat. Cam asa arata cand am fost de am vazut masina. Nu se vede prea bine din poze dar era ciuruita de lovituri de pietre si pete de rugina. Imediat dupa cumparare am fost la service si i-am facut schimbul de ulei + filtre + schimb ulei la cutia dsg + filtru. Pret 1.500 lei Dupa care am luat anvelope noi de vara ( 1632 lei ) si i-am schimbat bucsele pe fata ( 400 lei ). Cam atat pe 2018. Iar aici prima baita dupa inmatriculare.
    5 points
  3. Hai ca nu am mai postat de ceva vreme ... Au sosit s padele mai mare (padele, nu extensii!!) Intre timp m-am decis sa pun si jante mai "aerisite" Am mers pe Ultraleggera 19" 8J ET38.. momentan anvelope 215 35 19 dar am sa pun 225.. asa ca Nankangurile ca noi le voi pune de vanzare. Urmeaza si 2 elemente de exterior.. care vin peste 1-2 luni
    5 points
  4. Nu inteleg nemultumirile legate de incalzire si autonomie: mai aveti un pic si o sa oferiti ca solutie statul cu suba in masina si suflat in maini ca sa mai castigati cativa zeci de Km. Dar pentru ce ?? Adica 100 Km iarna nu va ajung sau cum ? E masina de oras !, cat vreti sa mergeti ??
    4 points
  5. Sa completam "cartea service"...
    2 points
  6. 1.4 tsi caxa - 2010 - 175.000 km...Am schimbat distributia + variator mai mult dintr-un moft la 120k (mi se parea intr-o dimineata ca zornaie prea tare lantul)...De atunci merge fara probleme, si avand ultima versiune de distributie ma astept sa tina mai mult de 100k km. Lumea se sperie de motorul asta din cauza distributiei, dar nu e o nici o problema cu ea. Conteaza doar sa schimbi uleiul la timp (cam 8000-10.000 daca circuli mult prin oras) si sa pui un ulei de calitate (folosesc Motul sau LiquiMolly)
    2 points
  7. 1.4 tsi/ 2012/178.000 km fara distributie facuta.Nu zornaie,nu scoate zgomote suspecte,ulei de calitate+filtre la termen.
    2 points
  8. Volkswagen Golf IDT Variant 2005 1J-4-000 001 __ WVWZZZ1JZ5W037572 - partslink24.pdf Volkswagen Golf IDT Variant 2005 1J-4-000 001 __ WVWZZZ1JZ5W037572 -partslink24.pdf Volkswagen Passat estate BlueMotion technology 2016 3C-G-000 001 __ WVWZZZ3CZGE074078 - partslink24.pdf Volkswagen Passat estate BlueMotion technology 2016 3C-G-000 001 __ WVWZZZ3CZGE074078 -partslink24.pdf Volkswagen Jetta 2018 16-J-000 001 __ WVWZZZ16ZJM006892 - partslink24.pdf Volkswagen Jetta 2018 16-J-000 001 __ WVWZZZ16ZJM006892 -partslink24.pdf Audi Audi A4 Av. 2,0 IDT 2016 WAUZZZF41GA106499 - partslink24.pdf Audi Audi A4 Av. 2,0 IDT 2016 WAUZZZF41GA106499 -partslink24.pdf Sper sa va ajute. La multi ani!
    2 points
  9. In prima instanta, nu te lega la cap cu asemenea motorizare indiferent daca rulezi 2000 sau 20.000km pe an. Ai cazul unui coleg cu piston/segment pe cil. 3 decedat masina cumparata de nici 6 luni.
    2 points
  10. La mine a fost destul de dificil facand treaba asta pentru prima data. Desfacutul, respectiv montajul pe masina e mai greoi in sensul ca accesul la suruburi e foarte limitat. O treaba buna ar fi sa cureti si galeria de admisie odata cu egr si clapeta. Am curatat cu spuma activa de motor mizeria adunata in interiorul pieselor, cu mare atentie sa nu afectez partea electrica-electronica. Am inlocuit toate garniturile pe care le-am dat jos.
    1 point
  11. În cazul ăsta sunt doi senzori, câte unul de fiecare parte a filtrului. La generațiile mai vechi furtunurile intrau in acelasi senzor. Uite un video cu un Golf 7 in care se vad cei doi senzori.
    1 point
  12. Asa se incarca bateriile astea AGM sau EFB de la masinile cu start-stop, cu 14,9 V sau deloc si-ti arata si 12,5V de ex. Bateriile astea suporta descarcari si incarcari mari. Eroare de prioritate 7 nu-i eroare. Dupa ce ai incuiat masina s-a vazut un consum de curent nenormal. De ce? Ai lasat camera video sau incarcatorul de la telefon nescos din mufa brichetei.
    1 point
  13. Salutare! Au anuntat oficial lotul disponibil pentru Romania ca fiind de 200 de bucati?
    1 point
  14. Ai alarma de fabrica? Sa nu i se fi stricat acumulatorul si sa incerce sa se incarce permanent de la bateria masinii.
    1 point
  15. Confirm si eu, curatat EGR si clapeta in luna aprilie. Am 15000 de km de atunci si totul e ok.
    1 point
  16. @deenmanCa si proprietar de 1.4 TSI din 2009 si 2011,ma indoiesc ca la colegul nu s-a auzit nici un zgomot ,consum excesiv ulei sau nu se putea depista o problema de lipsa compresie , piston decedat... Depinde de fiecare motor cum a fost exploatat! Noi romanii suntem obisnuiti cu sa folosim masina dupa expresia: " Sa ii dau doar apa,paie si bataie " .Motorul "urla in draci" si proprietarul spune : "Nu are nimic, e doar frig /cald afara si se incalzeste " In general pe forum intra proprietarii ce au probleme si cauta solutii sau informatii, dar sunt sigur ca sunt mult mai multi posesori multumiti cu aceste tipuri de motoare. Este doar parerea mea ....
    1 point
  17. se repara cat ai zice peste .....aaaadica noodles
    1 point
  18. Softul dieselgate nu împiedică finalizarea regenerării. Mai mult de 15 km nu ar trebui să dureze și pe loc nu își face regenerarea până la capăt.
    1 point
  19. Atenție la ofertele Porsche Leasing (sper sa fie k postarea) Dau discount dacă i-ai prin ei ca și finanțare, dar au niște costuri de finanțare groaznice fata de alții (dobânda, comision de acordare)
    1 point
  20. Profilul ala nu il vezi decat daca dai jos fata la portiera.Ala prinde fata de portiera in chederul de langa geam. Poti incerca mai intai o soluție mai rapida, poate cu ceva lubrifiant, fara sa dai jos fata. Poate la tine rezolva problema. Banda din aia gasesti de obicei unde se vand piese auto. Eu parca am luat de la Unix. Are cam 1cm latime si e f subtire, se rupe usor la mana. Parca am vazut si prin magazine de bricolaj marca Tesa.
    1 point
  21. Nu puteam să o țin prea mult curată. Brasov - lacul Sf. ANA
    1 point
  22. 1 point
  23. Am gasit o spălătorie foarta buna se pare in Brasov. Nu fac totul in graba iar golful arata acum ca nicodata. ( am zis sa fie curat inainte de "transplant " )
    1 point
  24. Iti vorbesc prin prisma unui om cu rupturi de gr2 la toate cele 4 meniscuri. Stiu prea bine si durerile si dificultatile de miscare, si lipsa de chef de viata indusa de acestea. Si nu le consider motiv suficient pentru a renunta la o pasiune, decat in cazul in care acea pasiune nu era reala in prima faza. Daca ai vrea, masina te va astepta pana vei fi suficient de ok (cateva luni de recuperare), si bani vei strange usor usor ca sa lucrezi la ea.
    1 point
  25. Explicatii n-am primit, si tin motorul intre 2200-3000rpm. Ma gandesc sa cer la reprezentanta sa-mi calibreze si sa-mi vanda un actuator (al 5-lea) pe care sa-l pot monta la primul service cand imi pica iar pe transfagarasan sau in Ungaria, sa nu mai stau 3 sapt dupa programare, comandat piesa, montat. Cineva care stie ce presupune calibrarea imi poate zice daca sunt probleme cu solutia asta ?
    1 point
  26. Baieti conform procedurilor de service ale celor de la grupul VAG adaptari se fac doar dupa inlocuirea ambreiajelor sau a mecatronicului !!! Restul sunt povesti si efectuarea adaptarilor cateodata mai si dauneaza bunului mers al cutiei !!! Cat despre inlocuirea volantei, de ce ar trebui adaptari facute ambreiajului ? Doar pentru ca sunt unul langa altul ? in cel mai bun caz asta este o chichita a unor mecanici de a va lua ceva bani in plus, deci este up to you daca vreti sa-i dati ??? In rest, drumuri bune ?
    1 point
  27. @ cei care poseda si folosesc trotinetele : incercati sa va detasati si sa aveti pareri obiective. Chiar sunt interesat de subiect, s-au inmultumit foarte tare si chiar sunt un pericol. Merg haotic si isi risca viata.. @ Muale : inteleg din postarile tale ca esti posesor?
    1 point
  28. Unii.... Au văzut și OZN uri. Eu ma raportez numai la cazurile cunoscute direct, rezolvate, etc.
    0 points
  29. Din cate stiu 1.5 pe octavia 3 vine doar cu DQ200, slabe sanse sa fie altceva. Nu iti face probleme, este ok, este noua, ai garantie... Sunt mai multi colegi pe forum care au cutia asta si nu au avut probleme.
    -1 points
  30. Sper sa apara acel cineva care sa reuseasca minunea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!