Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2020 în toate secţiunile

  1. Nu puteam să o țin prea mult curată. Brasov - lacul Sf. ANA
    8 points
  2. Urgent Inlocuieste senzorul de presiune diferentiala ,egr-ul si curata clapeta
    1 point
  3. Este sigura,dar pe original motorasul este Borg Warner nu se mai pune motoras Wahler,doar supapa este in continuare produsa de Wahler.
    1 point
  4. 1430 Wahler.. sau original 1700 care e tot Wahler. Vezi ca .. daca ai egr nefunctional.. adica in limp mode .. nu intra pe regenerare.
    1 point
  5. Da, se pare ca o sa necesite înlocuirea EGR ului
    1 point
  6. 220 lei. Da, pune si alcantara, dar e 280 lei ( in loc de piele perforata, sau cum vrei tu ). Inelul central era in jur de 70 lei daca tin bine minte..imi scrii pe whatssup ( am nr la profil ) daca vrei nr lui.
    1 point
  7. 1 point
  8. Rear Assist - din cate stiu eu are radare in bara, nu are nici o legatura Easy Open (sau Virtual Pedal). Rear Assist - foloseste senzorii de Side Assist atunci cand mergi cu spatele ! Daca ai ledurile in oglinzi, ai radararele in bara. Radare care sunt folosite si la Rear Assist. Pentru Virtual Pedal - ai nevoie de o antena pe interiorul barei, care verifica corpul uman (piciorul) si cheia sa fie la max 50cm de bara ! Pentru deschidere electrica ai nevoie: - Controler motor/moatoare, - Motor/motoare, - Buton, - Cablaj capota hayon, - Cablaj/mufe controler, - Cui/retractor yala (vine jos in portbagaj) Retractor capota, motor si buton se mufeaza la controller. Controller-ul se alimenteaza si conecteaza la Can Hi + Low (potrivit pentru acest modul).
    1 point
  9. "si un cadru facut de fie-mea" fotografic, adica... pentru cateva secunde mi s-a blocat creierul si nu stiam ce cadru (portabagaj, motor, whatever?) a facut fiica ta pentru touareg
    1 point
  10. Inspectia este inspectie (inspection care traduci cu inspectie sau revizie) si schimbul de ulei este schimb de ulei. Nu are nici o legatura una cu alta. Schimbul de ulei se face cand zice masina ca trebuie, nu cand zice serviceul. Inspectia sau revizia se face anual cu exceptia masinii noi la care prima inspectie este dupa 2 ani. La inspectia de 3 ani se schimba lichidul de frana (ieftin, in jur de 300 lei), apoi din 2 in 2 ani. Acum te cheama ca ai 3 ani si desigur ca nu o sa-ti schimbe si uleiul pe care numai ce l-ai schimbat. Bujiile se schimba la 60.000 Km.
    1 point
  11. Autohold se face initial pe toate rotile prin mentinerea presiunii in circuitul hidraulic de franare atunci cand este apasata pedala de frana si masina este oprita pe loc. E o electrovalva inclusa in ABS. Poate utiliza si pompa ABS in acest sens, dar la VW nu am intalnit inca. Dupa o perioada masina actioneaza motorasele spate si da drumul presiunii. Dacia are autohold doua secunde pentru pornirea in rampa dar nu are frana spate automata.
    1 point
  12. Fa o scanare, vezi dacă ai ceva erori legate de antena. Eventual, Dă-l jos, trage un fir din antena și vezi dacă prinde și altceva. Dacă nu, problema este din aparat, cauta un electronist, să-l verifice
    1 point
  13. La multi ani! Bucuresti -> Bansko si inapoi. ~1100 km de placere si depasiri cu toti caii. 5000 km de la revizie si uleiul este identic pe joja (i ♥️ Motul). 2020 imi aduce o dorinta uriasa de a pune la punct toate detaliile si a rezolva toate problemele (estetice si tehnice). 100% tipla probabil ca nu va fi niciodata, dar se poate muuult mai bine ca acum. P S imi place la nebunie cum arata masina murdara (totusi maine face baie sigur)
    1 point
  14. De cele mai multe ori preventia este cea mai buna. Daca stai sa acumulezi X grame pe care le arzi mai rau, nu este echivalent cu Y grame pe care le arzi mai repede si mai des? x >y De ce ar ramane mai multa cenusa cand arzi mai rar si mai multa decat cand arzi mai putina si ma des. Din cate am inteles la EURO6 se merge mai mult pe preventia, adica regenerari dese, tocmai pentru a avea mai mereu filtrul curat. Multumesc!
    1 point
  15. La multi ani tuturor !! Sa avem parte de un an 2020 mai bun, multa sanatate si realizari, iar nu in ultimul rand un an fara probleme pentru masinutele noastre! ? Anul acesta masina a fost cuminte si a venit mosul.
    1 point
  16. Salut colegi ! Am revenit la Golf Dupa ce am terminat mk2, la doar 8000 de km , a luat foc. Doi ani de zile am fost doar cu masina de serviciu. Pana ieri. Am devenit posesorul unui Golf mk4 GTI 1.8 turbo, 180 hp. Am luat-o de la un prieten, care din 2009 pana acum a facut 50000 km El, la randul lui a cumparat-o de la prieteni de familie, care au cumparat-o noua din US. De fapt de aia am luat-o, ca ii stiam istoricul. Masina are 121000 km, prima inmatriculare a fost in 2004 Consumul mediu pe 50 km in oras este de 11.2, mers in trafic, cu usoare sprinturi. In urmatoarea perioada, din pacate nu voi putea conduce masina. Dar am un plan pentru ea soft stage1 , evacuare de inox, o alta suspensie si alte frane. Suspensia se simte cam obosita. Intrebarea mea ar fi : ce suspensie recomandati ? Ma intereseaza un raport calitate pret bun. Recomandati reglabila ? KW din ce am vazut fac doar reglabile. Eventual preturi ...
    1 point
  17. Minunat...la un moment dat o sa ajunga si volanul o optiune. Rear door safety lights - a mea nu are asa ceva si nici nu am vazut la nici un model
    1 point
  18. Va multumesc! Stiu care este pretul amortizorelor, insa din cate am citit rezista destul de mult. O sa incerc sa gasesc si o zi pentru verificare in service daca reusesc, oricum a spus ca daca ma hotarasc sa cumpar masina nu mi-o poate lasa acum ca sa nu trebuiasca sa mearga cu copilul cu autobuzul. E adevarat ca nu prea imi raman multi bani de reparatii, insa masina nu pare sa aiba probleme ascunse la fel ca in cazul samsarilor cu care am mai discutat. Singurul lucru care ma pune pe ganduri e faptul ca masina nu s-a vandut intr-o luna (e adevarat si ca prima data cand am vazut anuntul cerea 9400/9600), deci poate romanii s-au indreptat spre cele la 8500 cu dotari FULL (si mai putine decat la masina din anunt )
    1 point
  19. Man dai pe pozitii sau faza scurta si tragi spre tine.La prima ,,treapta" de tragere se aprind pe fata iar la a doua pe spate. 11 posturi inutile cand se putea explica simplu dintr-un singur post.Nu toata lumea se pricepe la masini si mai ales la una noua la care iti e frica sa nu tragi prea tare de un comutator ca sa nu rupi ceva.Am o verisoara care a descoperit dupa 2 ani ca la Ibiza are si stropitoare la luneta. Apropo sa stapanesti masina sanatos!
    1 point
  20. @kacsabacsi78...Hai ca iti explic de unde provine confuzia;daca tragi un ochi pe schema distributiei iti este foarte usor sa incurci lucrurile pt ca iti apare o singura axa cu came.In realitate sunt 2 axe cu came dar doar 1 preia miscarea de rotatie de la curea si o distribuie si celeilalte axe pe partea opusa a distributiei prin un sistem de pinioane...
    1 point
  21. Rezolvat... sorry asa tarziu raspund... am fost intr-o deplasare... Deci, dupa cum va spuneam la roata spate-sofer, nu functiona "Parking brake"... dat fiind roata scoasa... am mai scos motorasul, am pus un simplu bec la cele doua contacte care vin p/u alimentarea rotii cu electricitate... bag cheia in "ignition"... pornesc motorul... (caci numai astfel se activa frana de "buton" la acel moment, si plus la toate numai cea din dreapta)... si apas butonul "magic" - "P" si observ ca becusorul se aprinde timp de o sec. si apoi se stinge... dupa cateva sunete pe la niste mesteri in domeniu... ei imi spun ca asa si va fi atit timp cat calculatorul nu va recunoaste motorasul... numai ca sursa de consum la acea alimentare cu electricitate... am pus motorasul scos, la direct, apas iarasi butonul "P"... si observ ca el face doua rotatii (360) intr-o parte, iar apoi isi schimba sensul rotatiei, si se roteste in directie opusa timp de vreo 20-25 sec. INTREBARE: De ce nu a functionat de la bun inceput? fiindca l-am mai scos odata... RASPUNS: Fiindca cand l-am scos, am desprins frana manual cu o cheie tip "steluta" rotind pana la capat (adica, deschis de tot)... de aia cand am instalat motorasul la loc... fiindu-i dat comanda de "brake"... el incepea sa faca cele doua rotatii (360) in directia desprinderii, iar daca l-a mine era deja desprinsa pana la capat cu totul?!? El se oprea si se bloca automat... si-mi arata eroare... SOLUTIA: Am facut cele doua rotatii inapoi cu mana p/u a i le permite motorasului sa le invarte el... zis si facut... Am pus, a facut rotatiile cuvenite... intr-o directie, apoi in alta... s-a actionat frana de mana si mi-au disparut erorile automat fara ajutorul VAG-COM-ului... Sper sa nu vi se intample astfel de situatii... dar in caz ca vi se intampla... caci cu aceasta masina multe lucruri ciudate vi se pot intampla... sper ca informatia data sa va fie de folos... FITI ATENTI LA DRUM !!!
    1 point
  22. Decat sa imi iau 1,6 pt un impozit mai mic si pt ca "are un consum mai mic" si sa se defecteze egr la 80,000km si sa ma rog de ea pe strada prefer un 2,0 am vazut si la 300,000 fara probleme cu acelas egr depinde si de modul de exploatare.
    -1 points
  23. @zaboss eu am lucrat cu cei de la cluj cand am luat ateca. Tot timpul am avut impresia ca sunt mai seriosi cei din vestul tarii. Totul a fost mail/telefon/curier pana la ridicarea masinii. La mine au fost cei de la topcar dar poti incerca la compexit. Spor
    -1 points
  24. Acesta este unul din lucrurile pe care l-am apreciat la grupul VAG față de competitorii săi, acela că diferențele între generații sunt discrete, ceea ce păstrează și valoarea de revânzare a mașinii. Referitor la „micile economii” puse mai sus, impresia mea este că se renunță treptat la ceea ce era „simply clever”. Dacă revedem primele videoclipuri de la noi sau de aiurea, cam astea erau chestiile remarcate - umbreluțele, lanterna, protecțiile la uși... Desigur, nimeni nu ia decizia de achiziție pentru o umbrelă sau 2 cârlige în minus în portbagaj, dar, cumva, după ce știi că au fost, e o ușoară dezamăgire că nu mai sunt. (Acum, sper să nu lase portbagajul complet fără lumină :D).
    -1 points
  25. @yanq conduci "normal" inseamna. Pe mine m-a enervat functia asta pana am dezactivat-o cu obd. Tot timpul gaseam pe autostrada indivizi care mergeau pe banda 2 sub limita legala, si cum nu obisnuiesc sa dau flash fac overtaking right.
    -1 points
  26. Cred ca nu intelegi cum functioneaza un dpf. Dupa fiecare regenerare ramane o anumita cantitate de cenusa .. care nu pleaca din dpf decat sch sau spalat.Se arde doar carbonul depus in dpf.adica soot mass.In urma arderi ramane oil ash Mai multe reg.. mai multa cenusa depusa. Acum intelegi cum sta treaba ? Un dpf care are dublu reg clar se va infunda mai rapid. Cu dieselgate ii reduci mult durata de viata. Componentele la prima generatie de tdi cr au fost concepute sa functioneze cu softul original... nu dieselgate modificat ca iasa pe aproape ok gazele .Soft asemanator cu cel dieselgate au motoarele tdi cr .. euro 6 si ultimele modele de euro 5 .. care nu au fost afectate de dieselgate. In privinta mirosului la gaze .. e aceasi treaba chiar si cu dieselgate ..lucru conststat la un nr mare de masini.
    -1 points
  27. Lasa asa , fiecare cum crede și cum înțelege. fiecare merge cu masina cu ce soft vrea, la urma urmei sint bani voștri. Vw a aruncat pe mașinile voastre acest soft păcătos. Lor le convine, viața lunga nu vor avea , componentele pică, cresc vânzările, treaba buna gândită. Cei care nu înțeleg cum sta treaba și cred ca softul dieselgate ok, sa mearga asa.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!