Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.01.2020 în toate secţiunile

  1. La multi ani! Bucuresti -> Bansko si inapoi. ~1100 km de placere si depasiri cu toti caii. 5000 km de la revizie si uleiul este identic pe joja (i ♥️ Motul). 2020 imi aduce o dorinta uriasa de a pune la punct toate detaliile si a rezolva toate problemele (estetice si tehnice). 100% tipla probabil ca nu va fi niciodata, dar se poate muuult mai bine ca acum. P S imi place la nebunie cum arata masina murdara (totusi maine face baie sigur)
    3 points
  2. Update. Inainte de sarbatori am schimbat distributia : pompa OEM si kit Contitech + curea accesorii. Ma surprins placut pretul. Mai ieftin decat la un Audi A4 B7 - 2004 . De sarbatori am schimbat si niste "impresii " cu un cozonac de casa. :))) Tot de sarbatori am avut parte de o experienta interesanta. La Sibiu a nins toata noapte si dimineata. La cateva sute de km, la Timisoara , totul era uscat si soare. As prefera zapada dar la Timisoara nu prea este. In schimb nu duce lipsa de ceata.
    2 points
  3. MAsoara siguranta de la alternator, se pare ca este arsa.
    1 point
  4. Update la inceput de an Aproape 190k... masina merge bine, a primit o spalare meritata si cateva poze. Am pus si o poza cu Apple Carplay, o placere sa il folosesti la drumuri lungi. O chestie foarte interesanta este consumul "Long-term" care nu a fost resetat niciodata si se poate observa consumul mediu de cand este masina, mers preponderent extraurban... Nici eu nu il voi reseta cel mai probabil. Ciudat este faptul ca mileageul din long term este mai mare cu 54km decat cel din odo. Am intrebat la reprezentanta si au zis ca este ceva buggy, n-au idee de ce este asa. Oricum nu este vorba de dat km inapoi. Sarbatori Fericite si drumuri bune sa aveti!
    1 point
  5. Da, senzor defect sau cablaj, deseori întâlnit la Touareg. Superba plimbarea!
    1 point
  6. Parca ai luat masina de cateva luni sotiei? nasol, uite de asta nu e bine sa se mai cumpere tsi pe lant, si nu e caz izolat. Daca doresti sa tii masina multi ani, iti recomand sa montezi pe ea pistoane de generatia 3 cu segmenti mult mai inalti/lati, altfel se intampla iar problema.
    1 point
  7. 1 point
  8. Răspunde cum produce mai multă cenușă dacă ai vreo explicație. Spun asta fără răutate. Vrem să înțelegem. De unde provine mai multă cenușă.
    1 point
  9. De cele mai multe ori preventia este cea mai buna. Daca stai sa acumulezi X grame pe care le arzi mai rau, nu este echivalent cu Y grame pe care le arzi mai repede si mai des? x >y De ce ar ramane mai multa cenusa cand arzi mai rar si mai multa decat cand arzi mai putina si ma des. Din cate am inteles la EURO6 se merge mai mult pe preventia, adica regenerari dese, tocmai pentru a avea mai mereu filtrul curat. Multumesc!
    1 point
  10. Cenușa (oil ash) este un reziduu principal al uleiului de motor, respectiv al aditiviilor din ulei. De aceea este foarte importanta norma uleiului. Soot este ars și eliminat complet din filtru. Mai multe detalii https://www.dieselnet.com/tech/dpf_ash.php
    1 point
  11. Anvelopele de iarna trebuie să fie mai moi, tocmai pentru a nu se întări la temperaturi scăzute. De aceea se și uzează mai repede.
    1 point
  12. 1 point
  13. https://www.drive2.ru/b/528222154609658386/
    1 point
  14. Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.
    1 point
  15. Exact Groove; "lumineaza-ne" ;) si pe noi.
    1 point
  16. Deci dieselgate produce dublu (aproape) cantitate de ce cenușă produsă de uleiul ars? Cum așa? Pistoanele fac cursă dublă? Pentru că cenușa apare în urma arderii uleiului nu motorinei.
    0 points
  17. Cine ar mai lua o masina fara frane? Hai sa fim seriosi. Mai ales la automata ai infipt amandoua picioarele in pedala de frana si nu are cum sa nu se opreasaca.
    -1 points
  18. Cred ca nu intelegi cum functioneaza un dpf. Dupa fiecare regenerare ramane o anumita cantitate de cenusa .. care nu pleaca din dpf decat sch sau spalat.Se arde doar carbonul depus in dpf.adica soot mass.In urma arderi ramane oil ash Mai multe reg.. mai multa cenusa depusa. Acum intelegi cum sta treaba ? Un dpf care are dublu reg clar se va infunda mai rapid. Cu dieselgate ii reduci mult durata de viata. Componentele la prima generatie de tdi cr au fost concepute sa functioneze cu softul original... nu dieselgate modificat ca iasa pe aproape ok gazele .Soft asemanator cu cel dieselgate au motoarele tdi cr .. euro 6 si ultimele modele de euro 5 .. care nu au fost afectate de dieselgate. In privinta mirosului la gaze .. e aceasi treaba chiar si cu dieselgate ..lucru conststat la un nr mare de masini.
    -1 points
  19. La non dieselgate din uleiul ars și la dieselgate din arderea combustibilului deficitară?
    -1 points
  20. Lasa asa , fiecare cum crede și cum înțelege. fiecare merge cu masina cu ce soft vrea, la urma urmei sint bani voștri. Vw a aruncat pe mașinile voastre acest soft păcătos. Lor le convine, viața lunga nu vor avea , componentele pică, cresc vânzările, treaba buna gândită. Cei care nu înțeleg cum sta treaba și cred ca softul dieselgate ok, sa mearga asa.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!