Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.01.2020 în toate secţiunile

  1. UPDATE: 103.000 km (27.000 km cu motorul nou) Salutare colegi forumisti si La Multi Ani!!! Am reusit la sfarsitul anului trecut sa depasesc cifra rotunda de 100k km, respectiv 27k km de la inlocuirea motorului. Motorul nou nu mai consuma ulei. Am completat 0.5l la 18k km de la schimbarea motorului, pana atunci neumbland deloc la ulei. A urmat in noiembrie revizia de 5 ani, moment la care avem 95.5k km. Apoi in decembrie al treilea rand de placute de frana fata, de data asta impreuna cu discurile de frana. Am mai schimbat si un rand de Osram-uri Night Breaker Laser, de data aste noua generatie Next Gen. In continuare foarte multumit de aceste becuri. In fine am luat envelope noi de iarna, pentru ca cele vechi aveau 5 ani si erau cam tocite. Am inlocuit celebrele Continantal TS850 cu Dunlop Winter Sport 5. In decembrie masina a "suportat" o excursie de 3500km in Austia, in care s-a comportat fara repros (2 adulti + 2 copi,, portbagaj + cutie Thule pline ochi). In ciuda problemelor avute cu motorul, sunt in continuare foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta. Am decis sa o mai tin inca un an, iar apoi ma gandesc sa trec la un SUV.
    3 points
  2. Oare e mai important motorul sau sănătatea oamenilor? Inainte de update, daca lăsăm motorul sa mearga un minut, abia se mai putea respira in garaj. Fără un sistem de AdBlue, nu prea ai cum să scazi emisiile de NOx fara sa crești soot. Noile motoare au intervale scazute de regenerare din proiectare.
    2 points
  3. La non dieselgate din uleiul ars și la dieselgate din arderea combustibilului deficitară?
    1 point
  4. Răspunde cum produce mai multă cenușă dacă ai vreo explicație. Spun asta fără răutate. Vrem să înțelegem. De unde provine mai multă cenușă.
    1 point
  5. Deci dieselgate produce dublu (aproape) cantitate de ce cenușă produsă de uleiul ars? Cum așa? Pistoanele fac cursă dublă? Pentru că cenușa apare în urma arderii uleiului nu motorinei.
    1 point
  6. Daca se va crea un pool/pariu...eu merg pe o petarda esuata
    1 point
  7. Cenușa (oil ash) este un reziduu principal al uleiului de motor, respectiv al aditiviilor din ulei. De aceea este foarte importanta norma uleiului. Soot este ars și eliminat complet din filtru. Mai multe detalii https://www.dieselnet.com/tech/dpf_ash.php
    1 point
  8. Am avut skoda octavia 2FL cu 1.4TSI CAXA, era fabricat in luna iunie 2010 si era euro 5.
    1 point
  9. Cred ca nu intelegi cum functioneaza un dpf. Dupa fiecare regenerare ramane o anumita cantitate de cenusa .. care nu pleaca din dpf decat sch sau spalat.Se arde doar carbonul depus in dpf.adica soot mass.In urma arderi ramane oil ash Mai multe reg.. mai multa cenusa depusa. Acum intelegi cum sta treaba ? Un dpf care are dublu reg clar se va infunda mai rapid. Cu dieselgate ii reduci mult durata de viata. Componentele la prima generatie de tdi cr au fost concepute sa functioneze cu softul original... nu dieselgate modificat ca iasa pe aproape ok gazele .Soft asemanator cu cel dieselgate au motoarele tdi cr .. euro 6 si ultimele modele de euro 5 .. care nu au fost afectate de dieselgate. In privinta mirosului la gaze .. e aceasi treaba chiar si cu dieselgate ..lucru conststat la un nr mare de masini.
    1 point
  10. Salut, Intra aici https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-golf-vi-variant-1.4-122hp-tsi-16796 Trebuie sa gasesti informatii inclusiv tipul de euro. Spor,
    1 point
  11. Eu am mers pe varianta Mak Dresden Gun Metallic, de 18 + anvelopele amintite Michelin Pilot Alpin 5 SUV cu DOT de septembrie si toata distractia a ajuns cu montaj la 5680 ron. Sunt foarte multumit atat de pret cat si de aspect. 8000-9000 ron mi se pare totusi o suma exagerata...
    1 point
  12. pe vremuri un CD cu cateva poze neconcludente costau bani grei... acum is gratis daca stii sa le cauti
    1 point
  13. Borbet Silver si Michelin Alpin. Nu conteaza câți km le folosești ci doar performanța lor, un plus de aderență intr-o situatie critică e tot ce ai nevoie. Nu am ales niciodată anvelopele dupa preț, e ultimul criteriu... contează dry/wet/braking/zgomotul... Testele de envelope trebuie "citite" impreuna cu dimensiunile testate, latime/talon/diametru, altfel se modifică rezultatele, la alt talon anvelopa are alta deformatie si implicit alt răspuns. Faptul ca testul din link nu specifica dimensiunile (sau ca e posibil sa fi testat masini diferite cu dimensiuni diferite) deja ma gândesc la o mare varză a rezultatelor. Toate testele anuale germane se fac pe o singura marime montate pe aceeași mașină. Ca o paranteză, vad ca acum setul Sebring de 18 este 8900lei, le-au mai venit alte gânduri, anul trecut cand cautam eu era 9900. ?
    1 point
  14. Să încheiem anul într-o notă optimistă, există satisfacție și după o reparație corectă la mai bine de 34K km de la reparație și aproape 200 K km de utilizare. Tocmai am revenit după un drum de capitală, funcționare impecabilă, consum de ulei 0 ml. Nivel neschimbat pe jojă de aproape 10 K km pentru al treilea schimb de la reparație cu Castrol FST 5W 30.
    1 point
  15. Aici ma opresc cu achizitiile ...suficient pentru anul acesta... in 2020 implinesc 20 de ani de ZIM si sper sa reusesc sa-l termin cu aceasta ocazie. Va urez un an nou bun, care sa va aduca numai bucurii si satisfactii !!! bineinteles alaturi de mk2 urile voastre !!!
    1 point
  16. Stau si citesc si ma minunez ce gasesc din partea unor hateri. Passatul B6 2.0TDI e fenomenal, iar A4 B7 care la partea de motorizari 2.0TDI e aceeasi masina e cea mai proasta masina ever. Exista motorizari cu filtru de particule, cu un ax sau 2 cu came, exact ca la Passat B6, ba chiar si problema cu pompa de ulei exista si pe B7 si pe Passat B6. De frana electrica, stopurile ce se ard, imobilizatorul, injectoare, pompa de ulei, probleme la sistemul 4motion de ce nu zice nimeni nimica ? Ca sa nu mai vorbim de cum da rugina in B6. Inca A4 B7 n-am vazut ruginit, in schimb passat b6 o multime, ceea ce nu mi se pare deloc normal de la o masina cum e passatul (obisnuit fiind cu B5 sau B5.5). Iar la A4 poti lua motorizarea 1.9tdi de 116cp, pe cand la passat cea de 105cp mi se pare mult prea lenesa pentru stilul meu de condus. Practic intr-un benzinar aspirat de 100cp ma simt mult mai bine. Iar in privinta lui e90, sa te feresti de motorizarea de 177cp. Mergi pe cea de 163cp. Sunt niste masini superbe, foarte calitative, nu prea sunt probleme la ele, merg foarte bine, tinuta de drum foarte buna, consum foarte mic la ce poate masina comparativ cu 2.0tdi de pe vag. Nu degeaba e BMW. Sfatul meu e ori sa alegi A4 cu 1.9tdi sau in cel mai rau caz 2.0TDI de 140cp BPW, sau daca nu evita cu orice pret 2.0tdi de 170cp de pe b7 ca e varza. Ori Seria 3 de 163cp. Passatul B6 e o masina foarte frumoasa si dupa 10 ani de productie, arata mult mai bine ca multe masini actuale, interiorul iarasi e foarte reusit, dar problemele de fiabilitate nu prea mi se par ok. Sau daca iei b6 pd, cauta sa aibe pompa de ulei si injectoarele schimbate, de preferat BMR-ul de 170cp. Si pe mine ma atrage mult ca aspect aceasta masina, mi se pare peste A4 B7 si E90 la design, dar cam atat. Nu am avut B6, insa am avut foarte multi prieteni cu B6. Multi au ramas cu ele prin alte tari cand au plecat in concedii, sau cu ele "blocate" prin oras, iar altii mi-au zis ca au bagat foarte multe mii de euro in masina. Iar masinile au fost cumparate de noi de la reprezentanta in mare parte, doar cateva cunosc sh. CR-ul iarasi am inteles ca e recomandat cel de dupa 2010 (de preferat 2011) deoarece si cel din 2009 nu e prea stralucit. Dupa ce tragem linie. As alege E90 (motorizare, tinuta de drum, consum) si B6 (design foarte reusit) sau A4 B7 (care teoretic e un a4 b6 imbunatatit la caroserie, care a fost o masina legendara... insa la partea de motorizari 2.0tdi au fost cam fail).
    1 point
  17. Teoretic, desi ai motor nou, acesta cred ca nu mai e in garantie, conform legii. E motor nou, sau refurbished?
    -1 points
  18. Pai daca citim legea nu este asa. Cred ca daca ii schimba toata masina era ceva de genul. Oricum, poate nu e cazul.Sa-l duca multi km fara probleme.
    -1 points
  19. Am scris din experienta personala cu mai multe masini din grupul VW, toate au avut si eroare stocata "01598 - Drive Battery Voltage - Intermittent". La una din ele Load Management ridica turatia aproape la orice drum iarna (rezistenta interna crescuta), dar n-a cazut efectiv pana vara urmatoare cand a murit brusc, pur si simplu (intrerupere element), era OE de prima echipare. Ideea este ca atunci cand intra Load Management si creste turatia pentru baterie, civilizat este sa o schimbi, n-are rost sa tragi de ea si sa nu porneasca candva cand n-ai timp de "prostii". Este OT, se poate sterge ulterior.
    -1 points
  20. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!