Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.12.2019 în toate secţiunile
-
Masina a implinit 2 ani. 32000km fara probleme. Am reusit sa mai scad putin numarul de km parcursi intr-un an. Asta si datorita trotinetei electrice care a sarit de 4500km. Cred ca am facut o alegere buna la momentul respectiv, acum probabil ca as opta pentru o hibrida mai ales ca au aparut si versiuni mai potente. Tratamentul cu ozon rezista. La multi ani! PS: A primit o baie de ziua ei3 points
-
La multi ani tuturor !! Sa avem parte de un an 2020 mai bun, multa sanatate si realizari, iar nu in ultimul rand un an fara probleme pentru masinutele noastre! ? Anul acesta masina a fost cuminte si a venit mosul.2 points
-
2 points
-
Culmea, dar dupa o luna de privit clipuri cu noul Golf 8, pot sa spun ca incepe sa imi placa exteriorul mai mult decat la Golf 7 facelift...2 points
-
Salutare ! Dupa o scurta perioada in care am detinut un A3 8v , am decis sa trec la o benzinara mai potenta ?. Masina a fost adusa in tara de cineva de prin Mogosoaia si a stat aproape un an intr-un garaj pana a aparut cumparatorul (eu ) . La verificare (autodna + mers la mecanic) nu am gasit decat vreo doua elemente revopsite (si erau revopsite calitativ) si bucsele fata care au inceput sa aiba crapaturi mici datorita vechimii cel mai probabil. Momentan masina are ~96 de mii de km. Printre cele mai importante dotari(pentru mine ?) ar fi suspensia magnetica, pilotul automat adaptiv, lane assist si asistenta la unghiul mort. Venind de pe o masina cu Bang&Olufsen cred ca in viitor o sa investesc pentru a face retrofit la dynaudio si o sa fac retrofit si la o unitate MIB cu ecran mai mare si mai compententa. Las 3 poze pe care le am din anuntul de vanzare (urmeaza si cateva poze dupa ce ii cumpar roti de iarna ?)1 point
-
Am făcut downgrade la dieselgate si chiar merită, inainte aveam regenerari până în 250 km , iar după rescriere soft prima regenerare la 474 km , a doua la 575 km , drumuri mixte ,iar cele extraurbane relativ scurte până în 50 km . Chiar dacă majoritatea posturilor unde se încurajează downgrade ul dispar ar trebui facuta de toti ,nu noi suntem de vina , VW trebuie să plătească.1 point
-
1 point
-
GOLF 6 1.4 TSI 10.2008 - 11.2012 90 122 CP CAXA 1.4 TSI 10.2008 - 11.2012 118 160 CP CAVD, CNWA, CTHD, CTKA JETTA 4 1.4 TSI 05.2011 + 90 122 CP CAXA, CMSB 1.4 TSI 08.2014 + 92 125 CP CZCA 1.4 TSI 04.2011 + 110 150 CP CAVA, CTHA 1.4 TSI 08.2014 + 110 150 CP CZDA, CZTA 1.4 TSI Hybrid 04.2011 + 110 150 CP CNLA, CRJA 1.4 TSI 04.2011 + 118 160 CP CAVD, CTHD1 point
-
al meu e cu telescop si telescopul ar fi ok si chiar si rola, chestia ca ansamblul clantzane cand incarca alternatorul(primele minute dupa pornire) sau merge clima deoarece s-a format un joc intre bucsa de prindere a capatlui telescopului in corpul rolei. Other that that, nu sunt jocuri. Nu stiu cat ajuta real vorbind acel telescop, deoarece vad ca la alte modele nu este, chiar si alte marci de masini. Cred ca se punea la cele care nu au frei pe alternator, dar eu am si ala, deci nu stiu daca isi are utilitatea. Eu zic ca nu are sens cheltuiala suplimentara.1 point
-
Daca preturile raman aceleasi, varianta de baza mi se pare ca are suficiente dotari si poate fi scoasa la pret de Sandero 1.0, scazand Rabla Plus si Rabla din pretul de lista (8.5k euro), ceea ce e un pas foarte important pentru tranzitia la electrice.1 point
-
Să încheiem anul într-o notă optimistă, există satisfacție și după o reparație corectă la mai bine de 34K km de la reparație și aproape 200 K km de utilizare. Tocmai am revenit după un drum de capitală, funcționare impecabilă, consum de ulei 0 ml. Nivel neschimbat pe jojă de aproape 10 K km pentru al treilea schimb de la reparație cu Castrol FST 5W 30.1 point
-
Depinde de am fabricație /generație calc Ușa, opțiuni. Sfatul meu... Pune instalația ta1 point
-
Anvelopele de iarna trebuie să fie mai moi, tocmai pentru a nu se întări la temperaturi scăzute. De aceea se și uzează mai repede.1 point
-
De la 19.990 EURO ? Pretul vad ca include CCS si cablurile Type2 si priza normala, dar incarcatorul onboard pare a fi de doar 3.7KWh? "Cablu de incarcare MODE 3 (max 16A)". Ma duc sa pun un acatist pentru programele Rabla 2020.1 point
-
Da, are filtru de particule dar nu trebuie sa te ingrijorezi ca la diesel. A mea are putin peste 10mii si nu a facut inca regenerare.1 point
-
Iti vorbesc prin prisma unui om cu rupturi de gr2 la toate cele 4 meniscuri. Stiu prea bine si durerile si dificultatile de miscare, si lipsa de chef de viata indusa de acestea. Si nu le consider motiv suficient pentru a renunta la o pasiune, decat in cazul in care acea pasiune nu era reala in prima faza. Daca ai vrea, masina te va astepta pana vei fi suficient de ok (cateva luni de recuperare), si bani vei strange usor usor ca sa lucrezi la ea.1 point
-
Planetarele si bateau, aveau joc capetele, plus ca TOATE burdufele erau rupte. Am spalatoare, dar asta nu ajuta decat in a ii da militianului impresia ca lucrurile sunt “cum trebuie”. Nu este obligatoriu sa ai spalatoare cand ai xenon pe lupa. Update. Xenonul si farurile sunt gata, am schimbat si soclurile becurilor de pozitie in cele originale T10. Cele pe care le aveau farurile astea (nefiind oe) erau niste ciudatenii. Am avut noroc ca se mufeaza in far separat soclul si am putut sa le fac in casa apoi sa le montez direct. Sunt foarte multumim de cum a iesit lacuirea, mai ales ca acum le pot da polish (fix ce voi face la primavara) si ceara pentru a se curata mai usor la jetul spalatoarelor. farurile dupa matuire (nu aratau asa inainte de intregul proces) vs faruri dupa lac soclu vechi Soclu nou1 point
-
1 point
-
Eu consider sa fac la Golf dupa ce expira garantia, dar mai este pana atunci. Nu mi se pare un risc asa mare un stage 1, cel mult frigi un ambreiaj.1 point
-
1 point
-
Tot asa mi-am facut si eu o interfata si tot cu canhacker ma uit la mesaje. La can de infotaiment nu m-am prea jucat, dar verifica sa nu trebuiasca sa trimiti un mesaj periodic sa stie bordul ca "esti" prezent. La cel de confort, exista un "ring" intre toate calculatoarele de ex gateway trimite id 400, in primul byte este id la urmatorul ecu(01 confort). Confortul trimite cu id 401 in primul byte id la urmatorul(02 usa sofer), usa sofer trimite cu id 402 si tot asa pan la ultimul , clima sau radio care trimite in primul byte id la primul. la infotaiment nu mai retin exact daca este inel asta sau cat este de important. Daca te descurci cu germana poti arunca un ochi aici https://tx-board.de/threads/passat-3c-tp-1-6-can-bus-telefonmodul-emulation.38635/ sau aici http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?s=249b53bcb908bd2fa533a861b040dfc1&p=3755956#post3755956 sau http://secuduino.blogspot.ro/2011/10/fis-seat-leon-cupra-english.html Legat de tp aici https://jazdw.net/tp20 explica foarte bine tipul asta. O sa conectez si eu un radio la un bord sa vedem ce iese, dar deocamdata ma lupt cu cruise control, vreau sa fac functional un volan de g7 cu butoane de cruise, pe orice vag. 5C1 vezi ca are dlc de 4 sau 1 pt butoane. primul byte are cam asa 23-> down 22-> up 09-> pg stanga 0A-> pg dreapta 28-> ok 29-> return 07-> vol- 06-> vol+ 02-> next 03-> previous 1A-> tel 2b-> microfon/mute la 65D ai km si timpul- 0FA5->4005km la 35B ai rpm hex->dec/4, temp la g62 hex->(dec-64)* 0.75, temp la ulei to ca la apa si parca si pedalele Uite si un routing a gateway-ului. gateway routing.txt1 point
-
Bun, am primit si comutatorul de lumini cu senzor. Priceputi chinezii astia, merge brici. Cand se intuneca, aprinde luminile, cand e lumina, le stinge. In plus, are functia de comming home si mai are si tunnel mode (aprinde luminile fara delay cand se face brusc intuneric) Total 50 usd. La vama, nu m-au intrebat nimic. Ps: vedeti ca cel putin in cazul meu, blocul de lumini avea un connector de dimensiuni mari (la chinezi sunt doua variante, cereti conectorul mare)1 point
-
Am scris din experienta personala cu mai multe masini din grupul VW, toate au avut si eroare stocata "01598 - Drive Battery Voltage - Intermittent". La una din ele Load Management ridica turatia aproape la orice drum iarna (rezistenta interna crescuta), dar n-a cazut efectiv pana vara urmatoare cand a murit brusc, pur si simplu (intrerupere element), era OE de prima echipare. Ideea este ca atunci cand intra Load Management si creste turatia pentru baterie, civilizat este sa o schimbi, n-are rost sa tragi de ea si sa nu porneasca candva cand n-ai timp de "prostii". Este OT, se poate sterge ulterior.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00