Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.12.2019 în toate secţiunile

  1. Să încheiem anul într-o notă optimistă, există satisfacție și după o reparație corectă la mai bine de 34K km de la reparație și aproape 200 K km de utilizare. Tocmai am revenit după un drum de capitală, funcționare impecabilă, consum de ulei 0 ml. Nivel neschimbat pe jojă de aproape 10 K km pentru al treilea schimb de la reparație cu Castrol FST 5W 30.
    2 points
  2. "Tambure" … mama lui de auto spelling (scuze). Am preferat sa pun totul nou. Lista nu e chiar atat de lunga ??: 1. Exterior : - vopsitorie integrala - folie geamuri laterale si luneta - schimbat parbriz - faruri Polo GTI / proiectoare negre - jante 16" - tratament antirugina podea 2. Interior : - tapiterie usi/plafon/scaune/bancheta - de refacut - nuca schimbator si manson piele Polo GTI - pedale aluminiu Polo GTI - grile de ventilare bord de schimbat (sunt rupte toate) - volan de schimbat 3. Audio si insonorizare (nu ceva foarte greu) 4. Tehnic : - suspensie sport
    2 points
  3. Povestea incepe prin 2007, cand am cunoscut-o pe Bubu ca masina de servici. Ne-am impacat de minune aprox. 22.000 km pana pe la sfarsitul lui 2008, dupa care a trebuit sa ne despartim. Dupa ani si ani, si dupa multe iubiri, s-a reintors la mine pe data de 22.12.2019, ca masina personala, intr-o stare decenta pentru varsta si uzura ei si terfelita de multa lume, cativa colegi. Acum are 152.400 km. VW Polo TDI Motor : BNM 1422cm3 Putere : 51kw Planuri : vedem pe parcurs Si in scop de relaxare, am inceput sa lucram un pic la Bubu : 1. Deratizare / degrasare / curatare interioara si exterioara
    1 point
  4. Din păcate, nu. Sunt acasă.... După revelion, cu drag.
    1 point
  5. 184.500 km ulei motor si filtru ulei . keep going?
    1 point
  6. 12- 1k0130307L 11- N907683
    1 point
  7. 100% este cablaj defectuos. Sper sa o rezolvi. Ai destule date pentru rezolvare fiindca 4 fire montate bine le ai sigur. Plus/Minus si microfonul. dar trebuie sa dai de persoana potrivita. Cablajul complet costa cam 300 lei parca la Kufatec..plus transport etc..Aici chiar daca nu rezolvai cu mine(am doua maini stangi) mergeam la cineva care a mai facut asta pentru mine dupa ce ne am batut amandoi capul pentru rezolvare (eu nu am avut deloc cablaj pe masina) aveam doar modulul Fiscon in mana si acum am mufa mare BT OE legata de cablajul confectionat pentru Fiscon. Am mai cumparat inca un modul cu tot cu cablaj special pentru schema cablajului fiscon pentru ca cei din Germania nu au binevoit sa mi trimita un mail cu layout-ul si dupa,am vandut modulul cumparat drept exemplu,asa am ramas cu mufa pentru fiscon inca pe masina.
    1 point
  8. Simplu: pret raportat la an, km, dotari (alea care sunt, nu alea scrise ), uzura vizuala interior din poze. Astea sunt primele care ma fac sa cred ca e prea bun pretul pt a nu fi ceva in neregula. Apoi descrierea analfabeta a dotarilor si adaugarea unora care de fapt nu exista. Daca te intalnesti cu ei probabil vei ramane uimit de felul in care incearca "sa te faca din cuvinte". Apoi la tot ce a zis @Boditza as adauga si partea cu "MODEL DEOSEBIT, doar pentru CUNOSCATORI". Textele astea ma dau pe spate intotdeauna Probabil sunt si samsari care aduc masini de calitate, insa alea au pretul pe masura. Am doi prieteni care au luat masini de la "samsari" (pentru ca asa se numesc toti cei care aduc masini de afara, dar de fapt este folosit gresit termenul) pe bani multi fata de media preturilor pe autovit si masinile merg foarte bine si fara probleme de ani buni. Deci intotdeauna un pret pe masura arata un "comerciant" si un pret mic sau foarte bun arata un "samsar". Succes! LE: Nu vreau sa gresesc, dar CC are faruri LED? Eu stiam doar de bixenon. In anunt a scris faruri led...
    1 point
  9. 2. Schimbat frane fata : - discuri ATE PowerDisc - placute Ferodo FDP1398 3. Schimbat frane spate : - cilindrii receptori frana TRW - tambure TRW - saboti Ferodo FSB408 4. Schimbat ulei / filtru de ulei, filtru combustibil, filtru aer, filtru habitaclu
    1 point
  10. Cred că am sa merg până la urma pe Castrol 5W30 157EB..
    1 point
  11. Aici ma opresc cu achizitiile ...suficient pentru anul acesta... in 2020 implinesc 20 de ani de ZIM si sper sa reusesc sa-l termin cu aceasta ocazie. Va urez un an nou bun, care sa va aduca numai bucurii si satisfactii !!! bineinteles alaturi de mk2 urile voastre !!!
    1 point
  12. Am luat pana la urma NORDMAN WR SUV 215/65R17 99T cu DOT 4518 - le-am acceptat deoarece era a treia tentativa de a primi anvelope (primele 2 anuntat ca le au pe stoc si ca le livreaza, iar cu o zi inainte am fost anuntat ca nu le au pe stoc...). Acum am o intrebare: este normal ca la plecare de pe loc mai in forta (incadrare in trafic, iesire de pe o strada adiacenta) sa patineze? Cu cele de vara nu a facut asa ceva... Sa fie de vina "varsta" anvelopelor? Mentionez ca vin de pe masina cu motor diesel (condusa 12 ani) si am trecut la motor pe benzina cu DSG si tractiune fata.
    1 point
  13. Da. Este de apreciat initiativa din fiecare an de a vizita comunitățile sărace din munte. Indiferent de etnii și prejudecăți este nobil gestul de a aduce bucurie în sufletele acelor copii.
    1 point
  14. 1 2 tsi cyv 81kw Identic pe 15-16.000kmsi 1an si 10 luni mi se aprinde martorul presiune ulei, verific vad ca e la minim, imi vad de drum si (30km) si peste 2 zile dupa ce vb cu cei de la vw cumpar 1l ulei castrol ll5w30 si completez 400ml. Peste 2 luni revizie la 17.000 schimb de ulei si azi 24.000 si nivelul e acelasi. Eu cred ca era uzat uleiul si de aceeea a consumat ulei. Cred ca 5w30LL e un ulei care nu prea trebuie sa il tii in sarcina sa creasca mult temperatura la motor daca vrei sai il tii spre 30.000km. Cred va trebuie schimbat dupa 15.000km si doar daca mergi ca pensionarii poti sa il tii 30.000 km.
    1 point
  15. E bine cu diesel. Nu mai voiam consumuri peste 10L%. Trage frumos Tsi dar 2.0 Tdi e mai fain. Oricum asa s-a nimerit ca ocazie sa iau 2.0 in fata lui 1.6Tdi. Si voi apela la TCM pentru optimizare, la fel cum facusem si la Octavia. Vad la Seat o maturizare la suspensie, chiar daca pe spate e punte fixa, fata de Octavia 2010 cu suspensie spate independenta, imi place mai mult cum se comporta pe sosea. La Octavia intervenisem pe suspensia spate cu arcuri suplimentare MAD si bara torsiune plina H&R. Si era cum trebuia pe curbe. Adica trecuse de la comportament subvirator la neutru, asta pe uscat. O sa trag putin si de Seat pe curbe sa vad cum sta si revin.? PS: Diesel pentru inca 5 ani nu o sa fie asasinat. Eu asa cred.
    -1 points
  16. Doar anumite echipari si parca e un pachet matrix LED. Al meu este echipare de baza cu optionalele de mai sus.
    -1 points
  17. Dupa 4 ani si un pic, adica exact cand a iesit din garantie, pornesc astazi motorul 1.4 125 cai (din 2015) dupa cateva zile in care a stat nemiscata, porneste un pic ciudat, fluctueaza turometrul si palpaie martorul check engine cate secunde. Dupa alte cate secunde isi revine dar e clar ca e ceva acolo, nu a mai facut asa niciodata. Probabil asta e inceputul sfarsitului acestei mizerii de motor
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!