Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.12.2019 în toate secţiunile

  1. 2. Schimbat frane fata : - discuri ATE PowerDisc - placute Ferodo FDP1398 3. Schimbat frane spate : - cilindrii receptori frana TRW - tambure TRW - saboti Ferodo FSB408 4. Schimbat ulei / filtru de ulei, filtru combustibil, filtru aer, filtru habitaclu
    2 points
  2. "Tambure" … mama lui de auto spelling (scuze). Am preferat sa pun totul nou. Lista nu e chiar atat de lunga ??: 1. Exterior : - vopsitorie integrala - folie geamuri laterale si luneta - schimbat parbriz - faruri Polo GTI / proiectoare negre - jante 16" - tratament antirugina podea 2. Interior : - tapiterie usi/plafon/scaune/bancheta - de refacut - nuca schimbator si manson piele Polo GTI - pedale aluminiu Polo GTI - grile de ventilare bord de schimbat (sunt rupte toate) - volan de schimbat 3. Audio si insonorizare (nu ceva foarte greu) 4. Tehnic : - suspensie sport
    1 point
  3. Este un modul foarte bun. Am avut 3 bucati doua nu erau stereo dar faceau A2dp si al trei-lea exact ca cel din poza ta,care facea si stereo. Si eu mi am batut capul cu ele si am reusit sa vorbesc si la Fiscon. Hw 3411+ si Sw 2.1 stie stereo.Incearca activare prin codurile din manual. Daca eram vecini il probai la mine..Mai este o varianta daca nu merge activare din cod. Poti avea cablaj model vechi(mono) si lipsesc 2 fire, trebuie verificat.
    1 point
  4. Posibil ca e pompa de la haldex blocata ,fa-i o verificare/curatare
    1 point
  5. Fara suparare, eu nu am auzit in viata mea de asa ceva. Adica te referi ca in momentul cand pistonul coboara, apa ar fi supta in cilindru? Sa zicem ca este arsa garnitura intre cilindru si circuitul de racire. Apa intra acolo in cilindru si este in final evacuata pe esapament sub forma de aburi. Dar cand pistonul urca si are loc explozia care este cu multe ordine de marime mai mare decat "vacuum-ul", gazele ar trebui sa intre in circuitul de racire, presiunea sa creasca, furtunele sa fie tari ca piatra, lichidul sa refuleze din borcan, vaporii de ulei sa se vada depusi pe interiorul vasului de expansiune. Deci nici vorba de depresiune, este vorba de presiune. Nu inteleg ce zici. La toate masinile daca desfaci vasul de expansiune nivelul creste. Este ceva normal. Circuitul de racire lucreaza sub presiune, trebuie sa fie peste 1 atm. Daca nu ar fi asa ar fierbe apa la 90 grade daca am fi pe un munte inalt. Deci la o masina fara nici un defect instalatia este sub presiune, furtunele dilatate, radiatoarele la fel. Cand desfaci capacul de la vas presiunea dispare, furtunele se strang si nivelul apei creste.
    1 point
  6. @danutszy- Unele erori sunt intermitente,apar in combinatie cu anumiti factori- temperatura,presiune...etc.Astea se pot sterge,unele revin.Alte erori sunt permanente,nu se sterg,indica un defect prezent. La tine bujia va reaparea....cand va scade temperatura exterioara si o vei porni dimineata.
    1 point
  7. Ce spui tu referitor la patania lui hallucinogen, nu cred ca e relevant ; pt ca, aceeasi problema ai putea sa o ai si tu ,dupa 3000 km ; sunt anumite aspecte la o masina pe care nu le poti verifica ; iti pot da o masina care mananca ulei 1L /1000 km si tu sa nu poti verifica acest lucru, iar ea sa functioneze impecabil ; sau iti pot vinde una cu chiulasa fisurata, care in 2000 km iti arunca 2L de lichid de racire pe evacuare, fapt ce nu se poate vedea / testa in functionarea ei in momentul de pre cumparare ; se poate sa aiba zgomote suspecte de tacheti / volant sau sa nu pornesca clima in primele 10 minute la rece, sau sa dea fum doar atunci, fapt ce tot nu vei putea testa pt ca inainte sa ajungi tu eu iti pornesc masina ; astfel de exemple pot continua, de aceea dpmdv e ok sa cumperi o masina corecta, servisata regulat si eventual de la proprietar ; sau, sa faci compromis, sa vezi daca ai tras lozul norocos, si sa ai bani pusi deoparte.
    1 point
  8. E foarte ciudat. Am stat vreo 2 ore langa masina sa vad ce fac baietii... Au scos siguranta care raspunde de ștergătoare si ștergătoarele functionau in continuare. Mâine urmează sa schimbe motorașul, ceasurile din bord si ceva fire la instalatia electrica... Deocamnda nu s-a rezolvat absolut nimic...
    1 point
  9. Am intalnit si eu o problema pe puntea spate, la componentele de franare, pentru passat-ul din semnatura. Problema: incalzirea jantelor din spate. AM schimbat placute spate, care s-au dus in 10k, am schimbat discurile si placutele pe ATE. Dupa alti 10K de km, s-au dus si astea noi. Am schimbat kit de etriere, culisanti, unse tablitele cu cupru, etc, acceeasi problema. Probe pe standuri de frana - aproape impecabil, fara rezistenta la franare. Azi ,7.02.2019 am schimbat etrier spate stg, cu unul nou (care e tot sh defapt, reconditionat) de la magazin, la care trebuie sa dau piesa la schimb. Am pus placute de origine (200 ROn) pe spate si voi observa comportamentul. Ma astept sa nu se mai incalzeasca decat pe dreapta, si sa ma duc sa.l cumpar si pe acela. Eu o intrebare, mai ciudatica am: cat ar costa manopera pentru inlocuit niste "amarate" de placute spate la un passat, cu frana electrica? Eu am dat asa: Pe deviz - manopera schimbat etrier 90 Ron, Manopera schimbat placute spate 200 ROn. Am intrebat si mi-au spus ca e un cost mai mare cu piesele clientului. La afisier - 90 ROn / manopera pentru partile mecanice. Cat a durat - 1h 15 min - tot. Dar se ia manopera ca si timp, de pe o grila, din cate am inteles.
    1 point
  10. Din manual mentenanta Skoda Superb 10.2017:
    1 point
  11. cum sa nu se monteze pe B6 OPS ? s-a montat din 2009.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!