Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.12.2019 în toate secţiunile
-
8 points
-
2 points
-
Nu, cutia este mecanica. Comanda cutiei este by wire. Nici macar nuanta nu-i identica. Dar ca jurnalist auto sa debitezi prostia aia cu legatura electronica intre motor si cutie, mi se pare penibil. Sa te scuzi ulterior ca a fost o greseala de tastare este si mai trist. Cu presa din Romania ne-am obisnuit. Nu degeaba au iesit testele alea cu analfabetii functional asa.2 points
-
Mosul a venit prea incarcat anul acesta: Passat 1.5 TSI Advance Airbag - uri laterale pentru locurile din spate Jaluzea luneta actionata electric si manuala pentru geamuri laterale spate Jante aliaj "Istanbul" 7J x 17 Pachet oglinzi Pachet confort scaune Privacy Glass Suspensie drumuri grele. Sarbatori fericite!!1 point
-
Daca in urma afirmatiei pe care ai facut'o ai facut si o verificare, atunci cu siguranta este de folos si de apreciat. Insa daca doar iti dai cu parerea referitor la nr de km, s'ar putea sa nu fie de ajutor pt potentialul cumparator si sa il descurajezi.1 point
-
Arata'ne si noua cati are. Mie imi place maxim masina, si cred ca nimeni de pe forum nu iti va putea spune nimic despre starea ei. O testare intr'o reprezentanta ar fi de luat in seama la banii astia. Cred ca 80%+ dintre anunturile vag de pe net sunt tipic samsaresti. Asta se vrea, asta se ofera.1 point
-
Distronic mentine si distanta fata de vehiculul din fata (accelerand sau franand singur), pe cand tempomat-ul doar mentine o anumita viteza setata de tine. Anuntul, dupa cum este formulat, este unul tipic "samsaresc".. eu de astia am fugit intotdeauna. Acum, fiecare cu gusturile lui1 point
-
Folosesc si eu fuchs titan pro c3 5w30 cu norma 507 , sunt la a doua revizie cu el si sunt foarte multumit. O sa merg in continuare tot cu acest ulei1 point
-
Pentru motor CAYB pe Polo initial s-a montat: - 03L131512CE, cod de piesa care a fost eliminat in 01.04.2014 si inlocuit cu - 03L131512DP, racitor pentru gaze esapate, cu clapa regulatoare in plus, din 10.08.2018 se poate folosi si piesa cu codul - 03L131527X - racitor pentru gaze esapate, cu clapa regulatoare, cu piesa veche originala la schimb Referitor la codul 03L131512DQ, acesta exista in continuare pentru 1.6 TDI, CAYC, CAYB pentru masini clasa mai mare, cu spatiu mai mare in compartimentul motor. Insa si pentru acestea, din 10.08.2018 este disponibil si codul - 03L131527AX - racitor pentru gaze esapate, cu clapa regulatoare, cu piesa veche originala la schimb In cazul tau trebuie sa returnezi piesa. In foto atasate se observa diferentele, codul pentru Polo este cu 2 tevi.1 point
-
Nu are distronic, ci doar tempomat, navigatia nu are hdd, minte la km si cutia este 6+1.Cutiile sunt foarte bune, daca au intretinerea corecta. E model 2017 si e produsa in 10.2016.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iti vorbesc prin prisma unui om cu rupturi de gr2 la toate cele 4 meniscuri. Stiu prea bine si durerile si dificultatile de miscare, si lipsa de chef de viata indusa de acestea. Si nu le consider motiv suficient pentru a renunta la o pasiune, decat in cazul in care acea pasiune nu era reala in prima faza. Daca ai vrea, masina te va astepta pana vei fi suficient de ok (cateva luni de recuperare), si bani vei strange usor usor ca sa lucrezi la ea.1 point
-
Multumesc tuturor! Cam devreme pentru detalii, insa dupa primii 200km (Buc-Pitesti-Targoviste) sunt foarte multumit atat de tinuta de drum cat si de insonorizare. Motorul imi este foarte familiar, vin dupa un Leon 1.4 150 CP, cel de 1.5 este aproape identic, insa pare si mai rafinat. Nu am sesizat deloc acea ezitare la plecarea de pe loc. Iar cutia manuala este impecabila. Consumul mediu de 5.8l/100km nu e (inca) ca cel pe care-l reuseam pe Leon, insa nu ma plang, rezervorul generos ofera autonomie spectaculoasa1 point
-
Planetarele si bateau, aveau joc capetele, plus ca TOATE burdufele erau rupte. Am spalatoare, dar asta nu ajuta decat in a ii da militianului impresia ca lucrurile sunt “cum trebuie”. Nu este obligatoriu sa ai spalatoare cand ai xenon pe lupa. Update. Xenonul si farurile sunt gata, am schimbat si soclurile becurilor de pozitie in cele originale T10. Cele pe care le aveau farurile astea (nefiind oe) erau niste ciudatenii. Am avut noroc ca se mufeaza in far separat soclul si am putut sa le fac in casa apoi sa le montez direct. Sunt foarte multumim de cum a iesit lacuirea, mai ales ca acum le pot da polish (fix ce voi face la primavara) si ceara pentru a se curata mai usor la jetul spalatoarelor. farurile dupa matuire (nu aratau asa inainte de intregul proces) vs faruri dupa lac soclu vechi Soclu nou1 point
-
1 point
-
Salutare! Pentru Retrofil Active Info Display aveți nevoie de: 1. Active info display cod - 5E0 920 790A (la 3000 lei) ; Atenție !!! trebuie piesa noua, altfel nu o sa aveți km reali al mașinii. Dacă se achiziționează sh va rămâne kilometrajul ceasurilor. 2. Butoanele de pe volan cu tasta view 2019 pentru DSG - cod 3V0919719H cost 700 lei ( fără aceste butoane nu puteți configura in interiorul cercurilor); 3. Columbus MIB 2.5 - doar dacă vreți sa va apăra harta pe AID + cablu fibra optica 130 lei aliexpress. 4. Instalare + Codare online. 5. De asemenea, aveți nevoie de can Gateway versiunea high, în procesul de instalare se va face update la ultima versiune. Pot asigura asistenta pentru retrofit in Bucuresti. Atașez câteva poze după montarea noilor butoane de pe volan. Să auzim de bine.1 point
-
Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.1 point
-
-1 points
-
Cutia e intr-adevar "by wire" @IRONICK Golf-ul asta mi-a pricinuit sentimente amestecate. Pe de o parte designul exterior imi place, interiorul nu, pentru ca e mult plastic lucios, au scos capitonajul din torpedo, ceea ce ma irita de fiecare data cand imi amintesc, au scos acea acoperitoare de la spatiul depozitare din consola centrala, i-au dat o forma naspa, au renuntat la pistonasele de la capita, dar cel mai tare ma deranjeaza acea bucata uriasa de plastic lucios negru de pe bord, care e cea de care o sa dai cu ochii practic tot timpul cat conduci. Puteau s-o faca mai subtila - eu personal ma asteptam la ceva in stilul A Klasse, un deign minimalist si extrem-extrem de reusit cred eu. Ma asteptam total sa vad ecrane peste ecrane si mai putine butoane, dar nu ma asteptam la acel perete de plastic negru si gros care o sa trebuiasca curatit cu o carpa tot timpul, pt ca o sa fie plin de amprente de deshte la fiecare 3 - 4 zile. Imi place f mult insa acel clitoris pe post de comutator viteze, mi se pare excelent, cred ca o sa te obisnuiesti cu el in maxim 2 zile si o sa fie apoi "second nature". Imi place din nou ca au cele 2 motoare Diesel si cred ca cel de 150 CP va fi in continuare cea mai desteapta alegere - in fond, Golful e prin definitie TDI. Imi plac teribil cele 2 nuante de gri deschis si inchis nemetalizat. Daca o fi sa iau noul Golf, o sa merg cu siguranta pe una din cele 2. Dar.... sa vedem preturile. Preturile vorbesc, in cele din urma. Ma astept la un 26.000 pret de lansare pt 2.0 TDI cu DSG in configuratia de top, Style. Acum e 25500 pt Highline, aceeasi motorizare. Daca vor cere mai mult de atat pentru masina asta, eu o sa-mi vad de ale mele si o sa caut ceva din clasa medie, la aceiasi bani, probabil un Passat de pe stoc.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00