Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.12.2019 în toate secţiunile

  1. Iti vorbesc prin prisma unui om cu rupturi de gr2 la toate cele 4 meniscuri. Stiu prea bine si durerile si dificultatile de miscare, si lipsa de chef de viata indusa de acestea. Si nu le consider motiv suficient pentru a renunta la o pasiune, decat in cazul in care acea pasiune nu era reala in prima faza. Daca ai vrea, masina te va astepta pana vei fi suficient de ok (cateva luni de recuperare), si bani vei strange usor usor ca sa lucrezi la ea.
    5 points
  2. Aici ma opresc cu achizitiile ...suficient pentru anul acesta... in 2020 implinesc 20 de ani de ZIM si sper sa reusesc sa-l termin cu aceasta ocazie. Va urez un an nou bun, care sa va aduca numai bucurii si satisfactii !!! bineinteles alaturi de mk2 urile voastre !!!
    1 point
  3. @NicuT11 iti poti face o idee legat de consum si de pe https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?fueltype=2&power_s=140&power_e=160&powerunit=2 Sunt undeva la 310 masini inscrise cu motorul de 150 cp, benzina, atat cu cutie manuala cat si dsg si media este de aprox. 8.5 l/100 km, cu o minima de 6 l/100 km si o maxima de 12 l/100 km.
    1 point
  4. Salutare! Azi am schimbat bateria de la un golf7 2tdi, am luat o Varta de 70a cu pornirea de 780, eu aveam bateria originala varta de 68 cu 680 dar nu am gasit specificațiile alea. Ce vreau sa zic e ca aia de acolo nu au bagat absolut niciun cod pe ea cum tot citesc pe aici...pur si simplu au desfăcut.o si dupa ce au scos bateria veche au montat bateria noua si am pornit masina. Au masurat.o cu un aparat si scotea 14.2 si dupa mi.au dat garantia de 2 ani. E ok doar atat? Sau mai tre sa fac ceva? Ei au zis ca nu mai trebuie sa fac nimic.
    1 point
  5. Da, faza e ca multe sunt date. Am mai sunat si eu si culmea nimeni nu da acea reducere de 5500 de euro care era in reclama, nici macar 4000 (daca eliminam rabla)
    1 point
  6. Până la urmă o s-o vedem și în acțiune sau rămâne doar de panoplie?
    1 point
  7. Iar eu din 2012 şi până în prezent am folosit 6350 litri de benzină (dintre care 5018 de 98+) pe 4 maşini diferite (deşi doar GTI-ul necesita peste 98). Nu am fost atent la consum, însă am simţit diferenţe în mersul motorului şi a fost suficient să realizez că benzina premium e ce trebuie.
    1 point
  8. Am trecut de la VW OEM LL 3 la Mobil 1 ESP. Dupa 4000 km, pot sa spun urmatoarele: - zgomotul motorului e la fel - nu zic eu, ci decibelmetrul care imi arata aceleasi valori, si la rece dar si la cald (nu stiu de ce m-am obosit, motorul oricum nu-l auzi la masinuta asta). - acceleratie, putere si consum.... cine poate sa masoare obiectiv astea? Eu nu! - DAR, aici vine mare diferenta: temperatura motorului pe aceleasi drumuri si in aceleasi ritmuri e cu vreo 5-7 grade mai mica. Una peste alta - hai ca merge bine!
    1 point
  9. In curand o sa dispara bordurile "clasice"... iar prin clasic nu ma refer neaparat la instrumente analogice... mi se pare ca aruncarea de tablete pe ici si colo nu da deloc bine... cum e si la touareg. (e gust personal). Dintre masinile actuale, bordul de BMW mi se pare cel mai reusit ca design (mai ales partea cu vitezometrul, care nu-ti da neaparat senzatia de ecran de tableta)... Nu-s stugurii acri, imi dau si eu cu parerea si observ ca se pun cu ghiotura cu infotainment-uri, dar se renunta la un capac care sa acopere o incuietoare de pe maner...
    1 point
  10. Ravenol, pret -calitate, Motul nu justifica pretul prin calitatea care o ofera.
    1 point
  11. Atâta fîss pt benzinare .. stați după ele până vă expiră buletinu. Treaba e foarte simplă. Toată lumea s-a panicat fix degeaba. Când se vor scoate din producție .. se vor scoate ambele.... și benzinarele și diesel-urile.... prin 2024. Mai exact toate mașinile cu ardere internă... si pe benzina si pe motorină. Se va merge in primul rand pe hibrid..... după .... pe full electric.... dar mai dureaza asta vreo 25 ani - infinit. Cei care v-ați comandat diesel (ca și mine) .. stați liniștiți ca nu veți muri cu ele de gât. (astea sunt doar visele unui brontozaur --- șeful de la volvo --- la care i-au pierit strămoșii din cauza unui meteorit). Bucurați-vă de CUPLU. Un fost - viitor posesor de passat DIESEL. PS. Revin cu poze cand ajunge. (estimare iulie 2019) passat r-line 2,0 TDI .. manual. 150 CP. full led. ... restul e poveste. (sper numai sa nu am atatea probleme ca si Cascadoru. ☺️)
    -1 points
  12. Consumul de ulei crezi ca este dat doar de ulei? Ai o masina de 17 ani totusi cu Km necunoscuti. Consumul de ulei de 100 ml/1000 Km este normal la vechimea ei. Nu cumva ii trebuie 5W40 nu 5W30?
    -1 points
  13. La aceeasi umiditate si temperatura exterioara , la aceeasi viteza si orientare a vantului, cu aceeasi presiune la roti si incarcare a masinii? Sau cu primul ulei ai mers vara si cu asta iarna. Prin temperatura motorului intelegi temperatura uleiului?
    -1 points
  14. Dieselul abia se aude la relanti, câteodată zici ca e oprit. Dieselul poate fi mai potrivit pentru o masina cu masă mare cum e Allspace. Un alt aspect este consumul, unii useri se plâng de consum la benzina cu cilindree redusă. Daca zgomotul e aspectul care contează, nu ai de ce sa iti faci griji, a trecut de mult epoca tractoarele gen Fiat Regata.
    -1 points
  15. Legat de zgomot confirm si eu ca allspace diesel, pana pe la 100 km/h, mai mult se aude zgomotul de rulare de la roti, motorul aproape deloc ( ca la o benzinara) de pe la 110 -120 km/h in sus incepe sa fie zgomotul mai prezent, dar si atunci de la vant, masina fiind destul de patratoasa si cu oglinzi laterale mari. Si totusi si la vitezele acestea ramane diselul o masina silentioasa, cam cea mai silentioasa din categria ei, datorita nu numai motorului cat si insonorizarii bune. De era si optiunea de geamuri duble cum este pe touareg, era limuzina ?. Diferenta de zgomot intre benzinara si diesel se simte mai ales la accelerari in oras, unde benzinara este un pic mai silentioasa. In rest, cum a punctat si @ct_act, diselurile de azi nu mai sunt tractorasele de pe vremuri.
    -1 points
  16. Motor PD fara DPF, norma 501 cu 5w40 daca tii la axul cu came.
    -1 points
  17. Multumesc tuturor! Cam devreme pentru detalii, insa dupa primii 200km (Buc-Pitesti-Targoviste) sunt foarte multumit atat de tinuta de drum cat si de insonorizare. Motorul imi este foarte familiar, vin dupa un Leon 1.4 150 CP, cel de 1.5 este aproape identic, insa pare si mai rafinat. Nu am sesizat deloc acea ezitare la plecarea de pe loc. Iar cutia manuala este impecabila. Consumul mediu de 5.8l/100km nu e (inca) ca cel pe care-l reuseam pe Leon, insa nu ma plang, rezervorul generos ofera autonomie spectaculoasa
    -1 points
  18. @CristiALF Corect, sau mai pui inca 10-15k pentru ceva peste 200 de cai... ieftineală curată! :))) În conditiile astea, nu mira pe nimeni ca parcul auto se invechește, dar asta e offtopic. Felicitari lui @Dorupd si așteptare ușoară!
    -1 points
  19. Cutia e intr-adevar "by wire" @IRONICK Golf-ul asta mi-a pricinuit sentimente amestecate. Pe de o parte designul exterior imi place, interiorul nu, pentru ca e mult plastic lucios, au scos capitonajul din torpedo, ceea ce ma irita de fiecare data cand imi amintesc, au scos acea acoperitoare de la spatiul depozitare din consola centrala, i-au dat o forma naspa, au renuntat la pistonasele de la capita, dar cel mai tare ma deranjeaza acea bucata uriasa de plastic lucios negru de pe bord, care e cea de care o sa dai cu ochii practic tot timpul cat conduci. Puteau s-o faca mai subtila - eu personal ma asteptam la ceva in stilul A Klasse, un deign minimalist si extrem-extrem de reusit cred eu. Ma asteptam total sa vad ecrane peste ecrane si mai putine butoane, dar nu ma asteptam la acel perete de plastic negru si gros care o sa trebuiasca curatit cu o carpa tot timpul, pt ca o sa fie plin de amprente de deshte la fiecare 3 - 4 zile. Imi place f mult insa acel clitoris pe post de comutator viteze, mi se pare excelent, cred ca o sa te obisnuiesti cu el in maxim 2 zile si o sa fie apoi "second nature". Imi place din nou ca au cele 2 motoare Diesel si cred ca cel de 150 CP va fi in continuare cea mai desteapta alegere - in fond, Golful e prin definitie TDI. Imi plac teribil cele 2 nuante de gri deschis si inchis nemetalizat. Daca o fi sa iau noul Golf, o sa merg cu siguranta pe una din cele 2. Dar.... sa vedem preturile. Preturile vorbesc, in cele din urma. Ma astept la un 26.000 pret de lansare pt 2.0 TDI cu DSG in configuratia de top, Style. Acum e 25500 pt Highline, aceeasi motorizare. Daca vor cere mai mult de atat pentru masina asta, eu o sa-mi vad de ale mele si o sa caut ceva din clasa medie, la aceiasi bani, probabil un Passat de pe stoc.
    -2 points
  20. Nu inteleg de ce ai deschis topicul asta ! Ai facut o descriere superficiala masinii , ai pus o poza nesemnificativa si ai scos-o la vanzare ! Ai avut probleme cu masina , sau ai avut nevoie de " bagat in seama " sau de reclama vsv de vanzarea ulterioara !?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!