Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.12.2019 în toate secţiunile

  1. Nu inteleg de ce ai deschis topicul asta ! Ai facut o descriere superficiala masinii , ai pus o poza nesemnificativa si ai scos-o la vanzare ! Ai avut probleme cu masina , sau ai avut nevoie de " bagat in seama " sau de reclama vsv de vanzarea ulterioara !?
    2 points
  2. Se mai intampla cand se monteaza piese AM, acestea nu sunt identificate corect ca inlocuitoare strict a codului original si se folosesc niste coduri mai obisnuite (generice). Pe de alta parte, amortizoarele Sachs AM rezista cam 2, 3, maxim 4 ani, in functie de rulaj, s-ar putea sa-si fi atins limita. Faptul ca este lasata pe spate masina inseamna ca ori s-au rupt din nou arcurile (si daca este asa inseamna ca nu au fost inlocuite cu codul corespunzator), sau s-au lasat si din nou este posibil sa fie un cod gresit (mai moi).
    1 point
  3. Mai insista la butuc... Dar acolo ai rupt deja mecanismul. Trebuie scos butucul și reconditionat. Acum, asta înseamnă să reparam lucrurile la timp... Altfel... Ajungem în acesta situație. Trebuie sa găsiți o soluție la fata locului. După care, sa îți repari butucele
    1 point
  4. @CristiALF Corect, sau mai pui inca 10-15k pentru ceva peste 200 de cai... ieftineală curată! :))) În conditiile astea, nu mira pe nimeni ca parcul auto se invechește, dar asta e offtopic. Felicitari lui @Dorupd si așteptare ușoară!
    1 point
  5. Cutia e intr-adevar "by wire" @IRONICK Golf-ul asta mi-a pricinuit sentimente amestecate. Pe de o parte designul exterior imi place, interiorul nu, pentru ca e mult plastic lucios, au scos capitonajul din torpedo, ceea ce ma irita de fiecare data cand imi amintesc, au scos acea acoperitoare de la spatiul depozitare din consola centrala, i-au dat o forma naspa, au renuntat la pistonasele de la capita, dar cel mai tare ma deranjeaza acea bucata uriasa de plastic lucios negru de pe bord, care e cea de care o sa dai cu ochii practic tot timpul cat conduci. Puteau s-o faca mai subtila - eu personal ma asteptam la ceva in stilul A Klasse, un deign minimalist si extrem-extrem de reusit cred eu. Ma asteptam total sa vad ecrane peste ecrane si mai putine butoane, dar nu ma asteptam la acel perete de plastic negru si gros care o sa trebuiasca curatit cu o carpa tot timpul, pt ca o sa fie plin de amprente de deshte la fiecare 3 - 4 zile. Imi place f mult insa acel clitoris pe post de comutator viteze, mi se pare excelent, cred ca o sa te obisnuiesti cu el in maxim 2 zile si o sa fie apoi "second nature". Imi place din nou ca au cele 2 motoare Diesel si cred ca cel de 150 CP va fi in continuare cea mai desteapta alegere - in fond, Golful e prin definitie TDI. Imi plac teribil cele 2 nuante de gri deschis si inchis nemetalizat. Daca o fi sa iau noul Golf, o sa merg cu siguranta pe una din cele 2. Dar.... sa vedem preturile. Preturile vorbesc, in cele din urma. Ma astept la un 26.000 pret de lansare pt 2.0 TDI cu DSG in configuratia de top, Style. Acum e 25500 pt Highline, aceeasi motorizare. Daca vor cere mai mult de atat pentru masina asta, eu o sa-mi vad de ale mele si o sa caut ceva din clasa medie, la aceiasi bani, probabil un Passat de pe stoc.
    1 point
  6. Ca este scumpă sau ieftina la întreținere fiecare o sa afle pe pielea lui...dar când ești și genul care vrea dotări, an bun, km putini și masina întreținută la sume de Duster atunci îți meriți soarta cu vârf și îndesat, sa te inveti minte data viitoare ca ce este bun costa...sunt sigur ca exista mulți care nu o sa gândească asa nici după ce se lovesc de asta, apar pe forumuri și se plang....ce mașini proaste sunt...etc. aaaa și încă ceva, cheltuielile mai sunt și in funcție de cât utilizezi masina aia, eu de exemplu fac 10/12k km/an..evident ca nu am multe cheltuieli in comparație cu unul care 35/40kmkm/an... P.S. Suntem prea săraci ca sa ne permitem lucruri ieftine ! Bafta
    1 point
  7. Domnu' pune te rog si o poza cu o roata pe bordura, nu de alta dar vei fi "asasinat", forumistic vorbind. ?
    1 point
  8. daca mai dispare poti banui garnitura de chiulasa sau termoflotul (racitor ulei). Antigelul fie il scoti pe evaucare sub forma de fum alb fie se amesteca cu uleiul din baie, de la caz la caz. O vaga banuiala ca e vorba de garnitura de chiulasa in cazul tau si antigelul dispare pe turatie, gen mers pe autostrada.
    1 point
  9. In general, e posibil sa aveti dreptate, insa eu am toata suspensia inlocuita cu piese aftermarket pe golf si se tine impecabil. Evident, am pus marcile OEM (Sachs si Lemforder) si de mai bine de 30.000 km merg ok. Si chiar nu mi-e rusine sa dau in gropi, daca nu am incotro. Mi se pare de-a dreptul incredibil cum va pica voua atat de repede astfel de piese. Pe de alta parte, si eu am probleme de alta natura (electrica si electronica), care ma bantuie de ani de zile si inca nu le-am dat de cap...
    1 point
  10. Cum ti-a spu si colegul @lupo_bv...da are senzor de temperatura (G62). Asa am patit si eu, am bagat vro 2.200Lei degeaba! Verifica Senzorul de temperatura (G62) ...ala e vinovatul, este decalibrat si sezizeaza ca motorul este cald si NU purjeaza destula zeama in injectoare! Daca ai posibilitatea fa-i o diagnoza cu VCDS dimineata si ai sa vezi ca iti va arata temeratura mult mai ridicata decat afara! Se afla in spatele motorului dupa capacul de la culbutori si sub tulumba aia grosa de aer de admisie care duce la clapeta de acceleratie. Cumpara numai pe OEM (Cod OEM: 059919501A) 91Lei
    1 point
  11. Mafra - fast & black ramane pt. mine nr. 1 report calitate/pret
    1 point
  12. Dupa multe amanari am reusit si eu sa fac operatiunea de spalare mai exigenta la iesirea din iarna. De obicei fac asta anual mai insistent. Am curatat si glisierele de la geamuri si am dat cu spray siliconic, ca sa mai usurez munca macaralelor. Am impresia ca macaralele actuale sunt de toata jena. Arata bine batranica. Spalarea s-a facut la OMV seflwash, cu galeata ca ciobanul (semn de interzis cu galeata la intrarea in boxa).
    1 point
  13. Mda... depinde - oricum, nu e o masina de facut offroad cu ea... pt asta folosim - Patrol, Landcruiser, s.a.m.d - modificate puternic... si ai cu ce sa faci - diferentiale blocabile, body lift, s.a.m.d. Touareg este un suv premium - ca te poti juca cu el si in afara drumului, asta e altceva. la ce nu as renunta la un Touareg 7P? 1. suspensia pneumatica - care face diferenta intre cal si magar.... 2. faruri xenon 3. pachet crom - arata urat fara el. sunt lucruri care fac diferenta intre o masina cumparata doar pt nume... sau una care isi merita numele.
    1 point
  14. mai era un fenomen, cauzat de suctiunea facuta de vaccum , tot de la garnitura de chiulasa...in asa fel incat in mers ramanea vasul gol, iara la oprire, desfacand busonul de la vas atigelul reveana in vas. In cazul asta nu scoate fum alb pe evacuare
    -1 points
  15. Masina este la vanzare. Nu mai modific nimic.
    -1 points
  16. ti-am spus mai sus, cand se intampla asta e de la garnitura de chiulasa. Sper sa nu fie cazul tau, dar de obicei asta e. Dar de obicei scade mult...aproape se goleste vasul si al deschiderea busonului revine inapoi. vaccumul motorului face depresiune in instalatia de racire cand garnitura de chiulasa e ciupita.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!