Cutia e intr-adevar "by wire" @IRONICK
Golf-ul asta mi-a pricinuit sentimente amestecate. Pe de o parte designul exterior imi place, interiorul nu, pentru ca e mult plastic lucios, au scos capitonajul din torpedo, ceea ce ma irita de fiecare data cand imi amintesc, au scos acea acoperitoare de la spatiul depozitare din consola centrala, i-au dat o forma naspa, au renuntat la pistonasele de la capita, dar cel mai tare ma deranjeaza acea bucata uriasa de plastic lucios negru de pe bord, care e cea de care o sa dai cu ochii practic tot timpul cat conduci. Puteau s-o faca mai subtila - eu personal ma asteptam la ceva in stilul A Klasse, un deign minimalist si extrem-extrem de reusit cred eu. Ma asteptam total sa vad ecrane peste ecrane si mai putine butoane, dar nu ma asteptam la acel perete de plastic negru si gros care o sa trebuiasca curatit cu o carpa tot timpul, pt ca o sa fie plin de amprente de deshte la fiecare 3 - 4 zile.
Imi place f mult insa acel clitoris pe post de comutator viteze, mi se pare excelent, cred ca o sa te obisnuiesti cu el in maxim 2 zile si o sa fie apoi "second nature". Imi place din nou ca au cele 2 motoare Diesel si cred ca cel de 150 CP va fi in continuare cea mai desteapta alegere - in fond, Golful e prin definitie TDI. Imi plac teribil cele 2 nuante de gri deschis si inchis nemetalizat. Daca o fi sa iau noul Golf, o sa merg cu siguranta pe una din cele 2.
Dar.... sa vedem preturile. Preturile vorbesc, in cele din urma. Ma astept la un 26.000 pret de lansare pt 2.0 TDI cu DSG in configuratia de top, Style. Acum e 25500 pt Highline, aceeasi motorizare. Daca vor cere mai mult de atat pentru masina asta, eu o sa-mi vad de ale mele si o sa caut ceva din clasa medie, la aceiasi bani, probabil un Passat de pe stoc.