Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.12.2019 în toate secţiunile

  1. Mosul a venit prea incarcat anul acesta: Passat 1.5 TSI Advance Airbag - uri laterale pentru locurile din spate Jaluzea luneta actionata electric si manuala pentru geamuri laterale spate Jante aliaj "Istanbul" 7J x 17 Pachet oglinzi Pachet confort scaune Privacy Glass Suspensie drumuri grele. Sarbatori fericite!!
    3 points
  2. Distributia nu e sincronizata sau semeringul de la vilbrochen nu a fost pus corespunzator
    1 point
  3. Planetarele si bateau, aveau joc capetele, plus ca TOATE burdufele erau rupte. Am spalatoare, dar asta nu ajuta decat in a ii da militianului impresia ca lucrurile sunt “cum trebuie”. Nu este obligatoriu sa ai spalatoare cand ai xenon pe lupa. Update. Xenonul si farurile sunt gata, am schimbat si soclurile becurilor de pozitie in cele originale T10. Cele pe care le aveau farurile astea (nefiind oe) erau niste ciudatenii. Am avut noroc ca se mufeaza in far separat soclul si am putut sa le fac in casa apoi sa le montez direct. Sunt foarte multumim de cum a iesit lacuirea, mai ales ca acum le pot da polish (fix ce voi face la primavara) si ceara pentru a se curata mai usor la jetul spalatoarelor. farurile dupa matuire (nu aratau asa inainte de intregul proces) vs faruri dupa lac soclu vechi Soclu nou
    1 point
  4. Parerea mea este ca G8 e o masina reusita, toate modelele au fost reusite, problema scaderii vanzarilor a aparut si din cauza crizei de ani si ani din europa, repet, e doar parerea mea. Europenii isi schimba din ce in ce mai rar masinile, se orienteaza spre variante mai ieftine, ca Polo, de exemplu, mai ales cei ce pot renunta la imagine... Am fost surprins cate Duster-uri am vazut intr-o saptamana cat am stat in Belgia, de exemplu. Au ajuns unii de acolo sa prefere Dacia noua cu garantie in loc de ceva de-al lor second hand, cand inainte de 1990 cam radeau de ale noastre Dacii... Nu e o generalizare, dar e un fapt verificat, sunt probleme economice mari in toata europa. Nu mai e ce era acum 20-30 de ani.
    1 point
  5. Ah, am vazut acum ca mi s-a sters postul lung cu CR-V-ul. Pai n-are sens (pentru mine) sa mai postez aici, sa pierd timp si apoi sa mi se stearga posturile din varii motive perfect valide si in ton cu regulamentul. Cred ca am prezentat suficient masina obiectiv in topicul asta si n-am ce sa mai adaug care sa nu fie nitel offtopic. Asadar asta va fi ultimul meu post pe topicul asta despre masina. Un moderator poate sa inchida topicul asta ca sa nu apara discutii offtopic.
    1 point
  6. Fiecare isi sustine propria cauza. Eu sunt de parere ca masina pe care ti-o permiti trebuie sa iti ofere si un confort psihologic, nu numai fizic. Adica sa iti permiti un casco la ea, o revizie autorizata, niste cauciucuri premium. Degeaba ne dam noi bombardieri ca dam altfel cand coboram din q7, ca ne vad vecinii, ca stau altfel pe sosea la 200 km/ora, pe cand nu ii faci un casco, revizia o faci la nu stiu ce garaj fara factura ca e mai ieftin.
    -1 points
  7. Pai inteleg ce spui , insa , unde ar fi apa , daca nivelul uleiul e normal ca inainte , nu are urme de apa , masina merge exact ca inainte fara nici o problema , nu scoate gram de fum , daca ar fi fost garnitura , nu ar fi fost si simtome ? Plus ca nu inteleg , de ce in 68 km facut doar tras de ea , nu a pierdut apa ? Iar atunci in 5 km a disparut apa din vas ?
    -1 points
  8. Explicatii n-am primit, si tin motorul intre 2200-3000rpm. Ma gandesc sa cer la reprezentanta sa-mi calibreze si sa-mi vanda un actuator (al 5-lea) pe care sa-l pot monta la primul service cand imi pica iar pe transfagarasan sau in Ungaria, sa nu mai stau 3 sapt dupa programare, comandat piesa, montat. Cineva care stie ce presupune calibrarea imi poate zice daca sunt probleme cu solutia asta ?
    -1 points
  9. Cutia e intr-adevar "by wire" @IRONICK Golf-ul asta mi-a pricinuit sentimente amestecate. Pe de o parte designul exterior imi place, interiorul nu, pentru ca e mult plastic lucios, au scos capitonajul din torpedo, ceea ce ma irita de fiecare data cand imi amintesc, au scos acea acoperitoare de la spatiul depozitare din consola centrala, i-au dat o forma naspa, au renuntat la pistonasele de la capita, dar cel mai tare ma deranjeaza acea bucata uriasa de plastic lucios negru de pe bord, care e cea de care o sa dai cu ochii practic tot timpul cat conduci. Puteau s-o faca mai subtila - eu personal ma asteptam la ceva in stilul A Klasse, un deign minimalist si extrem-extrem de reusit cred eu. Ma asteptam total sa vad ecrane peste ecrane si mai putine butoane, dar nu ma asteptam la acel perete de plastic negru si gros care o sa trebuiasca curatit cu o carpa tot timpul, pt ca o sa fie plin de amprente de deshte la fiecare 3 - 4 zile. Imi place f mult insa acel clitoris pe post de comutator viteze, mi se pare excelent, cred ca o sa te obisnuiesti cu el in maxim 2 zile si o sa fie apoi "second nature". Imi place din nou ca au cele 2 motoare Diesel si cred ca cel de 150 CP va fi in continuare cea mai desteapta alegere - in fond, Golful e prin definitie TDI. Imi plac teribil cele 2 nuante de gri deschis si inchis nemetalizat. Daca o fi sa iau noul Golf, o sa merg cu siguranta pe una din cele 2. Dar.... sa vedem preturile. Preturile vorbesc, in cele din urma. Ma astept la un 26.000 pret de lansare pt 2.0 TDI cu DSG in configuratia de top, Style. Acum e 25500 pt Highline, aceeasi motorizare. Daca vor cere mai mult de atat pentru masina asta, eu o sa-mi vad de ale mele si o sa caut ceva din clasa medie, la aceiasi bani, probabil un Passat de pe stoc.
    -1 points
  10. Salutare colegi ! Passat 2.0 190CP Adblue 2015 ! La un drum de Bucuresti , cand a terminat autostrada , sa aprins apa in bord , deschis capota si verificat nu avea deloc apa in vas , a completat apa cca 1 litru si a pornit , la nici 5 km din nou fara apa in vas ! Masina adusa pe platforma acasa ca sa evite riscurile mai mari ! Astazi dimineata i-am pus apa in vas si am fugit la service , demontat scut tot , verificat pe unde ar pierde apa , nici urma de apa nicaieri , apa abia ajunsese la 90 cand am ajuns la service , pana la service nu a scazut deloc apa ! Vazand ca nu sunt urme de apa am zis sa o lasa asa fara scut si sa o scot sa ma dau la ea vreo 20 km , sa vad daca scade apa , am facut 68 km cu ea si apa tot la nivel era ! Ajuns inapoi la service si apa la nivel , fara urme de pierderi de apa pe nicaieri ! Montat scutul inapoi si am plecat cu ea ! Acum intrebarea este : Ce anume sa se fi intamplat incat sa se ajunga la pierderea apei inclusiv dupa o completare iar acum sa nu mai piarda apa ( cel putin cei 68 km facuti acum numai cu turatie ridicata am mers sa vad daca arunca pe undeva apa si nimic ) Daca ma trezesc din nou ca dispare apa ce anume sa fie ? Imi da cu virgula tare , cat de cat ma pricep , dar nu pot intelege cum sa nu mai ia apa acum , m-am gandit ca a deschis circuitul si si-a luat apa daca s-ar fi schimbat distributia inainte , sau nu stiu , imi da cu virgula ! Va multumesc si astept raspunsurile celor care ma pot ajuta cu ceva ce ar putea fi !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!