Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2019 în toate secţiunile

  1. Mosul a venit prea incarcat anul acesta: Passat 1.5 TSI Advance Airbag - uri laterale pentru locurile din spate Jaluzea luneta actionata electric si manuala pentru geamuri laterale spate Jante aliaj "Istanbul" 7J x 17 Pachet oglinzi Pachet confort scaune Privacy Glass Suspensie drumuri grele. Sarbatori fericite!!
    2 points
  2. Planetarele si bateau, aveau joc capetele, plus ca TOATE burdufele erau rupte. Am spalatoare, dar asta nu ajuta decat in a ii da militianului impresia ca lucrurile sunt “cum trebuie”. Nu este obligatoriu sa ai spalatoare cand ai xenon pe lupa. Update. Xenonul si farurile sunt gata, am schimbat si soclurile becurilor de pozitie in cele originale T10. Cele pe care le aveau farurile astea (nefiind oe) erau niste ciudatenii. Am avut noroc ca se mufeaza in far separat soclul si am putut sa le fac in casa apoi sa le montez direct. Sunt foarte multumim de cum a iesit lacuirea, mai ales ca acum le pot da polish (fix ce voi face la primavara) si ceara pentru a se curata mai usor la jetul spalatoarelor. farurile dupa matuire (nu aratau asa inainte de intregul proces) vs faruri dupa lac soclu vechi Soclu nou
    2 points
  3. Domnu' pune te rog si o poza cu o roata pe bordura, nu de alta dar vei fi "asasinat", forumistic vorbind. ?
    2 points
  4. Xuhu, in afara de tine nu am mai auzit pe nimeni sa aiba probleme cu actuatorul dupa actiunea ,,saiba''. Turbine schimbate au mai fost, dar nu din cauza actuatorului. Poate e cazul sa te gandesti si la alta explicatie, nu numai la pozitia actuatorului.
    1 point
  5. Nu, nimic. Din contra, o sa ai niște erori în plus.
    1 point
  6. Bolful a primit si el niste piese in perioada asta. Am schimbat toate capetele de planetara, erau sub orice critica. Avem si placute noi pe spate, am ales din nou TRW fiind multumit pana acum. Planetara before planetare after Am mai primit si un kit xenon de la Carguard, cu garantie 2 ani. Am luat tot 6000k (cum am deja, am vrut sa schimb pe 4300 dar nu erau pe stock). Impreuna cu el o sa schimb si ledurile de pe pozitie (unul si-a dat duhul) si ma gandeam sa matuiesc->lacuiesc farurile, pentru un refresh complet (atunci cand ploua, unul din ele se vede mai neclar). Am mai schimbat si boxele din masina, 2 erau duse si una mergea cand voia ea. Am avut prin garaj niste boxe tipla de Audi A4 B6 si aveam chef de mesterit asa ca, de ce nu. Am adaptat mufele foarte usor, am “tuns” prinderile originale si au incaput perfect in locul original. Montat totul laloc si acum ascult si eu muzica cum trebuie ? Pentru plecarea de revelion vom parcurge impreuna ~1500km. Abia astept!
    1 point
  7. Cat a costat toata distractia ? E mi-am zis ca nu merita sa dau banii doar ca sa vada cei care merg in spatele meu ca am led-uri ( la nimic altceva nu folosesc in afara de aspect - si asta nu pentru mine ci ptr altii care privesc masina ... )
    1 point
  8. Noh... ce sa zic? Am bifat pe bucket listul personal si Stelvio, după Grossglockner. Sunt fericit si obosit în același timp. Am avut vreme perfecta, au fost 20grade pe Stelvio, la 2760m, trăiască inversiunea termică. Drumul a fost liber de mașini, dube si camioane. Motociclistii au fost de treaba, dar bicicliștii - absolut nesimtiti ? si foarte obraznici. Revenind, am băgat asa: 2 x urcare Trafoi - Passo Stelvio, adică 2 urcari pe cele 48 ace de păr. 2 x urcare Passo Umbrail (2506m) - Passo Stelvio (2760m) 1 x urcare Bormio (de la zona tunelurilor) pana în Passo Stelvio. Aici am fost 100% singur pe drum, printr-un concurs fericit de împrejurări ? 1 x urcare din Santa Maria Mustair (Elveția) pana în Passo Stelvio. Toate astea, evident au si coborarile aferente ? Am muncit volanul din greu. Doar din padele am rulat. Acele de par pe Stelvio le-am făcut doar în 1-2 si foarte rar 3. Idem si urcarea din Elveția. Urcarea din Bormio a fost mai rapidă, desi mult mai periculoasă în caz de greșeală vs consecințe, pentru ca am apucat sa dau si 4... Si era pustiu...❤ Senzațiile sunt mega mișto, recunosc. DPDV automobilistic Stelvio e peste Grossglockner, mult mai obositor si mai periculos, mașina suferă mai mult, datorita asfaltului imperfect ( nu sunt gropi, totuși), altitudinii si gradientului. Aici e buba, cat de mare e diferența de nivel. Frânele sunt chinuite mult mai mult decât pe Grossglockner. @deenman: ai pierdut pariul, nu a ieșit fum din discuri, nici lichidul nu a fiert. În schimb frânele fata au suferit serios dpdv temperatura, e foarte greu sa le răcești, ca efectiv nu prea ai unde si chiar m-am preocupat de asta. Fac inventarul/ inspecția începând de mâine când vor fi reci si apoi după o spălare serioasa acasă. Ca si destinație turistică, Stelvio e o dezamăgire: fix ca Bâlea. Tonete unde se vând toate kkturile, tonete unde se prăjesc Wurst, de iti muta nasul, înghesuială si atmosfera de bâlci. Exact ca la Bâlea Lac înainte de tunel. Sunt vreo 3hoteluri, toate copii fidele de la Bâlea Cascadă/ Cota 1400 si exact la fel de degradate si în semi paragina. Apa de la zăpadă se scurge pe peste tot, scocuri rupte, tencuieli umflate, geamuri lipsa si baricadate cu osb. ??? Se schiaza si acum. Sunt 3terase, hărmălaie mare. Terasele sunt niște mizerii. Am baut cel mai prost espresso din toată Italia, o posirca gen birt de sat de la noi, în cana mare, evident ??? Deci...drumul, un apogeu automobilistic, o dezamăgire dpdv turistic Motociclistii ok. Cei cu mașini, unii ok (mai ales pasionați veniti sa se dea, gen vreo 4 GTS, AMG GT, FType R si vreo 300 de Lotus Elise care aveau întâlnirea pe Europa acolo) Altii absolut idioți, blocau traficul, nu erau în stare sa ia acele de par dintr-o manevră (ma gândeam ca o să-mi fie la limita cu cei 4.90m ai Superbului, dar nu am avut nicio treaba problema). Bicicliștii un coșmar. Tupeisiti, artagosi, obraznici - sicanau mașinile si motocicletele, mergeau în paralel cate 3 când vedeau trafic ca sa te oblige sa oprești, când motociclistii ieșeau în depășire, intenționat ieșeau din rand si mergeau în paralel, ca sa creeze haos, sau pur si simplu urcau pe mijlocul drumului si făceau semne cu pumnul către orice mașina încerca sa treacă. Vai Piano, Vai Piano, urlau. ???? Totuși, cu toate astea, mi-am făcut "damblaua", am făcut cate urcari am simțit ca vreau si am avut noroc de trafic, sa ma pot da în tihnă, minus câteva scene pe coborâre cu bicicliștii. Săptămână asta, pe Grossglockner si Stelvio am făurit amintiri pe care cu siguranță o sa le iau cu mine dincolo. Voi reveni cu siguranță încă o data, e un alt punct pe wish list, dar pe 2 roti... Câteva cadre, le las pe ele sa spună povestea... Mâine e o zi grea: 1100km de aici pana în Ungaria, după Budapesta ?
    1 point
  9. Am reusit sa trecem pragul de 150.000km dupa concediul asta. Am facut peste 1600km cu o medie de 5.2l/100km ( dupa Bc) . In dimineata urmatoare sosirii am observat un damage in parbrizul proaspat schimbat. Cat ghinion sa am? Am dat o fuga la Glass Tuning si au facut interventia salvatoare asupra lui. Nu se mai vede aproape deloc si mi-au garantat ca nu se va extinde. Ps: a vazut piciul prima data marea...
    1 point
  10. Pregatita de carat biciclete, trotinete, carut si bagaje in acelasi timp. Wood roof rack
    -1 points
  11. Bicicleta o pun culcata, si carutul in masina sau cand e zi de shopping carutul pe masina.
    -1 points
  12. Cred ca cea mai mare influenta asupra depunerilor o are pachetul de aditivi si detergenti folositi, care este mai bogat la benzina mai scumpa ( cea cu cifra octanica mai mare ). Au facut OMV niste comparative la un moment dat, dar a se lua cu un graunte de sare, cum zice englezul, ca doar trebuia sa iasa de bine pt ei: Personal, am simtit diferente mari pe 1.0 TSI intre cum trage si cum suna motorul cu cifra octanica mare vs carburant obisnuit de la Rompetrol. Dar is mai sensibil la din astea, daca ii dadeam tatalui meu spre exemplu, nu s-ar fi prins cu siguranta. Trebuie sa ai urechea si talpa fine.
    -1 points
  13. Iar eu din 2012 şi până în prezent am folosit 6350 litri de benzină (dintre care 5018 de 98+) pe 4 maşini diferite (deşi doar GTI-ul necesita peste 98). Nu am fost atent la consum, însă am simţit diferenţe în mersul motorului şi a fost suficient să realizez că benzina premium e ce trebuie.
    -1 points
  14. Masina este la vanzare. Nu mai modific nimic.
    -1 points
  15. Sa o stapanesti sanatos!
    -1 points
  16. Salut colegi ! Am revenit la Golf Dupa ce am terminat mk2, la doar 8000 de km , a luat foc. Doi ani de zile am fost doar cu masina de serviciu. Pana ieri. Am devenit posesorul unui Golf mk4 GTI 1.8 turbo, 180 hp. Am luat-o de la un prieten, care din 2009 pana acum a facut 50000 km El, la randul lui a cumparat-o de la prieteni de familie, care au cumparat-o noua din US. De fapt de aia am luat-o, ca ii stiam istoricul. Masina are 121000 km, prima inmatriculare a fost in 2004 Consumul mediu pe 50 km in oras este de 11.2, mers in trafic, cu usoare sprinturi. In urmatoarea perioada, din pacate nu voi putea conduce masina. Dar am un plan pentru ea soft stage1 , evacuare de inox, o alta suspensie si alte frane. Suspensia se simte cam obosita. Intrebarea mea ar fi : ce suspensie recomandati ? Ma intereseaza un raport calitate pret bun. Recomandati reglabila ? KW din ce am vazut fac doar reglabile. Eventual preturi ...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!