Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.12.2019 în toate secţiunile

  1. Dupa 6 ani fara probleme petrecute in compania unui vw golf 6 variant ,am facut trecerea la o "balena" dupa cum o prezentau uni colegi . este vorba de un passat B8 variant 2016 ,2,0 tdi, euro 6 fara ad-blue ,150 Cp ,adus personal din Germania ,km bord 124000 ,printre dotari : faruri /stopuri led high interior piele/alcantara pachet exterior crom oglinzi electrice/rabatabile lumini ambientale usi /manere /maner deschidere usa /picioare jante 17" senzori fata/spate ACC /DRL ........ si alte dotari comune pe passat
    2 points
  2. E de la bare, confirm. Prima data cand am mers cu bare pe Touareg am zis ca-i „praf“ toata masina, rulmenti, cardan, etc. Dupa ce am dat barele jos.. liniste.
    2 points
  3. Cat mai mica, 2-5-7 mbar după regenerare.
    2 points
  4. Orice fir gri/albastru de la butoane.. Radio.. Etc... E iluminare și face și dimming
    1 point
  5. Niste poze din 2012, sper sa te ajute la ceva. Sunt din 2 bucati grilele, una se rinde cu torx, apoi grila propriu zisa vine clipsata. Sunt leduri, nu becuri cum spunea cineva mai sus. Sunt legate 2 in serie pe grila propriu zisa si in paralel intre grile. Probabil au si rezistenta in acel termocontractibil.
    1 point
  6. Întotdeauna ultima! ? Respectiv 4.9.594934. Iar Youtube Music Premium 3.23.52 ( ultima, 3.45.54 are un bug si nu afiseaza listele de preselectie in AA).
    1 point
  7. Adica cat ar trebui sa fie? Cand faceti referire la astfel de indicatori, puneti si valori sa inteleaga si incepatorii Multumesc!
    1 point
  8. Off - ce misto e chestia aia de depozitare de sub policioara spate
    1 point
  9. 1. Iluminat - aceleași conexiuni cum am vb dimineața... La butoane 2. Cum o sa îți iasă ție.. Nu știm. 3. Ies bine dacă sunt lucrate corect. Vb de un model de mașină, care s-a lansat acum mai bine de 20 de ani. Deci...cauta pe forum și google, găsești informație foarte multa....
    1 point
  10. Probat la E4 PD : cantitate cenusa mica = regenerari mult mai dese decat atunci cand cantitatea de cenusa este conform km reali
    1 point
  11. Personal, sunt de parere ca, desi poate nu sunt intotdeauna 100% precise, rapoartele acestea pot indica o problema sau macar ridica un semn de intrebare legat de veridicitatea spuselor vanzatorului. Unui prieten i-a fost foarte de ajutor pentru a evita sa dea banii pe o masina care a fost dauna totala de 2 ori... Am postat la vremea respectiva, aici: Am vazut, ulterior, ca cineva a avut "ghinionul" sa nu o verifice, suportand consecintele de rigoare... Zic, mai bine arunci $40 pe un raport (fie el si incomplet) decat multe, multe mii pe o masina capcana. My 2c .
    1 point
  12. Salut! Am schimbat si eu saptamana trecuta caloriferul la Passat. Nu aveam caldura pe partea dreapta. Inlocuirea caloriferului am facut-o singur, urmarind tutorialul din acest topic. Cel mai greu mi s-a parut sa scot tevile din el, in rest cu sculele necesare si cu rabdare nu am intampinat probleme. Conectarea noului calorifer cu tevile care duc spre motor am facut-o relativ usor, am dat cu putina vaselina inainte. Inainte de a baga antigelul in el, am legat cele 2 tevi din compartimentul motor, una cu cealalta (am scos din ecuatie caloriferul), am mers la un service unde am cerut o "clatire" a instalatiei. Nu am bagat nici un fel de solutie pentru curatare, am folosit apa distilata (aproximativ 5l). La service mi-au deconectat un furtun din zona radiatorului, un furtun de la racitorul de ulei apoi am bagat apa distilata, am pornit motorul pentru 15-20 minute, am scos din nou tot si am pus amestec antigel cu apa distilata. Nici inainte de aceasta clatire/curatare, nici dupa, culoarea antigelului nu a fost roz "curat/clar", pare putin tulbure, cu toate ca in cel putin 2 service-uri mi s-a zis ca este ok... Toate bune si frumoase, am cald in masina, chiar foarte cald (acum realizez ca nici pe stanga temperatura nu ajungea la valorile actuale). Astazi nu am avut de lucru si am taiat vechiul calorifer, de curiozitate, sa vad cu ochii mei ca arata precum cele de pe net (infundat cu ceva roz/portocaliu..) Spre surprinderea si nelinistea mea am gasit in el un fel de mâl, pământ... habar nu am ce poate fi si de unde.... Voi ce parere aveti? Multumesc.
    1 point
  13. Ce treaba are prostia si incompetenta VAG cu ghinionul? Poate vrei sa zici ultima varianta de kit. La cei mai multi poate sa se sparga si pistoanele in motor si nu aud nimic ,doar cand nu mai merge motorul sesizeaza si ei ca au o problema.Nu e ceva grav dar probabil mai mult de 100.000 km nu tine nici ultima varianta. A ,la risc poti merge pentru cine vrea sa isi asume.Bine macar ca pana acum nu consuma ulei cu bidonul cum e la alte esecuri de motoare vag.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!