Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.12.2019 în toate secţiunile

  1. Better now. Nu mai dam alarma la masini
    2 points
  2. Bolful a primit si el niste piese in perioada asta. Am schimbat toate capetele de planetara, erau sub orice critica. Avem si placute noi pe spate, am ales din nou TRW fiind multumit pana acum. Planetara before planetare after Am mai primit si un kit xenon de la Carguard, cu garantie 2 ani. Am luat tot 6000k (cum am deja, am vrut sa schimb pe 4300 dar nu erau pe stock). Impreuna cu el o sa schimb si ledurile de pe pozitie (unul si-a dat duhul) si ma gandeam sa matuiesc->lacuiesc farurile, pentru un refresh complet (atunci cand ploua, unul din ele se vede mai neclar). Am mai schimbat si boxele din masina, 2 erau duse si una mergea cand voia ea. Am avut prin garaj niste boxe tipla de Audi A4 B6 si aveam chef de mesterit asa ca, de ce nu. Am adaptat mufele foarte usor, am “tuns” prinderile originale si au incaput perfect in locul original. Montat totul laloc si acum ascult si eu muzica cum trebuie ? Pentru plecarea de revelion vom parcurge impreuna ~1500km. Abia astept!
    2 points
  3. Sa o stapanesti sanatos... ?
    1 point
  4. Am reusit ieri intr-un final sa schimb becurile. Intr-adevar trebuie dat farul afara, totul a durat 20min sa zic (se poate si mai repede daca stii ce ai de facut). DAR, toata treaba mi se pare o mizerie. A trebuit sa ma duc sa cumpar chei Torx, apoi aproape am reusit sa rup o ureche de prindere a farului, nu stiu cum, pt ca nu am tras prea tare de nimic, am incercat sa am cat de multa grija pt ca plastic peste tot. Efectiv e pozitionata aiurea prinderea aia, sunt convins ca daca trebuie sa mai schimb de 2-3 ori vreun bec o sa se rupa, din fericire (pt mine) nu cred ca o sa fie problema mea. Imi tot sta pe creier faptul ca trebuie sa ai cheie la tine, pt ca altfel nu ai cum sa-ti rezolvi o problema asa mica cum e schimbarea unui bec... Ca fapt divers, am schimbat becurile originale cu philips x-treme vision, la o prima impresie par sa-si merite banii, mult mai multa lumina mai ales cand e carosabilul umed. Ca fapt divers 2, acum cateva zile, la 24K km, mi s-a aprins becul de ulei, am completat cu 1l de 5w30, sper sa nu mai trebuiasca sa pun pana la revizie, in primavara probabil (2 ani sau 30K km)
    1 point
  5. Astazi m-am jucat un pic cu Android Auto si Youtube Music Premium. Evident ca fara patch la mmi, fara root la telefon si fara subscriptie la youtube ? Concluzia: functioneaza perfect! Chiar si impreuna cu Google Maps tot prin AA si cu resume la deconectare/reconectare si cu tastele de pe volan functionale ?
    1 point
  6. Nu. Folosești numai tabla aceleia, instalația și restul componentelor, le folosești pe ale tale
    1 point
  7. Da, dar pe drumurile din Romania, sa mergi 15 000 km doar pe autostrazile din vest poti sa faci si 100 000 km cu placutele si si atunci le schimbi ca deja te-ai saturat sa le tot inspectezi...
    1 point
  8. Din cate am gasit pana acum, bujiile au 60k si bobinele nu au. Atat am gasit pana acum, nu stiu cat de corect este
    1 point
  9. Este normal pentru orice motor, poate sa aibe si 10 cilindri. Parca nu ati mai vazut masini in viata voastra. Ce masina poate sa mearga perfect imediat dupa pornire? Si la masinile cu carburator aveai soc (manual sau automat) care obtura admisia aerului si obliga motorul sa traga mai multa benzina. Motorul mergea mai turat si inecat pana se incalzea. Masinile moderne au sonda lambda si pot regla amestecul dar aceasta nu merge cat timp este neincalzita si in consecinta la pornire motorul merge in open loop. Ignora orice date primite de la sonda si functioneaza dupa o harta prestabilita. In functie de temperatura motorul sta mai turat sau nu. Nu inseamna ca cu cat este mai frig sta mai turat. Pe ger nu sta turat pentru ca nu este sanatos sa se tureze cu uleiul congelat. Din 1992 conduc dar nu am vazut in viata mea o masina care sa mearga in primele secunde de la pornire la fel cum merge la cald. Cilindrii sunt reci, se injecteaza mai multa benzina, benzina se condenseaza pe pereti, uda bujiile, piesele nu sunt dilatate, etansarile sunt imperfecte. Turatia crescuta poate fi si de la 'Load management" adica de la consumul de curent si starea de incarcare a bateriei. In cazuri rare masina este intr-adevar defecta, mai precis senzorul de temperatura da informatii eronate si un motor cald de ex. este pus sa functioneze ca unul rece.
    1 point
  10. Am profitat de zilele astea libere și am dat o fuga sa vedem Marea Neagra!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!