Am reusit ieri intr-un final sa schimb becurile. Intr-adevar trebuie dat farul afara, totul a durat 20min sa zic (se poate si mai repede daca stii ce ai de facut).
DAR, toata treaba mi se pare o mizerie.
A trebuit sa ma duc sa cumpar chei Torx, apoi aproape am reusit sa rup o ureche de prindere a farului, nu stiu cum, pt ca nu am tras prea tare de nimic, am incercat sa am cat de multa grija pt ca plastic peste tot. Efectiv e pozitionata aiurea prinderea aia, sunt convins ca daca trebuie sa mai schimb de 2-3 ori vreun bec o sa se rupa, din fericire (pt mine) nu cred ca o sa fie problema mea. Imi tot sta pe creier faptul ca trebuie sa ai cheie la tine, pt ca altfel nu ai cum sa-ti rezolvi o problema asa mica cum e schimbarea unui bec...
Ca fapt divers, am schimbat becurile originale cu philips x-treme vision, la o prima impresie par sa-si merite banii, mult mai multa lumina mai ales cand e carosabilul umed.
Ca fapt divers 2, acum cateva zile, la 24K km, mi s-a aprins becul de ulei, am completat cu 1l de 5w30, sper sa nu mai trebuiasca sa pun pana la revizie, in primavara probabil (2 ani sau 30K km)