Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.12.2019 în toate secţiunile

  1. Până la urmă o s-o vedem și în acțiune sau rămâne doar de panoplie?
    3 points
  2. Better now. Nu mai dam alarma la masini
    1 point
  3. Da, acolo, bifezi exact ce este pe mașina... Copiezi de la unitatea veche
    1 point
  4. Compresorul are geometrie variabila, sarcina e f mica, ma indoiesc ca are vreun aport asupra consumului, mai ales in cele 5 -7 minute cat funcționează rezistență, mie iarna nici consumul instant nu variază cand apas econ, poate maxim 0.1 l\h asta daca sunt 10 12 grade afară. Oricum e AC ajuta mult si cu umiditatea din habitaclu, in special la drum lung cu 2 3 persoane in mașină.
    1 point
  5. 1 point
  6. Personal, sunt de parere ca, desi poate nu sunt intotdeauna 100% precise, rapoartele acestea pot indica o problema sau macar ridica un semn de intrebare legat de veridicitatea spuselor vanzatorului. Unui prieten i-a fost foarte de ajutor pentru a evita sa dea banii pe o masina care a fost dauna totala de 2 ori... Am postat la vremea respectiva, aici: Am vazut, ulterior, ca cineva a avut "ghinionul" sa nu o verifice, suportand consecintele de rigoare... Zic, mai bine arunci $40 pe un raport (fie el si incomplet) decat multe, multe mii pe o masina capcana. My 2c .
    1 point
  7. Bolful a primit si el niste piese in perioada asta. Am schimbat toate capetele de planetara, erau sub orice critica. Avem si placute noi pe spate, am ales din nou TRW fiind multumit pana acum. Planetara before planetare after Am mai primit si un kit xenon de la Carguard, cu garantie 2 ani. Am luat tot 6000k (cum am deja, am vrut sa schimb pe 4300 dar nu erau pe stock). Impreuna cu el o sa schimb si ledurile de pe pozitie (unul si-a dat duhul) si ma gandeam sa matuiesc->lacuiesc farurile, pentru un refresh complet (atunci cand ploua, unul din ele se vede mai neclar). Am mai schimbat si boxele din masina, 2 erau duse si una mergea cand voia ea. Am avut prin garaj niste boxe tipla de Audi A4 B6 si aveam chef de mesterit asa ca, de ce nu. Am adaptat mufele foarte usor, am “tuns” prinderile originale si au incaput perfect in locul original. Montat totul laloc si acum ascult si eu muzica cum trebuie ? Pentru plecarea de revelion vom parcurge impreuna ~1500km. Abia astept!
    1 point
  8. Va salut. Tocmai ce mi-am recuperate masina de la service (reprezentanta Skoda). In urma erorilor pe care le-am descries mai sus si a verificarilor de catre acestia, au comandat pentru a fi inlocuit pe garantia oferita de producator, SWITCH-ul de la selectorul de viteze. Saptamana viitoare soseste piesa, urmand a fi sunat pentru programare. Tot pe garantia de producator, mi-au inlocuit mansonul si nuca schimbatorului de viteze (se cojise nichelul si degradase pielea pe langa nuca - un stau cu mana pe schimbator). Asa ca revizia la reprezentanta, service la reprezentanta si toate lucrurile sunt ok. Sper sa-mi permit pt ca de data asta, nu achit nimic. Vedem pe viitor. Va salut si multi km fara probleme.
    1 point
  9. 504/507 e mult mai bun in orice situatie.
    1 point
  10. am E5 si nu , nu am nicio reducere indiferent de norma e poluare , taxele locale se platesc ptr auto doar in functie de capacitatea motorului am vrut sa punctez faptul ca sistemul opreste masina prea repede , este enervant si de aceea multi il dezactiveaza daca era gandit altfel , cu oprire dupa cateva secunde bune de la momentul cand masina a stat pe loc, era logic si ok adica sa nu iti opreasca masina non stop cand mergi bara la bara , ci doar cand e necesar : semafoare , stationari mai lungi , etc nici eu nu eram plictisit cand am postat
    1 point
  11. este foarte util sistemul ptr cei ce nu il au eu avandu-l , nu imi e util , asa ca il dezactivez imediat ce pornesc motorul , a intrat in reflex de ce ? ca sa justific cei 2400 lei platiti impozit local ... asta apropo de cei 100 de lei care trebuie dati in plus cand il dezactivezi si evident , ca sa nu fac ping-pong cu asemenea motor daca s-ar opri dupa 5 secunde de stat pe loc , ar fi ok , dar el se opreste imediat ce nu se mai misca masina ... penibil
    1 point
  12. Asa cum ai spus, comparatia nu este corecta: compari o masina tunata la 120 CP si cu o greutate de 1088 kg cu una de 148 CP stock si 1183 CP. Totusi, daca facem raportul putere - greutate, Polo are 0.111CP /kg iar Golf are 0.126 CP/kg. Teoretic, Golful ar trebui sa aiba o dinamica mai buna, dar tu spui ca e chiar pe dos....mmm, foarte ciudat.
    1 point
  13. salutare, mai multe detalii despre cum se ajunge la senzor te rog.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!