Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.12.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
Bolful a primit si el niste piese in perioada asta. Am schimbat toate capetele de planetara, erau sub orice critica. Avem si placute noi pe spate, am ales din nou TRW fiind multumit pana acum. Planetara before planetare after Am mai primit si un kit xenon de la Carguard, cu garantie 2 ani. Am luat tot 6000k (cum am deja, am vrut sa schimb pe 4300 dar nu erau pe stock). Impreuna cu el o sa schimb si ledurile de pe pozitie (unul si-a dat duhul) si ma gandeam sa matuiesc->lacuiesc farurile, pentru un refresh complet (atunci cand ploua, unul din ele se vede mai neclar). Am mai schimbat si boxele din masina, 2 erau duse si una mergea cand voia ea. Am avut prin garaj niste boxe tipla de Audi A4 B6 si aveam chef de mesterit asa ca, de ce nu. Am adaptat mufele foarte usor, am “tuns” prinderile originale si au incaput perfect in locul original. Montat totul laloc si acum ascult si eu muzica cum trebuie ? Pentru plecarea de revelion vom parcurge impreuna ~1500km. Abia astept!2 points
-
1 point
-
Nu am apucat sa postez poze.,dar se pare ca traficul de date , mai exact setarile erau ok. Treaba e ca nu am asteptat eu destul. Faza cu "" a mers dupa minute bune "" e valabila daca spui dupa minim 10 minute de asteptare. In schimb am mai aflat ceva: pentru versiunea de FW 0824 pe care o am si eu, nu merge la toata lumea GE si street view pe motiv ca scriptul a fost dezvoltat pentru versiune de FW 0821. Acuma , chiar nu am de gand sa dau inapoi sa pun vechiul FW 0821 si apoi sa revin pe 0824 in speranta ca asa va merge. Asadar daca e cineva care a reusit sa faca scriptul sa ruleze cu FW 0824 poate ne dezvaluie cum.1 point
-
Din cate am gasit pana acum, bujiile au 60k si bobinele nu au. Atat am gasit pana acum, nu stiu cat de corect este1 point
-
1 point
-
Am incercat mai multe solutii si va scriu rezultatele in ordine crescatoare a satisfactiei: - solutie jante Pro X - apa de ploaie, nici nu face spuma, nici nu sta pe janta, nici nu curata - solutie jante Carplan - pulverizator ok, curatare medie - solutie jante W5 de la Lidl - mi-a placut pulverizator si faptul ca face spuma care sta bine pe janta, curatarea e slabuta dar mai bine decat apa simpla - solutie jante Sonax Extreme - foarte buna, pulverizatorul bun, spluma mai putina ca la W5 dar suficienta cat sa stea pe jante iar puterea de curatare este excelenta Am mai incercat o data pe an si cu triumf de inox si alte solutii dar e periculos pentru lac asa ca incerc sa evit. Iese curat dar nu dau decat cel mult o data pe an si parca tot cu Sonax a iesit mai bine si e mai safe.1 point
-
ce pretentii, sa nu iti umble ala din dreapta la ecran. ii dai peste mana. simplu. nici asa? tragi pe dreapta si il dai jos. problema rezolvata. la toate masinile din lumea asta pasagerul dreapta fata poate umbla la ecran. indiferent cat de mare/mic e. sincer, unele din plangerile astea par asa, la modul sa ne legam de ceva minor, ca nu avem de ce major. la un jurnalist auto nu prea da bine cand faci review oficial. ma asteptam sa remarce alte chestii negative. interesanta informatia ca iti poti customiza ecranul de start din centru si sa iti pui acolo shortcuturi. aia chiar e buna. superba culoarea aia gri. imi place si ca au priceput ca la amortizoarele adaptive trebuie sa oferi ceva mai mult. au am la g6 si nu mi-as mai lua. bine, erau mult mai ieftine cand am luat eu masina, vreo 800 euro, acum sunt peste 1000. la mine sta suspensia in modul comfort 99% din timp. ii dau sport doar cand vreau sa merg tare SI am si o sosea excelenta. care sosea excelenta nu prea exista in romania. e extrem de "saltaret" modul sport, la orice denivelare oricat de mica parca topaie. dar la g8 pe langa faptul ca ofera multe setari intermediare am vazut intr-un review ca astea adaptive mai fac ceva la virare. le inmoaie pe alea de la roata de pe interiorul virajului si le intareste pe alea de pe exterior, ideea fiind de a pune masina mai usor pe trasa ideala. imi place ca au mai imbunatatit ceva la suspensia adaptiva. tot nu e ceva "must have" dar apreciez imbunatatirile.1 point
-
Nu, inca nu s-a dat - mai mult din cauza oamenilor care au venit sa o vada. Din ianuarie voi ramane fara Bora - va ramane nevesti-mii - si pana una alta, mie imi ramane ca daily Golful. Nu ca m-as plange Dupa sarbatori repun anuntul insa. Sau nu. Pana atunci ar trebui sa ii fac doua trei chestii - de la stat excesiv discurile spate cred ca sunt "beyond repair" - si dupa 500km arata ca naiba discurile, rugina si santuri superficiale multe... Franeaza ok, asa era si in primavara si la testul de frane de la itp (nemanarit) au iesit f ok franele. Ar trebui deci doar discuri (mai greu de gasit ca sunt ventilate), placute, si o revizie a glisierelor (in primavara pareau ca sunt ok, totusi) Pana una-alta o poza random din weekend1 point
-
Cine naiba proiecteaza mizeriile astea? Ca sa schimb un bec trebuie sa dau afara tot farul? Ce naiba faci daca ramai fara lumini pe autostrada? chemi asistenta rutiera? stau tot timpul cu trusa de scule dupa mine ca la dacia 1310? :)))1 point
-
Constatarea se bazeaza pe literatura. Scrie peste tot ca o anvelopa lata si cu putin cauciuc (janta cat mai mare) confera stabilitate,-in cazul de fata 235R19-, atunci normal ca daca cineva monteaza in loc 225R17 va zice automat ca pierde stabilitate. Nici nu trebuie sa testeze masina.1 point
-
Am montat si noile roti de iarna. Nu pot sa zic ca ma incanta extraordinar lookul ( bye-bye low rider -> welcome camila rider) iar cand m-am dat jos prima data din ea era sa ma impiedic ca mi s-a dus piciorul putin in gol, daaaar ca si utilitate e super ok, mai confortabila si directia mai usoara. Am reglat suspensia sus maxim peste tot. N-am mai vopsit deloc jantele, le voi reconditiona pentru iarna urmatoare cum trebuie.1 point
-
Acesta este unul din lucrurile pe care l-am apreciat la grupul VAG față de competitorii săi, acela că diferențele între generații sunt discrete, ceea ce păstrează și valoarea de revânzare a mașinii. Referitor la „micile economii” puse mai sus, impresia mea este că se renunță treptat la ceea ce era „simply clever”. Dacă revedem primele videoclipuri de la noi sau de aiurea, cam astea erau chestiile remarcate - umbreluțele, lanterna, protecțiile la uși... Desigur, nimeni nu ia decizia de achiziție pentru o umbrelă sau 2 cârlige în minus în portbagaj, dar, cumva, după ce știi că au fost, e o ușoară dezamăgire că nu mai sunt. (Acum, sper să nu lase portbagajul complet fără lumină :D).1 point
-
Antigel la prima vedere. Verifica dacă îți scade nivelul, pompa de apa sau termostat.1 point
-
Wow, ce consum mic pentru 1.6 TDI. Eu in perioada asta nu am scos sub 8 litri in oras. De fapt am in jur de 9 pe drumuri de max 3 km si vad si 10 si 11. SS off, pe Auto in 99% din timp, mod Normal 85%, sport pe restul de 15%. O sa fac o poza cand ajung la masina ca am vreo 400 de km doar urban. Este vorba de Baia Mare, un oras mai mic decat un sector din Bucuresti. Revin si cu pozele. Eventual rog un moderator sa uneasca cele de posturi. Masina a rulat in condii foarte grele, consumul de energie fiind ridicat, de aici si media mai mare de consum. Am avut o iarna grea in zona si nu imi place sa rabd de frig. Sa nu se inteleaga altceva, dar per total sunt super multumit de consum avand in vedere conditiile vitrege in care am exploatat masina. Ca o paranteza, consuma la fel ca cealalta masina, o Bora 1.9 tdi alh. https://imgur.com/a/sYBmXHT1 point
-
8% standard?? 5% este standard, in cazuri exceptionale 8 iar daca iti da 9 le papi toata marja lor de profit. Frumoasa masina, dar...no coment-1 points
-
Robert.M: daca nu ai probleme ce pot fi de la distributie ( gen; pierderi antigel ori zgomote curea ori role) mergi linistit pana la 210 mii km, cu inspectii vizuale la curea din 30 in 30 mii.-1 points
-
1,6TDI - 6-6.5% (oras - Targoviste - nu este foarte aglomerat) la drum 4.7-5.5% (poate si mai mic uneori)- consum foarte bun!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00