Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.12.2019 în toate secţiunile

  1. Da. Este de apreciat initiativa din fiecare an de a vizita comunitățile sărace din munte. Indiferent de etnii și prejudecăți este nobil gestul de a aduce bucurie în sufletele acelor copii.
    2 points
  2. Spune-mi si mie te rog de la care magazin iei tu. Si eu sunt in Arad.
    1 point
  3. Alba-Iulia ---- Oradea, in total 250 km din care 80 km autostrada, viteza medie: 63 km/h, consum 7,1 L. Cauciucuri de iarna, masina in rodaj (1800 km), condus legal (max. 1xx km/h pe autostrada, max. 100 km/h pe DN-uri ). Tiguan Allspace, BiTDI. Sunt multumit! Last warning pentru viteza
    1 point
  4. @ct_act probabil vrei ceva de genul asta: https://www.chemicalguysromania.ro/perii/414-long-handle-body-wheel-brush-with-flagged-tip-bristles-angled-head-20-inches.html edit: sau asa https://www.detailingshop.ro/produse/detailing-exterior/mothers-wax-fender-well-brush-perie-curata-contra-aripi-detalii Eu am una similara cu maner drept dar nu ma omor dupa ea. Prefer o perie cu maner scurt sau o pensula cu care am acces mai usor in mai multe locuri, desi in general folosesc un burete. Dintre cele cu maner scurt cele de Vikan mi se par excelente: https://www.pro-detailing.ro/perie-spalare-auto-vikan-522752-100x280mm-p-4514.html?keyword=vika
    1 point
  5. Tot ce inseamna cuplu si CP trece prin cutie. Aceeasi masina cu acelasi cuplu si CP va parea mai "nervoasa" cu o etajare mai scurta a treptelor, iar una cu etajare mai lunga va parea mai lenesa. Cred ca aici sunt diferentele. Plus greutate suplimentara din cauza dotarilor suplimentare. Am 7.5 1.5 Tsi de 150CP si as fi vrut primele 3 sau 4 trepte sa fie mult mai scurte. 0-100km/h nu e neaparat un indiciu legat de forta unui motor, eu prefer 100km/h sa fie atinsa in treapta a 3-a, nu in a 2-a si sa merg cu a 3-a pana la 140km/h. Toti producatorii trebuie sa scada consumul, in final si asa apar astfel de cutii.
    1 point
  6. Sa cumperi si garniturile originale. Daca nu pui garnituri noi posibil sa ai probleme cu gazele in masina.
    1 point
  7. Cum era proverbul, iarna car și vara... jante de aliaj? ?. Urmează să le fac un tratament de intinerire, întrucât au tot felul de semne și cel puțin fața jantelor vor fi vopsite. Dar, am timp toată iarna .
    1 point
  8. Tot ce merge in DE nu se compara cu RO, nici calitatea uleiului, a motorinei, regimul de mers, drumuri. In DE 1l de Castrol e 20 de euro, la noi 40 de euro Bidonul de 5l. Nu ati observat ca toate cele aduse de afara nu au probleme majore, dupa 10k. in Ro incepe sarbatoarea.
    1 point
  9. 1,9 AXR 2005,254tkm am parcurs 14 900 km cu Castrol LL 5w 30 si nu a consumat nici macar 200 ml,e la nivel uleiul si inca e unsuros nu apa chioara,de cand am pus uleiul asta nu mai arunca pe la egr.Masina trage si merge ca la inceput,a mers in DE doar cu 5w30 si interval lung de service ,2 ani sau 30tkm asa ca eu sunt de parere ca virgula Castrol inca are un cuvant de spus ,evident cumparat de afara sau de la noi din reprezentanta vw.
    1 point
  10. Esti pus pe treaba, nu gluma. Singurul lucru ce nu`mi place este scrisul cu passat, mai ales negru avand in vedere ca ai crom pe masina ; eu as fi lasat hayonul clean Un soft nu ai in plan?
    1 point
  11. Salut. Tocmai ce am terminat retrofit-ul unui volan incalzit la masina personala, un Touareg din 2009, optiune ce o doream de mai mult timp. Ce nu ma incanta prea tare, este temperatura volanului care pare a fi cam mica, curios cum se va simti la iarna. Verificand cu VCDS in grupul de valori de pe volan(16), observ ca temperatura ajunge doar pana la 30 de grade si sta acolo,nu urca mai sus. Exista vreo modalitate de a ridica temperatura volanului cu macar 4-5 grade? Canalul Adaptation nu il pot accesa pt a schimba de acolo valori. Este nevoie de vreun cod de acces? Il cunoaste cineva? Cum altfel ii pot creste temperatura?Multumesc.
    1 point
  12. Cu părere de rau , dar se pare ca Vw nu ne mai oferă motoare pe benzina fiabile. Tdi a ajuns prea complicat, multe probleme, mai au și soft dieselgate care le pune capac. viitorul cât o mai avea motorul cu ardere interna, cred ca e al motorului benzinar combinat cu electric, adică hibrid. ma uit in ograda asiaticilor, ca din Europa, nu prea sint motoare pe benzina MPI, astea Find mai fiabile. hunday încă fabrica MPI cu norma euro 6. E adevarat, mai puturoase fata de un fsi, sa nu mai zic de TFSI. ma uit cu părere de rau, cum motoare pe benzina euro 5 de la vag au evacuarea neagră, afumata, in timp ce motorul tdi cu dpf la locul lui menține evacuarea mai curată. uitati.va la Logan, generația cu 1.4 MPI, sint care au 600..700k km și evacuarea ruginita dar fără fum. ce înseamnă asta, vw nu știe sa facă benzinare, cu regret dar, cred ca următoarea masina personală nu v.a mai fi Vw. si asta după 15 ani de tdi.
    1 point
  13. Salut. In caz ca aveti nevoie : Am gasit pe http://forums.vwvortex.com/showthread.php?8682017-MK7-Repair-Manuals-and-more link la dropbox cu manuale de service pt Golf 4,5,6,7. Link direct : https://www.dropbox.com/sh/rghs0qq7w4819y9/AAC6Sg0da1gNGIhnDNpYSEn7a/VW/Golf?dl=0 Atentie ca la pdf-urile cu repair manuals trebuie dat scroll la primele 3 pagini si acceptat un "disclaimer" pt a putea vedea continutul. Nu stiu cat va mai fi activ link-ul sau daca se pot downloada si adauga si aici pe forum. P.S. am vazut ca a postat si Latty pe topicul "Revizii periodice Golf 7" acelasi link. Daca e in plus , se poate sterge topicul acesta.
    1 point
  14. Felicitari misulikkk, florin!!! keep going! Primul fisier cu proceduri este de folos.
    -1 points
  15. Asa dicteaza harta (stock) de racire. 110+ vara este ceva normal.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!