Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2019 în toate secţiunile
-
Nu cred ca exemplul tau confirma regula. Adica compresie mica benzina cu CO mica. trebuie sa existe niste explicatii stiintifice. Al doilea aspect, este calitatea carburantului. Nu stiu cum, la vreo doua masini cu care am facut minim 30000 de km pe afara, cu benzina de 95 de la unguri, austrieci, germani, masinile mergeau mai bine decat cu cea de OMV 100. Mai silentioase si mai zvelte, mai elastic motorul. Benzina de 95 de la Italieni, francezi aducea aceleasi performante cu cea de 95 din Romania, deci nimic notabil. Deci e posibil ca benzina de 100 sa asigure totusi acel min CO 95.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Eu merg 90% numai cu benzina de 95 si nu are nici o problema (asta in 100.000 km). Si nu a avut niciodata missfire sau relanti aiurea. Nu zic ca o benzina superioara nu e mai buna pentru motor mai ales pe termen lung, dar nici nu vad sa ai probleme daca o folosesti pe cea de 95.2 points
-
Sigur ca da, Pentru RGB usa 8W0919390A/B fata și E/F spate, mufe 8K0873754 x 2 și 8K0973754B x 2; Pentru RGB picioare 8w0847415 A/B fata și C/D spate, mufe 8K0973754 x 2 și 8K0973754A x 22 points
-
Ideea era sa folosești SFE sa nu mai freci la ele, cureți fără să atingi.1 point
-
@Marck 76 Foloseste linistit benzina de 95. Alimenteaza de la benzinarii cu trafic mare. Din 06.10.2014, de cand am luat masina de la reprezentanta pana in prezent, am alimentat 2086 litri benzina CO95 si 1488 litri benzina CO98/99/100 (sunt un tip meticulos). Nu am vazut nici o diferenta la consum sau diferenta de putere, etc.. Motoarele la care se recomanda sa se alimenteze cu CO98, au scris asta la busonul de la alimentare. Partea cu <mentine motorul mai curat, stralucitor la interior, fara depuneri, etc.> nu a demonstrat-o nimeni "live" ( documente, poze, filme). Teste platite am vazut destule. Sunt multe de discutat pe tema asta, dar suntem deja OFF-TOPIC. Pe scurt, sfatul meu, daca tii la masina si vrei sa o pastrezi mai mult timp, cu diferenta de bani de la benzina mai scumpa, si cu ce mai pui, faci schimbul de ulei mai des, daca circuli preponderent in oras, cu multe drumuri scurte, porniri dese. Schimbi filtrul de aer mai des, ca praf avem destul. Daca doresti Manualul de mentenanta la VW Golf 08.2017, trimite-mi pe PM adresa de e-mail si ti-l trimit.1 point
-
Asa se intampla cand pornesti masina pe frig si stai pe loc ... De asta am facut cateva recomandari1 point
-
Desigur ca se ofera suport in caz de nevoie. Important e sa fie cerut. Nu am glob magic sa stiu cum merg toate masinile din tara. Sunt cateva componente care pot genera eroarea: valva metering pompa, senzor presiune, regulator presiune rampa sau pompa din rezervor. Supapa retur injectoare. Le-am intalnit pe toate in 3 ani. Nr. de telefon este in semnatura in caz de nevoie.1 point
-
1 point
-
Tot ce merge in DE nu se compara cu RO, nici calitatea uleiului, a motorinei, regimul de mers, drumuri. In DE 1l de Castrol e 20 de euro, la noi 40 de euro Bidonul de 5l. Nu ati observat ca toate cele aduse de afara nu au probleme majore, dupa 10k. in Ro incepe sarbatoarea.1 point
-
Salutare, proiectul Ambient Lighting pe Skoda Octavia 3 s-a apropiat de final, au fost montate trimurile montate pe Octavia Facelift, totodata au fost montate leduri RGB la picioare și sub mânerele de la uși (leduri montate pe Audi A4 B9). Cand voi avea timp voi mai face și consola centrală și ambientul din plafoniera, astfel culoarea și intensitatea tuturor luminilor vor fi gestionate din HU. Atasez rezultatul final1 point
-
Ai citit doar o parte din postul meu.. am zis clar ca o sa contest partea in care ei imi zic ca imi dau 50%, adica 504 RON. Din cate stiu eu, imi pot repara masina la orice service autorizat si nu ma pot obliga sa o repar la unii care imi cer 1008 RON. Ar fi trebuit sa se limiteze la "50%", fara sa-mi spuna suma. Si da, nu mi se pare normal sa fie culpa comuna, dar avem o legislatie de kko. Sa zicem ca prin absurd mi se strica masina in intersectie si intra unu in mine..eram stationat ilegal nu? Legat de partea in care zici sa folosesc transportul in comun.. cand ai de parcurs 14 km nu stiu cat de mult te ajuta transportul in comun. Stiu, tu esti obiectiv, dar cand ti se intampla pe pielea ta, nu stiu cata dreptate ii mai dai asiguratorului. Gandeste te de cate ori ai parcat ilegal, nu mi spune ca n ai facut o..1 point
-
Numai OE, deja punand alte bielete AM + manopera ai depasit costul daca ai fi pus initial bielete OE + manopera.1 point
-
Ce treaba are Casco sau unde-ti faci revizia ? N-am avut niciodata Casco la masinile conduse de mine. Am facut casco doar la masinile conduse de altii (soferii firmei si masini de zeci de mii de euro). Si de 15 ani, doar o singura data pot spune ca as fi avut nevoie de Casco la masinile personale, dar la ce valoare a avut reparatia, nu simt ca am pierdut nimic. Si in continuare n-am in plan sa fac Casco. Legat de revizie. Ce treaba are unde-ti faci revizia ? De ce sa merg la reprezentanta sa platesc de 2-3 ori pretul ? Am trecut prin asta cand am avut masina in garantie. Revizia era 1200 lei la reprez. (acum 7-8 ani) si dupa ce a iesit din garantie, mi-o faceam cu 450 lei piesele (Motul + Mahle) si sa mai adaugam 100 lei manopera (dar mi-o fac singur). Nu e mare filozofie sa schimbi un ulei si filtre. Si vorbim de un amarat de Polo 6R 1.6 TDI. Masina are acum peste 225 000 km si merge perfect, chit ca are 170 CP de vreo 60 000 km. Din punctul meu de vedere, trebuie sa-ti permiti masina si eventualele reparatii cand o iei SH. Fie ca are 20 000 km, fie ca are 400 000 km. Amalgamul asta de fiare + electrica se pot strica oricand. Fie ca o iei noua, fie ca o iei SH. Daca o iei noua, nu ai cheltuieli in plus, cat e in garantie. Dar masina tot poate sta prin service cu saptamanile/lunile pana se repara. Tot te poate lasa in drumul spre concediu. Exact ca si una SH. Nu ma intelegeti gresit, nu am o preferinta pentru masinile SH sau noi. Fiecare cumpara dupa buget si preferinte. Ambele optiuni vin cu avantaje si dezavantaje. Viitorul cumparator trebuie sa stie ce vrea de la masina, ce-i permite bugetul, etc.1 point
-
Meamm..frate...ce fixatii si idei preconcepute..cumpara tu km si nu masini, apoi mai vedem cine e fraierul.. crezi ca toate masinile se autodistrug la 210.000 km si oricare e troaca si nu iti mai ofera siguranta..esti pierdut in alta lume..fiecare isi cumpara ce vrea, dar a alege intre 2 masini identice, una cu 120.000 km SH din 2015 si alta cu 220.000 tot din 2015, si sa crezi ca vreuna iti ofera siguranta unor 2-3000 km rulati continuu iar cealalta nu, esti de'a dreptul caraghios. Oricand te poate lasa o parte electrica pe care nu ai cum sa o previi indiferent de nr de km..iar diferenta de pret la achizitie intre ele, un golf 7 sa zicem, in aceeasi varianta de echipare ar fi de ~ 2-3000€. Daca ambele sunt intretinut corespunzator, crezi ca bagi in cea cu 230k km 3000 ? Si in cealalta ai garantia ca nu bagi nimic? Ca tu rulezi o masina 100k km si o tii ca pe o toroapa si se devalorizeaza si o dai la un pret de nimic ca sa bucuri pe altul ca are motorul si cutia ok, ansamble ce tin 4-500.000 km....nu stiu care din noi conduce cazane. Pe langa asta , o masina in principiu nu iti da batai de cap din toate pdv pana pe la 100k km. Apoi, cum ti'o fi norocul. Dar intre 100-250k km pica foarte multe consumabile. De la ambreiaj, turbina, egr, pompe, poate un injector, senzori, amortioare, rulmenti, toata bucsaraia, posibil alternator / electromotor....etc...ai sanse ca o masina trecuta de pragul de 200k km sa fie la a2a tinerete si daca a fost intretinuta corespunzator si nu a fost lasata sa ajunga in paragina si vanduta pe cel mai mic pret cum deduc din ceea ce spui tu ca nu a vrut proprietarul sa bage bani in ea sa te mai duca mult si bine fara investitii...depinde in primul rand de felul in care a fost intretinuta masina, de problemele de fabricatie specifice modelului / motorizarii, de drumurile pe care a rulat, ca una e sa rulezi 90% urban cu 100.000 de porniri, opriri, sa freci cutia si ambreiajul in trafic infernal bara la bara pe drumuri proaste in care strangi ore de functionare ca un utilaj, si alta e sa rulezi 100k la drum intins unde motorul isi mentine temperatura de lucru si faci 1000 km dintr'o bucata. Felul in care pun samsarii problema cand vand o masina nu reflecta starea acesteia..fiecare face cum il duce capul, si majoritatea se aliniaza la cerintele romanului pretentios, care vrea masini dotate si cu km sub 200k. Du'te afara si ia'ti o masina de la un dealer apreciat, la un pret corect, cu istoric la reprezentanta, si vezi care e diferenta in istoric intre o masina rulata corespunzator si una rulata pe drumurile noastre. Ar mai fi si altele de zis..dar consider ca mi'am pierdut destul timp sa scriu aceste randuri pt cei pe care i'ai fi putut dezinforma..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Totul e clar, absolut totul e clar, mai putin pentru trolii care (nu) citesc dupa ureche si ii dau inainte cu "interpretatul" legii, din plictiseala. Si dupa ce arunca o piatra in balta, fac ca mai sus: "Da' arata-mi tu unde scrie" - cauta si citeste. Ce nu e clar ajunge la Inalta Curte pentru dezlegarea unor chestiuni de drept si armonzarea deciziilor. Totul e clar si limpede ca si discutiile astea "de amorul artei". In SUA, Franta sau Germania, bicicleta sau trotineta au RCA sau numar? Ala cum iti a banii daca te loveste? Simplu, ca si aici, daca-l prinzi il duci la jude, daca nu iei teapa si aia e. Ce face plictiseala din om...-1 points
-
Am spus ca nu as da peste 10.000 euro pe o mașină cu 200.000 km în bord indiferent cum o cheamă și ce dotări are, Seatul l-am cumpărat cu 8400 euro în 2012 la 82.000 km si vândut cu 3000 euro și 183.000 km, sigur va necesita recondiționarea turbinei in 1-2 ani (KKK originală) și intervenții la electromotor, noul proprietar știe asta fiind mecanicul care a întreținut-o , dar la banii ăștia este foarte mulțumit ca motorul și cutia merg impecabil. Cu logica de mai sus nu am băgat bani în niciuna, doar consumabile, distribuție și ambreiaj la Leon. Cordoba a halit 45.000 km intr-un an jumătate, inlocuit doar discuri și plăcute. Ce sens are sa dai 10-15.000 euro pe o mașină "preferată" la care descrierea începe cu sistemul de sunet și pe care de fapt nu ți-o permiți din moment ce o cumperi uzata bine (da, după 200.000 km toate mașinile cer bani indiferent pe ce norișor occidental au rulat) în care apoi sa mai investești încă 5-6.000 euro în 1-2 ani și sa stai cu emoții la drumuri lungi ca mai pica una alta? Unde mai pui ca petreci mai mult timp uitându-te sub capota decât conducând-o. Dar nah, ai Passat/BMW/Audi. Forumurile, olx și YouTube sunt pline de povesti cu mașini "aduse" la care lista de reparații și piese schimbate este lunga, iar faptul ca au venit pe roti Germania - România o performanta demna de lauda ? Pentru mine o mașină bună este aia care știi sigur ca te tine un drum de 2000-3000 km indiferent de condiții. De asta prefer cea mai buna combinație motor-an-km pe care mi-o permit, niciodată mașina mai veche de 5 ani. Cazan (mașina peste 200.000 km) mi-aș lua doar dacă este mai ieftin de 5000 euro și as sti ca eu sunt capătul de linie, dacă pica prea multe îl dau la rabla și nu ma oftic. Pe scurt, sper ca RAR și politia vor ieși serios la strada sa verifice frâne, direcție, noxe și sa tragă pe dreapta texanii de BG căci prea am ajuns groapa de gunoi auto a Europei.-1 points
-
Nu ti se pare normal ca a fost culpa comuna ? Au fost destul de clari in ceea ce ti'au spus, iar dpdv legal le dau dreptate, fara sa o spun cu rautate. Nu cred ca vei avea ceva de castigat cu reclamatia sau judecata..variante la afirmatia " in buc nu ai unde parca legal " exista : transport in comun, ride sharing / taxi, parcari etajate in principalele puncte din Bucuresti, unde foarte multi nu parcheaza pt ca li se pare scump, parcarea pe un loc platit si lasi nr de tel in geam...-1 points
-
Inca de la inceputurile TSI`urilor, din cate stiu eu, carburantul se recomanda sa fie 98+...nu cred ca avansul tehnologic in ultimii 15 ani a retrogradat ca sa fie ok 95.-2 points
-
Interesant. Nu ma asteptam sa scrie MIN 95 ; cred ca pe vechile 1.4 /1.8/ 2.0 tsi scrie min 98, dar nu mai bag mana in foc ; cert este ca, intr`adevar, problemele pe termen lung poate nu sunt date de missfire sau tremurat, dar cred ca este imposibil dpdv tehnic sa nu se formeze depuneri excesive folosind o benzina cu CO mai mic, mai ales daca mai mergi si subturat sau sa nu ii dai ture / limitari din cand in cand.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00