Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2019 în toate secţiunile
-
Au trecut ~ 4 luni si aproape 2000 km de cand este in posesia mea, si parca merge din ce in ce mai bine astazi mi'am facut timp si am pozitionat admisia mai bine, mai exact am mai decupat putin din furtunul care intra in filtru, intrucat filtrul atingea in capacele farului. Am schimbat si becurile de pozitie cu unele portocalii si am reactivat US lights la 20%, + o spalare. Cu ocazia asta am scanat'o de erori, si vad ca isi arata recunostinta si functioneaza in continuare fara probleme5 points
-
Revin cu vesti bune : aparent la ultima revizie haldex probabil nu a fost readaptata pompa(de mizerie fusese curatata). Am reusit sa fac reviziile la cutie, motor si haldex si totul merge brici ? (am facut si un lunch si pot sa zic ca masina asta e o arma pe 4 roti; modul in care urca acul de la vitezometru este incredibil) . Atasez si o poza mai buna cu noile roti ?5 points
-
2 points
-
2 points
-
Am văzut că vine in test la Superspeed pe 21 decembrie! Culoarea Moonstone Grey arată demential!2 points
-
Tot ce merge in DE nu se compara cu RO, nici calitatea uleiului, a motorinei, regimul de mers, drumuri. In DE 1l de Castrol e 20 de euro, la noi 40 de euro Bidonul de 5l. Nu ati observat ca toate cele aduse de afara nu au probleme majore, dupa 10k. in Ro incepe sarbatoarea.1 point
-
Asta clar...tot asa, ai toate șansele sa ieși cu el de pe trasa... Din cauza masei și a centrului de greutate ridicat... Vrei ceva sportiv, nu e Touareg. Eu am ceva acum... Tot SUV mare, 330cp acum....dar are cu totul alt comportament. Cu mult peste, din pdvd al sportivitatii. Am de aia din 3 litere... Și crede-mă.... Am avut Touareg 7p 4 ani. Indiferent ce ii vei face Touareg ului, nu ai nicio șansă,din păcate... Sa iei avans, etc. Sașiu, dinamica, etc.... Mult mai sportiva. Este mult mai violent. Legat de Aerodinamica, Touareg ul are un coeficient comparativ cu al unui frigider... Deci, poți sa îmbunătățești timpul de reacție, etc... Dar atât.1 point
-
1 point
-
Ca e aranjata, vezi eroarea stocata, restul e can can , cam +300k la aceasta ora. Nu schimba nimeni volant originala la 100k.1 point
-
Salutare, proiectul Ambient Lighting pe Skoda Octavia 3 s-a apropiat de final, au fost montate trimurile montate pe Octavia Facelift, totodata au fost montate leduri RGB la picioare și sub mânerele de la uși (leduri montate pe Audi A4 B9). Cand voi avea timp voi mai face și consola centrală și ambientul din plafoniera, astfel culoarea și intensitatea tuturor luminilor vor fi gestionate din HU. Atasez rezultatul final1 point
-
1 point
-
Eu nu stiu ce sa spun de acest aspect Nu am intrat niciodata in balans si am facut foarte foarte multe drumuri pe serpentine luate cu viteza mare pe dealul Negru , Valea Oltului , pe Meses la Zalau ( cine a mers stie ce drum fain e acolo - urcare - coborare ) , etc Sa nu fi nimerit tu o masina complet ok ? Legat de acea secunda ... mai bine s-ar gandi toti de 2 ori inainte sa actioneze cu adrenalina pe drumuri , nu e nicio rusine sa stai la coada cand toti stau , linia continua e facuta tocmai ca sa nu depasesti , etc ... nu avem 9 vieti Ieri noapte cand veneam acasa de la Pitesti , m-am trezit cu masina in fata pe contrasens , norocul meu a fost ca eram in localitate si nu mergeam repede iar tirul depasit de idiot , a avut bunul simt sa franeze si el el maxim si sa traga dreapta , astfel incat am scapat toti1 point
-
1 point
-
Adevarat, eu macar le vad la deschiderea masinii cand o scot din garaj .....si sunt muuult mai frumoase cu ochiul liber decat in poze! - 2700 ron stopurile; - montajul + codat - variabil in functie de cine/unde vor fi montate1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, se pare ca nu scapam de DQ200 prea curand...Singura solutie pentru a o evita vor fi clasicele motoare 2.0 TSI/ TDI sau PHEV 1.4 TSI. https://www.volkswagen-newsroom.com/en/the-new-golf-international-vehicle-presentation-5609/new-drive-systems-5622 Totusi, eTSI va folosi motorul electric la pornirile de pe loc, acolo unde DQ200 uza ambreiajele in mod accentuat. "This belt starter generator takes on the role of the alternator and starter while simultaneously operating as a small, lightweight electric motor that instantly boosts the drive torque when moving off. The output of the generator is transferred by the belt drive. The generator also starts the combustion engine – which is switched off as much as possible while the vehicle is moving – in a barely perceptible way."1 point
-
1 point
-
Buna dimineata! Retrofiturile la Octavia 3 VRS se apropie de final, după o perioada destul de stresanta, pot afirma ca împreuna cu o echipa de 7 persoane am dovedit Predictive ACC . Astfel, sunt fericitul posesor de Skoda Octavia VRS din 2015 cu pACC și totodata prima Octavia din Europa cu aceasta funcție. Atașez câteva poze cu mesajele afișate in diferite situații. Weekend frumos va doresc1 point
-
Consum 1.5 Tsi 150CP, manual, de la ultima alimentare, cu drumuri diverse, majoritar extraurban, dar si mers prin orase mari, foarte multe depasiri, mers fluent. Consumul pe termen lung, in general in aceleasi conditii, dar cu mai multe procente in mediu urban este de 4.9% pe 5557km. Foarte multumit, dezactivarea cilindrilor se reflecta intr-un consum excelent, motorul pastrand rezerve bune de putere pentru depasiri, urcari samd. Si consumul pe termen lung, nu am putut incarca ambele imagini, in acelasi mesaj.1 point
-
Probabil ati observat ca la Ateca stergatoarele nu pornesc singure in modul auto decat dupa ce au fost pornite manual macar odata de la pornirea motorului. Comportamentul asta se poate schimba modificand setarea de mai jos cu vagcom in modulul 09. Initial am crezut ca nu functioneaza fiindca am testat pe loc, insa activarea automata merge doar dupa depasirea vitezei de 15km/h(evident, daca ploua), iar apoi continua cu functionarea normala chiar si cand stai pe loc(la semafor sa zicem). Imi imaginez ca functia asta a fost gandita in felul asta pentru a nu incomoda in situatia in care sa zicem speli parbrizul cu motorul pornit.1 point
-
Am incercat si bitul ala de mirror memory, si nu mai merge deloc :P. Am resetat si controllerul dupa codare dar aceeasi poveste, coboara doar o valoare prestabilita. Sincer, pentru mine e ok cat coboara, nu imi mai bat capul, oricum nu o prea folosesc. Daca tot am mai fost la butonat o tura, am mai schimbat niste setari pe partea de spalare a farurilor. Din fabrica, spala automat farurile odata la 5 spalari de parbriz, inclusiv prima, daca farurile sunt aprinse. Pentru mine asta nu prea ma incanta fiindca imi spala farurile aiurea si consuma destul de mult lichid de parbriz. Asa ca am schimbat setarea sa imi spele farurile de fiecare data cand tin tras mai mult de 2.5s. Functioneaza in continuare doar cand farurile sunt aprinse. Mai jos screenshoturile:1 point
-
De ce nerealist? Ieri, Sucevita - Radauyi, 27km, mers max 55 in loc si max 85, 90% pe tempomat, fara nici o depasire, am scos 3.1. Acum nu sariti la gatul meu, data ciit vin cu poza.-1 points
-
Nici chiar asa Coeficient de frigider spre lada frigorifica cu vitrina avea Sorento JC La peste 110 km incepea sa ...suiere / fluiere , atat de tare incat deranja in cabina , fiind si foarte bine anti-antifonata Cel mai fain la ea era antena telescopica care iesea din capota in dreapta , fix ca unealta lui Vlad Tepes , o placere pe autostrada 7P chiar e cuminte si rupe binisor aerul ptr un SUV , fara sa fie comparat cu concurenta mai sportiva din clasa lui-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00