Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.12.2019 în toate secţiunile

  1. Azi am montat noile leduri la faza scurtă. le-am luat 4300k și culmea chiar sunt 4300k, foarte apropiate de nuanța celor de la Tiguan. Lumina pare a fi mult mai bine focalizată decât la cele cu chip Samsung, ceea ce inseamnă că ledurile sunt poziționate mai aproape de poziția lor originală a becului cu xenon. Sunt cu chipuri Lumileds Luxeon ZES, câte trei leduri pe cele două parți și aparent sunt mai luminoase decât cele cu două cipuri Samsung pe patru părți. Sunt canbus, deci nu mai e nevoie de anulatori de eroare și nu mai am martor aprins în bord Am profitat de cele 12 grade Celsius de la Galați de astăzi și pe la ora 13, când s-a ivit puțin soare, le-am tras și o ultimă băiță mașinilor, cred. Îmi inchei postarea cu câteva poze comparative între felul cum luminează xenon-ul 5500k, ledurile 4 sides Samsung 5000k și ledurile Lumileds Luxeon ZES 2 sides 4300k. Week end plăcut tuturor! PS: Probabil voi mai comanda cât de curând și o pereche H7 4300k pentru a înlocui pe cele actuale care au anulatori de eroare.
    2 points
  2. Salutare si bine v-am regasit! Dupa o pauza de aproape 5 ani in care am avut o sumedenie de BMW-uri, incepand de astazi, (cred ca) sunt din nou revenit in grupul VAG. Poate va asteptati ca masina cu care am revenit sa fie ceva fresh, abia scoasa din tipla, dar va anunt ca nu e chiar asa. Este vorba despre un Audi A4 B5 din 2000. Dotarile sunt pretty much standard: - airbaguri - radio casetofon + magazie cd - climatronic - oglinzi electrice si incalzite - proiectoare -geamuri electrice fata etc. Masina a ajuns la mine printr-un concurs de imprejurari si am hotarat sa o pastrez si poate (de ce nu) sa incep sa imi pun amprenta asupra ei. Este ceva ce voi face pe o perioada mai lunga de timp, cu multe detalii si poze (de aici si titlul topicului). Daca e sa fac o lista cu modificari, here it goes: - in primul rand, inmatricularea pe numele meu - alte jante (de preferat modelul de pe S3 sau S4) - reparat/inlocuit ceasuri de bord - sorturi noroi fata/spate OEM (asta e o obsesie de-a mea) - volan 3 spite in piele - tips dublu spate - ceva arcuri pentru a cobori garda la sol - bara fata de S4 - grila capota Kamei sau S4 - cheie briceag - alte chestii legate de design etc pentru ca la motorul asta, pe parte de performante, n-am ce face. Daaar, inainte de tot si toate, trebuie sa vad exact cum remediez urmatoarea problema: masina are momente in care porneste foarte greu; invarte, dar nu porneste, trage intrerupt si chiar se opreste in mers. Iar daca se opreste, porneste foarte greu si dupa 1000 de incercari. A pornit insa foarte rapid dupa ce i-am dat curent (posibil sa fie si bateria pe duca). Pe langa asta, turometrul e dat peste cap (probabil a fost vreun istet care a incercat candva sa ii dea km inapoi si a stricat motorasul), iar ceasurile de bord raman aprinse si noaptea (lumineaza incet - voi reveni cu poze). Daca stie cineva cum sa remediez treaba asta sau care ar fi cauza, va rog postati aici. Tragand linie si facand un rezumat, pot spune ca sunt incantat de masina asta, chiar daca nu se compara cu nimic din ce am avut inainte :))))) si sper sa iasa ceva frumos din ea. Orice idei sau pareri sunt binevenite, deoarece critica nu poate fi decat constructiva. Poze mai jos:
    1 point
  3. Nu, nu este nicio problema. O sa debifezi RHD și salvezi noua codare
    1 point
  4. Am văzut că vine in test la Superspeed pe 21 decembrie! Culoarea Moonstone Grey arată demential!
    1 point
  5. https://uk.motor1.com/photo/4453240/volkswagen-golf-8-2019/
    1 point
  6. BAterie slaba sau incarcare defectuoasa.
    1 point
  7. Codul meu pentru pompa de ambreiaj Sachs este 6284000056 și folosesc kit reparatie AUTOFREN SEINSA D1746 (vreo 25 lei?). Sunt 2 tipuri de pompa pe care le am folosit: asta de la Sachs care se desface foarte ușor și este și piesa de origine și fte sau alte aftermarketuri la care vei înjura vreo 20 min pana o desfaci. Asta e cea de origine pe care o poți desface cu usurinta
    1 point
  8. Bine zis Dupa 20.000 km de mers cu ea , eu sunt foarte foarte multumit de masina , a ajuns la 235.000 km Nu am avut neplaceri cu ea - un furtun intercooler fisurat , 2 becuri pe spate schimbate in 10 minute si un capacel de la maner usa spate , a necesitat 2 cm de banda dubluadeziva Oglinda dreapta sparta si botul julit in parcare , nu se pun , sunt semne ale evolutiei unor soferi de la coada calului la spatele blocului Eleganta , comoda , incapatoare , perfecta ptr cine vrea un suv in bugetul la care se gasesc acum second Recomand masina oricui isi permite
    1 point
  9. Ai organizat bine ordinea. Targul din Budapesta anul acesta este cotat pe primul loc, apoi Viena...iar pe un onorant loc opt avem Clujul ?
    1 point
  10. Leon este din aceeasi casa. Competitori directi sunt multi, care au depasit pe categorii Golful. Nu intram in detalii. -------------- Clasic automarket.ro. Hmmm, oare cum se antifoneaza un motor, se da cu antifon pe el? Serios? Deci acum conexiunea intre motor si cutie este electronica, cuplul se transmite prin electroni. Oare cum o face sa aiba doua sensuri, ca electronii sunt negativi, sunt buni numai de marsarier. Si sunt multe tampenii scoase de baietasul ala in articol. Si ne mai miram de copii, ca or sa ajunga analfabeti functional.
    1 point
  11. Dragi colegi forumisti. Am placerea ca, prin interemdiul acestui forum, sa urez bun venit noului membru al familiei (pozele atasate - sunt cele pentru Casco). Suntem in faza in care incepem sa ne cunoastem, asa ca nu pot impartasi decat prime impresii, iar cea mai evidenta este cea legata de confort; aproape ca nu exista comparatie cu precedentul (aflat inca in dotarea familiei si el). Insonorizare perfecta (e drept ca are optiunea geamurilor laminate), vibratii zero, zgomot motor inexistent. Doar anvelopele se aud, dar aici si calitatea asfaltului e de vina. Pe un asfalt bun, aproape dispare si zgomotul lor. Incet, incet, ma obisnuiesc si cu lag-ul. Va stau la dispozitie cu orice informatii considerati ca sunt de interes.
    1 point
  12. Salut, Acum vreo saptamana, in timpul unei depasiri, am calcat acceleratia mai brusc, moment in care motorul (1.4 TSI - 140 cp) a inceput sa "tuseasca", pierzand din forta. Dupa cateva rateuri aparute la intervale de cateva secunde, a inceput sa palpaie martorul cu motorul din bord, apoi s-a stins. Intors acasa am testat de mai multe ori - aceleasi simptome (la un moment dat s-a aprins chiar si EPC-ul si mergea in 3 pistoane). Mentionez ca la mers linistit totul era ok, doar la cerinta de turatie brusca era problema. Testerul a spus "missfire" pe pistonul 3. Am schimbat, la sfatul unei persoane avizate, bobina de inductie (Beru) si problema s-a rezolvat. Am zis sa scriu, poate se mai intalneste cineva cu problema asta. Multumesc frumos, Al Bundy! Drumuri bune, tuturor!
    1 point
  13. Am cumparat de curand un tuareg an 2012 3.0tdi 245cp la care am o problema destul de grava la sistemul de racire, cum nu pot sa deschid un topic nou (unde cred ca sigur as primi mai multe pareri)am sa scriu aici Problema consta ca pierde antigel si pierde in functie de regimul de mers, am observat ca la un mers normal in bucuresti in decurs de 3 zile si 100km mi se aprinde becul de lipsa lichid racire dar temperatura nu sare de 90 grade chiar de se merge bara la bara. La drum intins si mers cu ceva viteza sa zic 120 km pe ora dupa 3-4km incepe sa urce apa spre 120 grade si creste destul de repede , in momentul las acceleratia si temperatura scade destul de repede la 90 de grade si mai merg ce mai merg si se aprinde becul de la lipsa lichid.Ce am mai observat si mi se pare ciudat este ca motorul ajunge foarte repede la 90 grade conform ceasului temp apa din bord, adica mers normal in 2-3km si 6 min ajunge la 90 grade Azi am facut un test, am pornit masina am plecat cu ea in 5 min si 2 km apa a ajuns la 90 grade si am mers pe o portiune ceva mai turata cu ea adica in S cu pedala la fund sa zic ca 2km si am tras pe dreapta am ridicat capota si am observat abur si ca pierdeam lichid pe la capacul vasului de antigel Am pus mana pe furtunul ce intra apa in radiator si era cald dar cel care iese din radiator face legatura de motor prin termostat era rece sloi si el si radiatorul , abia dupa ce am mai mers cu masina citeva minute bune si am oprit sa verific am observat ca s au incalzit.Treaba asta mi se pare ciudata , din cite stiu in momentul cind apa ajunge la 90 grade se deschide termostatul si furtunul ce iese din radiator se incalzeste.Am ajuns acasa am lasat o sa se raceasca bine , am completat cu antigel diluat si am plecat iar in proba de data aceasta mergind normal, la fel cam 2-3 km si 6 min apa a ajuns la 90 grade am mai mers un pic si am oprit sa vad daca se incalzeste furtunul ce iese din radiator si la fel rece sloi, a trebuit sa mai merg cel putin 15 minute de cind apa in bord a ajuns la 90 grade ca furtunul ce iese din radiator sa se incalzeasca , semn ca sar deschide termostatul dupa cite stiu eu.Voi ce ziceti, vi se pare un lucru normal cum functioneaza termostatul meu ? Sau trebuie sa caut problema cu refularea apei din borcan in alta parte? de mentionat ca: -nu am apa in ulei , nici nu face spume la buson si nici nu a crescut nivelul -nu intra ulei in sistemul de racire -cu capacul desfacut si motorul rece pornit nu da bule nici gaze in vas -furtunele cind e cald motorul nu sunt foarte tari dar nici moi, cit pot sa le strang pina la jumatate intre degete -nu scoate fum de niciunfel cai rece sau cald motorul
    1 point
  14. Kit-ul de ambreiaj l-am luat din Germania. Ghiciti ce ?! Mult mai ieftin ca in Romania livrat la usa ! Acum am nevoie de un mecanic ptr manopera schimb ambreiaj in Bucuresti. Eventual cu niste recomandari de la forumisti multumiti de lucrare/mecanic.
    1 point
  15. Nu toata lumea are aceleasi puncte de reper (valori si numar), indiferent de ce se discuta. Plastic care sa nu degaje miros, nu prea exista. Mai ales cand este incalzit vara. Nu miros masinile altora, dar vezi ca sunt si persoane alergice sau care nu suporta mirosul de guma Turbo. Trebuie sa iei in calcul toate variantele, indiferent de importanta lor pentru tine. Suspensia-i la fel, daca modifica comportamentul amortizoarelor sau taria sasiului, poate induce pe multi in eroare. Sunt coduri identice cu G7 pentru destule repere. Mie mi se pare normal modul de configurare, pana la urma-i o afacere, nu o binefacere.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!