Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.12.2019 în toate secţiunile

  1. hai ca sunt unii in reviewurile astea....de 10 ori mai carcotasi ca mine, si eu chiar recunosc ca sunt. era unul care critica: ca suportul lombar nu se simte cat vrea el, ca masajul nu e chiar ca masajul de la fotoliile alea de 4-5k euro si alte basini din astea. daca ii faceau masaj cum voia el dupa aia tipa ca nu mai poate fi atent la drum si ca de ce nu se conduce masina singura, si tot asa. cum o dai, cu unii tot nu e bine. am invatat acum multi ani sa iau din reviewurile astea doar ce ma intereseaza, la restul nici nu sunt atent.
    3 points
  2. Parerea mea este ca G8 e o masina reusita, toate modelele au fost reusite, problema scaderii vanzarilor a aparut si din cauza crizei de ani si ani din europa, repet, e doar parerea mea. Europenii isi schimba din ce in ce mai rar masinile, se orienteaza spre variante mai ieftine, ca Polo, de exemplu, mai ales cei ce pot renunta la imagine... Am fost surprins cate Duster-uri am vazut intr-o saptamana cat am stat in Belgia, de exemplu. Au ajuns unii de acolo sa prefere Dacia noua cu garantie in loc de ceva de-al lor second hand, cand inainte de 1990 cam radeau de ale noastre Dacii... Nu e o generalizare, dar e un fapt verificat, sunt probleme economice mari in toata europa. Nu mai e ce era acum 20-30 de ani.
    2 points
  3. Salutare ! Dupa o scurta perioada in care am detinut un A3 8v , am decis sa trec la o benzinara mai potenta ?. Masina a fost adusa in tara de cineva de prin Mogosoaia si a stat aproape un an intr-un garaj pana a aparut cumparatorul (eu ) . La verificare (autodna + mers la mecanic) nu am gasit decat vreo doua elemente revopsite (si erau revopsite calitativ) si bucsele fata care au inceput sa aiba crapaturi mici datorita vechimii cel mai probabil. Momentan masina are ~96 de mii de km. Printre cele mai importante dotari(pentru mine ?) ar fi suspensia magnetica, pilotul automat adaptiv, lane assist si asistenta la unghiul mort. Venind de pe o masina cu Bang&Olufsen cred ca in viitor o sa investesc pentru a face retrofit la dynaudio si o sa fac retrofit si la o unitate MIB cu ecran mai mare si mai compententa. Las 3 poze pe care le am din anuntul de vanzare (urmeaza si cateva poze dupa ce ii cumpar roti de iarna ?)
    1 point
  4. Inlocuieste bujiile si senzorul g450,urgent Sterge erorile si vezi daca mai apare ceva
    1 point
  5. Millers Nanodrive (5W40 CFS NT+) din 2016 incoace.
    1 point
  6. Este senzor calitate/temperatura ulei, situat pe Baia ulei
    1 point
  7. O codezi, modifici val Ah din 60 in 78, si o treci VAO.
    1 point
  8. Nu exista motoare fiabile TSI la VAG pe benzina euro 5 din perioada accea in bugetul tau. A3 ai sanse sa gasesti euro 5 1.6 mpi'ul clasic de 102 cp aspirat. La Octavia, cel mai mic rau dintre toate ar fi 1.4 tsi de 122/125 cp. A4 vine doar cu 1.8 tsi pe care nu ti'l recomand si cu 2.0 tsi care nu se incadreaza cerintelor tale.+ ca A4 poate genera costuri mai mari de intretinere fiind premium, avand suspensie cu brate si am fabr mai vechi, un procent f mare din ele fiind manarite si mult mai rulate fata de o masina de oras sau mai accesibila precum Rapid. La rapid sunt variantele 1.2 tsi de 85 cp si 105 cp, care au probleme cu distributia pe lant. Daca ii schimbi tot kit'ul cu ceva mai nou, revizuit, probabil ca nu o sa mai ai probleme. Masini ok dpdmv rapidurile / toledo, insa cam scumpe pt ce ofera. Ma gandesc ca bugetul tau ar fi de ~ 8k euro, caci vad ca eviti sa raspunzi la aceasta intrebare. Imi mentin parerea si zic ca cel mai ok doar pt oras ar fi un hatch aspirat, precum polo. In fond si la urma urmei si rapidul este un polo cu portbagaj.
    1 point
  9. Eu, tot la 7R le am in carte trecute, daca are vreo relevanta. Scuze ca este poza intoarsa. Nu stiu de ce apare asa
    1 point
  10. Dynaudio nu merita, am avut si standard si dynaudio, nu as bifa optiunea daca ar fi sa o cumpar noua. Eu folosesc Castrol Edge Professional Longlife iii 5w30.
    1 point
  11. @KRAKEN, problema nu e doar a trotinetistilor. Sau a biciclistilor. E a tututori. Adevarul este ca e un haos si o lipsa de responsabilitate si educatie printre participantii la trafic. Si dau exemplu: Mersul pe linia de tramvai cand nu e "voie". trecut pe rosu fortat gabenul la semafor incalecat benzile nepastrarea distantei mersul pe contrasens depasit coloana la semafor nerespectarea incatoarelor de obligare nerespectarea marcajelor vorbitul la telefon lipsa marcajelor/indicatoarelor lipsa sistematizarilor rutiere lipsa aplicarii legii lipsa cunostintelor de legislatie rutiera lipsa bunului simt, etc Multi soferi nu lasa spatiu pentru biciclisti. Multi biciclisti nu stiu ce sunt aia pietoni si acordarea prioritatii, semafor, etc. Multi motociclisti facand lane splitting la viteze mai mari de 20kmph. etc. Legi mai putin clare, si politisti care sanctioneaza tampenii dar incalcarile grave ale regulilor de circulatie nu. Administratorul de drum si administratia locala se fac ca ploua. Soferii si alti participanti isi "baga picioarele" in ele reguli si tot asa. Din punctul meu de vedere: 1. Scoala de soferi e aproape pe langa subiect. E o afacere profitabila pentru multi prestatatori si atat. 2. Examenul pentru permis e o porcarie. Ala teoretic e cum mai e , dar cel practic e extrem de subiectiv. ( examinatori care te pica pentr ca ai calcat linia imaginara/ca ai calcat linia continua desi drumul e acoperit de zapada, ca nu ai dat prioritate la pieton care era la 2m de trecere pe sensul celalalt, etc [Vorbesc din experienta ultimelor examene pentru permis avute in familie]). - Examenul practic ar trebui sa se faca in asa fel incat sa iti dai seama ca persoana respectiva stapaneste niste cunostinte/aptitudini, nu fantezii cu benzi si marcaje imaginare de sub stratul de zapada. - NU ajung orele de condus la scoala de soferi? Legiferezi sa se faca minim 60 Ore de condus (30 sedinte x2h). Ca si asa, daca omu' iti tot pica, tot acolo ajunge, luand ore suplimentare. Ba chiar mai elimini si din ore bagate "la negru" fara bon fiscal si factura. 3. Educatia rutiera facuta in scoli, e o gluma. Educatie civica nu se mai face... (deaia multi nici nu stiu care e treaba cu separarea puterilor in stat, ce tip de stat e Romania, ce e aia democratie, vot, etc). 4. Totul incepe cu cei 7 ani de acasa. Si unde aia 7 ani lipsesc, educatia se face cu amenzi si aplicarea legii. Asa ca-n Germania. 5. Autoritatilor niciodata nu se vor autosesiza daca noi, ca participanti la trafic, dormim in papuci. Ne mobilizam , facem petitii, cerem raspunsuri, lamuriri, etc. Ceva trebuie sa se schimbe. 6. Vrei sa mergi cu bicicleta? Permis! Vrei sa mergi cu motocicleta, trotineta electrica, etc; Permis! Vrei sa mergi singur pe strada? Pana la 10 ani nu ai ce cauta singur pe strada. In plus, orele de educatie rutiera de la scoala ar trebui sa te invete cateva lucruri care sa iti intre bine in cap. Asta pana la 14 ani, cand ai avea si buletin si esti "identificabil" si raspunzi pentru orice contraventie. si gata... Sper ca nu am batut campii... Dar problema nu e chiar una simpla si doar in curtea cuiva, ci societatea e defecta iar cei "alesi" de noi nu vor sa corecteze asta deloc.
    1 point
  12. Eu am facut revizia de 60k la reprezentanta si au pus Mobil 1 5w30.
    1 point
  13. Salutari! Tatal meu a avut probleme cu incalizirea motorului la un Golf 6 1.6 TDI, 2010. Temperatura apei crestea la 120-130 grade, fara sa fiarba in borcan, doar in viteza a 5-a. A schimbat radiatoarele, de clima si de racire, termostatul si pompa de apa. Problema nu s-a rezolvat. Un mecanic a investigat problema 2 zile si a descoperit ca exista 2 modele de pompa de apa pentru aceeasi masina. A schimbat pompa si problema s-a rezolvat. Stiu doar ca a avut pompa hepu, nu stiu insa ce caracteristici avea si nici cum arata cea noua. Asa ca, cei care aveti aceleasi simptome si nu-i dati ce cap, verificati si pompa de apa.
    1 point
  14. Banuiesc ca stiti site-ul https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php .. compar cu Golf7 pentru ca asta am de 6 ani Ca si lungime totala este cu 17mm mai scurta decat G7, wheelbase G7=2637 Kamiq=2651 deci posibil ca cei 17mm sa fie mai mari la locurile din spate .. si cu 8cm mai inalta Ca si design interior (dupa poze, nu am vazut-o inca in showroom) pare reusita si cu materiale bune in partea de sus a bordului si usilor, ramane de vazut/pipait (testul meu la masinile noi este sa vad daca are buzunarele usilor tapitate fata/spate ca la Golf 7) daca are materiale moi sau tari cum are T-Roc (bord de plastic tare, ca sa nu mai vorbim de usi) Ca sa nu enumeram aici tot ce are (LED, DSG, ACC, gura a/c pentru locurile din spate, bare longitudinale, plafon panoramic samd) hai sa vedem ce nu are. De exemplu eu vad ca, desi are optiune de cotiera spate, nu se rabateaza altfel incat sa pui schiurile la interior (probabil s-au gandit ca le pui mai bine pe masina avand bare).
    1 point
  15. Offtopic: La bulgari aglomerat a fost doar in zona Burgas/ Nessebar, la intoarcere, in zona de munte a fost foarte liber, nu'mi pare rau de alegerea facuta Ontopic: masina a trecut de 28.5k km, va urma revizia de 30k in curand Ptr ca pe Forester au efect, ieri am montat si pe Ateca folie anti-ploaie pe oglinzi
    1 point
  16. Nu neaparat pe high, de ex, la testele facute, si daca e dat pe 23 grade intra in functiune la tempe de -10 grade afara si sub 75 grade temperatura motorului.
    1 point
  17. Nu prea ai ce sa masori. LA diagnoza ce apare, defective? Daca e asa, o sa vazi ca daca dai output test , ea o sa functioneze, rezistentele o sa se incalzeasca. daca ai sistemul cu diagnoza, inseamna ca masina e pana in 2006 fabricata. Cele de dupa 2006 nu au sistemul cu autodiagnioza, rezistentele sunt comandate de 2 relee pilotate de ECU. Am si eu un care da la diagnoza defective, si nu am reusit sa o pun pe picioare. Acel modul a functionat de fiecatre data cand pornei masina, dadeai cat mai spre HIGH temperatura si afara era sub 5 grade.
    1 point
  18. Recomand numai original VAG.
    -1 points
  19. Am inteles ca cel mai bine este sa se puna original, stiu pe cineva cu un BMW care a pus ADBlue din alta parte si a defectat sistemul, nu era singurul, de acum cumpara doar de la reprezentanta. Poate nu se intampla la prima alimentare sau la cateva alimentari dar pe termen lung este posibil sa apara efecte negative.
    -1 points
  20. Va prezint si eu masina mea, Este un golf 7 facelift tdi 2017, trendline. Ca si modificari aduse: Bara fata R, (astupat scoica emblema vw) si fara spalatoare faruri. Grila fata de golf 7 modificata si adaptata pentru 7.5 (nu exista inca pentru golf 7.5 modelul acesta de grila cu linii, decat cu model plasa/fagure) Capota refacuta dupa eliminare emblema Faruri led + calculatoare + instalatie noua faruri (masina avea farurile varianta standard). 2 luni de munca pentru aceasta modificare. Arcuri sport - 3 cm Jante bbs ch r 19 Folie geamuri spate 21 % Maxhaust evacuare Si inca cateva mici modificari.
    -1 points
  21. La noi preturile vor fi mai mici, si la G7 sunt mai mici, sunt preturi pt Europa de Est, dupa cum si calitatea unor componente e mai slaba. Inca nu a aparut pretul pt G8 cu motorizarea de 1l, deci preturile la noi pt G8 vor fi doar un pic mai mari decat pt G7 deoarece ar fi mai multe optiuni pe variantele de baza. Sunt curios cat vor mai scadea preturile pt G7 cand vor fi pe piata in paralel. Deja e o reducere de circa 20%. Citeam pe un site britanic ca ar ajunge pana la 30% reducerea. Ramane de vazut. Personal nu cred.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!