Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.12.2019 în toate secţiunile

  1. scuze ...revin cu " rezolvarea " problemei din acrst topic: desi am fost la 2 centre specializate pe reparatii/detailing navigatii inOlanda , nu au putut rezolva pata aia. Rezolvarea a venit insa de la Aliexpres ? odata cu achizitia unui geam de protectie "tempered" din cel de calitate mai buna ( Ruya - 20 eur). tinabd cont ca altii pun pe ecrane noi geam dintr asta, eu s ff multumit de rezultat. sper sa ajute si pe altcineva. toate bune!
    4 points
  2. @KRAKEN, problema nu e doar a trotinetistilor. Sau a biciclistilor. E a tututori. Adevarul este ca e un haos si o lipsa de responsabilitate si educatie printre participantii la trafic. Si dau exemplu: Mersul pe linia de tramvai cand nu e "voie". trecut pe rosu fortat gabenul la semafor incalecat benzile nepastrarea distantei mersul pe contrasens depasit coloana la semafor nerespectarea incatoarelor de obligare nerespectarea marcajelor vorbitul la telefon lipsa marcajelor/indicatoarelor lipsa sistematizarilor rutiere lipsa aplicarii legii lipsa cunostintelor de legislatie rutiera lipsa bunului simt, etc Multi soferi nu lasa spatiu pentru biciclisti. Multi biciclisti nu stiu ce sunt aia pietoni si acordarea prioritatii, semafor, etc. Multi motociclisti facand lane splitting la viteze mai mari de 20kmph. etc. Legi mai putin clare, si politisti care sanctioneaza tampenii dar incalcarile grave ale regulilor de circulatie nu. Administratorul de drum si administratia locala se fac ca ploua. Soferii si alti participanti isi "baga picioarele" in ele reguli si tot asa. Din punctul meu de vedere: 1. Scoala de soferi e aproape pe langa subiect. E o afacere profitabila pentru multi prestatatori si atat. 2. Examenul pentru permis e o porcarie. Ala teoretic e cum mai e , dar cel practic e extrem de subiectiv. ( examinatori care te pica pentr ca ai calcat linia imaginara/ca ai calcat linia continua desi drumul e acoperit de zapada, ca nu ai dat prioritate la pieton care era la 2m de trecere pe sensul celalalt, etc [Vorbesc din experienta ultimelor examene pentru permis avute in familie]). - Examenul practic ar trebui sa se faca in asa fel incat sa iti dai seama ca persoana respectiva stapaneste niste cunostinte/aptitudini, nu fantezii cu benzi si marcaje imaginare de sub stratul de zapada. - NU ajung orele de condus la scoala de soferi? Legiferezi sa se faca minim 60 Ore de condus (30 sedinte x2h). Ca si asa, daca omu' iti tot pica, tot acolo ajunge, luand ore suplimentare. Ba chiar mai elimini si din ore bagate "la negru" fara bon fiscal si factura. 3. Educatia rutiera facuta in scoli, e o gluma. Educatie civica nu se mai face... (deaia multi nici nu stiu care e treaba cu separarea puterilor in stat, ce tip de stat e Romania, ce e aia democratie, vot, etc). 4. Totul incepe cu cei 7 ani de acasa. Si unde aia 7 ani lipsesc, educatia se face cu amenzi si aplicarea legii. Asa ca-n Germania. 5. Autoritatilor niciodata nu se vor autosesiza daca noi, ca participanti la trafic, dormim in papuci. Ne mobilizam , facem petitii, cerem raspunsuri, lamuriri, etc. Ceva trebuie sa se schimbe. 6. Vrei sa mergi cu bicicleta? Permis! Vrei sa mergi cu motocicleta, trotineta electrica, etc; Permis! Vrei sa mergi singur pe strada? Pana la 10 ani nu ai ce cauta singur pe strada. In plus, orele de educatie rutiera de la scoala ar trebui sa te invete cateva lucruri care sa iti intre bine in cap. Asta pana la 14 ani, cand ai avea si buletin si esti "identificabil" si raspunzi pentru orice contraventie. si gata... Sper ca nu am batut campii... Dar problema nu e chiar una simpla si doar in curtea cuiva, ci societatea e defecta iar cei "alesi" de noi nu vor sa corecteze asta deloc.
    3 points
  3. A dispărut butonul de like/hate/etc ?.dar îți dau like în scris. Și pe mine mă încântă ideea de a pleca într-o călătorie România - Ungaria - Austria - Cehia - Slovacia - Ungaria- Români, vreo două săptămâni cu opriri și vizite. Deși e mai obositor, poți vedea mult mai multe. Îți urez mulți kilometri fără incidente în continuare!
    2 points
  4. Dupa multi ani petrecuti impreuna cu fosta masina , un B6 pe care l-am condus de cand avea doar 14.000 de km , acum un an si jumatate a trebuit sa ne despartim. A fost greu mai ales ca eram destul de atasat de acea masina, si eu si juniorul care si-a petrecut o mare parte din inceputul vietii in ea . Inima m-a tras spre o alta masina, tot din gama VAG Octavia RS 3 dupa care intorceam capul de fiecare data cand o vedeam pe strada, dar soarta a facut ca sa continui aventura tot cu un Passat (al treilea dupa B5.5 si B6). Si dupa lungi cautari, incepe povestea cu noua achizitie botezata de junior "Albastrica" , un Passat B8 Variant Highline. La origini nemtoaica, si-a petrecut o buna parte din viata de pana acum pe meleagurile olandeze si de aproximativ o sabtamana este, cel putin provizoriu si pe viitor si definitiv, domiciliata in Romania. Are motor 2.0 TDI EU6 190 de cai pusi in valoare de o cutie DSG cu 6 rapoarte, tractiune fata si are aprox 177.000 de km parcursi. M-a fermecat culoarea si de cand am vazut-o am decis ca trebuie sa fie a mea . Este foarte bogata in optiuni si aici reamintesc: Bord AID, Sistem Navigatie Discover Pro , Aer Conditionat automat pe 3 zone, Incalzire in scaunele fata, Tapiterie piele cu alcantara, Trapa Panoramica, Lumini ambientale in usi , Led all around la interior, Faruri Led High Cu DLA,Stopuri led, Senzori parcare fata-spate, Camera marsarier cu alerta la trafic, ACC, Front Assist, Side Assist,Lane Assist si alte sisteme de asistenta care nu mi-au ramas in cap, Oglinzi cu incalzire,reglabile si rabatabile electric, Portbagaj electric, Keyless entry si keyless go, Cui remorcare electric......etc. Masina a venit cu istoric complet de service in reteaua VW si jante de 17". Ce ar fi de facut in viitorul apropiat : revizie la cutia DSG , de schimbat placutele de frana pe spate, revizie ulei si filtre undeva in aprilie/mai 2020 si 4 anvelope de vara pentru jantele pe 17. Si acum sa continui prezentarea frumusetii cu un set de poze :
    1 point
  5. Colegu, fara suparare, dar simt ca imi uzez dejtele degeaba in speranta ca te voi ajuta. Ori citesti in X ce scriu, ori ignori parerea mea. Ti'am spus ca pe A3 gasesti 1.6 mpi. Il mai gasesti si pe leon 1P FL si golf 6 ca euro 5. Cel mai ok TSI euro 5 este motorul de 1.4 tsi 125 cp, pe care il gasesti pe A3, octavia, leon, golf 6, golf 7, etc. Atentie ca acest motor a fost si euro 4 si euro 5. Cred ca dupa 2010 sunt cele euro 5. Daca nu te intereseaza si alte marci cu motorizari fiabile si foarte ecomomice ( cum ar fi clio / megane 1.5 dci 90 cp care nici macar volant cu masa dubla nu au ), spor la loteria vag.
    1 point
  6. Eu m am luat dupa asta: https://www.varta-automotive.ro/ro-ro/asistenta-baterii-varta/incarcare/incarcare-baterie-masina in dreapta jos este un tabel. Bateria mea originala, stantat saptamana(nu mai stiu exact care) si 10, deci 2010 are JCB in loc de VAO cum ai tu. Dar asta conteaza mai putin dupa cum ai spus. Cred ca important este de codat Ah ai noii baterii.
    1 point
  7. Si astazi a primit si primul cadou : un set de covorase din cauciuc.
    1 point
  8. La Golf ul 5? Sau la care ai schimbat? Dacă mașina e fără start stop, vb de altele... Nu G5.... Nu trebuie AGM, nu se codeaza.
    1 point
  9. E o conducta scurta de vreo 10-15 cm cu forma incovoiata si cu olandezi pe ea, care conecteaza etrierul la furtunul de frana. E mica, scurta, scumpa, iar eu le-am gasit doar pe original cu vreo 100+ lei bucata. Si mie mi-a zis la fel mecanicul, insa cred ca e mai mult o asigurare ca nu ramai cu masina la ei peste noapte, in caz ca e intepenita vechea conducta si nu o poate muta pe etrierul nou. Pe banii tai, ca de obicei...
    1 point
  10. Nici nu o sa poti cumpara, si nici n-ar fi ok, sa pui cod de piesa care exista deja pe masina. Distributia a fost revizuita in 2011 sau 2012 sau ceva in genul asta. Nu vad de ce nu te-ai putea duce in orice magazin de piese cu talonul si zici ca vrei sa iti schimbi distributia iar ei iti comanda lant, intinzator, garnitura, role etc etc pe baza ultimului cod de piesa disponibil? P.S: Daca vrei sa vezi o poza cu ce piese sunt acolo si ce coduri exista si din ce an pentru motorizarea ta, eu mereu ma uit pe http://www.oemepc.com . S-ar putea sa nu mearga sa-ti caute direct dupa vin dar poti selecta tu modelul si motorizarea manual
    1 point
  11. Nu am amestecat lacul cu vopseaua. Pentru mine a fost important sa acopar initial punctele. Urmatoarea operatiune din primavara - aducere la nivel cu vopseaua originala (atunci o sa le amestec.). Carligul suplimentar e de la o masina mai veche : Audi A4 B7 - 2004 - carligul avea cod de Skoda. Pe Audi avem 2 bucati. Covorasele sunt excelente. Nu au deloc miros si s-au asezat frumos chiar daca nu au acoperit mai mult in dreapta .Aici sunt foarte asemnatoare cu cele OEM textil. Update temporar : spate " clean".
    1 point
  12. Sincer as prefera sa las 17 pe iarna si sa iau 18 pentru vara dar momentan sunt alte prioritati ? . Cu timpul le voi face pe rand pe toate.
    1 point
  13. Daca nu se mai fabrica deloc, nu mai ai ce configura. Reducerile se obtin mergand personal la reprezentanta, nu de acasa. Se dau si 5000 de euro reducere dar doar pentru diesel.
    1 point
  14. Ai șanse mari sa găsești pe dezmembrări... E vreo 200 max... Încerci și vezi ce iese...
    1 point
  15. Masina super ok dar jantele alea de Audi A4 B8 sunt ca nuca in perete. Am impresia ca nici la ET nu prea se potrivesc. Fa un efort si ia un set OEM de Passat B8 pentru iarna.
    1 point
  16. 1 point
  17. Incarcatorul de la Lidl porneste incarcarea chiar si la 7,3v
    1 point
  18. Mersi fain. Da, nu arata rau. Si pe iarna am mers pe o culoare mai inchisa de 16 " dar nu se compara cu cele de 18'". Acum o sa va plictisesc cu cateva modificari mai semnificative: 1. Ceasuri digitale (schimbare ceasuri , infotainment - fibra optica, cablu fibra) . 2. Activare - Lane Assist, DRL pe stopuri, Lumini ambientale (intentionez pe viitor sa le adaug fizic) etc.
    1 point
  19. Trebuia sa-ti iei un diesel,, sa acopere zgomotul aerotermei. Gasesti tutorial pt demontare aeroterma (pe la torpedou) se curata si se unge axul, dupa care o sa fie liniste. Daca nu doresti sa faci asta, poti apela la colegii de forum din Buc, gasesti la aria de prestari servicii.
    1 point
  20. Sa nu fie de la voltmetru. Eu am luat unul din asta digital de pe olx si mi se pare ca indicatiile lui depind de temperatura. Posibil sa ii trebuiasca o perioada de "incalzire". Afisajul initial inainte de pornirea motorului nu e ok.. Cu tensiune de 11.8 nu cred ca pornesti un motor diesel. Daca lasi contactul pus un timp mai indelungat (fara sa pornesti motorul) nu cumva creste tensiunea indicata la 12,x?
    1 point
  21. salutare colegii eu am pus pe tester masina si mia dat ca imi baga pra multa presiune in turbo ..se poate regla si la mine ? eu am un ajm de 116 cp. si inca ceva e pozibil ca la mine sa nu fie valva aia n239 ? deoarece eu nu am decat 2 valve a 3-a nu o vad pe nicaieri .
    1 point
  22. Toate bateriile de telecomanda VAG Suntr echipate cu baterii CR2032 de 3V. EU am schimbat-o pe a mea, preventiv, la vreo 3 ani. Scazuse distanta de la care actiona cam cu 30%.
    1 point
  23. Ai scapat. Foarte interesanta faza cu bateria - poate avand tensiune buna bateria, trece peste o mica rezistenta a butonului.
    1 point
  24. Revin cu rezolvarea: am schimbat bateria si bineinteles ca a mers. nici nu a trebuit sa mai curat contactele. ramane totusi ciudat faptul ca puteam sa inchid din telecomanda dar nu puteam sa mai deschid din telecomanda. pentru cultura generala, bateria telecomenzii pentru golf plus (ed 2005) este Panasonic CR2032 de 3V. Multumesc celor care m-au sfatuit.
    1 point
  25. Sigur....dar vezi ca al nostru coleg nici macar nu-si cauta cheile, sa verifice daca se aprinde sau nu, led-ul...asa ca ne racim degetele degeaba... i-am zis de ieri sa verifice....
    1 point
  26. vezi sa nu fii ramas si fara baterie la telecomanda. cand se termina bateria, telecomanda iti da voie doar sa o inchizi ca sistem de siguranta. schimba bateria la telecomanda.
    1 point
  27. probabil consumul extra de ulei il ai datorita dsg-ului eu am uleiul pe joja la maxim si fac revizia la 15.000 km. am aproape 70.000 km si nu am completat niciodata
    -1 points
  28. Atunci a gresit topicul, baiatul meu. B8 nu vine cu 1.6 TDI, doar de la 2.0 in sus.
    -1 points
  29. Pai Firma B nu trebuie sa isi ia amenda ca nu a inmatriculat-o in termen de 30 zile (adica sa isi scoata talon nou) si apoi sa o inmatriculeze? Apoi sa o vanda mai departe. Eu asa vad treaba. Apoi o vinde cu factura mai departe.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!