Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2019 în toate secţiunile

  1. Fara poze elaborate de data aceasta Numai un inainte si dupa schimbul de roti. La sfarsitul lui Octombrie am facut si o revizie completa + schimb ulei cutie de viteze la PBN. (aprox 115.000km) Am mai avut o eroare pe senzorul de neutru, dar a disparut. Setul de iarna a ajuns o mizerie - anvelopele fac zgomot enorm iar jantele bat destul de rau. In rest toate bune.
    2 points
  2. Dupa multi ani petrecuti impreuna cu fosta masina , un B6 pe care l-am condus de cand avea doar 14.000 de km , acum un an si jumatate a trebuit sa ne despartim. A fost greu mai ales ca eram destul de atasat de acea masina, si eu si juniorul care si-a petrecut o mare parte din inceputul vietii in ea . Inima m-a tras spre o alta masina, tot din gama VAG Octavia RS 3 dupa care intorceam capul de fiecare data cand o vedeam pe strada, dar soarta a facut ca sa continui aventura tot cu un Passat (al treilea dupa B5.5 si B6). Si dupa lungi cautari, incepe povestea cu noua achizitie botezata de junior "Albastrica" , un Passat B8 Variant Highline. La origini nemtoaica, si-a petrecut o buna parte din viata de pana acum pe meleagurile olandeze si de aproximativ o sabtamana este, cel putin provizoriu si pe viitor si definitiv, domiciliata in Romania. Are motor 2.0 TDI EU6 190 de cai pusi in valoare de o cutie DSG cu 6 rapoarte, tractiune fata si are aprox 177.000 de km parcursi. M-a fermecat culoarea si de cand am vazut-o am decis ca trebuie sa fie a mea . Este foarte bogata in optiuni si aici reamintesc: Bord AID, Sistem Navigatie Discover Pro , Aer Conditionat automat pe 3 zone, Incalzire in scaunele fata, Tapiterie piele cu alcantara, Trapa Panoramica, Lumini ambientale in usi , Led all around la interior, Faruri Led High Cu DLA,Stopuri led, Senzori parcare fata-spate, Camera marsarier cu alerta la trafic, ACC, Front Assist, Side Assist,Lane Assist si alte sisteme de asistenta care nu mi-au ramas in cap, Oglinzi cu incalzire,reglabile si rabatabile electric, Portbagaj electric, Keyless entry si keyless go, Cui remorcare electric......etc. Masina a venit cu istoric complet de service in reteaua VW si jante de 17". Ce ar fi de facut in viitorul apropiat : revizie la cutia DSG , de schimbat placutele de frana pe spate, revizie ulei si filtre undeva in aprilie/mai 2020 si 4 anvelope de vara pentru jantele pe 17. Si acum sa continui prezentarea frumusetii cu un set de poze :
    1 point
  3. Poti sa-l legi in paralel cu bricheta (respectand polaritatea), eu am pus ceva asemanator in locul brichetei pt locurile din spate.
    1 point
  4. La masina din semnatura am schimbat bateria originala 68Ah cu Varta Silver Dynamic AGM 70AH/760A. Pentru codare am folosit 070 VA0 1111111111, dar imi pare ca nu e ok in sensul ca nu am vazut battery charge sa creasca peste 58Ah, ba chiar a scazut pana la 50 dupa 90 de minute de functionare. Ati avut experiente asemanatoare cu aceasta baterie si codarea ei? Edit: In mod normal as tine-o sub supraveghiere cateva zile dar in 2 zile plec din tara o perioada mai lunga si as vrea sama asigur ca totul e ok. Inca un motiv pentru care nu cred ca e ok este ca desi battery charge e 51Ah, battery level este 91%. Clar diferenta de 9% nu corespunde cu 70Ah.
    1 point
  5. Redresorul de la Lidl nu porneste incarcarea daca tensiunea bateriei este sub 9V parca, oricum este moarta si ai nevoie de una noua . Cauta o Varta Silver de 63 Ah 610 CCA este arhisuficienta pt masina asta
    1 point
  6. Mersi, Referitor la faruri, s a muncit foarte mult la ele, s au incercat multe variante, calculatoare, decodari si dupa 1 luna si jumatate nu reusise inca sa aprinda farurile. Dupa 2 luni deabia mergea doar pozitia si semnalul. Restul nu reusise sa le faca. Am comandat multe piese care nu m au ajutat, le am returnat, comanda altele, am reusit intr un final cu unele piese de decodare/calculatoare de la kufatec + unele originale. Si realizarea unei instalatii noi de alimentare. Dar nici in acest moment farurile nu fac tot ce pot ele. Mai trebuia sa cumpar inca vreo 2 calculatoare, unul pentru cornering si inca unul pentru auto, + senzor oglinda, masina fiind trendline nu avea optiunea ca farurile sa se aprinda noaptea. Inca vreo 750 euro pentru aceasta optiune, pentru care am renuntat. Dar farurile sunt functionale acum si arata extraordinar. Sunt varianta cu 2 leduri aprinse pe un far/pe pozitie/semnal. Farurile au fost SH 900 eur, calculatoarele + alte piese vreo 750 eur. Manopera 300 eur.
    1 point
  7. Neataaaa...@aerofan, comparativ, golful 3 a ajuns la remat ? Ca si probleme la g3 erau pragurile si hayonul (probleme generale ale modelului) La golf 5, curios este faptul ca nu are gram de rugina, dar nici varsta nu este aceeasi, 24 vs. 12 Pragurile sunt beton, per total nu ma asteptam sa fie asa de rezistent la caroserie, mai ales ca tabla mi s-a parut o gluma proasta fata de golful3 si inca am impresia ca cel mai mare minus al masinii este vopseaua, fiecare cheita de fermoar simtind nevoia sa lase o amintire... Brgds
    1 point
  8. @ muale: daaa, viata lui este plaja, soarele, nu deprimarea asta de vreme englezeasca...luceste cat de cat, usor corespunzator, incerc sa il mentin cum imi place mie, dar e greu, am adversari de temut( kids) ????? @cogdao: man, babuinul nici noaptea nu doarme, merge ca un utilaj de tura, chiar ieri faceam un calcul ca am facut aproape 20k km intr-un an, in contextul ca mai fac si cu touranul vreo 5-8k de km... Merge maimuta, benzina sa ii dau...m-am gandit de multe ori sa o schimb, sa luam ceva mai nou, dar de fiecare data imi da cu virgula, avem o piata auto de 3 lei, sa o dau gen pe 4-5 aifoane nu imi vine, iar ca sa iau ceva in locul lui si sa fie la fel, sare de 20k de euro. Asa ca de la mine pleaca la remat???????? brgds
    1 point
  9. Trebuie sa mentionez ca ceasurie nu sunt cele OEM. Sunt unele AM, care permit mult mai multe decat cele cu care a venit masina. Practic pot functiona independent de unitatea din bord. Poti trimite in ele orice informatie video de pe orice dispozitiv care stie Wireless Display ( android > 4.4 sau Ios). Este de ajuns un telefon cu Android sau un Iphone.?
    1 point
  10. Fix ce a zis colegul @Ebi pe pagina trecuta. Si cum am mentionat si eu, se intampla si pe motoarele TCe si in general pe cele benzina turbo. La urma urmei, poti pleca linistit fara sa se intample nimic daca nu o lasi sa revina la turatia normala.
    1 point
  11. Daca tot a venit primavara.... PS: Cum pot adauga mai multe imagini, ca nu ma lasa decat 1 MB...
    1 point
  12. Rog pe cei care doresc sa contribuie cu informatii sa scrie un post cu linkul/documentul si eu il voi adauga la lista. De-asemenea si cei care cauta ceva anume si nu gasesc in lista pot posta aici. Majoritatea site-urilor sant traduceri din limbi straine, traduceri facute cu google, traduceri care cum se stie nu sant perfecte deci, mai inchideti un ochi sau incercati cu un alt translator! FAQ-uri Touran (traducere google-engleza)Manual Service Touran (pdf-engleza) thx @forceturboDiferite modificari, upgrade-uri (traducere google-engleza)Demontare/schimbat sticla retrovizoare (traducere google-engleza)Combinatii de Anvelope/jante recomandate (traducere google-engleza)Becurile si iluminatul in general (traducere google-engleza)How-to schimbat difuzoarele/demontat fete usi (pdf-germana)Instalatia Electrica Touran (pdf-germana)Senzori motoare PD, pozitionare si preturi (traducere google-engleza)
    1 point
  13. Va multumesc pentru sprijin, in final am achiztionat un golf vandut de nou in RO, unic proprietar cu istoric verificat, respectiv G7, 1.2 TSI (105CP), 09.2013, 140.000 km. Succes tuturor.
    -1 points
  14. Pune firma B sa faca identificarea la RAR, dupa care faceti actele de vanzare cumparare la o firma de acte auto. Iei fiscalul de la el dupa care mergi si o bagi la fisc pe numele tau si o inmatriculezi.
    -1 points
  15. Salutare dragi colegi , am observat de curand la masina mea un passat b6 din 2008 ca uneori luminile nu se mai sting normal cand sunt pe auto in timpul zilei sau daca se sting si trec pe langa niste blocuri sau copaci cu umbra se aprind farurile si apoi merg cu masina in lumina puternica si directa de soare si uita sa se stinga , se sting la un moment dat dar nu atunci cand da de lumina ci cand vrea ea iar alteori functioneaza cum trebuie dar numai cand vrea , de exemplu ieri era ora 10 dimineata cand am coborat la masina era lumina afara dar soarele dupa bloc , am deblocat masina dar farurile nu s-au aprins , am pus contactul s-au aprins. Am adus din casa leptopul cu vcds am intrat sa vad daca am erori pe senzori si daca citeste bine si la brightness senzorul era la valoarea 6 ba urca la 7 ceea ce am observat ca e maximul si luminile tot nu se stingeau , la un moment dat s-au stins am acoperit senzorul scazuse la valoarea 1 acoperit iar apoi a ramas iar aprins nu se mai stingea desi era iar la 7 aveti idee ce poate sa fie ? Am desfacut senzorul am curatat inauntru lupele gelul apoi l-am pus la loc verificat mufele am dat cu spray de contacte , spray de parbriz curatat bine pus la loc valoare 7 pe senzor nu se stingeau ? https://ibb.co/55f11sh https://ibb.co/gD8wgKk https://ibb.co/Q8X88kk
    -1 points
  16. Ce identificare la RAR daca masina a fost inmatriculata in Romania ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!