Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2019 în toate secţiunile
-
Altfel...NU investeam in ISOFIX asa de dragul de al avea pe masina, m-ai ghicit banditule...baiatul e pe drum in doar 3 luni! ?☝️?5 points
-
Nimic nou, cate o spalare, cate un drum prin tara .. Ma bate gandul la bara / fusta spate cu evacuare de S7, as merge pe facelift ca sa fie din acelasi film cu stopurile de fl, dar nustiu ce implica, daca e plug and play sau ma lovesc de alte nebunii.. cam toate fustele nu sunt plug and play pe bara de S line, trebuie bara stock simpla .. Zapada se lasa asteptata2 points
-
Neataaaa...@aerofan, comparativ, golful 3 a ajuns la remat ? Ca si probleme la g3 erau pragurile si hayonul (probleme generale ale modelului) La golf 5, curios este faptul ca nu are gram de rugina, dar nici varsta nu este aceeasi, 24 vs. 12 Pragurile sunt beton, per total nu ma asteptam sa fie asa de rezistent la caroserie, mai ales ca tabla mi s-a parut o gluma proasta fata de golful3 si inca am impresia ca cel mai mare minus al masinii este vopseaua, fiecare cheita de fermoar simtind nevoia sa lase o amintire... Brgds2 points
-
2 points
-
@ muale: daaa, viata lui este plaja, soarele, nu deprimarea asta de vreme englezeasca...luceste cat de cat, usor corespunzator, incerc sa il mentin cum imi place mie, dar e greu, am adversari de temut( kids) ????? @cogdao: man, babuinul nici noaptea nu doarme, merge ca un utilaj de tura, chiar ieri faceam un calcul ca am facut aproape 20k km intr-un an, in contextul ca mai fac si cu touranul vreo 5-8k de km... Merge maimuta, benzina sa ii dau...m-am gandit de multe ori sa o schimb, sa luam ceva mai nou, dar de fiecare data imi da cu virgula, avem o piata auto de 3 lei, sa o dau gen pe 4-5 aifoane nu imi vine, iar ca sa iau ceva in locul lui si sa fie la fel, sare de 20k de euro. Asa ca de la mine pleaca la remat???????? brgds2 points
-
Latest news: am vândut jantele Rotiform ieri ? Next up: Motec Ultralight - matte gunmetal, - flowformed, - ~9kg/buc, Rotiform avea ~13.6kg daca-mi amintesc corect, ancore - made in Germany, - 19x8.5 ET43, - big brake friendly, deci gata cu distanțiere pt frânele de TT-RS ? Din păcate nu vin la pachet și cu RS3-ul2 points
-
Dupa multi ani petrecuti impreuna cu fosta masina , un B6 pe care l-am condus de cand avea doar 14.000 de km , acum un an si jumatate a trebuit sa ne despartim. A fost greu mai ales ca eram destul de atasat de acea masina, si eu si juniorul care si-a petrecut o mare parte din inceputul vietii in ea . Inima m-a tras spre o alta masina, tot din gama VAG Octavia RS 3 dupa care intorceam capul de fiecare data cand o vedeam pe strada, dar soarta a facut ca sa continui aventura tot cu un Passat (al treilea dupa B5.5 si B6). Si dupa lungi cautari, incepe povestea cu noua achizitie botezata de junior "Albastrica" , un Passat B8 Variant Highline. La origini nemtoaica, si-a petrecut o buna parte din viata de pana acum pe meleagurile olandeze si de aproximativ o sabtamana este, cel putin provizoriu si pe viitor si definitiv, domiciliata in Romania. Are motor 2.0 TDI EU6 190 de cai pusi in valoare de o cutie DSG cu 6 rapoarte, tractiune fata si are aprox 177.000 de km parcursi. M-a fermecat culoarea si de cand am vazut-o am decis ca trebuie sa fie a mea . Este foarte bogata in optiuni si aici reamintesc: Bord AID, Sistem Navigatie Discover Pro , Aer Conditionat automat pe 3 zone, Incalzire in scaunele fata, Tapiterie piele cu alcantara, Trapa Panoramica, Lumini ambientale in usi , Led all around la interior, Faruri Led High Cu DLA,Stopuri led, Senzori parcare fata-spate, Camera marsarier cu alerta la trafic, ACC, Front Assist, Side Assist,Lane Assist si alte sisteme de asistenta care nu mi-au ramas in cap, Oglinzi cu incalzire,reglabile si rabatabile electric, Portbagaj electric, Keyless entry si keyless go, Cui remorcare electric......etc. Masina a venit cu istoric complet de service in reteaua VW si jante de 17". Ce ar fi de facut in viitorul apropiat : revizie la cutia DSG , de schimbat placutele de frana pe spate, revizie ulei si filtre undeva in aprilie/mai 2020 si 4 anvelope de vara pentru jantele pe 17. Si acum sa continui prezentarea frumusetii cu un set de poze :1 point
-
Va prezint si eu masina mea, Este un golf 7 facelift tdi 2017, trendline. Ca si modificari aduse: Bara fata R, (astupat scoica emblema vw) si fara spalatoare faruri. Grila fata de golf 7 modificata si adaptata pentru 7.5 (nu exista inca pentru golf 7.5 modelul acesta de grila cu linii, decat cu model plasa/fagure) Capota refacuta dupa eliminare emblema Faruri led + calculatoare + instalatie noua faruri (masina avea farurile varianta standard). 2 luni de munca pentru aceasta modificare. Arcuri sport - 3 cm Jante bbs ch r 19 Folie geamuri spate 21 % Maxhaust evacuare Si inca cateva mici modificari.1 point
-
Încep prin a vã saluta pe toti cei pasionati de masini si în general de cele din gama VAG.Deschid acest topic deoarece întâmpin o problema cu electomotorul mai exact cu startr-ul ce a decis sã nu mai functioneze deloc. Problema a început acum câteva sãptãmâni, la pornire pur si simplu ‘’fura tot curentul” se stingeau toate becurile din bord si începea sa învârta motorul. Toate bune si frumoase pânã într-o zi când a “decedat” nu mai face absolut nimic. Cu sperantã si încredere am început sa navighez pe internet în cautarea unui manual de service sau reparatii, un video pe youtube, niste poze mãcar cu ce se desface pentru a nu mã apuca eu sa desfac si ce nu este cazul.Dar surprizã nu exista nimic legat de acest subiect, probabil ca sunt singurul care are o astfel de problema ? Asa cã m-am hotãrât sã mã apuc singurel bãtrâneste de rezolvarea acestei probleme si pe parcurs ce desfac si pâna la remedierea problemei o sa actualizez topicul cu poze reale ce si cum am fãcut. Vã salut si pastrãm legatura!Pentru cei interesati.1 point
-
1 point
-
Da, pachetul de la Osram ( faruri plus stopuri ) îmi face cu ochiul, dar...mucho dineros !1 point
-
1 point
-
Mersi, Referitor la faruri, s a muncit foarte mult la ele, s au incercat multe variante, calculatoare, decodari si dupa 1 luna si jumatate nu reusise inca sa aprinda farurile. Dupa 2 luni deabia mergea doar pozitia si semnalul. Restul nu reusise sa le faca. Am comandat multe piese care nu m au ajutat, le am returnat, comanda altele, am reusit intr un final cu unele piese de decodare/calculatoare de la kufatec + unele originale. Si realizarea unei instalatii noi de alimentare. Dar nici in acest moment farurile nu fac tot ce pot ele. Mai trebuia sa cumpar inca vreo 2 calculatoare, unul pentru cornering si inca unul pentru auto, + senzor oglinda, masina fiind trendline nu avea optiunea ca farurile sa se aprinda noaptea. Inca vreo 750 euro pentru aceasta optiune, pentru care am renuntat. Dar farurile sunt functionale acum si arata extraordinar. Sunt varianta cu 2 leduri aprinse pe un far/pe pozitie/semnal. Farurile au fost SH 900 eur, calculatoarele + alte piese vreo 750 eur. Manopera 300 eur.1 point
-
Le-am scris (codat ) cu clona mea...sunt recunoscute. La montaj am curatat foarte bine scaunele,toate garniturile(oringurile) le-am pus noi.Atat ce nu am facut,nu am strans la cuplu. Si sincer ,habar am la cine sa apelez in bucuresti cu vcds original. La reprezentanta am sunat si imi spune ca nu poate face adaptarea fara o testare in prealabil,care ma costa 500 lei...jepcari pe fata. Apropo....am un consum de vis....oras..bara la bara o zi intreaga nu sare de 7.5 si la un mers afara,4-4.5 l/1001 point
-
Buna ziua. Revin cu noutati...in urma problemelor la injectoare..rontait si mers inecat..am schimbat toate cele 4 injectoare cu injectoare noi AM. Bun...le cumpar si acum incepe distractia...cine le monteaza... La reprezentante...."le montam dar nu ne asumam nimic deoarece nu sunt originale" si musai cu update la dieselgate. La service-uri....ba ca nu se curata nimic,ba ca nu au cheie dinamometrica,ba ca nu se face calibrare...zic gata..le montez eu. Inarmat cu cateva video pe youtube cum se face si cu clona mea de 12.12 ne apucam de treaba. Demontez...curat...schimb oringuri pe la conducte...montez injectoarele noi...amorsam,le scriu cu vcds si ..cheie...minunea se produce..porneste mai greut cu un mic tremur dar se stabilizeaza.. Dau o tura cu ea...rontait a disparut dar valorile la injectoare cam maricele..pana in 1. Pun vcds si da.i bataie la adaptare cantitate minima injectata....si ..am stat o ora cu frana si acceleratia apasata si vcds tot calibra,l-am oprit . Acum...am valori bune la injectoare aproape de 0 toate. Dar.....la rece dimineata tremura un pic motorul cateva minute..dar foarte fin..nu se misca turometrul.Rontaitul a disparut in proportie de 99%.De ce nu 100% ? La fiecare pornire ,cu motorul cald,la prima plecare de pe loc,rontaie.Atat. Acum am 9970...cred ca merg direct sa pun dieselgate.poate asa se rezolva1 point
-
Constatarea se bazeaza pe literatura. Scrie peste tot ca o anvelopa lata si cu putin cauciuc (janta cat mai mare) confera stabilitate,-in cazul de fata 235R19-, atunci normal ca daca cineva monteaza in loc 225R17 va zice automat ca pierde stabilitate. Nici nu trebuie sa testeze masina.1 point
-
1 point
-
Cred ca esti singurul de pe forumul asta care a facut retrofit la farurile cu led. Gud giob.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sigur nu iese .. ca tre sa isi vanda baieti marfa. Ultima vreme am auzit asta de la multi care au trimis la ei. Decat un dpf chinezesc mai bine cauta in dezmembrari unu "curat". Te orientezi ca evacuarea la masina donatoare sa fie fara fum.1 point
-
In afara de super customizarea modului individual de condus si tinutei bune de drum, ati mai remarcat ceva notabil? 3/4 din review am vazut doar ...cutting costs. Pare ca temerile nostre sunt ...reale1 point
-
1 point
-
La Octavia si Leon din 2013 deja doar peste 180CP vezi multilink...pentru restul sarantocilor e bine si suspensia de caruta cu care simti orice denivelare de pe asfalt...si asta la mult mai multi bani cat dadeai pe un Golf 5 sau Octavia 2 intre 2005 si 2012... reduceri de costuri pe care noi le platim...1 point
-
la 220.000km. DSG la 60.000 iar Haldex la 20-30.000 as recomanda eu (obligatoriu dat jos pompa si curatata sita, dureaza 10 minute) Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
1 point
-
Vad ca esti din Bucuresti. Daca vrei, ne intalnim intr-o seara sau in weekend (spre exemplu la Carrefour Vulcan center), ma sui la tine in masina, pornim motorul de 2-3 ori si imi dau seama daca e de la lant sau din alta parte. Am urechea formata cand e vorba de zornaitul de lant, mie imi zornaie din 2013, il recunosc dintr-o mie. Daca te intereseaza propunerea, imi dai PM.1 point
-
Breaking News... Astazi am pus folie 3M pe faruri si le-am reglat corect, corespunzator ashea! #sanatatelamotoare1 point
-
Breaking News... Pe 31 august am vut sa mai plec cateva zile in vacanta inainte sa incepa fata scoala si am zis sa ma duc sa spal masina, sa o alimentez cu zeama si gaz, sa-i verific presiunea in roti si lichidele. Cand sa plec vine americanu’ (@Radu Gabriel colegul nostru), am mai stat cu el de vorba si am dezbatut niste probleme tehnice si vad sub masina mea care era pornita si mergea si clima balta sub ea. Zic ca e de la scurgerea climei. Am mai vorbit vro 20 min cand ma duc sa-mi iau o tigara din masina imi vine miros de antigel pe nas din grile, ma uit in bord apa era la 90 de grade, cand deschid capota...na beleaua, tasnea abur ca la balamuc din vasul de expansiune. Plasticul era vechi si copt si din cauza vechimii si a presiunii a crapat in 2 locuri. Ma duc, iau vas de expansiune SH ca era sambata si totul inchis, platesc 50 da lei si plec. Americanu’ avea 2 sticle de HEPU acas, i-am spus sa mi le dea mie ca maine am drum de facut si ii cumpar bidoanele cand ma intorc sau ii le platesc. Mi le-a dat impumut. Am mai cumparat 5L de apa distilata, am incercat sa curat cu Domestos vasul ala SH (fara succes) si m-am pus pe demontat-montat. Am montat vasul, am completat cu 1L de antigel HEPU si 1L de apa distilata. Am lasat-o sa mearga la relanti, m-am dus am spalat masina, am alimentat-o cu zeama si gaz, am facut presiunea si am fost la LIDL sa mai cumpar cate ceva. Vad ca toate sunt bune pana acum. La intoarcere am cumparat vas nou de expansiune de la Hella si l-am inlocuit p’asta SH pentru linistea mea, i-am cumparat antigelul colegului si ii l-am returnat. Mii de multumiri Radule! Ieri cum stateam eu asa linistit si ma uitam la faruri, mi-a venit boala pe ele, aveau lupele afumate si oglinzile crapare in zona becului de pozitie si am zis ca e cazul dupa mai mult de 15 ani de functionare sa le schimb. Si cum sunt eu perfectionist....am trecut la treaba. Drept urmare ieri am intrat pe Autokarma si am achizitionat 2 buc. Hella noi, au venit astazi si ca tot aveam clemele de sub far (alte raritati) am zis ca e ocazia perfecta sa le montez. Montaj faruri noi Hella, ceme de sub far si pene far....mai jos aveti codurile originale. -Pana centratoare far Cod OEM: 3B0941042 -Clema unghi susinere far Cod OEM: 3B0941453B -Surub combi M6x20 Codul OEM: N 90683302 -Far Hella dreapta cod producator: 1EL 008.350-021 -Far Hella stanga cod producator: 1EL 008.350-011 Acum e alta viata...lasar frate! PS: Acum mi-am pus un uischean cu gheata si ma relaxez acasa cu picioarele pe birou si-l savurez! Sa ne vedem sanatosi la intalnirea aniversara...ei voi fi prezent!1 point
-
Eu cred ca e mai fiabil 1.6 tdi decat 1.9 tdi, din cauza vechimii. Sau daca vrei altfel, BKC e un motor bun pe 1.9 tdi cel de 105 CP dar s-a pus la inceput, in primii ani de fabricatie, pe final de fabricatie la golf 5 s-au pus fie bxe care nu e tocmai monument de fiabilitate, sau bjb (cred ca e motorul cu DPF). Daca ar fi sa aleg intre golf 5 si golf 6, in aceasi bani si aprox aceasi km, as alege golf 6. G5 are probleme si cu rugina, si cu axa cu came si masinile sunt vechi, norma euro 4. Stiu ca 5k nu e tocmai buget de g6, insa as lua asa ceva, si as repara-o. https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/vw-golf-comfortline-bmt-1-6-tdi-dpf-erstbesitz-beschaedigt-311637727/1 point
-
0 points
-
nu exista nicio deosebire intre allianz si euroins :) diferentele la asiguratori se vad la casco, dar in rest am ajuns la concluzia ca oriunde ti-ai face RCA, toti trag pentru ei.. e si evident, vorbim de firme care trebuie sa faca profit. chiar zilele trecute discutam cu un avocat si mi-a zis ca legal nu exista nicio portita ca un "lovit" sa dea in judecata vinovatul si sa castige.. atata timp cat ai asigurare valabila... nu-ti convine ca o dacie 1310 iti face praf bmw-ul de 50.000euro ? fa plangere la ASF daca asiguratorul nu-ti repara totul pe original :d deci recomand cu, caldura sa faceti unde gasiti mai ieftin.. eu am facut si la carpatica, si la astra, si la euroins, am gasit anul trecut cel mai ieftin la groupama.. etc-1 points
-
Eu as opta tot pt goöf 5.Atata timp cat nu este nicibo diferenta intre 1.9 Euro 4 si 1.6 Euro 5 ( de Taxe vb, exceptând asigurare si impozit.)nu as cumpara tehnologie mai noua..pt ca e mai scump de întreținut.Am avut si Euro 6...2.0 tdi si ai mai multe sisteme.Pt ce? Sa plătești la fel ca unul de 2.0 euro 4.si sa am inca 2 sisteme care te storc de bani.Un senzor nox 2700 ron ....Atâta timp cât nu este o diferenta intre norme, financiar vb , nu merita sa treci la clasa mai mare.eu acuma conduc Golf 5 si asta fara filtru de particule. Un Euro 3 un pic altfel construit.pt ce sa am probleme pe cap???Cand te uiti ca fac producători ca sa ajunga la euro 7......nu cred ca mai merita sa cumperi Diesel de accea nici nu mai investesc in dezvoltarea lor: cost mare de producție,sisteme multe,complexe,amortizare mai grea a mașinii. Cand o sa fie Ca in Germania atunci o vinzi si cumperi euro 10...sa plătești putin.-1 points
-
Dar ce problema are in momentul de fata G8 la design? Ce vrea piata?-1 points
-
-1 points
-
Nu pune dieselgate. Dute la cineva cu vcds orig sa iti calibreze injectoarele neaparat. Trebuia si codate. La montaj tre curatat locul .. garnituri noi ..stranse la cuplu. Nu pune dieselgate sub nici o forma.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00