Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2019 în toate secţiunile

  1. Latest news: am vândut jantele Rotiform ieri ? Next up: Motec Ultralight - matte gunmetal, - flowformed, - ~9kg/buc, Rotiform avea ~13.6kg daca-mi amintesc corect, ancore - made in Germany, - 19x8.5 ET43, - big brake friendly, deci gata cu distanțiere pt frânele de TT-RS ? Din păcate nu vin la pachet și cu RS3-ul
    6 points
  2. 3 points
  3. Dupa multi ani petrecuti impreuna cu fosta masina , un B6 pe care l-am condus de cand avea doar 14.000 de km , acum un an si jumatate a trebuit sa ne despartim. A fost greu mai ales ca eram destul de atasat de acea masina, si eu si juniorul care si-a petrecut o mare parte din inceputul vietii in ea . Inima m-a tras spre o alta masina, tot din gama VAG Octavia RS 3 dupa care intorceam capul de fiecare data cand o vedeam pe strada, dar soarta a facut ca sa continui aventura tot cu un Passat (al treilea dupa B5.5 si B6). Si dupa lungi cautari, incepe povestea cu noua achizitie botezata de junior "Albastrica" , un Passat B8 Variant Highline. La origini nemtoaica, si-a petrecut o buna parte din viata de pana acum pe meleagurile olandeze si de aproximativ o sabtamana este, cel putin provizoriu si pe viitor si definitiv, domiciliata in Romania. Are motor 2.0 TDI EU6 190 de cai pusi in valoare de o cutie DSG cu 6 rapoarte, tractiune fata si are aprox 177.000 de km parcursi. M-a fermecat culoarea si de cand am vazut-o am decis ca trebuie sa fie a mea . Este foarte bogata in optiuni si aici reamintesc: Bord AID, Sistem Navigatie Discover Pro , Aer Conditionat automat pe 3 zone, Incalzire in scaunele fata, Tapiterie piele cu alcantara, Trapa Panoramica, Lumini ambientale in usi , Led all around la interior, Faruri Led High Cu DLA,Stopuri led, Senzori parcare fata-spate, Camera marsarier cu alerta la trafic, ACC, Front Assist, Side Assist,Lane Assist si alte sisteme de asistenta care nu mi-au ramas in cap, Oglinzi cu incalzire,reglabile si rabatabile electric, Portbagaj electric, Keyless entry si keyless go, Cui remorcare electric......etc. Masina a venit cu istoric complet de service in reteaua VW si jante de 17". Ce ar fi de facut in viitorul apropiat : revizie la cutia DSG , de schimbat placutele de frana pe spate, revizie ulei si filtre undeva in aprilie/mai 2020 si 4 anvelope de vara pentru jantele pe 17. Si acum sa continui prezentarea frumusetii cu un set de poze :
    1 point
  4. Va prezint si eu masina mea, Este un golf 7 facelift tdi 2017, trendline. Ca si modificari aduse: Bara fata R, (astupat scoica emblema vw) si fara spalatoare faruri. Grila fata de golf 7 modificata si adaptata pentru 7.5 (nu exista inca pentru golf 7.5 modelul acesta de grila cu linii, decat cu model plasa/fagure) Capota refacuta dupa eliminare emblema Faruri led + calculatoare + instalatie noua faruri (masina avea farurile varianta standard). 2 luni de munca pentru aceasta modificare. Arcuri sport - 3 cm Jante bbs ch r 19 Folie geamuri spate 21 % Maxhaust evacuare Si inca cateva mici modificari.
    1 point
  5. Confirm ca intra. Am eu 225/45/17 pe Golf 7R
    1 point
  6. @mihai.onu94 chiar dacă le-am îngrămădit reglajul funcționează. Nu sunt mulțumit pentru ca stau foarte apropiate și există căldură multă acolo. Aștept noile leduri să văd dacă dau eroare sau dacă am scăppat de anulatori. ?
    1 point
  7. Breaking News... Achizitionat sistem prindere scaun copil ISOFIX: Bare ISOFIX cod OEM: 8D0 813 545 Suruburi prindere cod OEM: WHT001230 Manson plastic: cod OEM: 8L0 887 233
    1 point
  8. @ muale: daaa, viata lui este plaja, soarele, nu deprimarea asta de vreme englezeasca...luceste cat de cat, usor corespunzator, incerc sa il mentin cum imi place mie, dar e greu, am adversari de temut( kids) ????? @cogdao: man, babuinul nici noaptea nu doarme, merge ca un utilaj de tura, chiar ieri faceam un calcul ca am facut aproape 20k km intr-un an, in contextul ca mai fac si cu touranul vreo 5-8k de km... Merge maimuta, benzina sa ii dau...m-am gandit de multe ori sa o schimb, sa luam ceva mai nou, dar de fiecare data imi da cu virgula, avem o piata auto de 3 lei, sa o dau gen pe 4-5 aifoane nu imi vine, iar ca sa iau ceva in locul lui si sa fie la fel, sare de 20k de euro. Asa ca de la mine pleaca la remat???????? brgds
    1 point
  9. Pe lista cu instalări, se bifează 7D
    1 point
  10. Mersi fain de urari. Sincer imi place mult. ? Inca o poza ,dupa ce aseara tarziu a facut baie.
    1 point
  11. @sorin.m nu face aceeasi greseala ca mine. Mergi cu motorul de 150CP si nu te baza pe faptul ca pe hartie e mai sprintar. Iti spun eu ca nu e. Pe Passat va fi si mai lent. Iti recomand diesel-ul de 150CP daca benzina de 2.0 nu e o optiune. Cum spune si Vizitator mai sus, fa tot posibilul sa gasesti o masina le test drive. Trebuie sa fie undeva in Bucuresti.
    1 point
  12. @sorin.m: insista sa faci test drive cu Passat 1.5 TSI 150 CP. Vezi ca la un moment dat avea asa ceva la test-drive magazinul Volkswagen din Plaza mall (cel din Bd Timisoara). Vorbesti cu ei, iti aduc masina in parcare, faci test drive cu 1.5 TSI 150 CP si te decizi. Sfatul meu e sa nu iei masina fara sa testezi motorul, ptr ca apoi risti sa fii nemultumit de dinamica.
    1 point
  13. Este publica informatia: https://car-recalls.eu/official-vw-skoda-and-seat-recall-for-some-bouncing-1-5-tsi-engines/ La cele mai vechi din pacate nu se aplica, deci problema e alta.
    1 point
  14. Anul Domnului 2019, Octombrie 16 si putem spune oficial ca, pentru Romania, Octavia 3 a iesit din productie. Pentru mine, dupa 5 ani de Octavia 3 in vreo 2 versiuni, plus alti ani de 1000MB & 110L, pot spune cu 90% certitudine ca urmatoare masina va fi Octavia 4 (restul de 10% fiind tot o Skoda, si anume - SUV-ul electric). Poate si produsa in Romania.
    1 point
  15. Salutare dragi colegi, Așa cum am anunțat intr-o postare anterioară modificările la Octavia 3 vrs continua. De aceasta data avem niște modificări radicale și anume: 1. Inlocuire BCM la ultima versiune pentru a permite Full Ambient Lighting, Configurare AID + Columbus MIB 2.5 și pentru a suporta viitoarele retrofituri; 2. Înlocuire senzor ACC generația 1 cu senzor ACC generația a 3 - MRRevo14F, acest lucru va permite functi noi și anume Predictive ACC, Pedestrian Monitoring System, Traffic Jam Assist + autonomie ACC High 0-210 km/h etc.; 3. Înlocuire camera Lane assist generația 1 cu Lane Assist Generația a 3 a, pentru a permite funcțiile enumerate la pct. 2; 4. Înlocuire parbriz + oglinda interioară, pentru a permite montarea camerei Lane Assist generația a 3 a; 5. Inlocuire Gateway de la 5Q... high la 3Q... high, întrucât poarta 5Q nu suporta modificările anterior menționate + vor mai fi disponibile meniuri in plus pentru configurarea AID/Columbus MIB 2.5; 6. Activare Swap pentru generația a 3 a pACC + FPA (Driving mode selection + profil confort și Snow) + Columbus MIB 2.5; 7. Calibrare ACC + Lane Assist in acest sens mi-am pregătit șabloanele și schemele necesare acestor proceduri (sper sa scap de calibrarea ACC-ului la reprezentanta tinând cont ca suportul senzorului rămâne pe poziția calibrata de fabrica). Toate aceste modificări au ca scop unicitatea unui model Octavia 3 vrs prefacelift, fără a tine cont de suma de bani investita, cu atât mai mult cu cât voi pierde sumele de bani cheltuiti anterior pentru codurile Swap aferent Driving Mode Selection și Columbus MIB 2.5 etc. . Retrofitul complet va dura 2-3 săptămâni, întrucât acesta se va face etapizat, durata de generare coduri SWAP, înlocuirea componentelor, codarea și calibrarea acestora este de durata ( numai înlocuirea și codarea BCM-ului poate dura 10 - 20 ore). Pentru orice informație va stau la dispoziție in limita timpului disponibil, va mulțumesc.
    1 point
  16. Salutare, retrofiturile la Skoda Octavia 3 vrs continua, de data aceasta am montat camera marsarier High OEM cu spălător cod 5NA827566D. Atenție ca aceasta camera se montează pe mai multe modele din grupul VAG, prin urmare veți avea nevoie de softul aferent Skoda Octavia 3 Facelift . Am sa atașez și câteva poze după montare și calibrare. Pentru orice informație suplimentară va stau la dispoziție in limita timpului disponibil. Ps. Doresc sa menționez faptul ca nu prestez servicii contra cost, tot ajutorul pe care l-am oferit membrilor acestui forum a fost GRATIS, din pasiune și din dorința de a ajuta și alte persoane.
    1 point
  17. Parcare de posesor de Bemveu ??
    1 point
  18. Salutare! hremus,in privinta Duty Cycle (PWM) ai descris exact functionarea pertii electrice a valvei, dar din ce am studiat pana acum, cred ca pe portul atmosferic nu ar trbui sa ajunga vacuum, ci electrovalva trebuie sa deschida comunicarea intre Vac in si Vac out, conform Duty Cycle, intre 0 si 100%.Practic,se mareste sau micsoreaza sectiunea de curgere a valvei. Daca diferenta s-ar duce in atmosfera, ar aparea o pierdere de vacuum. Asa vad eu situatia. Rolul portului atmosferic e acela de a egaliza presiunile de ambele parti ale menbranei valvei, asa incat membrana sa se poata misca liber. Miscarea membranei poate produce o diferenta de presiune pt un timp scurt, atunci cand se misca, pana la egalizarea presiunlor, de fapt asta vedem noi pe portul atmosferic, sigur nu e diferenta dntre Vac in si Vac out
    1 point
  19. Salve, am un Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DPF DSG 140CP Sportline motor 3C din 2007. Poate sa-mi spuna cineva cum pot afla ce fel de Radio CD cu navigatie am sau cum pot afla? Mentionez ca nu am nici o carte sau manual la masina si eticheta din portbagaj cu codurile de optionale este deteriorata. Multumesc anticipat
    1 point
  20. daca o cureti bine si o capsezi cum trebuie - o sa functioneze. Am curatat si eu una, de distractie... si merge de mult timp.
    1 point
  21. Golf e ceva mai greu decat Octavia, iar motorul de 130CP nu are sens decat pentru cei ce vor economia maxima la un motor pe benzina. Cel de 150 e motorul potrivit daca vrei dinamica. Suficient pe Passat.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!