Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.12.2019 în toate secţiunile
-
Sa mai stergem praful pe aici Odata cu avansarea in functie, la munca, si dobandirea unei masini de serviciu, perla neagra nu mai face km cum facea odata. Un lucru bun, deoarece traficul din Bucuresti este infernal. O mai dezmortesc in weekend, cand merg la tara. Daca tot am alta masina de fataiala, asta nu inseamna ca nu ma ocup si de audi cand ii vine randul. A trecut ceva timp de la ultima postare; voi incerca sa enumerez cronologic evenimentele. Pe la sfarsitul lui august, deoarece nu scapam de eroarea 00604 (G113-ul imi facea figuri), am decis sa il schimb. Mai am un a4 b6 2004 de piese, deci servomotorasul a fost gratis. Cu ocazia asta am desfacut si uns si celelalte servomotorase, aproape toate fiind pe partea dreapta, dupa torpedou. Deoarece amortizorul de la torpedou a fost schimbat in trecut cu unul nou, original, balamaua nu a facut fata, cedand subit... Cu o "negresa" lunga, gaura de 3mm si TacPac, am rezolvat si aceasta problema, tipica acestor modele de audi. Nici nu se observa reparatia Din cauza micilor vibratii am decis sa schimb tamponul motorului, cel cu senzor. Din informatiile de pe forum am comandat pe original, AVON, made in England. Vibratiile nu au disparut complet, la relanti, ceea ce ma face sa ma gandesc si la o posibila volant, care nu-si mai face treaba 100%. Ramane de urmarit... Daca tot am alt b6 la dezmembrat, am luat grila de la haion, cu tot cu butonul de deschidere si lampile pentru numar. La mine, era modelul vechi, din aluminiu (sau as zice chiar otel zincat), care arata destul de urat. Am pus altul, impecabil, nou as zice la cum arata Au urmat schimbarea luminilor de la numar, cu LED si canbus; efectul este mai mult decat ma asteptam, led-urile cumparandu-le de la un magazin auto local. Desi in septembrie am fost in vacanta in Grecia, am mers cu masinile a doi buni prieteni: @Justin91 si Bogdan (Jetta 1.2TSI), audiul ramanand in parcare Pana sa plecam mi-a venit nebuna idee de a lua macar o placuta de inmatriculare de la audi, dar mi-am revenit repede, placutele fiind lipite cu banda dublu adeziva Nici anul asta nu a vazut Grecia....poate la anu' . Prin octombrie, la intersectia Uverturii cu Virtutii, am impins o doamna cu un golf 6, care trecuse de intersectie dar s-a hotarat brusc ca nu mai vrea. Da, am impins-o cu audiul...nu altfel Golf-ul-nimic, audiul- matuit putin lacul de pe bara. Noroc ca il am pe @Justin91 meserias in polish. Am scapat de aceasta mica imperfectiune, pentru care ii multumesc si aici Before: After: Weekendul trecut a implinit frumoasa varsta de 17 ani si 346k km si chiar se mentine semeata printre alte B7/B8/B9, etc. Cadou, a primit o revizie completa (toate filtrele si uleiul LM 5W40 Diesel High Tech). Filtrele de aer si polen, desi au 20k km, arata jalnic. Se vede in ce tara poluata traim... Rotile de iarna (a doua iarna cu Michelinurile Alpin A5-uzura aproape insesizabila de iarna trecuta si 5900km facuti), lichid de parbriz de -20 grade (ProX) si baia de weekend, ca deh, negru se intretine greu; Pot spune ca este pregatita de sezonul rece. Rotile de vara au fost spalate cu Sonax Xtreme si depozitate corespunzator, dupa uscare. Si o poza cu frumoasa si bestia?4 points
-
La capitolul rpm in treapta superioara, clar sta muuuuuult mai bine decat manuala...care este dezastruoasa dpmdv..la manuala ( care este doar in 5 trepte pe 1.6 mpi 102 cp ) la 3000 rpm ai ~ 93 km/h...la 5000 ai 160. Puteau sa o faca macar ca la restul cutiilor din grup, antice, care la 110 au 3000 rpm..deci a ta sta super ok cu DSG 7. Propun sa facem o cheta sa`ti luam un volan3 points
-
Regenerarea pasiva nu "porneste" la o anumita incarcare, procesul este activ de fiecare data cand temperatura gazelor de evacuare este suficient de mare incat sa poata oxida particulele de carbon din DPF. Ii zice pasiva tocmai pentru ca se intampla de la sine fara vreo comanda sau control din partea ECU-ului.3 points
-
3 points
-
Astazi a fost ultima zi alaturi de aceasta masina. Intre timp mi-am luat o masina noua, am tot cochetat cu gandul daca sa o pastrez si pe aceasta sau nu, dar nu avea rost in conditiile in care sunt un singur "sofer" in familie. A ajuns pe maini bune la o cunostininta. Noua masina nu mai face parte din grupul VAG. Acest topic se poate inchide. Multumesc!2 points
-
evident ca se schimba, nu am afirmat ca raman asa FOREVER doar ca momentan nu au ajuns in vreo faza in care sa se observe ceva. iar asta e valabil si pentru rcd510, ca de fapt de la ecrane plecase discutia, merge ca in prima zi, si nici macar nu e vreo mare scula de ecran. nu e nevoie sa ma crezi pe cuvant, vii si o vezi. si mai am un prieten cu un g6 de vreo 9 ani jumate, nici a lui nu are astfel de probleme. te invit sa le vezi, dar dupa aia iti faci mea culpa oficial. ca asa e corect. nu stiu daca si-au schimbat mirosul fata de cand erau noi ca nu imi lipesc nasul de plasticele masinii in fiecare zi, dar cert e ca nu lasa vreun miros in masina. asa ca raman la parerea mea, EXAGEREZI! daca nu ai alta treaba decat sa iti faci griji de lucruri cu care nu ai de ce sa iti faci griji, foarte bine. pe mine altele ma ingrijoreaza, mult mai serioase. au lasat sistemul de stergatoare la fel, iarna e chinul naibii sa cureti gheata de sub ele fara sa le ridici in pozitia de service. iar daca la ridic in pozitia service cu parbrizul plin de gheata in fiecare zi, la sfarsitul iernii adio stergatoare. ce o fi fost asa greu sa le poti ridica cu mana fara sa lovesti capota nu stiu. nu mai zic daca ii vine vreunui dobitoc ideea sa ti le ridice, iti forteaza mecanismul. mi-ar fi placut sa poti rabata bancheta si sa fie la nivel cu portbagajul. nu pricep de ce au scos DLA din optiuni, acum ai led standard, dar daca vrei sa ai dynamic light assist nu mai dai cateva sute de euro in plus, ca la g7, ci trebuie sa iei matrix led, adica inca 2000 euro in plus. tot asa. am vazut preturi pe net, mi se par halucinante, daca iau un id3 cu ecobonus, ies mai ieftin ca un g8 echipat mediu. un tdi de 150cp pleca de la 33k euro in echiparea "life". nici nu vreau sa ma gandesc cat va fi GTE. sa si-l cumpere ei la preturile astea, din ce vad in drive-teste e o evolutie fata de g7 la tinuta de drum. mai ales la ala cu multilink. etsi 150cp (asta a fost testat cel mai mult). ma asteptam sa zica ceva de faruri insa, leduri chiar si statice sigur sunt mai bune decat halogen de orice fel, cum venea golful echipat standard pana acum.2 points
-
Problema cu consum de ulei nu este ca dispara din carter (desi mi s-a parut un pic rusinos cand VW ne a propus la revizie sa tinem un bidon de ulei in portbagaj la o masina care avea atunci nici 40k la bord), ci cauza si unde se duce uleiul asta. Cauza pare sa fie blow-by care introduce o cantitate mare de gaze in carter, vapori de ulei se duc apoi in sistemul de recuperare, care nu e destul de eficient, si apoi intre in admisie. La distributie sunt probleme cu intinzator, nu mai tine pozitia / lant intins la pornire cand nu are presiune de ulei. Noi am patit-o cand motorul avea intre 70 si 80k km. In SUA exista chiar doua class actions pe tema asta: https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/336220-another-class-action-alleges-vw-audi-engine-defect/ si https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/335859-vw-audi-class-action-targets-hidden-engine-defect/ Noi am ajuns cu aceasta masina (2.0tsi din 2010, 200cp, intretinuta in retea VAG pana 90k) la 100k km si am patit asa in mare: - sarit lant de distributie de pe punct din cauza intinzatorul stricat, rezultatul fiind valve indoite etc. - scurgeri de ulei la pompa de benzina / de vacuum si prin diverse alte locuri, parca acum si la cutie - isi marcheaza teritoriu. - injector blocat deschis (curgea benzina pe toba) - consum ulei 1L pe an (undeva pana intre 8 si 10k km), nu de la inceput, as zice ca undeva pe la 60k a inceput sa manance sesizabil, dar nu e rau inca. - rupt spira volanului (eroare airbag, comenzi volan lipsa si nici claxon nu merge) - rugina sus pe prag sub cheder usa spate - inlocuit o bobina - multe becuri arse - suntem la cea de a 3-a baterie In rest e in regula masina, am schimbat chiar saptamana asta ventilatorul de clima, dar deja are o varsta si ma astept sa mai pica una-alta.2 points
-
2 points
-
Salutare ! Dupa o scurta perioada in care am detinut un A3 8v , am decis sa trec la o benzinara mai potenta ?. Masina a fost adusa in tara de cineva de prin Mogosoaia si a stat aproape un an intr-un garaj pana a aparut cumparatorul (eu ) . La verificare (autodna + mers la mecanic) nu am gasit decat vreo doua elemente revopsite (si erau revopsite calitativ) si bucsele fata care au inceput sa aiba crapaturi mici datorita vechimii cel mai probabil. Momentan masina are ~96 de mii de km. Printre cele mai importante dotari(pentru mine ?) ar fi suspensia magnetica, pilotul automat adaptiv, lane assist si asistenta la unghiul mort. Venind de pe o masina cu Bang&Olufsen cred ca in viitor o sa investesc pentru a face retrofit la dynaudio si o sa fac retrofit si la o unitate MIB cu ecran mai mare si mai compententa. Las 3 poze pe care le am din anuntul de vanzare (urmeaza si cateva poze dupa ce ii cumpar roti de iarna ?)1 point
-
@catalinmiti Mii de scuze pentru răspunsul întârziat... Da, personal, sunt foarte încântat, mai ales având in vedere raportul beneficiu-preț. Am montat și capacul de închidere spre motor, acela fiind, practic, singurul cost. Pe alte meleaguri, folosesc varianta asta inclusiv pentru Stage2 (ba chiar și S3 mai nou) cu rezultate bunicele. Realist, părțile cele mai restrictive, actualmente, sunt furtunul (intake pipe), elementul filtrant și cotul (turbo elbow). Atasez un test comparativ mai jos, cu mențiunea ca in testul respectiv, pe lângă modificarea admisiei (albastru deschis), s-a înlocuit intake pipe-ul. In toate măsurătorile, turbo elbow este deja înlocuit: Testul integral poate fi găsit aici: https://mygolfmk7.com/best-mk7-gti-air-intake/ Între timp, am trecut și la rotile de iarna: Acum, după ce am verificat si spălat rotile de vara Suzuka 20”, ma tot încearcă gândul sa le pun la vanzare . Piticii nu au stare...1 point
-
@gabriel88- Abia acum sper sa iti fi atasat o poza sa iti faci o parere cu privire la turatii / consum @cogdao- Incercam si noi marea cu degetul, Bogdan ! De obicei in zona iernile sunt mai severe spre deosebire de Sud, asadar pe tine te vad in "safe area" . @mad_kat - Da, la aceste aspecte rationale ma gandeam si eu, avand in vedere ca nu va fi utlizata in limite extreme - condus agresiv sau mai stiu eu ce derapaje controlate, le vad ok cel putin o perioada. La vara ma gandesc la ceva jante mai ochioase... Am reusit sa o dezmortesc nitel. La drum lung am obtinut un consum decent, de 6.5 litri / 100 km, pe oras 9 - 9,5 litri , e ok zic eu daca nu sare de 10 cu toate ca in aglomeratie banuiesc ca va sari, am noroc totusi ca stau intr-un oras micut. De asemenea un rulaj per total interesant 133.333km Intram acusi pe numere rosii, iar R.A.R.-ul va fi pe 6.02.2020 - avem de asteptat...1 point
-
Nu luati de buna tensiunea citita de VCDS sau alte gadgeturi pe OBD, sau la bricheta, vor exista diferente intre cea citita la borne si restul. Mai conteaza si cu ce anume se citeste, daca aparatul este etalonat, si nu e o chinezarie de 30 de lei. Uitati un exemplu in filmarea de mai jos.1 point
-
1 point
-
Nu e ok nici 2.0tsi, cel putin pana in 2012 sau 13. Consum ulei, distributie, plus probleme cu depunri ulei in admisei tipic tsi de generatia asta.1 point
-
La Octavia si Leon din 2013 deja doar peste 180CP vezi multilink...pentru restul sarantocilor e bine si suspensia de caruta cu care simti orice denivelare de pe asfalt...si asta la mult mai multi bani cat dadeai pe un Golf 5 sau Octavia 2 intre 2005 si 2012... reduceri de costuri pe care noi le platim...1 point
-
Normal ca nu se poate. În modulul confort este componenta de imobilizare. Necesita adaptare, etc. Zic sa schimbi băieții... Deoarece necesita citire eeprom, dat jos un eep de pe placa acestuia, pus în programator, etc. Uite în poze, cam asa se face... Se scoate acel eeprom.. Etc.. Vezi în operațiunile făcute de mine. Daca se descurca și au cu ce, te ajut cu informațiile necesare1 point
-
la 220.000km. DSG la 60.000 iar Haldex la 20-30.000 as recomanda eu (obligatoriu dat jos pompa si curatata sita, dureaza 10 minute) Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Foarte interesante, am văzut de mai mult timp și pt Golf 7...etc...plus modalitatea usoara de realizare a retrofitului, fără CP, fără codari, parametrizari, etc1 point
-
Salutare, sa o stapanesti sanatos si fara probleme ! Recomandarea mea este sa asculti intai la un dynaudio pe un alt G7 sa fii sigur ca e ce trebuie, s-ar putea sa fii dezamagit si mai repede sa bagi banii aia intr-o sonorizare aftermarket. Succes !1 point
-
Mersi fain. Da, nu arata rau. Si pe iarna am mers pe o culoare mai inchisa de 16 " dar nu se compara cu cele de 18'". Acum o sa va plictisesc cu cateva modificari mai semnificative: 1. Ceasuri digitale (schimbare ceasuri , infotainment - fibra optica, cablu fibra) . 2. Activare - Lane Assist, DRL pe stopuri, Lumini ambientale (intentionez pe viitor sa le adaug fizic) etc.1 point
-
Stim cu totii care este situatia in Bucuresti. Eu i`am sugerat solutia pe care o abordez si eu, si anume transportul in comun. Ieri seara am stat 20 minute ( doar dus ) in 1,5 km in bara la bara, consum 22%, am parcat pt 10 minute printre stradute pe locul platit al cuiva ( care m`a sunat dupa 5 minute sa mut masina ), tot pt ca nu aveam unde parca ( sau puteam sa o las pe bulevard la dristor cum fac toti, pe avarii si sa blochez prima banda - si sa`mi asum o posibila amenda / zgarietura / lovitura si apoi sa injur ca nu am unde parca -), si ma injuram singur ca nu am luat tramvaiul 2 statii si ajungeam in 6-7 minute. Dar depinde in functie de situatia si nevoie pe moment cum te poti adapta. Revenind la problema omului, eu i`am sugerat sa nu intenteze proces / reclamatie pt ca situatia dpmdv este cat se poate de clara si corecta dpdv legal. A avut ghinion, asta e.1 point
-
eu tot stau si ma intreb cum naiba tu ca etalon in clasa ta faci niste chestii aiurea ( telescop capota, capac la zona de pahare, etc) si "copilului tau" skoda - no offense dai mina libera si face exact ceea ce nu are g8.1 point
-
Buna dimineata! Retrofiturile la Skoda Octavia 3 VRS continua... De aceasta data am montat trimurile de la uși pentru Ambient Lighting. In continuare va detaliez de ce aveți nevoie pentru acest retrofit: 1. BCM varianta Facelift (terminatiile ...084CQ/DD/DH) 2. Trim uși (codurile pentru varianta carbon VRS sunt: 5E0867061 SI7, 5E0867062 SI7, 5E0867067 SI7, și 5E0867068 SI7 ; 3. Conector 4 canale x 4 buc Cod: 8E0971832; 4. Șaibă metalică 28 buc cod: WHT006661; 5. pini conectare uși/mufa/BCM (nu știu codurile) 6. Fire; 7. Schema Pentru orice alte întrebări va stau la dispoziție in limita timpului disponibil1 point
-
Desi a trecut un pic de cand a fost facuta, poza asta este un "must" sa fie adaugata la colectie! Si, daca tot m-am dus pentru poza (<-joke!), am profitat de ocazue pentru a o mai masura o data, ca sa ne linistim piticul curios. Ocazie care s-a lasat cu atinsul si a unui alt prag psihologic - acela de +100 cp / stock . Multe multumiri, inca o data, lui @C Z R pentru timp si disponibilitate!1 point
-
Nu nu, la profil se trece puterea.. nu stage-ul :)))) Trebuie sa ne vedem sa ma dai o tura neaparat1 point
-
Pressure Differential,DPF,Specification (Idle/Clean DPF): 3.0...7.0 mbar (Partitally clean DPF): 30.0...70.0 mbar (Fully Loaded DPF): max. 300.0 mbar1 point
-
Un scan cu obdeleven ti-ar putea furniza si posibile erori memorate ce ar putea fi edificatoare...poti face si test live de receptie pe antena gps cu info pentru fiecare satelit receptionat in parte, etc.1 point
-
Salut oameni cu probleme la suspensie pe perne aer (ca nu ne-a fost buna aia clasica). Scriu indicatii pt un Touareg 7L (R5) 2006, motor 2.5. Daca nu va mai porneste compresorul, adica nu se mai ridica masina de la sol, primul lucru gratis ce puteti face e Pasul 1 Cautati daca nu v-a sarit siguranta de sub sezutul de la sofer. Ca sa ajungeti acolo, cei care au scaun electric, trebuie sa aveti o cheie speciala cu cap M10, desfaceti 2 suruburi din fata jos de la scaun, dupa care scaunul se rabateaza pe spate si aceti acces la baterie si la cateva sigurante care sunt montate acolo, printre care si siguranta noastra de 40A. Una MARE ...o vedeti voi. Daca nu va descurcati cu scaunul dati o carutare pe youtube la "Remove The Battery VW 7L Touareg" si gasiti multe tutoriale video, unul ca acesta . La mine dupa ce am schimbat siguranta. totul a revenit la normal, dar m-am pus cu aceasta ocazie sa schimb si releul de comanda a compresorului. Cel cu codul VW 8D0 951 253A Pasul 2 Daca siguranta e buna si totusi nu merge, trebuie schimbat releul (cod original VW 8D0 951 253A) care comanda pornirea oprirea compresorului. Acel releu care OBLIGATORIU daca aveti Touareg pe perna aer, trebuie schimbat, caci cel original, 100% se va strica si va ramane cuplat in cazul cel mai rau sau decuplat. Al meu noroc ca am citit pe acest forum, in acest topic, si multumesc lui Tombstone - " situatia mea a fost provocata de releu...releu care a dus la distrugerea compresorului." si voctav "Sfat:schimbati releul periodic(la cca 40-50.000 km) au fost destule cazuri de compresoare pocnite din cauza asta" si m-am pus de am schimbat releul(la un electrician-prieten), iar prietenul meu, a desfacut releul original sa vada cum arata si era pe pragul de a crapa. Adica contactele alea de argint platina ce or fi, ca doua pastilute mici, erau puscate , sfarmate. Deci clar urma sa ramana lipite din cauza contactului imperfect sau caz fericit sa nu mai faca contact. Localizare Releu compresor perne aer TOUAREG. Si acum sa va spun unde e localizat, ca am cautatttttttttttt pe tot internetul si nimic, a trebui sa desfac jumatate de masina. Povestile astea sub volan...da e adevarat, pe acolo e, dar ...nu langa volan ci deasupra pedalelor de frana. Foarte foarte jos nu sus sub volan. Deci, deasupra pedaleleor fara/acceleratie trebuie dat jos un capac, dupa care se vede FUNDUL releelor, trebuie eliberata o piedica care lasa un suport pe care sunt mai multe relee printre care daca e original, e unul pe care scrie mare 373. Releu Gri scris gros "373" cu negru Am atasat poza. Acela e releul minune. Deci retineti ca uitandu-va de jos la el, nu-l veti vedea, decat dupa ce dati jos acel suport care tine releele in piciore. Dupa ce schibati acest releu, daca restul e ok, ar trebui sa mearga. Pasul 3 Daca releul merge prea mult, inseamna ca aveti o scurgere. Cu spuma de verificat tevile de gaz daca nu au scurgeri, trebuie verificate toate imbinarile. Deci un service specializat sau pur si simplu elevator si bagat pe sub ea, la perne mai ales exact unde intra furtunul in ele acolo mai pierd aer, este un oring. Compresorul daca nu mai merge exista kit de reparatie, pe la 300lei. NU stiu cine repara, inca nu am avut nevoie. Sper ca v-am fost si eu de folos cu ceva. Am simtit ca e nevoie sa dau ceva inapoi pt acel sfat care mie mi-a salvat compresorul. O zi buna.1 point
-
De cand asteptam momentul asta: jantele de S-line Nu le-am putut monta pana acum deoarece aratau deplorabil, si doar doua anvelope erau noi. Le-am dus la reconditionat profi (sablat+vopsit in camp electrostatic), am mai bagat putin mana in buzunar si pentru doua anvelope noi BF goodrich and voila! Ca feeling, demarajul este mai putin nervos, datorat greutatii jantelor: jantele pe 16'' cu anvelope hankook aveau 17kg, iar jantele pe 17'' cu anvelope bf goodrich au 21kg, respectiv 22kg cu cele doua anvelope i-link, no name...montate pe spate. Daca tot nu se mai opresc ploile astea, am trecut din nou la presurile de cauciuc Pozele spun totul ?1 point
-
Probabil ati auzit macar,nu stiu daca si vazut ,de VW Golf 2 Country - o masina interesanta dupa parerea mea,numai buna pt unele drumuri de pe la noi :) .Mi-a venit recent o idee :cum sa transform un Golf 3 in ceva asemanator? Nu vreau sa castig nici un concurs de off-road ,doar sa am o masina mai inalta.Citind pe forumuri de off-road am constatat ca se poate face o "inaltare" , un "body lift" -exista un kit cu niste distantiere pt caroserie la jeep-uri.Se mai poate inalta si din suspensii dar asta in masura in care iti permite bascula presupun.....Astept pareri,idei sugestii (fara "ia-ti jeep",va rog).1 point
-
Esti pus pe treaba, nu gluma. Singurul lucru ce nu`mi place este scrisul cu passat, mai ales negru avand in vedere ca ai crom pe masina ; eu as fi lasat hayonul clean Un soft nu ai in plan?0 points
-
Rezista motorul asta 300 000 km ? In general la benzinare se cam duc segmentii pe la kilometrii astia si incepe sa se dea la ulei.-1 points
-
Revin cu feedback pentru acumulator moll m3 plus de 75. L-am achizitionat in octombrie 2014 si luna aceasta si-a dat duhul, folosit pe un 19 tdi pd. Rezultat bun pt o baterie AM.-1 points
-
Consumul de ulei nu este o problema. Nu afecteaza cu nimic functionalitatea, pur si simplu asa consuma din fabrica. Distributie ? ce probleme sunt la distributie ? Depunerile de ulei in admisie, mai exact depunerile de carbon sunt specifice FSI`urilor / TFSI`urilor - motoarelor cu injectie directa, iar acest lucru se previne cu o curatare ( intr`adevar, pretul este de ~ 900 lei ) pe care este recomandat sa o faci o data la 80-100k km. Gti`ul meu ( generatie veche ) nu a vazut inca asa ceva in ~ 250.000 km si inca merge fara probleme / erori. Depinde si de regimul de mers.. TFSI`urile problematice dpmdv sunt cele pana in 2009.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00