Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2019 în toate secţiunile

  1. Salutare ! Dupa o scurta perioada in care am detinut un A3 8v , am decis sa trec la o benzinara mai potenta ?. Masina a fost adusa in tara de cineva de prin Mogosoaia si a stat aproape un an intr-un garaj pana a aparut cumparatorul (eu ) . La verificare (autodna + mers la mecanic) nu am gasit decat vreo doua elemente revopsite (si erau revopsite calitativ) si bucsele fata care au inceput sa aiba crapaturi mici datorita vechimii cel mai probabil. Momentan masina are ~96 de mii de km. Printre cele mai importante dotari(pentru mine ?) ar fi suspensia magnetica, pilotul automat adaptiv, lane assist si asistenta la unghiul mort. Venind de pe o masina cu Bang&Olufsen cred ca in viitor o sa investesc pentru a face retrofit la dynaudio si o sa fac retrofit si la o unitate MIB cu ecran mai mare si mai compententa. Las 3 poze pe care le am din anuntul de vanzare (urmeaza si cateva poze dupa ce ii cumpar roti de iarna ?)
    6 points
  2. Mersi fain. Da, nu arata rau. Si pe iarna am mers pe o culoare mai inchisa de 16 " dar nu se compara cu cele de 18'". Acum o sa va plictisesc cu cateva modificari mai semnificative: 1. Ceasuri digitale (schimbare ceasuri , infotainment - fibra optica, cablu fibra) . 2. Activare - Lane Assist, DRL pe stopuri, Lumini ambientale (intentionez pe viitor sa le adaug fizic) etc.
    4 points
  3. Trebuie sa mentionez ca ceasurie nu sunt cele OEM. Sunt unele AM, care permit mult mai multe decat cele cu care a venit masina. Practic pot functiona independent de unitatea din bord. Poti trimite in ele orice informatie video de pe orice dispozitiv care stie Wireless Display ( android > 4.4 sau Ios). Este de ajuns un telefon cu Android sau un Iphone.?
    3 points
  4. la 220.000km. DSG la 60.000 iar Haldex la 20-30.000 as recomanda eu (obligatoriu dat jos pompa si curatata sita, dureaza 10 minute) Sa o stapanesti sanatos!
    2 points
  5. Era cazul sa renunt la arcurile originale dupa 20 de ani. Unul original pe fata a cedat vara trecuta cand parcam. Bine ca nu in mers. Intre timp am pus alte arcuri second hand originale tot de GTI dar din 2003. Nu mai astept sa se rupa si astea ca am cumparat un upgrade...
    2 points
  6. Nu sunt foarte multe de spus dar cum roc-ița a facut 1 an si trebuiau puse rotile de iarna, a primit si o revizie la doar 10.400 km. Ulei Castrol la bidon, filtru ulei, aer si polen antialergenic.Total distractie sub 800 lei. Revizia a fost la cerere intrucat la 1 an era doar inspectia. Filtrele ar fi rezistat 15000 km, nefiind imbaxite. In rest nimic de reprosat, corespunde perfect scopului ca masina de oras.
    2 points
  7. Stim cu totii care este situatia in Bucuresti. Eu i`am sugerat solutia pe care o abordez si eu, si anume transportul in comun. Ieri seara am stat 20 minute ( doar dus ) in 1,5 km in bara la bara, consum 22%, am parcat pt 10 minute printre stradute pe locul platit al cuiva ( care m`a sunat dupa 5 minute sa mut masina ), tot pt ca nu aveam unde parca ( sau puteam sa o las pe bulevard la dristor cum fac toti, pe avarii si sa blochez prima banda - si sa`mi asum o posibila amenda / zgarietura / lovitura si apoi sa injur ca nu am unde parca -), si ma injuram singur ca nu am luat tramvaiul 2 statii si ajungeam in 6-7 minute. Dar depinde in functie de situatia si nevoie pe moment cum te poti adapta. Revenind la problema omului, eu i`am sugerat sa nu intenteze proces / reclamatie pt ca situatia dpmdv este cat se poate de clara si corecta dpdv legal. A avut ghinion, asta e.
    2 points
  8. Normal ca nu se poate. În modulul confort este componenta de imobilizare. Necesita adaptare, etc. Zic sa schimbi băieții... Deoarece necesita citire eeprom, dat jos un eep de pe placa acestuia, pus în programator, etc. Uite în poze, cam asa se face... Se scoate acel eeprom.. Etc.. Vezi în operațiunile făcute de mine. Daca se descurca și au cu ce, te ajut cu informațiile necesare
    1 point
  9. Foarte interesante, am văzut de mai mult timp și pt Golf 7...etc...plus modalitatea usoara de realizare a retrofitului, fără CP, fără codari, parametrizari, etc
    1 point
  10. https://www.volkswagen.de/de/modelle-und-konfigurator.html?---={"modelle-und-konfigurator_featureAppSection"%3A"%2F%2Fder-neue-golf"}
    1 point
  11. Da, practic pt decontare directa sunt condiții mai severe decât cele de la constatul amiabil, diferențele fiind: ambele autovehicule trebuie să aibă rca, iar evenimentul să aibă loc în România.
    1 point
  12. Autokarma zice 034753 pentru cele de 390 N. Dar cel mai bine le comanzi după seria de șasiu.
    1 point
  13. Zi-mi ce model de unitate este. LE. Acum am vazut ca-i vorba de MiB. este simplu . Pe conectorul de la intrarea camera de pe MiB ai un un fir rosu cu eticheta Power. De pe el dai alimentare la camera. Asta-i tot. Da ceasurile pot afisa ce doresc eu.La fel si pe unitate.
    1 point
  14. Sa mai sterg praful pe-aici... Ultimele prostioare facute
    1 point
  15. Salutare, sa o stapanesti sanatos si fara probleme ! Recomandarea mea este sa asculti intai la un dynaudio pe un alt G7 sa fii sigur ca e ce trebuie, s-ar putea sa fii dezamagit si mai repede sa bagi banii aia intr-o sonorizare aftermarket. Succes !
    1 point
  16. Am reușit să prind și janta de 18" pe O4, are 225/45R18. Pe O3 este 225/40R18.
    1 point
  17. @catalinmiti , momentan prioritatile ar fi sa o incalt cu un set de jante pe 17 pentru iarna , iar la primavara primul lucru pe care o sa il fac o sa fie sa cumpar niste Michelin PS4 (acum are niste bridgestone-uri). Momentan pe partea de motor putere nu planuiesc nimic; probabil dupa ce o sa ma obisnuiesc cu puterea si o sa incep sa ma plictisesc ma gandesc si la un intercooler, o admisie + soft stage 1(dar sigur nu se intampla mai devreme de toamna 2020). Legat de dynaudio , mi-am facut doar o idee pe ebay cam cat ar costa piesele (~500-600 de lire) , dar cand o sa fiu hotarat si o sa am si banutii o sa caut pe cineva/un garaj care sa mai fi facut asta (din cate stiu sunt cativa baieti priceputi prin bucuresti care se ocupa de tot felul de retrofituri pe gama vag). Vad ca si tu ai tot un R (daca nu ma insel este cumparat din Cluj, ca l-am vrut si eu la un moment dat , dar nu mi-au permis finantele atunci ) ; sa il stapanesti cu placere !!
    1 point
  18. Multumesc Bogdan ?
    1 point
  19. E super prost gandita instalatia pentru incalzirea duzelor. Nu are diagnoza si e pusa pe o siguranta prea mare pentru ce are ea nevoie. In plus, cand o arde, pica si alte subsisteme ale masinii. Mie nu imi mai mergea panoul de comanda al climei si stergeam cu carpa parbrizul aburit iarna la 2 grade, ca in familia Flintstone. De aceea, mi-am mutat circuitul de incalzire duze pe o siguranta dedicata, pe care am limitat-o la valoare minim gasita, parca 2 A. Si i-am pus si fir de priza de 220V cu sectiune de 0.75 mm2 parca. Daca mai ia foc din acel loc, o sting direct in Dambovita. Inginerie nemteasca... Stim cu totii ca masinile sunt facute de contractori chinezi si indieni, care nu sunt in stare nici sa vorbeasca engleza, dar se dau experti in Autosar, ca de la ei de acasa se bate secunda... Idiuootii... Ii urasc de moarte.
    1 point
  20. Scrisul cu negru o sa se potriveasca cu planul viitor : plafon si oglinzi negre. Momentan nu am nici un plan pentru soft.
    1 point
  21. O singura solutie este, PS4, crede-ma, cele mai bune anvelope pe care le-am avut vreodata.
    1 point
  22. Esti pus pe treaba, nu gluma. Singurul lucru ce nu`mi place este scrisul cu passat, mai ales negru avand in vedere ca ai crom pe masina ; eu as fi lasat hayonul clean Un soft nu ai in plan?
    1 point
  23. mi s-a intamplat (si am vazut si pe altii raportand aceleasi lucruri) sa porneasca regenerarea stand pe loc, la relanti. Sau sa porneasca in trafic normal de Bucuresti, cand cantitatea de funingine (Soot mass calculated) ajunge la 24 grame Nu puteam sa ies din trafic pe nicio autostrada, evident, asa ca finalizarea a avut loc in acelasi trafic. Deci nu exista o formula clara de treapta viteza/km/turatie pt a finaliza regenerarea, mai ales daca masina o porneste. Pot spune ca am observat ca la iesiri pe autostrada porneste regenerarea si la 16grame uneori, dar tu ai intrebat de finalizare. Ceva se intampla la tine, cel mai bine ar fi sa urmaresti cu o interfata VCDS sau una OBD (bluetooth) si Vagdpf (aplicatia) Altfel nu faci decat sa ghicesti. Nu ai mentionat daca ai cutie manuala sau DSG, nr kilometri la bord, lucruri necesare la orice intrebare tehnica. Iti atasez toate referirile la treptele de viteza si turatie in relatia cu DPFul gasite in manual.
    1 point
  24. Pune apk vagdpf si urmareste regenerarile. Urca aici niste printuri .. poate vedem unde e anomalia.
    1 point
  25. E normal să meargă ventilatoarele că răcește motorul după regenerare
    1 point
  26. Dragi colegi! Cred ca este cazul sa va spun cum s-a rezolvat in final problema mea: Am reverificat pozitionarea suportilor motor. Erau corect asezati dupa acel bosaj circular de pe fata inferioara. Vibratia a ramas neschimbata. Am trecut si la ultima varianta de care v-am vorbit in postarea anterioara. Am montat pe masina doi suporti motor de la dezmembrari necursi si cu partea de cauciuc intacta. Surpriza a fost totala: masina merge impecabil fara nicio vibratie, rotund, fara niciun zgomot particular! Nu am putut sa cred ca firma care produce aceste componente pe original poate pune pe piata asemenea repere dezastroase! Ajunsesera sa vibreze usile, parbrizul, bordul! Simteam ca o sa dezintegreze masina. Era din ce in ce mai rau. Deci acesti suporti noi Lemforder au fost in fapt cauza clara a vibratiilor pe care le avea masina. Deci ca sa inchei: daca veti monta la un moment dat o piesa noua pe masina nu este obligatoriu sa si rezolvati problema aparuta. Este posibil ca lucrurile chiar sa se inrautateasca! Nu-mi vine sa cred ca pe piata exista asemenea componente care au si un pret atat de ridicat! Mecanicul mi-a povestit ca a mai avut asemenea probleme si pe alte VW dar cu motorul transversal. Nu vreau sa trageti concluzia gresita ca toate componentele noi sunt necorespunzatoare. Dar la capitolul suporti motor se pare ca e mai bine sa gasiti piese de schimb originale din dezmembrari.
    1 point
  27. Eu inca il astept pe cel din vara lui 2018 de cand am luat mașina :))))) Cred ca mi-l dau dupa cei 4 ani de garanție!
    1 point
  28. Revin cu feedback pentru acumulator moll m3 plus de 75. L-am achizitionat in octombrie 2014 si luna aceasta si-a dat duhul, folosit pe un 19 tdi pd. Rezultat bun pt o baterie AM.
    1 point
  29. Atenție cu ce lichid completați! Incepand cu MY20-20 trebuie folosit G12evo (fara silicați) in loc de G13.
    1 point
  30. Sa mai stergem praful pe aici. Fiind inceput de an, a venit impozitul. Am platit imensa suma de ...3RON! Si pentru ca la sfarsitul lunii se face anul de cand am masina, a sosit vremea reviziei. Dupa ce am fost refuzat politiocs de Midocar si Avia Motors am aflat ca de masinile hibride/electrice se ocupa exclusiv Porsche Nord. Asa ca am facut o programare telefonica pentru ieri 22ian la ora 9AM. Am ajuns si am fost preluat de un domn consilier service. Talonul la control, furnizat informatii despre kilometrii din bord, nivel combustibil in rezervor etc. Am fost informat ca pentru passat GTE exista "o actiune VW" pentru rescrierea ECU cu o versiune mai noua, bla,bla,bla, s-a tiparit un vraf de foi pe care a trebuit sa le semnez de parca urma sa-mi dau un rininchi, m-am conformat. In timp ce domnul consilier tot completa de zor la fisa service/revizie, printre dinti cu un ranjet de mare cunoscator in ale masinilor imi baga ' nucleara': "Haideti ca colegii mei au scris in fisa ca trebuie sa schimbe uleiul si filtrele". Radea in continuare si incerca sa-i scuze pe colegi. I-am raspuns sec ca intradevar GTE este o masina care are si motor termic! Va dati seama pe mana cui ne lasam masinile? Dupa vreo 3 ore am fost sunat cum ca lamelele de la stergatoare ar treui schimbate..doar 229RON si ca la fel si bateria de la cheie. Am multumit dar am spus ca o sa ma ocup personal de aceste aspecte. A incercat sa ma convinga ca si alti clienti si-au schimbat singuri bateria si dupa o saptaman au reclamat cum ca deja s-a descarcat.Mi-am asumat si acest aspect. Iar la ora 17 am fost sa ridic masina.In total revizia m-a costat 670ron, (4 litri ulei castrol 5w30 vrac+ filtru si manopera aferenta) Pe factura scrie ca urmatorul schimb de ulei va fi la 54722km sau 22.01.2021. Eu din cate stiu la GTE schimbul se face la 10000km sau 1an. Dar te pui cu PBN romania? PS. Pentru revizie am remontat sistemul DicoverPro. De cate ori ma uitam la el parca aveam nisip in ochi.
    1 point
  31. MIhai, amortizorul o sa il schimbe doar daca nu functioneaza in parametri, in rest...au hartii cu informari in care toate defectele sunt normale!
    1 point
  32. Salut ! Sunt un " fericit " posesor al unei Skoda Octavia 3, 2.0 TDI 150 cp, cutie automata DSG 6 trepte, cod motor CKFC . Am masina din luna 05.2013 , si am avut garantie pana in 05.2017 , fiindca am luat-o cu garantie 4 ani. Tin sa precizez ca nu sunt neaparat dezamagit de motorul masinii sau de cutie, nu am avut probleme cu ele, DAR doresc sa va enumar CATEVA interventii facute pe garantie la service-ul autorizat Brady : 1. Pompa de apa schimbata la 30.000 km - garantie 2. Contact schimbat ( invarteam de cheie sa opresc motorul, si el era tot pornit ) 3. Ambele calculatoare ale geamurilor electrice au fost inlocuite ( si pe usa stanga si pe cea dreapta ) 4. Manerele interioare de plastic de pe interiorul usilor au fost inlocuite de doua ori...pur si simplu se desprind din suportul lor. 5. Maneta de la schimbatorul de viteze DSG a fost inlocuita fiindca a sarit crom-ul de pe ea foarte rapid. 6. Mecanismul de la bancheta din spate de care tragi pentru a rabata bancheta a fost inlocuit pe garantie pentru ca dupa 10-20 rabatari, s-a stricat ) 7. Bolero schimbat, fiindca aparusera pixeli morti . 8. Plafonul textil a fost inlocuit, fiindca incepea sa se desprinda spre fata, in zona unde se imbina parbrizul cu plafonul de tabla al masinii 9. Am simtit miros urat de la roata dreapta spate, de cateva ori...nu tot timpul. S-a reparat frana de mana, era o problema cu cablul si uneori infrana roata. 10. Probleme pornire cam 2-3 ori o data la 1 luna....dau la cheie si masina moare instantaneu. Am filmat ca de fiecare data cand mergeam la service nu aparea nicio eroare in calculator, si nici nu facea figura. Am aratat filmuletul la service, si au gasit solutia sa CURETE electromotorul. Dupa cateva verificari in service, si vreo 4-5 reveniri fiindca or fi zis ca daca mai am 1-2 luni si iese din garantie o sa scape de mine, s-au gandit ca trebuie schimbata volant, si au schimbat-o. Acum e ok 11. Mergeam corespunzator prin Bucuresti si a pocnit furtunul de la rezervorul de antigel.....S-a rezolvat cu platforma si reparatie pe banii Brady ( GARANTIE ) Probleme care momentan nu sunt rezolvate 1. Ornament bricheta decolorat total, nu fumez, nu se fumeaza in masina, nu spal masina in interior cu nicio solutie chimica ( nu se poate inlocui pe garantie ) " O SCHIMBI PE BANII TAI " 2. Ornamentele nichelate de la geamuri pe exterior sunt decolorate foarte tare, cel putin la usile din spate ( am intrebat la service si mi s-a spus ca e de la solutiile chimice cu care spal masina, dar eu nu folosesc solutii care contin soda, folosesc doar sampon Meguiar's si culmea.,...doar ornamentele de la usile spate sunt decolorate, cele de pe fata NU ...probabil ca pe fata folosesc o solutie si pe spate alta ) NU EXISTA REZOLVARE 3. Torpedoul troncane mai ales in sezonul rece, cred ca din cauza mizeriei de plastic din care este facut amortizorul lui. Am avut aceasta problema si la Octavia 2 din 2005, 1.9 TDi 105 cp DSG. NU EXISTA REZOLVARE 4. Geamurile fata stanga si dreapta....daca inchizi usa in timp ce geamul este intre-deschis, sau deschis la jumatate, zici ca se sparge instantaneu, parca nu are niciun fel de burete sau ceva pe interior. Simti cum se tranteste geamul de tabla . Se aude groaznic. ---- NU EXISTA REZOLVARE, se pare ca asa face la toate masinile dupa spusele celor de la service. Concluzii : Masina nu ma dezamageste in totalitate, se comporta exceptional in trafic, dar mai ales la drum lung. Ruleaza foarte lin, este o masina ok pentru familie. - Recomandarea este sa nu cumparati niciodata masina noua exact cum apare, ci sa mai asteptati 1-2 ani si sa luati facelift-ul sau ceva de genul, fiindca o sa fiti pe post de cobai, iar masinile scoase ulterior vor fi mult mai reusite, mai optimizate, si toate micile defecte aparute sigur vor fi remediate.
    1 point
  33. Eu am comandat saptamana trecuta de pe Emag, o cutiuta de California Scents, Cinnamon Apple, miroase foarte bine, asa gen "winter is coming" ! Am platit 15 RON si transportul gratis, ca l-am ridicat de la showroom-ul din Ploiesti. P.S. Am o cutiuta cu Golden Delight, din 2011, pe vremea cand aveau alt design la ambalaj.. si daca mai bag nasul in cutie.. si acum mai miroase!
    1 point
  34. Tu ai tradus foarte bine ce se intampla la tine in motor. Termostatul (in general) cand se blocheaza pe deschis, inseamna ca nu mai are capacitatea sa inchida total circuitul...sau deschide prea devreme. Totul tine de ceara care e in el, si care are functia de a inchide si deschide termostatul. Daca isi face treba, pe vremea asta, cand acul tau indica 60-70 de grade (adica o temperatura reala de aprox 55-60 de grade), furtunul de jos nu trebuie sa fie caldut. Trebuie sa fie rece. La tine (ca la majoritatea) datorita temperaturilor scazute si a faptului ca termostatul nu mai inchide total, motorul nu mai poate incalzii(prin transferul de caldura) lichidul de racire pana la temperatura optima de functionare.
    1 point
  35. Inteleg ca este masina sotiei...dar nu au mai fost niste banuti in pusculita si pentru un 1.5 macar ?
    -1 points
  36. Va salut, ce cod au amortizoarele stabilus? Sunt si de 320 si de 400 , asa am inteles. Care sunt bune?
    -1 points
  37. Salutari, eu folosesc detartrant. Curata perfect. nu am avut probleme cu nici un fel de jante aliaj, sa se exfolieze sau ceva...pun intr-un borcan si cu o pensula le dau bine de tot apoi jet. Ies ca noi.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!